TESTUL DE ASOCIERE Fig.1 Frecventa de aparitie a primului cuvant asociat marcii Persoanele intervievate: in cadrul testului 23% dintre tineri au asociat brandul AMICII cu inghetata aratand astfel ca produsul este unul pe care il cunosc si caruia ii cunosc intrebuintarea. brandul a fost asociat si cu vanilie ceea ce arata ca subiectii au trecut de simpla observare si au consumat produsul. Alte cuvinte asociate cu brandul: ciocolata cu alune, rece, dulce, racoritor, delicios, bun, ceva comercial, gustos si prieteni. in concluzie, toate cele 9 asocieri au avut o conotatie pozitiva. Luate impreuna ele subliniaza perfect caracteristicile inghetatei AMICII fiind racoritoare, pline de ciocolata cu alune si dulci. acest lucru arata ca toate persoanele cunosc continutul si compozitia produselor AMICII. Metoda portretului chinezesc Repartizare pe sexe a V.I.P-urilor Corelatia MARCA / V.I.P Cleopatra Stratan cu un procentaj de10%; Gina Pistol cu un procentaj de 7% alaturi de Justin Bieber; TOP 3 Ultimile locuri ocupate cu un procentaj de 3% sunt pentru persoanele: Concluzii: Brand-ul AMICII se caracterizeaza prin masculinitate si notorietat; Se bucura de o promovare de succes a imaginii; Produsele AMICII sunt la standarde europene; In functie de raspunsurile grupate pe celebritati rezulta faptul ca ponderea cea mai mare o detine Cleopatra Stratan cu 10%, fiind un brand in plina ascesniune, acestia asociind-ul cu gustul copilariei; Valoarea brand-ului consta in accentul pus pe perfectiune, pe frumos, pe satisfacerea dorintelor consumatorilor; Corelatie marca/ culoare ponderea majoritara o detine culoarea albastra cu un procentaj de 27%, iar celelalte culori denota faptul ca persoanele care au scris aceste culori pot fi asociate cu diverse sortimente ale inghetatei AMICII. Corelatia marca / animal Frecventa animalelor asociate brend-ului Concluzii: Lumea animala este interesanta atat prin diversitatea formelor ei, cat si prin nemarginita varietate a conditiilor mediului de trai - terestru si acvatic. Animalele nu asigura doar mijloace de trai pentru milioane de familii dar si contribuie la sisteme de productie acceptate din punct de vedere social si ecologic. In urma corelatiei marca/ animale am realizat ca majoritatea au scris animale salbatice ceea ce au atins un procentaj de 73%, urmat de animale domestice cu 7% si animale de companie cu procentajul de 20%. Corelatia marca/ sport: Concluzii: datorita prezentei unui procent de 34% a sporturilor individuale, putem declara faptul ca brand-ul AMICII este orientat catre sine. este mereu focusat pe succesul cofetaeiilor, pe valorea dobandita si pe imaginea creata in ochii consumatorilor. Corelatia marca/ vehicul Concluzii: Cazul corelarii marca/vehicul procentul cel mai mediu dintre marcile de autoturisme, marca romaneasca a acumulat un procentaj de 33%, apoi urmat de alte vehicule cu 3% si procentajul ce mai mare acumulat sunt marcile straine cu 53%. Brandul Amicii satisface atat nevoia consumatorilor straini cat si a celui roman. Corelatia marca/ muzica Concluzii generale: Ca urmare a testului de perceptie, studentii au asociat corect brandului diferite cuvinte cum ar fi: bun, racoritor, declicios, ciocolata cu alune; Prin asocierea cu aceste cuvinte putem spune ca oamenii cunosc brandul si cei mai multi au consumat produsele, deja avand preferinte in randul acestora.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).