Patine de gheață

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Prezentul proiect se axeaza pe analiza obiectivelor firmei S.C. ICE DREAM S.R.L. Firma de prestigiu national, aceasta este orientata asupra producerii si comercializarii de patine de gheata. Activitatea de inceput presupune lansarea unui nou produs, singurul de pe piata destinat exclusiv studentilor, patine de gheata.

Sortimentul productiei firmei noastre este format din:

- patine de gheata cu optiunea de a schimba sina cu rotile transformandu-le in role;

- casca, genunchere si cotiere;

- geanta.

Noul tip de patine este primul produs comercializat sub marca SC ICE DREAM SRL numai in Romania. Este un produs inovativ, superior marcilor concurente ocupand locul intai in cerintele consumatorilor. Calitatile sale speciale concretizate in capacitatea acestora de a se transforma in role, gama variata sub diverse modele si culori dar mai ales consumatorii urmariti ii asigura o pozitionare de top pe piata.

Printre prioritatile noastre se numara realizarea unui echilibru intre ceea ce ne propunem noi ca si producatori si ceea ce cauta consumatorul, studentul.

Scopul nostru in ceea ce priveste promovarea noului produs este asigurarea unui cadru stabil pe piata, si o evolutie ascendenta. Pe termen lung vizam obtinerea unui loc de top dar mai ales metinerea acestuia.

- Elemente specifice mediului de marketing

Unul din primele lucruri care trebuie clarificate inainte de a patrunde in lumea marketingului este piata. Aceasta este definita ca fiind un grup de cumparatori sau consumatori. Si nu atat piata la modul general, ci mai ales acea piata concreta numita generic piata de referinta - intreaga populatie de consumatori si utilizatori ai produselor de acelasi gen, fara importanta in ceea ce priveste originea sau marca acestora.

Piata patinelor se contureaza in functie de variabile ca varsta, sex, cultura, stilul de viata al consumatorilor atat pe plan national (Salomon) cat si international (K2, Roces, Rollerblade).

Fiind la inceput, firma isi orienteaza activitatea asupra judetului Iasi, avand ca perspective marirea ariei de distributie asupra intregii tari.

- Analiza SWOT

Principalul scop al analizei SWOT este de a identifica si de a atribui fiecarui factor, pozitiv sau negativ, una din cele patru categorii, permitand formarea unui punct de vedere obiectiv in privinta activitatii firmei. Analiza SWOT este un instrument foarte util in dezvoltarea si confirmarea telurilor si a strategiei de marketing.

- Oportunitati: sponsorizare externa, dezvoltarea de complexe pentru sanatate si sport, amenajarea de zone de recreere si petrecere a timpului liber, construirea de patinoare noi, renovarea patinoarelor deja existente.

- Amenintari: produse concurente, firme ce si-au insusit o anume clientela, criza si stagnarea economica

- Puncte tari: posibilitatea transformarii patinelor in role, diversitatea accesoriilor, pretul redus, Iasi-centru universitar, obiective turistice, stilul de viata activ al studentilor, posiblitatea utilizarii produsului in orice anotimp, existenta unor servicii de inchiriere a produselor.

- Puncte slabe: patinoare putine, zona cu activitate redusa, venituri mici.

- Evolutie

Un studiu privind importanta adoptarii unui stil de viata activ si sanatos a dus la concluzia ca exista segmente de populatie interesate in achizitionarea unui produs de agrement. Printre cele mai vandute produse de acest tip se numara bicicletele, rolele, schiurile, patinele, skateboard-urile. Rezultatele studiului au

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Patine de gheata.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
5 pagini
Imagini extrase:
5 imagini
Nr cuvinte:
1 546 cuvinte
Nr caractere:
8 215 caractere
Marime:
20.30KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
produse, vanzari, cumparatori
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!