Macromediu: Factori legislativi: Persoanelor cu varsta intre 0-3ani. Factori politici: Impozite si taxe, acte normative, atitudinea guvernului. Factori tehnologici: Are cea mai performanta tehnologie in fabricarea scutecelor. Micromediu: Furnizori: Pro Eveniment. Clienti: Dorim sa diversificam gama de produse pentru a satisface nevoile clientilor. Concurenta: Finet, Gamino International, Fippi International. Analiza SWOT: S(puncte tari) detinerea pozitiei de lider sau de varf de piata. existenta unei imagini favorabile despre firma. Societatea beneficiaza de un management modern. (puncte slabe)W deteriorarea continua a pozitiei. reducerea ponderii pe piata. vulnerabilitatea la presiunile concurentei. (oportunitati)O cresterea rapida a pietei. posibilitati de incheiere a unor aliante, acorduri avantajoase. posibilitati de integrare verticala. T(amenintari) schimbari ale nevoilor, gusturilor sau preferintelor clientilor. intrarea unor noi competitori pe piata. schimbari demografice nefavorabile. Analiza interna : Resurse financiare : 900000 euro. Resurse umane : 2500 de angajati. Resurse materiale : 40 de fabrici. Obiective : Cresterea vanzarilor cu 20% in perioada 1.04.2008-1.07.2008 Strategie : Prin programul scopuri caritabile in parteneriat cu organizatia non-guvernamentala ,,Oferiti copiilor o sansa''(OCS) dorim ca in perioada 1.04.2008-1.07.2008 un proncent de 10% din totalul vanzarilor sa donam asociatiei OSC pentru copii orfani din centrele de plasament din zonele defavorizate. Plan operational : Activitate Durata Persoana responsabila Resurse Cautarea personalului pentru promovare 20martie-1aprilie 2008 Departamentul relatii umane 2000 ron Difuzarea spotului publicitar 1.04-1.07.2008 Departamentul de productie 5000 ron Costuri cu noul ambalaj 15martie-26 martie Departament Marketing (subdepartamentul Grafica-design) 8000 ron Total buget : 2000+5000+8000=15000 ron