Referate pentru domeniul Marketing

docx

Strategii si Politici de Marketing. Studiu de Caz - Dacia Duster

Capitolul 1. Prezentare generala Automobile Dacia Dupa 20 de ani de la caderea comunismului, directia de dezvoltare a Romaniei este una incerta, cu mult mai mult valori negative decat pozitive, fapt pentru care in loc de performanta s-a ajuns la nonperformanta. Managementul autohton este pecetluit de gandirea invechita a conducatorilor din perioada comunista, existand mai mult un management operational decat unul strategic. Cu toate acestea exista totusi unele companii care au indraznit sa spere intr-un succes pe piata prin prisma unei gandiri creative, inteligente, probabilistice si mai ... vezi detalii

doc

Analiza Firmei Deichmann

Obiectiv de activitate : Comert, Logistica. Viziune: Grupul Deichmann doreste sa devina cel mai bun retailer de incaltaminte pentru clientii de pe pietele unde sunt reprezentati. Misiune: Firma trebuie sa furnizeze produse de calitate, avand cele mai reduse costuri, la cele mai bune preturi posibile. Prezentarea de produse si servicii: Grupul Deichmann se ocupa cu fabricarea, furnizarea si comercializarea de incaltaminte, genti, rucsacuri, produse de intretinere a incaltamintei, jucarii dar si articole sportive. Obiective ale companiei: Succesul afacerii pe termen lung, dar pe langa ace... vezi detalii

doc

Comportamentul Consumatorului - Scaun pentru Copii Chicco

CAPITOLUL 1 Prezentarea produsului "Vrem sa fim marca cea mai apropiata de exigentele tuturor copiilor din toata lumea.E un punct de pentru cei care cauta produse simple si sigure,specifice fiecarei faze a cresterii,gandite cu competenta,dragoste,simt de responsabilitate si cu dorinta si obligatia de a creste copii intr-o lume mai buna"-aceasta este politica firmei CHICCO. CHICCO este o firma italiana care produce si comercializeaza tot ceea ce are nevoie un copil:de la biberoane,suzette,produse de ingrijire,pana la carucioare si scaune de masina. Firma are deschise magazine i... vezi detalii

doc

Elite - Studiu de Piata

1.1. SCURT ISTORIC ELITE Romania a fost infiintata in anul 1995,incepandu-si insa activitatea abia in a-2-a jumatate a anului.Printr-un studiu realizat de catre INSTITUTUL DE CERCETARI A PIETEI GFK rezulta ce spre deosebire de consumul mediu de cafea din Europa,cel din Romania este de aproape cinci ori mai mic. Numarul persoanelor consumatoare de cafea poate fi foarte mare,dar numai o parte consuma marca ELITE, acestia numindu-se clientii sai. Printre acestia se numara persoanele care achizitioneaza acest bun fie pentru satisfacerea nevoilor individuale,fie pentru satisfacerea nevoilor g... vezi detalii

docx

Analiza datelor de marketing cu SPSS

CERINTA: Alegeti din ANUARUL STATISTIC AL ROMANIEI sau din baza de date TEMPO online - serii de timp a I.N.S. de pe site-ul www.insse.ro doua variabile aflate intr-o oarecare dependenta una de alta, pentru toate cele 41 de judete (fara municipiul Bucuresti). Folosind SPSS, introduceti datele si analizati: - Indicatorii medii si ai variatiei pentru fiecare din cele doua variabile, folosind metode diferite de analiza; - Efectuati grafice specifice pentru cele doua distributii si pentru indicatorii calculati; - Analizati legatura dintre cele doua variabile si stabiliti care este cel mai po... vezi detalii

doc

Programe de Marketing Social

Marketingul social (Corporate Social Marketing) Este un program de CSR prin care compania isi propune sa schimbe un comportament negativ sau sa convinga publicul sa adopte un comportament pozitiv. Chiar daca in cadrul programului sunt folosite si tactici care urmaresc cresterea gradului de informare sau de educare, focusul principal il constituie schimbarea de comportament. Alegerea comportamentului De obicei, comportamentele vizate de o campanie trebuie sa fie legate de probleme grave ale societatii. Toti suntem reticienti atunci cand cineva incearca sa ne schimbe comportamentul. De... vezi detalii

ppt

Micromediul Firmei Viotop Travel & Turism

Sediul: Bd. 15 Noiembrie,nr.8,Brasov Personal angajat calificat in domeniul turismului; Forma juridica de constituire; Metode moderne de promovare; Atributul esential al conducerii firmei este de a realiza oferte atractive din punct de vedere al necesitatiilor si posibilitatilor de cumparare ale clientilor. Succesul in acest sens este influentat, uneori hotarator, de mediul sau de marketing. CLIENTII Cheia micromediului de marketing este clientela. Clientii firmei fac parte din toate categoriile sociale. Calitatea serviciilor si preturile avantajoase practicate pentru serviciile ofe... vezi detalii

doc

Imaginea Globala a BCR

Imaginea globala a B.C.R. Imaginea este un factor important care a fost recunoscut si studiat din 1950 .In lucrarea sa "Managementul Marketingului" ,Philip Kotler a definit imaginea, intr-un sens larg , ca reprezentand "ansamblul perceptiilor pe care un individ le are vis-a-vis de un obiect "A.Denner defineste imaginea ca fiind "un halou de reprezentari ale ideilor, sentimentelor, atitudinilor, credintelor mai mult sau mai putin explicite, mai mult sau mai putin profunde, mai mult sau mai putin constiente, avand un continut emotional mai mult sau mai putin dens, ma... vezi detalii

