Piața - SC Universal Screen SA

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 6 în total
Cuvinte : 2138
Mărime: 35.53KB (arhivat)
Publicat de: Achim-Amza Lazăr
Puncte necesare: 6

Extras din referat

1. Firma S.C. Universal Screen S.A.

Firma S.C. Universal Screen S.A. a decis în urma unor studii de marketing să lanseze un nou produs pe piaţă, ecranul de proiecţie UNV-S cu mecanism electric de înfăşurare/desfăşurare a pânzei, ce are structura din aluminiu de calitate superioară, fiind dotat cu sistem de prindere pe perete sau pe tavan şi motor cu limitatori, cu zgomot redus.

Ecranele de proiecţie electrice reprezintă cea mai elegantă şi comodă soluţie pentru o proiecţie de calitate. Acestea includ in carcasă un motor care acţionează pânza ecranului, iar rularea acesteia devine o operaţie extrem de uşoară (prin acţionarea consolei cu butoane montate în apropierea ecranului sau printr-o telecomandă de la distanţă). Ecranele de proiecţie electrice sunt recomandate a fi utilizate in sălile de conferinţă, şedinţe, prezentări cu multiple funcţionalităţi precum şi în mediile Home Cinema.

Orientarea activităţii firmei din exterior spre interior asigură un succes garantat pe piaţă. De aceea firma trebuie să perceapă toate schimbările care intervin în mod continuu în cadrul mediului intern dar şi extern în care operează pentru a profita de toate situaţiile favorabile care pot apărea.

2. Mediul de marketing

Firma este dependentă de mediul său extern, de multitudinea de elemente aflate în continuă mişcare care îl formeză. Mediul de marketing vizează o componentă externă şi una internă. Mediul extern este format din macromediu şi micromediu.

Macromediul vizează mai mulţi factori cu influenţă indirectă, printre care:

• Factorii economici

- structura bugetului întreprinderilor – care au în vedere achiziţionarea produselor noastre ce poate constitui în acelaşi timp un avantaj sau dezavantaj in funcţie de suma alocată pentru acest tip de cheltuieli;

- piaţa de desfacere – piaţa din România este o piaţă dinamică, cu un ritm de creştere important, un criteriu esenţial pentru introducerea modelelor noi din această gamă;

- veniturile populaţiei – dacă acestea se vor mări, cererea pentru proiectoare şi ecrane de proiecţie va creşte, în special pentru consumatorii individuali.

• Factorii culturali

- religie, tradiţii – există religii care sunt refractare la tehnica modernă (comunitatea Amish din Pennsylvania – protestanţi foarte conservatori, mennoniţi şi hutteri).

• Factorii tehnologici

- dezvoltarea tehnologică – în funcţie de evoluţia tehnologică, populaţia devine din ce în ce mai interesată de achiziţia de ecrane de proiecţie cu funcţii îmbunătăţite;

- accesul la noile tehnologii – depinde de resursele firmei noastre de a produce ecrane de proiecţie;

- invenţii, inovaţii.

Micromediul cuprinde factorii care au o influenţă directă asupra firmei:

- clienţii – ce aparţin publicului business şi domeniului educaţional;

- furnizorii – ne oferă materiile prime necesare procesului de fabricaţie;

- concurenţii – piaţa ecranelor de proiecţie prezintă o concurenţă destul de intensă.

Mediul intern cuprinde:

• Resursele materiale

- clădirile sunt considerate suportul fizic al tuturor echipamentelor, au diferite destinaţii. Hala de producţie este situată în afara oraşului Braşov, iar sediul se află în centrul acestuia. Spaţiile de vânzare din România sunt situate în 5 oraşe mai importante: Braşov, Bucureşti, Iaşi, Cluj şi Timişoara, iar cele din Europa în Germania, Italia, Franţa şi Austria;

- dotări/echipamente - întreaga producţie este constituită pe o linie de fabricaţie automată bazată pe echipamente din Germania şi SUA.

• Resursele financiare – cifra de afaceri este de peste 4,4 milioane euro.

• Resursele umane

- personalul este format dintr-o echipă de profesionişti care au în vedere mereu creşterea calităţii produselor precum şi a inovării acestora.

Preview document

Piața - SC Universal Screen SA - Pagina 1
Piața - SC Universal Screen SA - Pagina 2
Piața - SC Universal Screen SA - Pagina 3
Piața - SC Universal Screen SA - Pagina 4
Piața - SC Universal Screen SA - Pagina 5
Piața - SC Universal Screen SA - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Piata - SC Universal Screen SA.doc

Te-ar putea interesa și

Cercetarea de Marketing

1. Problema decizională În ceea ce priveşte procesul decizional este importantă definirea problemei pentru care este necesară oferirea de soluţii....

Mixul de Marketing

1. Configurarea produsului 1.1. Atribute UNV-S Slim Elektrik este dotat cu o carcasă de aluminiu de dimensiuni reduse pentru a se încadra în...

Placa QVGA 101707

Salut, numele meu este Lee K. Koh si sunt managerul de vanzari la Microchip. Acest seminar va ofera o revedere la nivel inalt a Microchip Graphic...

Programare

Capitolul 1 Această carte se adresează utilizatorilor experimentaţi ai limbajului de programare C care doresc să înveţe să scrie aplicaţii pentru...

Ai nevoie de altceva?