Pepsi - Tehnici promoționale

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Macromediu:

Factori legislativi: persoane cu varsta peste 18 ani.

Factori politici: campania electorala, sistemul de taxe si impozite, sistemul legal, atitudinea guvernului.

Factori tehnologici: infrastructura informationala, calificarea fortei de munca.

Factori sociali: credinte religioase, stilul de viata, drepturile omului.

Factori economici: venitul pe cap de locuitor, nivelul somajului, cursul de schimb, nivelul salariilor.

Factori demografici: grupurile etnice, educatia.

Factori naturali: climatul, disponibilitatea resurselor naturale.

Micromediu :

Furnizorii: producatorii in sine sau intermediari.

Clientii: persoane cu stil de viata activ, cu varsta intre 18-50 ani si cu un venit mediu spre ridicat.

Concurenta: Coca-Cola, Frutti Fresh, Prigat.

Analiza SWOT :

S(puncte tari)

suficienta resurselor financiare disponibile;

posedarea unor brevete de inventii de produse si /sau tehnologii care confera firmei avantaj competitiv;

detinerea pozitiei de lider sau de varf de piata.

(puncte slabe)W

deteriorarea continua a pozitiei competitive;

atentie precumpanitoare data problemelor curente in detrimentul celor de perspectiva;

vulnerabilitatea la presiunile concurentei.

(oportunitati)O

cresterea rapida a pietei;

posibilitati de integrare verticala;

posibilitati de incheiere a unor aliante, acorduri avantajoase.

T(amenintari)

adoptarea unor reglementari legislative sau normative restrictive cu impact nefavorabil;

presiunea crescanda a concurentei;

intrarea unor noi competitori pe piata.

Analiza interna

Resurse financiare : 800000euro.

Resurse umane : 15000 de angajati.

Resurse materiale :15 fabrici.

Obiectiv : Cresterea vanzarilorilor cu 15%in perioada de 15.04.2008-15.08.2008.

Strategie : Strategia pe care o aplicam este sampling-ul. Vom amenaja standuri speciale in mall-uri si supermarket-uri.

Plan operational :

Activitate Durata Persoana responsabila Resurse

Cautarea personalului pentru promovare 1-15 aprilie 2008 Departamentul relatii umane 2000

Difuzarea spotului publicitar 10aprilie-16 august 2008 Televiziunile din Romania 5000 ron

Costuri cu noul ambalaj 1-10 aprilie 2008 Departament de Cercetare Dezvoltare

(designerii) 8000 ron

Total buget: 2000+5000+8000= 15000 ron

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Pepsi - Tehnici promotionale.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
6/10 (6 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
3 imagini
Nr cuvinte:
437 cuvinte
Nr caractere:
2 885 caractere
Marime:
10.32KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
produse, promovare, vanzari, tehnici
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!