Referate pentru domeniul Marketing pagina 7 din 262

doc

Aparat de hidromasaj

Am realizat un studiu prin care am observat ca piata aparatelor de hidromasaj,avand in vedere ca va fi un produs nou introdus pe piata Romaniei, va trebui sa analizam si sa elaboram un plan de marketing. Acest tip de produs este dotat cu lumina infrarosie ce stimuleaza circulatia sangvina, acest aparat de hidromasaj pentru picioare foloseste proprietatile benefice ale apei combinandu-le cu cele ale masajului, avand un efect relaxant si benefic sanatatii. Pentru a face ca aceasta experienta sa fie si mai placuta, aparatul de hidromasaj este prevazut cu un pulverizator de uleiuri pentru aromo... vezi detalii

doc

Cercetarea comportamentului consumatorului de iaurt

I Scopul cercetarii Studiul comportamentului de cumparare pentru iaurturi in randul populatiei din Bucuresti cu varsta intre 18-65 ani. II Obiecivele cercetarii Pentru realizarea scopului propus ne propunem urmatoarele obiective: 1)Determinare principalelor tipuri de iaurturi preferate de consumatori 2)Enuntarea producatorii si marcile preferate 3)Aflarea frecventei de cumparare a produsului 4)Indentificarea tipului de ambalaj preferat 5)Indentificarea gramajului preferat 6)Determinarea sumei medii cheltuita de consumatori 7)Determinarea timpului petrecut in fata raftului de iaurt... vezi detalii

doc

Magazinul Virtual

Magazinele virtuale inregistreaza un ritm de crestere de 15% lunar Comertul electronic din Romania inregistreaza un ritm de dezvoltare deosebit de dinamic. La nivelul anului 2005 este de asteptat ca cifra tranzactiilor sa depaseasca valoarea de 50 de milioane de euro. Cauzele acestei evolutii pozitive nu sunt greu de identificat, avantajele comertului on-line, fie ca e vorba de cumparator sau de vanzator, fiind clare. Pe langa eliminarea stresului cauzat de aglomeratie si lipsa timpului, clientul magazinelor virtuale are posibilitatea de a alege dintr-o mare varietate de produse la preturi... vezi detalii

docx, pptx

Magazine Virtuale

INTRODUCERE Odata cu dezvoltarea Internetului, comertul on-line a luat amploare antrenand din ce in ce mai multi jucatori pe piata. Mediul de afaceri s-a schimbat radical. Practic acum si cele mai mici firme au o pagina web in care prezinta cel putin cateva datele de contact, oferta de bunuri si servicii oferita clientilor sai precum si domeniul de activitate. Afacerile se dezvolta si cei care iau in calcul si o prezenta on-line pot spera sa gaseasca noi clienti si/sau parteneri de afaceri. Din acest motiv am considerat ca foarte utila alegerea unei asemenea teme, studiul unui sector in c... vezi detalii

doc

Analiză comparativă a paginilor de internet a hotelurilor Cubix, Ramada și Garden Club din Brașov

Introducere Prezenta pe piata virtuala reprezinta o modalitate prin care firmele mici se pot dezvolta si pot genera avantaje competitive pe piata globala. Site-ul unei firme reprezinta, in primul rand o modalitate de comunicare cu partenerii de piata, iar in contextul dezvoltarii retelei globale si a oportunitatilor oferite de aceasta retea devine necesara utilizarea lui drept instrument strategic de marketing. In prezent, marketerii folosesc preponderent Internetul ca un canal de comunicare aditional. Site-ul trebuie sa fie nu numai o modalitate de manifestare pe Internet, ci un cana... vezi detalii

doc

Cercetarea Piețelor Internaționale

INTEL CORPORATION dezvolta de 37 de ani tehnologii care au permis revolutia in domeniul calculatoarelor si Internetului. Compania INTEL a fost fondata in anul 1968 pentru a realiza semiconductoare de memorie. In anul 1971, INTEL a introdus primul microprocesor din lume. In prezent, INTEL furnizeaza industriilor de computing si telecomunicatii cipuri, placi de baza si sisteme, "ingredientele de baza" ale calculatoarelor, serverelor si produselor de comunicare in retea. Aceste produse sunt utilizate de membri ai industriei de specialitate pentru a crea sisteme avansate de computing si telecom... vezi detalii

docx

Canale de Distribuție Proprii Produselor și Serviciilor financiar-bancare

1.Politica de distributie Distributia serviciilor financiar-bancare presupune, in esenta, asigurarea accesului clientilor la serviciile prestate. Traditional, aceasta se realizeaza prin deplasarea clientului la unitatile operative si efectuarea unor formalitati care preced ori insotesc prestarea serviciului propriu - zis (completarea unor formulare, semnarea unor documente etc.). Totalitatea acestor activitati, inclusiv conditiile organizatorice ale realizarii contractului cu clientul (ambianta), sunt incluse in cadrul distributiei. Evident ca, intr-o astfel de situatie politica de distri... vezi detalii

