Referate pentru domeniul Marketing

doc

Analiza Pietei Iaurtului

ANALIZA PIETEI IAURTULUI 1.Iaurtul a)Scurt istoric al iaurtului la nivel mondial si national Iaurtul este considerat alimentul sanatos din familia lactatelor, fiind vazut ca unul din alimentele care ajuta la prelungirea vietii. Cuvantul iaurt, care vine din limba turca, youghurmak insemnand "a ingrosa", este utilizat in mod curent, atat in America de Nord, cat si in Europa si desemneaza versiunea moderna a laptelui prins de altadata. Despre nasterea iaurtului nu se stie nimic sigur. Acesta se pare ca isi are originea in Asia sau in Europa de Est si a luat nastere dintr-o eroa... vezi detalii

doc

Studierea Preferintelor cu Privire la Destinatiile Turistice

ARGUMENT Turismul, ca fenomen economic si social, a cunoscut dezvoltari spectaculoase, explozive in cea dea doua jumatate a secolului xx. Dorinta de a calatori si de a cunoaste lucruri noi este cunoscuta inca din antichitate, chiar daca la inceput aceste dorinte aveau ca scop principal razboiul, cuceririle de noi teritorii sau schimburile comerciale. Turismul prezinta ansamblul de masuri puse in aplicare pentru organizarea in desfasurarea unor calatorii de agrement sau in alte scopuri, realizate, fie prin intermediul unor organizatii, societati sau agenti specializati, fie pe cont propri... vezi detalii

doc

Analiza Concurentei pe Piata Telefoniei Mobile

"Marketingul e doar o forma civilizata de razboi, in care cele mai multe batalii se castiga prin cuvinte,idei si gandire disciplinata."(Albert Emery) Ideea ce reiese din acest citat e faptul ca o trasatura de baza a economiei de piata o reprezinta concurenta,motiv pentru care aceasta este cunoscuta si sub numele de economie concurentiala Studierea concurentei reprezinta unul dintre obiectivele centrale ale cercetarilor de marketing.Ea are la baza cunoasterea continutului si obiectului concurentei,a formelor acesteia,precum si a tipologiei concurentilor. Competitia intre intrepr... vezi detalii

doc

Calitatea Produselor si Serviciilor

CALITATEA Pentru promovarea produselor si serviciilor pe pietele interne si pe piata mondiala e nevoie de calitate, eficienta, competitivitate.Clientii au nevoie de garantia ca furnizorii lor au introdus in intreprinderile producatoare sau prestatoare de servicii o asigurare minima a calitatii. DEFINITIE (cf. ISO 8402): Ansamblul proprietatilor si caracteristicilor unui produs sau serviciu care satisfac nevoile exprimate sau implicite. CALITATE = INFORMATIE, (din care 50% este comunicare). Cu alte cuvinte la nivel macroeconomic calitatea se adreseaza tuturor membrilor societatii, iar l... vezi detalii

doc

Tehnologie in marketing

Companiile investesc foarte mult in tehnologii din domeniul computerelor si al comunicatiilor in intreprinderile lor , dar si intre ele si clientii lor , in canale de distributie si furnizare. Totusi , putine companii isi coreleaza investitiile in tehologii cu valoare strategica pe care o cauta sa o creeze pentru clientii lor. Preturile scazute si preformantele imbunatatite ale tehnologiilor digitale si principalele lor componente - memoria,depozitare(storage),band width,silicon,software si procesare- noi beneficii consumatorilor si un nou cadru pentru a face marketing cu acestea Folosit... vezi detalii

doc

Gradul de Internationalizare a Companiei ENI

I Eni Prezentare Eni activeaza in peste 77 de tari, prin intermediul a circa 78.400 angajati,Eni este o companie energetica integrata, care opereaza in domeniul petrolului si al gazelor naturale, al furnizarii de energie electrica, tehnologiei si serviciilor legate de lubrifianti si petrochimie; domenii in care eni demonstreaza un nivel de profesionalism si excelenta care ii confera o pozitie semnificativa de piata la nivel mondial. Istoria de ENI incepe undeva in anii 1860. In 1926, AGIP (Azienda Generale Italiana Petroli) a fost infiintata. ENI (Ente Nazionale Idrocarburi) a fost infii... vezi detalii

docx

Relatii Publice - Premiile Grammy

Premiile Grammy (in engleza Grammy Awards; prescurtare de la numele original Gramophone Awards) sunt organizate si prezentate anual de catre Academia Nationala a Artelor si Stiintelor de Inregistrari (in engleza National Academy of Recording Arts and Sciences) a Statelor Unite ale Americii pentru realizari deosebite in domeniul inregistrarilor muzicale. Ceremonia de prezentare anuala dispune de spectacole realizate de artisti faimosi, iar unele dintre premiile mai populare sunt prezentate in cadrul unei ceremonii televizate difuzata pe scara larga. Acest premiu este echivalentul Premiilor E... vezi detalii

