Plan de lansare a produsului pe piață - Viliroy & Boch

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 1758
Mărime: 45.60KB (arhivat)
Publicat de: Rica-Zaharia Dima
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Lector superior - Gherasim Ruslan

Extras din referat

Compania ”Villeroy & Boch” fondată în anul 1748. De la începutul activității producția este destinată regilor și curtenilor. În istoria companiei de producător şi vânzător de produse ceramice de înaltă calitate au crescut la statutul de un brănd de renume mondial de stil de viaţă. Integritatea şi mare diversificare caracterizează punctele forte ale propunerea noastră şi sale două linii principale de baie-all inclusive şi marfă de masă .

Gama de produse: vesela, tacîmuri, teracotă, căzi, lavuare, cabine de duș ș.a.

Produsul care care urmează a fi lansat este vesela rafinată de o calitate superioară orientată spre clienții cu starea financiară mai sus de mediu. Prevăzută pentru orce situație a vieței, fie festivități sau folosirea zi de zi, cu colecții excluzive pentru sărbătorile de Crăciun și de Paști. Pentru diferite stiluri ca: Country, Clasic sau Metropolitan. Două tipuri de porțelan cum sunt Premium Porcelain și Prenium Bon Porcelain (cu adaus de pulbere de os).

Numarul total de angajați constitue 10000 persoane. Interprinderea dispune de 25 de uzine în 5 țări ale lumii. Numeroase depozite cu capacitate înaltă de acumulare a produselor. Cu un sistem bine organizat de motivare a lucrătorilor prin premii, comisioane și grafic elastic de lucru.

Clienți consumatori și intermediari. Concurentul direct este ”Rosenthal”, atit pe piața locală cît și pe cea internațională, iar cei indirecți: ”Luminarc”, ”Vitesse”, ”Calve” ș.a.

Analiza SWOT

Puncte tari

- Tehnologii avansate

- Calitatea superioară

- Marketingul și logistica bine organizate

- Marcă recunoscută

- Aspect comercial modern, plăcut, comerț civilizat

- Prestigiu/ imagine Punctele slabe

- Posibilitatile de control a unitaților din teritoriu

este limitată

- Publicitatea slabă pe piața străină

- Concurența neloială

- Lipsa de personal calificat pe piața străină

- Neadaptarea la oralul de lucru

Oportunități

- Participarea la expoziții

- Promoții

- Reduceri

- Sponsorizarea unor evenimente sociale Amenințări

- Antireclama

- Evenimente politice

- Natura de consum

- Marja de profit redusă

Pentru a determina în ce activitate să se investeasca pe viitur vom face o analiză a portofoliului de activități, luînd în considerație următoarele date:

Activitatea CA a firmei (mii €) CA concurenț (mii €) R. creștere a activității (%) Cota de piață relativă (%) C. activelor din CA total (%) Dimensiunile activității

Farfurii 12535 7530 12 166,5 42,7 3,16

Căni 9846 10204 15 96,5 33,6 2,8

Supiere 6958 11357 2 61,3 23,7 2,35

Total 29339 29091

Diam

Concluzie:

După analiza portofoliului și matricea BCG din Anexa 1 observăm că: pruducerea farfuriilor se află în cadranul ”Vedetelor” ceea ce înseamnă că este domeniul cel mai favorabil și aduce un profit mare; producerea de căni este situată în cadranul ”Delemelor” – are un volum mare de vînzări dar cu o competitivitate mică, de aceea este pusă sub delemă de a renunța la producerea lor sau de a investi în continuare; fabricarea salatierelor observăm că se află în partea ”Pietrelor de moară” – prezintă puțin interes pentru interprindere și aduc puțin profit.

1.2 Republica Moldova este un stat independent situat în Europa de Sud, la nord, est și sud invecinîndu-se cu Ucraina, iar la vest cu Romania. Granița cu România urmează rîurile Prut și Dunarea. Republica Moldova conține și un teritoriu de dincolo de Nistru, denumit Transnistria, locuit în majoritate de ruși, care a fost adaugat Republicii Sovietice Moldova în schimbul sudului Basarabiei.

Preview document

Plan de lansare a produsului pe piață - Viliroy & Boch - Pagina 1
Plan de lansare a produsului pe piață - Viliroy & Boch - Pagina 2
Plan de lansare a produsului pe piață - Viliroy & Boch - Pagina 3
Plan de lansare a produsului pe piață - Viliroy & Boch - Pagina 4
Plan de lansare a produsului pe piață - Viliroy & Boch - Pagina 5
Plan de lansare a produsului pe piață - Viliroy & Boch - Pagina 6
Plan de lansare a produsului pe piață - Viliroy & Boch - Pagina 7
Plan de lansare a produsului pe piață - Viliroy & Boch - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Plan de Lansare a Produsului pe Piata - Viliroy & Boch.docx

Ai nevoie de altceva?