Proprietarul unui parc auto constata necesitatea automatizarii activitatii sale. Pentru a facilita activitatea angajatilor sai, fiecare client este introdus in baza de date respectiva o data cu achizitionarea unui automobil. Orice client este caracterizat printr-un cod client (codcl) unic, nume, prenume, adresa si CI (seria si numarul cartii de identitate, respectiv al buletinului de identitate). Dupa achizitionarea automobilului, clientul va ramane in baza de date a firmei. Un singur client poate achizitiona mai multe masini, deci poate incheia mai multe contracte. Fiecare masina are un cod masina (codm) unic, marca, anfabricatie, consum la 100 de km (consum100km), pretunitar. O masina poate aparea intr-un singur contract. Cand se realizeaza o operatie de vanzare, angajatul parcului auto caracterizat printr-un cod angajat (codang) unic, nume (numeang), prenume (prenumeang), adresa, telefon trebuie sa incheie cu respectivul client un contract care sa cuprinda un numar de contract (codcontr), data incheierii contractului (datacontr), data de livrare a masinii dorite (datalivrare), codul clientului (codcl), codul angajatului ce incheie contractul (codang). Un singur angajat poate incheia mai multe contracte. Identificarea identitatilor - Client - Contract - Angajat - Masina Identificarea asocierilor intre entitati Identificarea atributelor entitatilor Clienti: Codul clientului (CODCL) - cheie primara, Nume, Prenume, Adresa, Carte de identitate(CI); Contract: Codul contractului (CODCONTR) - cheie primara, Data incheierii contractului (DATACONTR), Data livrarii masinii (DATALIVRARE), Codul clientului
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).