Plan de Lansare a Produsului pe Piata - Viliroy & Boch

Extras din referat Cum descarc?

Compania "Villeroy & Boch" fondata in anul 1748. De la inceputul activitatii productia este destinata regilor si curtenilor. In istoria companiei de producator si vanzator de produse ceramice de inalta calitate au crescut la statutul de un brand de renume mondial de stil de viata. Integritatea si mare diversificare caracterizeaza punctele forte ale propunerea noastra si sale doua linii principale de baie-all inclusive si marfa de masa .
Gama de produse: vesela, tacimuri, teracota, cazi, lavuare, cabine de dus s.a.
Produsul care care urmeaza a fi lansat este vesela rafinata de o calitate superioara orientata spre clientii cu starea financiara mai sus de mediu. Prevazuta pentru orce situatie a vietei, fie festivitati sau folosirea zi de zi, cu colectii excluzive pentru sarbatorile de Craciun si de Pasti. Pentru diferite stiluri ca: Country, Clasic sau Metropolitan. Doua tipuri de portelan cum sunt Premium Porcelain si Prenium Bon Porcelain (cu adaus de pulbere de os).
Numarul total de angajati constitue 10000 persoane. Interprinderea dispune de 25 de uzine in 5 tari ale lumii. Numeroase depozite cu capacitate inalta de acumulare a produselor. Cu un sistem bine organizat de motivare a lucratorilor prin premii, comisioane si grafic elastic de lucru.
Clienti consumatori si intermediari. Concurentul direct este "Rosenthal", atit pe piata locala cit si pe cea internationala, iar cei indirecti: "Luminarc", "Vitesse", "Calve" s.a.
Analiza SWOT
Puncte tari
- Tehnologii avansate
- Calitatea superioara
- Marketingul si logistica bine organizate
- Marca recunoscuta
- Aspect comercial modern, placut, comert civilizat
- Prestigiu/ imagine Punctele slabe
- Posibilitatile de control a unitatilor din teritoriu
este limitata
- Publicitatea slaba pe piata straina
- Concurenta neloiala
- Lipsa de personal calificat pe piata straina
- Neadaptarea la oralul de lucru
Oportunitati 
- Participarea la expozitii
- Promotii
- Reduceri
- Sponsorizarea unor evenimente sociale Amenintari
- Antireclama
- Evenimente politice
- Natura de consum
- Marja de profit redusa
Pentru a determina in ce activitate sa se investeasca pe viitur vom face o analiza a portofoliului de activitati, luind in consideratie urmatoarele date:
Activitatea CA a firmei (mii EUR) CA concurent (mii EUR) R. crestere a activitatii (%) Cota de piata relativa (%) C. activelor din CA total (%) Dimensiunile activitatii
Farfurii 12535 7530 12 166,5 42,7 3,16
Cani 9846 10204 15 96,5 33,6 2,8
Supiere 6958 11357 2 61,3 23,7 2,35
Total 29339 29091 
Diam 
Concluzie:
Dupa analiza portofoliului si matricea BCG din Anexa 1 observam ca: pruducerea farfuriilor se afla in cadranul "Vedetelor" ceea ce inseamna ca este domeniul cel mai favorabil si aduce un profit mare; producerea de cani este situata in cadranul "Delemelor" - are un volum mare de vinzari dar cu o competitivitate mica, de aceea este pusa sub delema de a renunta la producerea lor sau de a investi in continuare; fabricarea salatierelor observam ca se afla in partea "Pietrelor de moara" - prezinta putin interes pentru interprindere si aduc putin profit. 
1.2 Republica Moldova este un stat independent situat in Europa de Sud, la nord, est si sud invecinindu-se cu Ucraina, iar la vest cu Romania. Granita cu Romania urmeaza riurile Prut si Dunarea. Republica Moldova contine si un teritoriu de dincolo de Nistru, denumit Transnistria, locuit in majoritate de rusi, care a fost adaugat Republicii Sovietice Moldova in schimbul sudului Basarabiei.


Fisiere in arhiva (1):

  • Plan de Lansare a Produsului pe Piata - Viliroy & Boch.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!