Pepsi - Tehnici promotionale

Extras din referat Cum descarc?

Macromediu:
Factori legislativi: persoane cu varsta peste 18 ani.
Factori politici: campania electorala, sistemul de taxe si impozite, sistemul legal, atitudinea guvernului.
Factori tehnologici: infrastructura informationala, calificarea fortei de munca.
Factori sociali: credinte religioase, stilul de viata, drepturile omului.
Factori economici: venitul pe cap de locuitor, nivelul somajului, cursul de schimb, nivelul salariilor.
Factori demografici: grupurile etnice, educatia.
Factori naturali: climatul, disponibilitatea resurselor naturale.
Micromediu :
Furnizorii: producatorii in sine sau intermediari.
Clientii: persoane cu stil de viata activ, cu varsta intre 18-50 ani si cu un venit mediu spre ridicat.
Concurenta: Coca-Cola, Frutti Fresh, Prigat.
Analiza SWOT :
S(puncte tari)
suficienta resurselor financiare disponibile;
posedarea unor brevete de inventii de produse si /sau tehnologii care confera firmei avantaj competitiv;
detinerea pozitiei de lider sau de varf de piata.
(puncte slabe)W
deteriorarea continua a pozitiei competitive;
atentie precumpanitoare data problemelor curente in detrimentul celor de perspectiva;
vulnerabilitatea la presiunile concurentei.
(oportunitati)O
cresterea rapida a pietei;
posibilitati de integrare verticala;
posibilitati de incheiere a unor aliante, acorduri avantajoase.
T(amenintari)
adoptarea unor reglementari legislative sau normative restrictive cu impact nefavorabil;
presiunea crescanda a concurentei;
intrarea unor noi competitori pe piata.
Analiza interna
Resurse financiare : 800000euro.
Resurse umane : 15000 de angajati.
Resurse materiale :15 fabrici.
Obiectiv : Cresterea vanzarilorilor cu 15%in perioada de 15.04.2008-15.08.2008.
Strategie : Strategia pe care o aplicam este sampling-ul. Vom amenaja standuri speciale in mall-uri si supermarket-uri.
Plan operational :
Activitate	 Durata	Persoana responsabila	Resurse
Cautarea personalului pentru promovare	1-15 aprilie 2008	 Departamentul relatii umane	2000
Difuzarea spotului publicitar	10aprilie-16 august 2008	Televiziunile din Romania	5000 ron
Costuri cu noul ambalaj 	1-10 aprilie 2008	Departament de Cercetare Dezvoltare
(designerii)	8000 ron
Total buget: 2000+5000+8000= 15000 ron


Fisiere in arhiva (1):

  • Pepsi - Tehnici promotionale.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă gratuit acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.


Hopa sus!