Pareri si Opinii ale Consumatorilor din Brasov despre Hypermaketul Carrefour Brasov

Extras din referat Cum descarc?

De ce aceasta tema?
In ultimiii ani in Brasov s-au dezvoltat foarte multe centre comerciale, fapt ce a dus la posibilitatea consumatorilor de a avea multe oportunitati de a alege de unde sa-si faca cumparaturile.
Pe piata hypermarketurilor, diferentierea competitorilor a fost posibila in primul rand datorita formatelor de magazine dezvoltate. Carrefour este primul hipermarket care s-a facut renumit chiar de la deschiderea acestuia acum 4 ani in data de 21.10.2004.
Carrefour este una dintre companiile care pare sa lupte cel mai aprig pentru prima pozitie pe piata hipermarketurilor.
In urmatorul an urmeaza sa se deschida un nou hypermarket in judetul Brasov, iar acesta cercetare ne va ajuta sa descoperim toate dorintele consumatorilor si sa-i facem sa fie multumiti la maxim de produsele si serviciile oferite.
Ipoteze generale:
-romanii prefera sa faca cumparaturi 
-romanii prefera sa aloce o suma considerabila pentru acestea
-consumatorii doresc ca in 2 ore alocate cumparaturilor sa-si poata satisface mai multe nevoi exceptand nevoia de aprovizionare
-prin promotiile si prin varietatea produselor oferite Carrefour doreste sa devina un punct de referinta pentru piata brasoveana
IPOTEZE STATISTICE:
1)H0: Cel mult 70% dintre brasoveni aloca pe saptamana minim 2 ore cumparaturilor.
H1 : Cel putin 70% dintre brasoveni aloca pe saptamana minim 2 ore cumparaturilor.
2)H0 : Cel mult 75% din locuitorii municipiului Brasov au auzit de hypermarketul Carrefour.
H1: Cel putin 75% din locuitorii municipiului Brasov au auzit de hypermarketul Carrefour.
3)H0: Cel mult 60% dintre brasoveni au facut cumparaturile din hypermarketul Carrefour.
H1: Cel putin 60% dintre brasoveni au facut cumparaturile din hypermarketul Carrefour.
Cercetarea de marketing
FOCUS GRUP
Scopul acestui FOCUS GRUP este de a ne forma imagine clara in ceea ce priveste opinia brasovenilor despre Hypermarketul Carrefour, sa ne actualizam informatiile cu privire la parerile, dorintele si asteptarile clientilor de la acest hypermarket.
Recrutarea participantilor se face prin telefon de catre un operator.
Subiectii nu trebuie sa se cunosca pentru a evita eventualele neplaceri sau constrangeri ale acestora, dorim o abordare libera, sincera si cat mai eficienta. Participantii nu trebuie sa aiba cunoastere despre subiectul focusului, nu trebuie sa lucreze in domeniu si nu au voie sa participe la acest focus in cazul in care au mai participat la un alt focus in ultimele 6 luni ale acestui an.
Se recruteaza un numar de 12 persoane cu varste cuprinse intre 18-50 ani. Pentru eventualele neplaceri trebuie sa ne alegem un numar de minim 5 persoane care vor fi rezervele acestui focus in cazul in care vom avea neplacerea ca unii dintre participantii principali ai focusului sa absenteze .Se specifica locatia si durata desfasurariii acestui focus, afirmandu-se si faptul ca participantii acestui focus vor fi rasplatiti in bani sau premii pentru participarea lor .


Fisiere in arhiva (1):

  • Pareri si Opinii ale Consumatorilor din Brasov despre Hypermaketul Carrefour Brasov.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!