Piața ciocolatei în România

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 1083
Mărime: 14.74KB (arhivat)
Publicat de: Emanuela Moldovan
Puncte necesare: 5

Extras din referat

Fie ca este considerata un tabiet, o placere, un substitut pentru cafea sau, pur si simplu,un aliment hranitor, ciocolata este un produs prezent aproape pe tot globul, cu o traditie bogata si numeroase sortimente. Nu numai ca are un gust extrem de bun ciocolata are si o actiune benefica asupra organismului: este un bun remediu impotriva stresului, este un bun energizant, tine sub control bolile de inima, contine antioxidanti,care ne intaresc sistemul imunitar prin combaterea radicalilor liberi prezenti in organism.

Prezentarea problemei:

Cunoasterea obiceiurilor de cumpararare si de consum pentru produsul ciocolata, ale populatiei din Bucuresti.

Precizarea colectivităţii cercetate:

Esantionul este reprezentat de populaţia din Bucuresti cu vârsta cuprinsă între 18-60 de ani.

Scopul cercetarii este de a identifica preferintele consumatorilor de ciocolata.

Principalele obiective sunt:

• determinarea preferintelor consumatorilor in functie de urmatoarele atribute:calitate, pret, gust

• Identificarea preferinţelor consumatorilor privind sortimentul de ciocolată

• consumul in functie de venit

• consumul in functie de varsta

• cantitatea cumparata

• volumul consumului

• motivele care stau la baza cumpararii

• determinarea sortimentului de ciocolata cumparat

În functie de aceste obiective, ipotezele pot fi definite astfel:

• cele mai multe personae consuma ciocolata de 2-3 ori pe saptamana

• marea majoritate consuma cel mai des ciocolata Milka

• mai mult de o treime din persoanele interogate prefera ciocolata cu lapte;

• Printre cele mai importante atribute in achiziţionarea unei anumite mărci de ciocolata sunt preţul, aroma si reclama produsului;

• cele mai multe persoane consuma ciocolata datorita gustului intens, fiind urmate de persoanele care consuma ciocolata in momente de stres sau pentru energizare

• venitul influenteaza consumul de ciocolata

• varsta nu influenteaza consumul de ciocolata

Cercetarea s-a efectuat pe o colectivitate constituita din 30 de participanti, majoritatea sunt de varsta cuprinsa intre 18-25 ani(colegi de facultate si prieteni), urmand persoane cu varsta intre 25-40 si persoane peste 40 de ani(rude, prieteni).

Preview document

Piața ciocolatei în România - Pagina 1
Piața ciocolatei în România - Pagina 2
Piața ciocolatei în România - Pagina 3
Piața ciocolatei în România - Pagina 4
Piața ciocolatei în România - Pagina 5
Piața ciocolatei în România - Pagina 6
Piața ciocolatei în România - Pagina 7
Piața ciocolatei în România - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Piata Ciocolatei in Romania.doc

Alții au mai descărcat și

Cercetări calitative piața cafelei

INTRODUCERE Cercetarea comportamentului de cumpărare constituie o preocupare constantă a specialiştilor de marketing, fapt ce a determinat şi...

Cercetare cantitativă de marketing - cafea

1) Problema decizională: contextul actual al crizei economice presupune poziţionarea cât mai bună pe piaţa cafelei sau cel puţin menţinerea...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Studiu de piață privind consumul ciocolatei - studiu de caz - Ciocolata Milka

1.Ce este CIOCOLATA 1.1. Scurt istoric Ciocolata nu este doar un dulce delicios, preferat de milioane de copii si adulti. Inainte ca frumoasele...

Plan de Afaceri - SC Chocolate&Sugar SRL

CAPITOLUL 1 Firma noastra isi propune sa creeze diverse obiecte din ciocolata si zahar:de la mici figurine (iepurasi,ursuleti) pana la immense...

Lansarea unui nou produs pe piață

• SCURT ISTORIC AL FIRMEI CHOCO • Societatea comerciala CHOCO S.R.L. Calarasi sub actuala denumire s-a infiintat in anul 2011. Conform...

Studiul pieței ciocolatei

Acest proiect de disciplină a fost realizat pentru a analiza piața ciocolatei în România. Pentru acest fapt, vom avea in vedere principalii...

Evaluarea Calității Croissantelor cu Ciocolată

Introducere Cornurile cu ciocolată sunt produse de panificaţie care fac parte din grupa produselor simple de franzelărie. Din această grupă mai...

Heidi versus Milka

Cap I Caracterizarea pozitiei marcilor Heidi si Milka pe piata produsului ciocolata 1.1. Caracterizare generala Heidi Heidi Chocolats Suisse...

Cercetare de marketing pe piața ciocolatei din România

Istoria ciocolatei incepe o data cu descoperirea Americii. Cand Cristofor Columb s-a intors din a patra lui calatorie in Lumea Noua a adus regelui...

Piața ciocolatei în România - studiu de caz Kraft

Cercetarea prealabila a consumului de ciocolata Studiul a fost realizat de catre compania Daedalus Consulting in luna aprilie 2005, pe un esantion...

Ai nevoie de altceva?