doc

Tehnici Promotionale - Allianz AG

1. CARACTERISTICILE INTREPRINDERII 1.1 Modul de constituire Allianz AG este un grup financiar de top mondial, infiintat in 1890, de catre Carl Thieme si Wilhem Finck, la Berlin, in Germania. In prezent sediul central al companiei este la Munchen. Compania originara, Asigurari ,,Ion Tiriac"S.A. (ASIT), s-a infiintat in Romania in 1994. La finalul lunii august 2000, Allianz AG a achizitionat 51 procente din Asigurari ,,Ion Tiriac" S.A. Noul nume al companiei a devenit Allianz Tiriac Asigurari S.A. 1.2 Istoric Cu un istoric de peste un secol, Allianz este astazi unul dintre cei... vezi detalii

ppt

Piata Detergentilor

Numele de sapun dupa o veche legenda romana vine de la muntele Sapo, unde erau sacrificate animale. Ploia a amestecat grasimile cu seu si cu cenusa pe malul raului Tibet. Femeile au observat ca acest amestec le usura munca si au inceput sa foloseasca acest sol lutos, imbibat cu amestecul de grasimi in spalarea rufelor. Prin secolul II medicul grec Galen a inceput recomandarea sapunului atat cu scop medical, cat si pentru curatire. Se pare ca n secolul XV. se produce sapun in Venetia, apoi, in secolul XVII. in Marsilia. In 1907, sapunul s-a transformat in detergent cand o firma germana a... vezi detalii

doc

Plan de afacere al unei firme producatoare de melci pentru export

Pentru S.C. HOME WALK S.R.L trebuie intocmit un plan de afaceri viabil pentru a putea obtine un credit bancar de 12.000 - pentru deschiderea unei crescatorii de melci comestibili in jud.Piata Neamt Suma trebuie sa acopere costurile cu infiintarea firmei amenajarea terenului si spatiile anexe,instalatii achizitionate din afara tarii. Planul consta in deschiderea unei fime care sa se ocupe cu cresterea si comercializarea melcilor comestibili. Planul de afaceri prezinta sumele totale de care este nevoie inca de la infiintare si pana la generarea de profit. In prima faza imi propun sa infii... vezi detalii

docx

Targ de Utilaje Agricole

Proiect PARTICIPANT AGROMET EJEA este o companie infiintata in anul 1993, cu o evolutie ascendenta inca de la inceput cu o continuitate in timprile de criza. La inceput s-a dedicat reparatiei utilajelor, in timp ce facea o parte din munca firmelor producatoare de utilaje agricole. La putin timp s-a dezvoltat in fabricant, la inceput la nivel local, iar apoi largindu-se putin cate putin orizonturile. Specialitatea ei au fost tot timpul utilajele pentru prepararea solurilor, cu combinatoare, grape, si altele , evoluand continuu la noile produse pe care le-a cerut piata, indreptate inspre... vezi detalii

docx

Business Model Canvas - Selgros Cash & Carry

Selgros Cash & Carry SRL este o societate a grupului TransGourmet, controlat astazi integral de compania Coop Elvetia, Selgros detinand in prezent 85 de magazine, 43 in Germania, 15 in Polonia, 8 in Rusia si 19 in Romania. TransGourmet actioneaza in domeniul B2B-Foodservice in Germania, Elvetia, Franta, Polonia, Romania si Rusia. Compania germano-elvetiana are peste 22.300 de angajati si a realizat o cifra de afaceri in anul 2013 de aproximativ 8,2 miliarde CHF. TransGourmet este, din punctul de vedere al cifrei de afaceri, a doua societate Cash & Carry si de Foodservice din Europa.... vezi detalii

doc

Realizarea Uniunii Economice si Monetare - Moneda Unica-Euro

1.Istorie - adoptarea monedei Euro Uniunea Europeana Economica si Monetara (EMU) este o intelegere intre natiunile europene participante in vederea impartasirii unei monede unice-euro si unei politici economice unice cu un set de conditii de responsabilitate fiscala. Treisprezece dintre statele membre au adoptat moneda euro: Austria, Belgia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Luxemburg, Olanda, Portugalia, Slovenia si Spania. Alte trei state membre precum, Marea Britanie, Danemarca si Suedia, nu au inca niciun plan in privinta adoptarii monedei euro, iar celelalte unsprez... vezi detalii

doc

Analiza Mediului Demografic in Romania

1. Introducere Mediul demografic este o componenta importanta a macromediului , de care marketerii trebuie sa tina cont , deoarece populatia este cea care formeaza piata. Astfel, analizand statisticile si tipologia indivizilor intr-o societate, trendurile si modificarea structurii populatiei, se pot face previziuni asupra comportarii consumatorilor de pe o anumita piata. Desigur, acest lucru se poate realiza numai in masura in care, nevoile, dorintele si preferintele acestora sunt corelate cu caracteristicile lor demografice , precum: varsta, sexul, starea civila, ocupatia si categoria e... vezi detalii

Hopa sus!