Pazadi - Mixul de Marketing

Extras din referat Cum descarc?

I.Problema decizionala a firmei Pazadi Inc. 
Conducerea firmei Pazadi Inc. a decis sa lanseze o noua gama de pijamale pentru femeile supraponderale. In acest scop, managementul firmei a decis sa comande efectuarea unei cercetari de piata care sa raspunda urmatoarelor intrebari: 
- Cum ar trebui conceput noul produs; 
- La ce pret ar putea fi acesta comercializat; 
- Ce canale de distributie ar fi cele mai potrivite pentru plasarea pijamalelor BBW pe piata.
II. Obiectivele cercetarii 
In concordanta cu problema decizionala care sta la baza cercetarii noastre, ne propunem atingerea urmatoarelor obiective: 
- Identificarea tipului de material optim care ar putea fi folosit pentru confectionarea noului model de pijamale; 
- Aflarea preferintelor potentialilor clienti in privinta accesoriilor practice si a particularitatilor estetice ale noului model; 
- Investigarea pietei pentru conturarea unui pret optim de comercializare din perspectiva potentialilor clienti; 
- Identificarea celor produs.mai potrivite canale de distributie pentru noul 
III. Metoda de cercetare folosita 
Intrucat se urmareste obtinerea unor informatii cantitative si precise referitoare la obiectivele propuse, metoda de cercetare folosita va fi ancheta, iar instrumentul folosit va fi chestionarul. In cazul nostru am optat pentru ancheta stradala, deoarece operatorul de interviu trebuie sa aiba certitudinea ca persoana intervievata este de sex feminin si este supraponderala. Excludem din campul nostru de alegere variantele anchetelor telefonice, postale sau prin e-mail, deoarece eventuala introducere a conditiei de supraponderabilitate intr-o intrebare filtru ar putea atrage jena, disconfortul sau nervozitatea posibililor subiecti si ar putea periclita intreaga desfasurare a anchetei. De asemenea, fata de ancheta la domiciliu, ancheta stradala presupune folosirea mai eficienta a resurselor umane si de timp. Asadar, metoda optima de ancheta este cea stradala, aplicandu-se o esantionare non-probabilistica prin selectie rationala, care se bazeaza pe rationamentul sau presupunerea controlata a operatorului de interviu ca respondentul reprezinta populatia sa de interes. 
Inseram in continuare chestionarul aplicat subiectilor anchetei desfasurate: 
CHESTIONAR
Buna ziua! Numele meu este si lucrez la o cercetare de piata pentru lansarea unui nou model de pijamale. M-ati ajuta foarte mult daca ati avea amabilitatea sa-mi raspundeti la cateva intrebari! 
1. Care este culoarea dumneavoastra preferata? 
2. ,,Materialul din care este confectionata este cel mai important aspect pentru o pereche de pijamale" 
a) dezacord total b) dezacord partial c) neutru d) acord partial e) acord total 
3. Din ce material preferati sa fie confectionate pijamalele dumneavoastra?
a) Matase
b) Acril
c) Bumbac
d) Nylon
e) Poliester


Fisiere in arhiva (1):

  • Pazadi - Mixul de Marketing.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!