1. Firma S.C. Universal Screen S.A. Firma S.C. Universal Screen S.A. a decis in urma unor studii de marketing sa lanseze un nou produs pe piata, ecranul de proiectie UNV-S cu mecanism electric de infasurare/desfasurare a panzei, ce are structura din aluminiu de calitate superioara, fiind dotat cu sistem de prindere pe perete sau pe tavan si motor cu limitatori, cu zgomot redus. Ecranele de proiectie electrice reprezinta cea mai eleganta si comoda solutie pentru o proiectie de calitate. Acestea includ in carcasa un motor care actioneaza panza ecranului, iar rularea acesteia devine o operatie extrem de usoara (prin actionarea consolei cu butoane montate in apropierea ecranului sau printr-o telecomanda de la distanta). Ecranele de proiectie electrice sunt recomandate a fi utilizate in salile de conferinta, sedinte, prezentari cu multiple functionalitati precum si in mediile Home Cinema. Orientarea activitatii firmei din exterior spre interior asigura un succes garantat pe piata. De aceea firma trebuie sa perceapa toate schimbarile care intervin in mod continuu in cadrul mediului intern dar si extern in care opereaza pentru a profita de toate situatiile favorabile care pot aparea. 2. Mediul de marketing Firma este dependenta de mediul sau extern, de multitudinea de elemente aflate in continua miscare care il formeza. Mediul de marketing vizeaza o componenta externa si una interna. Mediul extern este format din macromediu si micromediu. Macromediul vizeaza mai multi factori cu influenta indirecta, printre care: o Factorii economici - structura bugetului intreprinderilor - care au in vedere achizitionarea produselor noastre ce poate constitui in acelasi timp un avantaj sau dezavantaj in functie de suma alocata pentru acest tip de cheltuieli; - piata de desfacere - piata din Romania este o piata dinamica, cu un ritm de crestere important, un criteriu esential pentru introducerea modelelor noi din aceasta gama; - veniturile populatiei - daca acestea se vor mari, cererea pentru proiectoare si ecrane de proiectie va creste, in special pentru consumatorii individuali. o Factorii culturali - religie, traditii - exista religii care sunt refractare la tehnica moderna (comunitatea Amish din Pennsylvania - protestanti foarte conservatori, mennoniti si hutteri). o Factorii tehnologici - dezvoltarea tehnologica - in functie de evolutia tehnologica, populatia devine din ce in ce mai interesata de achizitia de ecrane de proiectie cu functii imbunatatite; - accesul la noile tehnologii - depinde de resursele firmei noastre de a produce ecrane de proiectie; - inventii, inovatii. Micromediul cuprinde factorii care au o influenta directa asupra firmei: - clientii - ce apartin publicului business si domeniului educational; - furnizorii - ne ofera materiile prime necesare procesului de fabricatie; - concurentii - piata ecranelor de proiectie prezinta o concurenta destul de intensa. Mediul intern cuprinde: o Resursele materiale - cladirile sunt considerate suportul fizic al tuturor echipamentelor, au diferite destinatii. Hala de productie este situata in afara orasului Brasov, iar sediul se afla in centrul acestuia. Spatiile de vanzare din Romania sunt situate in 5 orase mai importante: Brasov, Bucuresti, Iasi, Cluj si Timisoara, iar cele din Europa in Germania, Italia, Franta si Austria; - dotari/echipamente - intreaga productie este constituita pe o linie de fabricatie automata bazata pe echipamente din Germania si SUA. o Resursele financiare - cifra de afaceri este de peste 4,4 milioane euro. o Resursele umane - personalul este format dintr-o echipa de profesionisti care au in vedere mereu cresterea calitatii produselor precum si a inovarii acestora.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).