Participarea la Expozitie - Mobexpert

Extras din referat Cum descarc?

1. Analiza preliminara
Profilul companiei
Mobexpert este o retea regionala de magazine si hipermagazine specializate in vanzarea de mobilier si decoratiuni interioare, destinate consumatorilor care doresc produse de calitate europeana la preturi accesibile Oferta Mobexpert include mobilier de living, dining, dormitor, bucatarii, bai, mobilier de terasa si gradina, decoratiuni, covoare si corpuri de iluminat. Reteaua Mobexpert cuprinde 23 de magazine (in Timisoara, Cluj, Constanta, Targu Mures, Calarasi, Alba Iulia, Deva, Oradea, Galati, Bistrita, Ploiesti, Iasi, Arad, Dej, Focsani, Ramnicu Valcea, Alexandria, Satu Mare, Piatra Neamt, Braila, Bacau, Craiova, Slatina) si 8 hipermagazine (in Bucuresti, Brasov, Suceava, Pitesti si Sibiu). Din septembrie 2007, reteaua Mobexpert cuprinde si un hipermagazin deschis in capitala Bulgariei, la Sofia.
Infiintat in urma cu 16 ani, Grupul Mobexpert este liderul pietei de mobilier din Romania. Cu o cifra de afaceri de 168 de milioane EUR in 2008, Mobexpert se plaseaza intre primele 12 intreprinderi europene din industria mobilei. Numai in Bucuresti si in orasele mari, Mobexpert detine 18% din piata de mobilier de casa si 30% din cea a mobilierului de birou. Ambele divizii sunt lider pe pietele de profil din Romania
Pe piata romaneasca, in 2009, Mobexpert are in vedere continuarea planului de consolidare a retelei de hipermagazine, prin deschiderea unor noi hipermagazine in Ploiesti, Iasi si Bucuresti - Sun Plaza Berceni. Toate hipermagazinele Mobexpert vor fi localizate in centre comerciale alaturi de alte magazine de mare suprafata de tip Carrefour, Cora, Bricostore sau MediaGalaxy. Incepand cu hipermagazinele din Suceava, Pitesti si Sibiu, deschise in 2008 ca urmare a unei investitii de 8 milioane de euro, Mobexpert opereaza cu un nou concept de hipermagazin - cu o suprafata de aproximativ 7.000 de metri patrati, special adaptat oraselor de dimensiuni mai mici.
Pe termen lung, Grupul intentioneaza sa consolideze la nivel regional marca Mobexpert. Se are in vedere operarea a 26 de hipermagazine in regiunea balcanica pana in 2011. 
Mobexpert a fost desemnata drept cea mai de incredere marca in 2005 la categoria 
,,mobilier", in studiul Most Trusted Brands, pe baza votului publicului. Studiul este o traditie a publicatiei Reader's Digest ce se desfasoara in 14 tari europene.
Fig. 1 Distributia geografica a magazinelor MOBEXPERT
Analiza conjuncturii macromediului
Pentru a comercializa cu succes produsele firmei, managerul de marketing al MOBEXPERT tine cont permanent de macromediul si micromediul intreprinderii care sunt in continua schimbare. 
Elementele macromediului ce influeneteaza activitatea societatii sunt mediul politic, economic, social si tehnic. 
Conjunctura politica actuala nu este una propice dezvoltarii activitatilor economice fiind caracterizata prin instabilitate, ineficienta administrativa, slaba gestionare a resurselor, lipsa unei strategii de prevenire si combatere a efectelor actualei recesiuni economice toate acestea pe fondul unui an eminamente electoral (alegeri europarlamentare si prezidentiale).
Incapacitatea atragerii de fonduri externe structurale atat la nivelul administratiei centrale cat si al celor locale este si ea o piedica in crearea unui mediu favorabil dezvoltarii activitatilor de distributie si desfacere.


Fisiere in arhiva (1):

  • Participarea la Expozitie - Mobexpert.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!