Sinteza planului Istoricul firmei si activitatea sa: Societatea prezentata se numeste SC.Casa Verde SA si ss-a infiintat in anul 1996,. Obiectul principal de activitate al societatii il reprezinta ,,activitati specifice pentru restaurante si alimentatie publica",. Pe parcursul timpuli , restaurantul detinut de societate si-a marit numarul l de clienti,iar gradul de utilizare a capacitatii sale de deservire evoluand de la 45% in anul 1996 la aprox. 75% in anul 2001. In prezent valoarea lunara a cifrei de afaceri aste de aprox. 1.900.000 lei, 25% fiind asigurata de serviciile de catering. Prezentarea serviciilor: Restaurantul Casa Verde ofera un meniu cu mancaruri si bauturi deosebite, cu specific national , oferind clientilor posibilitatea de a alege dintr-o gama larga de produse. Societatea si-a creat un nume foarte bun datorita regulilor stricte in privinta calitatii serviciilor,acest lucru reprezentand si un avantaj concurential. Piata: Acest restaurant este unul exclusivist , adresandu-se in special clientilor cu pretentii. Conditia esentiala de competitivitate intr-un astfel de sector o reprezinta satisfacerea exigentelor clientilor printr-un meniu variat, de o calitate ireprosabile,si asigurarea unui ambient placut in incita restaurantului . Ce le mai mari riscuri provin din posibilitatea intrarii pe piata a unor reprezentanti ai lanturilor mult mai cunoiscute de restaurante. Principalele aspecte financiare: datorita numarului din ce in ce mai mare de clienti , s-a ajuns la concluzia ca ce mai buna solutie pentru a satisface nevoile acestora ar fi extinderea spatiului din restaurant. Pentru dezvoltarea activitatii societatea considera necesara extinderea restaurantului,aceasta investitie necesitand o suma de 300.000 euro. Descrirea afacerii 1. Descrirea ideii de afaceri: Prin intermediul restaurantului Casa Verde, SC Casa Verde SA presteaza servicii de alimentatie publica de aprox. 6 ani. In acest interval de timp, ca urmare a calitatii ireprosabile a serviciilor sale, restaurantul si-a castigat un renume binemeritat si o cota de piata confortabila. Calitatea ofertei si preturile accesibile atrag totusi un numar important de consumatori din zona vestica a orasului Pitesti. In prezent, capacitatea de deservire a restaurantului este utilizata in proportie de 75%. 2. Prezentarea intreprinderii: Prezentatrea situatiei actuale: In prezent societatea dispune de un capital social de 480.000 mii lei, reprezentat de un numar de 4800 de actiuni in valoare de 100 mii lei/ actiune. Finantarea activitatii sale se face predominant din surse proprii, la data intocmirii planului de afaceri structura de finantare a activitatii cuprinzand in proportie de 80% capitaluri proprii si 20% datorii curente catre furnizori, actionari si institutii ale statului. La aceasta data, SC Casa Verde SA si-a consolidat imaginea si pozitia de piata-tinta, valoarea cifrei de afaceri a anului 2001 ajungand la nivelul record de aprox 5000.000 euro Structura actuala a cifrei de afaceri lunare este urmatoarea: Structura lunara a cifrei de afaceri Procent Valoare lunara (mii lei) Numar mediu de clienti (zilnic) Servicii directe in in- cinta restaurantului 85% 1.087.500 300 Cei 300 de clienti directi ai restaurantului se traduc intr-un numar mediu zilnic de 10 clienti/ masa (la o capacitate a restaurantului de 30 mese - aprox. 120 locuri). 3. Descrierea produselor si serviciilor: Obiectivul unitatii este de a satisface pe deplin exigentele gastronomice ale clientilor, avand in vedere ca preocuparea oamenilor pentru o alimentatie sanatoasa si hranitoare este in crestere in ultimii ani - conform studiilor de piata efectuate de Agentie de monitorizare a tendintelor de consum in anul 2001. Produse si servicii: Restaurantul a reusit sa isi atraga un numar foarte mare de clienti datorita varietatii produselor si a bauturilor disponibile . Actuala structura a ofertei poate fi urmarita in tabelul urmator:
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.