Plan de Afaceri SC Chimco SA

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 27 în total
Cuvinte : 4963
Mărime: 159.90KB (arhivat)
Publicat de: Achim Lazăr
Puncte necesare: 6
UNIVERSITATEA GH.ASACHII FACULTATEA: ING.CHIMICA SI PROTECTIA MEDIULUI SPECIALIZARE :INGINERIE SI MANAGEMENT

Cuprins

  1. CAP.I
  2. 1.1 Misiunea ,obiectivele si strategia informational a firmei
  3. 1.2 Scurta descriere a organizarii firmei
  4. 1.3 Rolul jucat de sistemul informational in cadrul firmei
  5. 1.4 Necesitatea reproiectariisistemului informational
  6. CAP.II Determinarea cerintelor informatiomale ale noului sistem
  7. 2.1Diagnosticarea sistemului informational existent din cadrul firmei
  8. 2.2Culegerea informatiilor despre sistemul informational existent
  9. 2.3 Construirea diagramei de relatii ale compartimentului in situatia actuala
  10. 2.4 Analiza critica a situatiei existente prin deteriminarea punctelor slabe si punctelor tari ,evaluarea lor cu ajutorul coeficientului de importanta precum si in functie de criteriile de calitate ale sistemului informational
  11. • Cauzele care determina punctele slabe si punctele tari
  12. 2.5 Propuneri de imbunatatire a structurii functionarii si controlului sistemului informational
  13. • Alegerea variantei optime de proiectare ale sisitemului informational
  14. CAP.III Proiectarea noului sistem informational
  15. 3.1 Definirea principalelor centre de decizie ale firmei
  16. 3.2 Stabilirea deciziilor specific fiecarui centru de decizie
  17. 3.3 Stabilirea listei informatiilor finale pe baza carora se iau decizii cu specificarea surselor beneficiarilor si periodicitatii
  18. 3.4 Eliminarea informatiilor ce se repeat si a disfunctionalitatilor stabilita de analiza diagnostic
  19. 3.5 Stabilirea informatiilor primare ce stau la baza informatiilor primare eliminand disfunctionalitatile semnalate(informatiile care se repeat)
  20. 3.6 Stabilirea prelucrarilor la care sunt supuse informatiile primare deasemenea eliminand disfunctionalitatile desemnate
  21. 3.7 Stabilirea circuitelor informationale eliminand disfunctionalitatile desemnate
  22. 3.8 Stabilirea suportilor de informative
  23. 3.9 Stabilirea fisierelor in functie de natura informatiilor de stocat eliminand disfunctionalitatile desemnate
  24. CAP.IV Implementarea noului sistem informational
  25. 4.1Stabilirea etapelor de implementare

Extras din referat

Capitolul 1

1.1 Misiunea, obiectivele si strategia informationala a firmei SC.CHIMCO.SA

SC.CHIMCO.SA. consta in obtinerea de diverse produse utilizate in industria farmaceutica, reactivi chimici si substante de inalta puritate, produse chimice ca bunuri de larg consum, comercializarea, executarea de lucrari, prestari servicii, activitate de import-export, transporturi interne si externe cu mijloace auto proprii, activitate de recuperare si preparare din/si cu metale pretioase, cercetare stiintifica, producere si furnizare de abur tehnologic

SC. CHIMCO S.A. produce si comercializeaza urmatoarele produse si grupe de produse principale:

- produse borice – acid boric, borax, perborat de sodiu

- peroxizi organici

- apa oxigenata

- lichid de frana si antigel

- stabilizatori P.V.C.

- stearat de calciu, stearat de zinc

- site moleculare

- saruri de bariu

- produse farmaceutice

- saruri de tratament termic, chimic si electrochimic

- eteriglicoli

- reactivi chimice

Scopul principal al societatii este sa asigure produse utilizate in industria farmaceutica, reactivi chimici si substante de inalta puritate, produse chimice de larg consum in cantitatea si calitatea necesare, care sa permita onorarea cerintelor clientilor traditionali din tara si strainatate.

Domeniul principal in care actioneaza S.C. CHIMCO S.A. este acela al producerii si comercializarii de produse utilizate in industria chimica si farmaceutica.

Scopul pentru care a fost infiintata si functioneaza SC. CHIMCO S.A. poate fi cuantificat prin intermediul unor obiective strategice, una dintre componentele majore ale proiectiei strategice a acesteia.

Situatiile informationale prezentate au permis formularea, pentru urmatorii doi ani a urmatoarelor obiective strategice :

- cresterea cu cel putin 20% a profitului brut, in fiecare din anii intervalului previzionat

- amplificarea anuala a veniturilor din exploatare (fata de veniturile anului anterior) cu minimum 25%

- asigurarea comercializarii a cel putin 20% din productia fabricata pe piata externa

- asigurarea pe termen lung a principalelor corelatii dintre activitatile firmei, evidentiate de unele corelatii dintre obiective si implicit indicatori economici

- crearea pana in anul 2003, a cel putin 75 de locuri de munca noi, concomitent cu mentinerea si dezvoltarea unui sistem de protectie sociala adecvat

Strategia informationala a societatii SC.CHIMCO.SA

Tinand cont de faptul ca informatia joaca un rol foarte important in elaborarea strategiilor, societatea SC.CHIMCO.SA isi propune realizarea unui sistem informatic la nivel de firma.

Strategia informationala are rolul de a asigura o buna desfasurare a tuturor informatiilor din cadrul fiecarui department din firma in procesul de realizare a obiectului de activitate..

1.2 Scurta descriere a organizarii firmei SC.CHIMCO.SA

Activitatea de conducere a societatii este asigurata de :

- Consiliul de administratie

- Directorul general

- Directorul tehnic

- Directorul economic

- Directorul comercial

- Inginer sef M.E.A

.

- Sistemul de relatii cuprinde: relatii ierarhice, relatii functionale si relatii de cooperare

Adunarea generala a actionarilor

1. Aprobarea Bilantului contabil si a Contului de profit si pierderi

2. Aprobarea Raportului Comisiei de cenzori si a Raportului Cenzorului extern independent privind Bilantul contabil si Contul de profit si pierderi (anual).

3. Repartizarea profitului net.

4. Alegerea comisiei de cenzori.

5. Alegerea Cenzorului extern independent.

6. Aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli (anual).

7. Modificarea Bugetului de venituri si celtuieli.

8. Stabilirea indemnizatiilor administratorilor si cenzorilor.

9. Aprobarea reactualizarii programului de investitii anexa la Bugetul de venituri si cheltuieli.

Preview document

Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 1
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 2
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 3
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 4
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 5
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 6
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 7
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 8
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 9
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 10
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 11
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 12
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 13
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 14
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 15
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 16
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 17
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 18
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 19
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 20
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 21
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 22
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 23
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 24
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 25
Plan de Afaceri SC Chimco SA - Pagina 26

Conținut arhivă zip

  • Plan de Afaceri SC Chimco SA.docx

Alții au mai descărcat și

Strategii asociate mixului de marketing pentru firme din domeniul asigurărilor

Introducere Viziunea de marketing presupune utilizarea unui instrumentar specific de marketing, adecvat pentru cercetarea pietei, pentru...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Piața Întreprinderii

4.1. Piata - unul dintre conceptele fundamentale ale marketingului Elementul cheie al oricarui sistem de marketing este PIATA. Ea este tot ceea ce...

Ai nevoie de altceva?