doc

Fundamentarea veniturilor și cheltuielilor bugetare

Asa cum rezulta si din evaluarile expertilor europeni asupra progreselor tarii noastre in indeplinirea criteriilor pentru integrarea in Uniunea Europeana, cresterea capacitatii administrative de aplicare a legislatiei europene in domeniul elaborarii bugetelor este obiectiv si angajament al intregii administratii publice din Romania. Bugetul este nu numai un document financiar ci reprezinta un important instrument managerial, care, in expresie financiara, asigura dimensionarea obiectivelor, cheltuielilor, actiunilor ce pot fi finantate din veniturile preconizate a se realiza, dar si evaluar... vezi detalii

docx

Campanie de relații publice - RIM Flowers

RIM Flowers, firma de aranjamente florale Florile, indiferent de forma, culoare sau parfum, constituie cel mai frumos cadou pe care-l putem oferi cuiva. Ele sunt ca si niste mesageri ai oamenilor in decursul vietii in diferite imprejurari, la nastere, casatorie sau alte evenimente. Oricat de scump ar fi un cadou pe care il oferim cuiva, fara o floare langa el, nu are viata. Fie ca sunt aranjamente florale de nunta, buchete trimise cu ocazia aniversarilor, sau chiar si un singur trandafir daruit persoanei iubite, florile dau intotdeauna o nota distincta si eleganta. 1. Definirea probleme... vezi detalii

doc

Bursa de mărfuri și valori

Cu privire la bursa, literatura de specialitate semnaleaza definitii numeroase, care contin elemente comune, cat si multe deosebiri. In acest sens va prezentam cateva dintre acestea : In acest caz negocierile bursiere se refera la valori care au fost deja puse in circulatie. Existenta unei piete organizata ofera un nivel superior de lichididate in raport cu negocierile private. Existenta pietei secundare permite stabilirea unui pret (curs sau cotatie) prin care se asigura confruntarea cererii cu oferta si, totodata, finantarea societatilor cotate, atunci cand acestea procedeaza la o majorar... vezi detalii

doc

Vodafone

1) Prezentarea companiei Descriere si istoric Vodafone, compania care a lansat prima retea GSM in Romania, in aprilie 1997, sustine si investeste permanent in inovatie, in idei noi, in creativitate. In industria de telecomunicatii, evolutia tehnologiei are un ritm ametitor, care raspunde nevoilor in continua crestere si schimbare ale utilizatorului contemporan de comunicatii mobile. Vodafone si-a canalizat resursele si puterea globala pentru a oferi clientilor sai produse si servicii inovatoare, care, de-a lungul timpului, au revolutionat experienta de utilizare a telefonului mobil. Apart... vezi detalii

doc

Comunicarea persuasivă

Comunicarea persuasiva In viata de zi cu zi suntem cu totii implicati in procese de comunicare, in calitate de emitatori sau de receptori ai diferitelor mesaje. In calitate de consumatori suntem mereu expusi mesajelor din reclame. Politicienii rostesc discursuri si fac promisiuni cu scopul de a ne castiga votul. Educatia pe care o oferim copiilor nostri urmareste, de cele mai multe ori, schimbarea de atitudini. Uneori ne dam seama de faptul ca suntem tinta unor demersuri persuasive, dar cel mai adesea nu percepem ca cineva urmareste sa ne modifice atitudinile. In realitate, daca vrem sa mo... vezi detalii

doc

Strategiile de Dezvoltare ale SC Welusin SRL

Factorii economici exteriori au facut ca in ultimii zece ani piata romaneasca a turismului sa se caracterizeze printr-o mare recesiune, fapt relevat si de ultimele sondaje de opinie in randul populatiei. Incepand cu anul 1989 turismul romanesc a suferit numeroase schimbari, astfel ca in ultimii ani hotelurile au inceput sa fie din ce in ce mai putin populate, iar lucrurile au inceput sa mearga din ce in ce mai prost. La aceasta a contribuit scaderea nivelului de trai si al puterii de cumparare a celor mai multi romani. In urmatorii cativa ani in care indicatorii economici au continuat sa s... vezi detalii

doc

Aprovizionarea

Logistica reprezinta procesul de gestionare strategica a achizitionarii, deplasarii si depozitarii materialelor, semifabricatelor si produselor finite alaturi de fluxurile informationale corespunzatoare acestor procese in interiorul firmei si al canalelor de marketing, cu scopul satisfacerii comenzilor cu cele mai mici costuri pentru firma. Logistica reprezinta asadar capacitatea de organizare si realizare a fluxurilor de persoane sau de marfuri pentru a obtine ceea ce se doreste intr-un timp si spatiu optime cu costuri minime. In final putem definii logistica ca totalitatea activitatilo... vezi detalii

doc

Percepția

Pentru a atrage atentia la publicitatile sale, marketerii deseori utilizeaza modele atractive. Aceasta se observa atunci cand publicitatea este adresata barbatilor. Cat de efectiva este aceasta tactica? Dispozitivul de urmarire a privirii ochilor este o combinatie a tehnologiei de calculator si video care permite inregistrarea miscarea ochilor in corelatie cu un stimul, precum este ambalajul sau publicitatea. Respondentul sta pe scaun la masa si citeste o revista, priveste publicitatea de la televizor sau observa materiale ale publicitatii tiparite, billlboard-uri, aranjamentul produselor ... vezi detalii

Hopa sus!