Participarea la expoziție - Mobexpert

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 17 în total
Cuvinte : 3842
Mărime: 314.75KB (arhivat)
Publicat de: Florin Dan
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Adrian Monoranu
Acest proiect l-am prezentat la disciplina Tehnici promotionale din semestrul 2, anul 2 in cadrul Facultatii de Economie si Administraea Afacerilor, Universitatea Al.I.Cuza, Iasi.

Extras din referat

1. Analiza preliminară

Profilul companiei

Mobexpert este o reţea regională de magazine şi hipermagazine specializate în vânzarea de mobilier şi decoraţiuni interioare, destinate consumatorilor care doresc produse de calitate europeană la preţuri accesibile Oferta Mobexpert include mobilier de living, dining, dormitor, bucătării, băi, mobilier de terasă şi grădină, decoraţiuni, covoare şi corpuri de iluminat. Reţeaua Mobexpert cuprinde 23 de magazine (în Timişoara, Cluj, Constanţa, Târgu Mureş, Călăraşi, Alba Iulia, Deva, Oradea, Galaţi, Bistriţa, Ploieşti, Iaşi, Arad, Dej, Focşani, Râmnicu Vâlcea, Alexandria, Satu Mare, Piatra Neamţ, Brăila, Bacău, Craiova, Slatina) şi 8 hipermagazine (în Bucureşti, Braşov, Suceava, Piteşti şi Sibiu). Din septembrie 2007, reţeaua Mobexpert cuprinde şi un hipermagazin deschis în capitala Bulgariei, la Sofia.

Înfiinţat în urmă cu 16 ani, Grupul Mobexpert este liderul pieţei de mobilier din România. Cu o cifră de afaceri de 168 de milioane EUR în 2008, Mobexpert se plasează între primele 12 întreprinderi europene din industria mobilei. Numai în Bucureşti şi în oraşele mari, Mobexpert deţine 18% din piaţa de mobilier de casă şi 30% din cea a mobilierului de birou. Ambele divizii sunt lider pe pieţele de profil din România

Pe piaţa românească, în 2009, Mobexpert are în vedere continuarea planului de consolidare a reţelei de hipermagazine, prin deschiderea unor noi hipermagazine în Ploieşti, Iaşi şi Bucureşti – Sun Plaza Berceni. Toate hipermagazinele Mobexpert vor fi localizate în centre comerciale alături de alte magazine de mare suprafaţă de tip Carrefour, Cora, Bricostore sau MediaGalaxy. Începând cu hipermagazinele din Suceava, Piteşti şi Sibiu, deschise în 2008 ca urmare a unei investiţii de 8 milioane de euro, Mobexpert operează cu un nou concept de hipermagazin – cu o suprafaţă de aproximativ 7.000 de metri pătraţi, special adaptat oraşelor de dimensiuni mai mici.

Pe termen lung, Grupul intenţionează să consolideze la nivel regional marca Mobexpert. Se are în vedere operarea a 26 de hipermagazine în regiunea balcanică până în 2011.

Mobexpert a fost desemnată drept cea mai de încredere marcă în 2005 la categoria

„mobilier”, în studiul Most Trusted Brands, pe baza votului publicului. Studiul este o tradiţie a publicaţiei Reader’s Digest ce se desfăşoară în 14 ţări europene.

Fig. 1 Distribuţia geografică a magazinelor MOBEXPERT

Analiza conjuncturii macromediului

Pentru a comercializa cu succes produsele firmei, managerul de marketing al MOBEXPERT tine cont permanent de macromediul si micromediul intreprinderii care sunt în continuă schimbare.

Elementele macromediului ce influeneţeazã activitatea societatii sunt mediul politic, economic, social şi tehnic.

Conjunctura politică actuala nu este una propice dezvoltarii activitatilor economice fiind caracterizata prin instabilitate, ineficienta administrativa, slaba gestionare a resurselor, lipsa unei strategii de prevenire si combatere a efectelor actualei recesiuni economice toate acestea pe fondul unui an eminamente electoral (alegeri europarlamentare si prezidentiale).

Incapacitatea atragerii de fonduri externe structurale atat la nivelul administratiei centrale cat si al celor locale este si ea o piedica in crearea unui mediu favorabil dezvoltarii activitatilor de distributie si desfacere.