doc

Fisa Marketing

Titlul articolului: 1. Contextul Sursa: Saptamana Financiara Data aparitiei: 19.03.2007 Autor: Monica Cercelescu jurnalist teoretician sef de intreprindere personalitate cunoscuta Tinta suportului de presa: particularii profesionali (in domeniu) Ce sectoare de activitate acopera: Natura textului: observarea unui fapt observarea unei situatii analiza critica afirmatia unui argument interviu altele 2. Analiza textului Introducere Tendinta retailerilor este de a comercializa pe piata produse din toate categoriile sub marcile proprii si de a promova produse din categoria pre... vezi detalii

doc

Analiza unei Intreprinderi

Capitolul I Prezentarea generala a pietei de produse ecologice 1.1 Ce este un produs ecologic ? Produsele ecologice: produsele obtinute in cadrul sistemului de agricultura ecologica, conform reglementarilor Directivei CE 2092/1991, sunt produse obtinute fara utilizarea produselor chimice de sinteza . Organismele modificate genetic si derivatele lor sunt cu desavarsire interzise. In zootehnie, principiul suveran e respectarea bunastarii animalelor: animalele nu trebuie sa fie legate, trebuie sa pasuneze in spatii deschise si sa nu fie inghesuite. Lipsa unei strategii de promovare este... vezi detalii

doc

La Politique de Prix

Le prix est une composante tres particuliere de marketing-mix en ce sens que, contrairement aux autres variables, le prix n`est pas porteur d`avantages positives (ou de valeur) pour le client, mais represente au contraire un sacrifice, ou du moins une contrepartie aux satisfactions qu`il attend du produit. La politique de prix d`une enterprise consiste a fixer les prix auxquels elle vendra ses differents produits a ses differents clients. Une entreprise est parfois en mesure de fixer les prix auxquels seront vendus ses produits a leurs acheteurs finals, ces prix appeles, s`aggisant des bie... vezi detalii

doc

Introducere in Creatia Publicitara si Principiile Conceperii unei Actiuni de Publicitate

Principiile conceperii unei actiuni de publicitate Actiunea de selectare a mijloacelor publicitare si a tehnicilor specifice publicitatii trebuie efectuata riguros, pe baza unor principii validate de practica si in concordanta cu obiectivele urmarite, specificul agentilor de piata vizati, rezultatele obtinute, etc. In procesul conceperii unei actiuni de publicitate trebuie avute in vedere si respectate trei principii de importanta capitala pentru reusita ei, si anume: a) Principiul selectiei argumentelor ? in virtutea careia efectul unei actiuni de publicitate este conditionat de aleger... vezi detalii

doc

Sistemul producatorului

Analiza sistemului producatorului este un subiect complex,cuprinzand urmatoarele trei categorii de probleme:teoria productiei,care are ca scop studierea modului in care factorii de productie sunt combinati pentru a produce bunuri sau servicii(outputuri);teoria costului productiei ,care are ca scop studierea modului in care se formeaza costul productiei;teoria firmei,care se ocupa cu modul de organizare a firmei. In scopul definirii multimii posibilitatilor de productie la nivel de economie vom presupune ca intreaga activitate de productie din economie se compune dintr-un numar finit de fir... vezi detalii

doc

Functii Integrate de Marketing pentru Personalul Front-office si Back-office

Rezumatul referatului (abstract) Incepand de anul 2005 consumatorii, au devenit din ce in ce mai exigenti si au inceput sa prefere sa plateasca mai mult daca calitatea serviciilor oferite era mai ridicata. In cadrul unei banci formarea personalului are doua functii importnate: utilitatea si motivarea. Personalul unei institutii bancare se imparte in doua categorii personalul din front-office adica personalul de contact, personalul din back-office adica personalul de sprijin. Personalul din front-office este cel care materializeaza produsul oferit, iar personalul din back-office este cel ... vezi detalii

doc

Cercetarea Parerilor asupra Faptului ca S-a Deschis un Nou Fast Food

1.1 Tipul cercetarii Este o cercetare descriptiva deoarece urmareste cercetarea parerilor asupra faptului ca s-a deschis un nou fast food Ando's,fara a explica si cauzele care au condus la acesta cercetare. Fast food-ul Ando's este un loc unde multi tineri isi petrec timpul crezand ca este mult mai simplu si mai usor sa manance la fast food decat sa-si piarda timpul pregatindu-si mancare acasa. Ando's a deschis un nou fast food in ideea ca va ocupa primul loc pe piata fast food-urilor desi are concurenta cu Panini,MC Donald's,KFC,concurenta fiind una destul de mare,dar sansele sa ajunga ... vezi detalii

doc

Analiza Activitatii de Produs la Firma Adidas si Strategia de Marketing Urmata de Aceasta pentru Imbunatatirea Imaginii Firmei

CAP I. POLITICA DE PRODUS Daca veti intreba un cercetator din orice alt domeniu ce este un produs raspunsul va fi cu siguranta altul decat cel dat de un marketer ,caci pentru acesta produsul nu este altceva decat expresia fizica a raspunsului intreprinderii la cerere. Pentru fiecare produs, exista doua dimensiuni: trasaturile caracteristice si beneficiile. Marketerii subliniaza beneficiile, deoarece se poate spune ca utilizatorii produsului respectiv cumpara produsul pentru satisfactiile pe care acesta le aduce consumatorului. Satisfactiile pot fi: economice, fiziologice, sociale sau ps... vezi detalii

Hopa sus!