Piata Bauturilor Racoritoare SC Deniz SA

Cuprins referat Cum descarc?

1.Elemente specifice ale mediului de marketing 3
A. Analiza micromediu 3 
B. Analiza macromediului 4
2.Cine vor fii cumparatorii? 4
A. Descrierea pietei pe categorii de consumatori 4
B. Criterii si variabile de segmentare a pietei cu segmente posibile pe fiecare 
variabila 5
C. Avantajele cautate de consumatori la acest produs (segmentarea pietei pe 
avantaje) 5
D. Identificarea caracteristicilor pietei tinta (profilul pietei tinta) 6
3.Cine sunt concurentii- 6
4.Apreciati trei tendinte ale pietei ale bauturilor racoritoare pentru urmatorii 2-3 ani 7


Extras din referat Cum descarc?

Facem parte din departamentul de marketing al firmei S.C. DENIZ S.A. Firma decide sa lanseze pe piata din Romania un nou produs, este vorba de sucul natural Deniz 
Piata produsului este formata din intreaga populatie de consumatori si utilizatori ai unei categorii de produs indiferent de marca sau originea acestora.
1. Elemente specifice ale mediului de marketing 
Mediul este alcatuit din doua componente: micromediul si macromediu.
A. Analiza micromediu:
Patrundem pe o piata destinata consumatorilor formata din intreaga populatie.
Concurenta se bazeaza pe firme similare care urmaresc sa satisfaca aceleasi nevoi ale clientilor: Fruttia, Prigat, Santal, Cappy, Tymbark, Ciao, Bravo, Carotella.
Furnizorii sunt organizatiile si indivizii care ofera firmelor input-urile (materii si materiale, utilaje, echipamente tehnologice, ambalaje, etichete, servicii, forta de munca, informatii) necesare fabricarii produselor proprii.
Distribuitorii reprezinta totalitatea centrelor comerciale care in urma achizitiilor de output-uri vand direct consumatorului produsele realizate de noi.
Puncte tari:
- promovam pe piata o reteta noua: nectar de portocale si banane
nectar de kiwi si banane
- portocala este o sursa bogata in vitamine cum ar fi, vitamina A, B, C, in calciu si de aceea este un fruct foarte bun pentru sanatate. Fata de alte fructe, portocala este un fruct superior in ceea ce priveste cantitatea de calciu;
- banana este un fruct cu o valoare nutritiva ridicata, este o buna sursa de calorii fiind bogata in elemente solide, iar continutul de apa este scazut, contine o cantitate mare de zahar asimilabil, ceea ce o face o sursa buna de energie;
- kiwi este fructul cu cele mai multe substante nutritive, contine luteina, cupru care ajuta la in-
tarirea oaselor si dezvoltarea creierului, potasiu, magneziu, fier, calciu, vitamina E, B6, B5.
Puncte slabe: 
- pretul nu este accesibil pentru toate mediile sociale;
- cantitatea mare de zahar care se regaseste in fructe. 
B. Analiza macromediului:
- Mediul tehnologic- centrul de productie utilizeaza o tehnologie de ultima generatie: imbutelierea aseptica a sucurilor si bauturilor racoritoare este secretul unei vieti lungi la raft, fara utilizarea conservantilor.
- Mediul social- preocuparea pentru sanatate;
- utilizarea timpului liber:
- schimbarea stilului de viata.
- Mediul economic- vom aplica preturi care sa fie la un nivel mediu spre ridicat.
Oportunitati:
- cererea de sucuri naturale este in continua crestere;
- promovarea pe piata a celor doua noi sortimente.
Amenintari:
- criza economica actuala;
- dezvoltarea din punct de vedere tehnologic a concurentei (care produce mai mult la un pret mai mic).
2. Cine vor fii cumparatorii?
Piata este un grup de cumparatori sau consumatori care aleg acelasi produs in functie de satisfactii si criterii diferite. Produsul ,,bauturi racoritoare", este un produs comercial care are o frecventa de cumparare ridicata si decizie de cumparare fundamentata prin comparatie intre produse, marci, preturi, magazine.
A. Descrierea pietei pe categorii de consumatori
Consumatorii:
- persoanele din toate categoriile de varsta;
- persoanele cu o viata activa;
- tuturor celor care isi doresc un moment de placere si o viata sanatoasa.
Nonconsumatori relativi:
- persoane care prefera produse similare cu produsul nostru;
- cei care prefera bauturi carbogazoase, ceaiuri, bauturi alcoolice;
- cei care nu au gasit gustul potrivit si inca mai cauta.
Nonconsumatori absoluti:
- persoanele care sufera de diabet.
B. Criterii si variabile de segmentare a pietei cu segmente posibile pe fiecare variabila
a. socio-demografice:
- varsta:? tineri (6-23 ani);


Fisiere in arhiva (1):

  • Bauturi Racoritoare SC Deniz SA.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești.
După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare.
Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!