Preview document

Participarea la expoziție - Mobexpert - Pagina 1
Participarea la expoziție - Mobexpert - Pagina 2
Participarea la expoziție - Mobexpert - Pagina 3
Participarea la expoziție - Mobexpert - Pagina 4
Participarea la expoziție - Mobexpert - Pagina 5
Participarea la expoziție - Mobexpert - Pagina 6
Participarea la expoziție - Mobexpert - Pagina 7
Participarea la expoziție - Mobexpert - Pagina 8
Participarea la expoziție - Mobexpert - Pagina 9
Participarea la expoziție - Mobexpert - Pagina 10
Participarea la expoziție - Mobexpert - Pagina 11
Participarea la expoziție - Mobexpert - Pagina 12
Participarea la expoziție - Mobexpert - Pagina 13
Participarea la expoziție - Mobexpert - Pagina 14
Participarea la expoziție - Mobexpert - Pagina 15
Participarea la expoziție - Mobexpert - Pagina 16
Participarea la expoziție - Mobexpert - Pagina 17

Conținut arhivă zip

  • Participarea la Expozitie - Mobexpert.doc

Alții au mai descărcat și

IKEA - marketing internațional

1. Scurtă prezentare a companiei Pentru a putea vorbi de afacerea IKEA trebuie mai întâi să studiem modul în care acesta a luat naştere. Totul a...

Etape campanie promoțională - Ikea România

I. Prezentarea companiei IKEA ROMÂNIA MOTTO: "Affordable Solutions for Better Living" 1.1. IKEA în lume Compania IKEA este o companie privată cu...

Analiza diagnostic a activității firmei Mobexpert Prod SA

CAPITOLUL 1. PREZENTAREA GRUPULUI DE FIRME MOBEXPERT 1.1. SCURT ISTORIC AL GRUPULUI MOBEXPERT Prima firmă a grupului MOBERXPERT a fost înfiinţată...

Elaborarea strategiei de comunicare comercială pentru marca Mobexpert

Suntem liberi sa avem idei. Dar cele mai frumoase idei un sunt neaparat si cele mai scumpe. In fond, a avea stil nu este deloc o chestiune...

Studiu comparativ între Ikea și Mobexpert

Introducere Piaţa mobilei este o piaţă importantă la nivelul tuturor ţărilor în principal datorită naturii acestui bun, dinamica sa fiind una de...

Demers Strategic pt Mobexpert

I.Introducere 1.Contextul elaborarii strategiei Strategia de comunicare pentru marca Mobexpert a fost elaborata in vederea cladirii si...

Cercetare Marketing Mobexpert

CAPITOLUL I CERCETAREA DE MARKETING I.1 Procesul şi caracteristicile cercetării de marketing “În condiţiile în care informaţiile de marketing...

Proiect Marketing - Mobexpert

1) Povestiti despre firma, scurt istoric, activitatea firmei si produsele Istoricul firmei Înfiintat în urma cu 13 ani, Grupul Mobexpert este...

Te-ar putea interesa și

Plan de afaceri - SC Fascinația Locuinței SRL

Cap.1. Sumarul executiv „SC FASCINATIA LOCUINTEI SRL” se constituie sub forma societatilor cu raspundere limitata,conform Legilor 26/1990 si...

Perfecționarea sistemelor promoționale la SC Mobexpert SRL

INTRODUCERE Condiţiile economice contemporane în care asistăm la intensificarea luptei concurenţiale pe piaţa internaţională, la creşterea...

Proiect de investiții la SC Mobila Focsani SRL

1.0. INTRODUCERE 1.1. Scopul şi obiectivele studiului Obiectivului firmei este concentrarea pe noile canale de distribuţie cu scopul de a creşte...

Analiza Macro și Micromediului unei Firme - Studiu de Caz Mobexpert

Capitolul 1 : Prezentarea firmei 1.1 Istoricul firmei: Dan Şucu a început afacerea în anul 1993, cu un magazin de mobilier de birou. Firma...

Mobexpert - tehnici promoționale în magazin și promovare

Infiintat în urmă cu 15 ani, Grupul Mobexpert este liderul pietei de mobilier din Romania. Afacerea Mobexpert în anul 1993, cu un magazin de...

Plan de Afaceri - SC Mobil Art SRL

1. Prezentarea companiei 1.1. Obiective MOBILART SRL este un producator privat specializat în mobilier de birou pentru utilizatorii de...

Plan de Afaceri - SC Compmob SRL

„SC CompMob SRL”se constituie sub forma societatilor cu raspundere limitata si este localizata intr-un unic sediu in Zona Industriala...

Expoziție Casa Lux

Casa Lux este o firma pe piata mobilierului personalizat, cu experienta de asemenea de luat in considerare si o inalta calitate a produselor...

Ai nevoie de altceva?