Referate pentru domeniul Marketing pagina 6 din 262

doc

Tratarea obiecțiilor - o componentă a vânzării

Vanzarea isi are originile foarte departe in timp. Oamenii din epoca de piatra strabateau mari distante pentru a gasi bunuri pe care nu le piteau obtine in locurile in care vanau si culegeau hrana de care aveau nevoie. Avem motive sa credem ca schimbul in natura este mai vechi decat razboiul, ca suntem cu totii descendentii unor comercianti pasnici - vanzatori, deoarece troc presupune sa cunosti arta de a vinde - , mai degraba decat ai unor jefuitori violenti care traiau din prada. Urmatoarea etapa a vanzarii a fost piata in aer liber. Insa inainte de zorii istoriei, piata deschisa rea cev... vezi detalii

doc

Estetica unui magazin

Punctul de vanzare se poate defini ca fiind locul de vanzare permanent in care patrunde clientul si unde el isi efectueaza cumparaturile. Acesta poate fi un centru de decizie autonom (comerciant independent), sau numai una din entitatile spatiale aflate in posesia unei firme comerciale, care poate sa exploateze diferite forme de organizare a activitatii de comert: magazin, magazin-depozit, depozit. Magazinul este un sistem constructiv, proiectat a etala, a depozita si a vinde marfuri consumatorilor finali, respectiv clientelei sale. O asemenea definitie sugereaza necesitatea existentei unu... vezi detalii

doc

Organizația îndreptată spre marketing

Marketingul inseamna a cumpara si a vinde si se axeaza pe activitatea comerciala si pe miscarea fizica a bunurilor. Marketingul ajuta intreprinderea in identificarea si anticiparea nevoilor consumatorilor,creeaza valoareprin dezvoltarea de noi produse si servicii ce ofera suficiente beneficii pentru a-i convinge pe potentialii consumatori sa participe la procesele de schimb.De asemenea este utilizat in stabilirea pretului , respectiv valoarea pe care consumatorul o acorda unui produs si pe care este dispus sa o plateasca pentru a intra in posesia acestuia. Presupune si plasarea si distribui... vezi detalii

doc

Influența grupului asupra consumatorului

Nu doar supermagazinele, ci si comerciantii on-line mizeaza pe "spiritul de turma" al cumparatorului. O vizita intr-un supermarket nu ar parea un exercitiu al razboiului psihologic - dar asta este, de fapt. Vanzatorii stiu prea bine ca daca umplu magazinul cu miros de paine calda ii vor face intotdeauna pe cumparatori sa le fie foame si ii vor determina sa incarce in carucioare mai multa mancare decat intentionau initial. Depozitarea produselor scumpe la nivelul ochilor asigura la vanzarea acestora mai rapid decat a celor mai ieftine, dar mai putin vizibile. In prezent, cercetatorii a... vezi detalii

doc

Cercetarea imaginii magazinului Tomis - Constanța

Scopul general, obiectivele, ipotezele si variabilele de cercetare De la bun inceput trebuie sa se defineasca cu claritate scopul general si obiectivele cercetarii. In acest mod se va obtine o imagine a caracteristicilor ce urmeaza sa fie studiate si a tabelelor in care urmeaza sa se concretizeze informatiile culese. Calitatea rezultatelor finale este evaluata prin prisma modului in care au fost realizate obiectivele formulate. Aceasta etapa solicita o stransa colaborare intre beneficiarul si organizatorul cercrtarii. Odata fixate obiectivele, este necesara in continuare formularea ipotez... vezi detalii

doc

Analiza comparativă a două produse

I.Analiza comparativa a comunicarii de marketing pentru "Head & Shoulders" si "Clear" Cate tipuri de par - atatea pretentii si atatea sampoane, gata sa satisfaca si cele mai sofisticate gusturi.Piata produselor de ingrijire a parului e foarte concurentiala si foarte fragmentata, cu multe marci, din care majoritatea sunt sustinute de reclame TV. Piata samponului poate sa creasca, prin stimularea consumului si loializarea utilizatorilor. In cadrul pietei sampoanelor,pe sortimente, dupa volumul vanzarilor, pe primul loc se situeaza samponul antimatreata, urmat de cel pentru par normal, cel ... vezi detalii

ppt

Cristina - Oricine își poate găsi perechea

Istoric Incaltaminte confortabila, accesibila si calitativa este ceea ce ofera de mai bine de 16 ani Intreprinderea cu Capital Strain "Cristina Mold-Rom Simpex SRL" tuturor consumatorilor de toate varstele si gusturile din Republica Moldova. Infiintata in 1996 cu un buget minim si cu un colectiv format din 10 persoane, Cristina incearca sa convinga consumatorul, ca productia ce ii poarta numele este mai mult decat accesibila - este ceea de ce oamenii au mare nevoie, incaltaminte frumoasa si comoda la un pret avantajos. Initial, zilnic in cei 50 de metri patrati alocati fabricii se creau ... vezi detalii

doc

Particularitățile marketingului pe piața afacerilor

Particularitatile marketingului pe piata afacerilor Piata intreprinderii Economia politica defineste piata ca totalitate a actelor de vanzare-cumparare, sau, ceea ce este acelasi lucru, ca intalnire a ofertei cu cererea. Pentru omul de marketing aceasta definitie este prea abstracta, prea generala. Ea face abstractie de cel putin trei elemente indispensabile pentru conceptia de marketing: agentii pietei, cunoasterea cererii si comportamentul consumatorului. Asadar, acolo unde teoria economica vede solutia, marketingul vede problema. Criteriul de baza in definirea pietei este optiunea con... vezi detalii

docx

Autoturismele Dacia pe piața din Marea Britanie

1. Prezentarea companiei si a produsului Dacia este primul constructor de automobile roman ce a luat fiinta in anul 1966, odata cu crearea Uzinei de Autoturisme de la Mioveni. In anul 1999, Renault a achizitionat 51% din capitalul societatii in urma procesului de privatizare, iar in present diferenta pina la 99,43%. Compania a parcurs un amplu program de monitorizare: de la refacera instalatiilor industrial, reconstructia retelei comerciale si reorganizarea retelei de furnizori, pina la obtinerea a trei standarte de management al calitatii, dintre care unul in domeniul protectiei mediului.... vezi detalii

docx

Prune Uscate

CAPITOLUL 1. PIATA 1.1PIATA DE REFERINTA Piata de referinta este reprezentata de populatia totala a judetului Iasi. Ea cuprinde toti consumatorii si nonconsumatorii relativi si absoluti ai produsului nostru de referinta. Piata totala Consumatori proprii Consumatori ai concurentei Non - consumatori relativi Non - consumatori absoluti 25% 30% 42% 3% Tabel 1. Piata totala din judetul Iasi Principalele categorii de consumatori sunt femeile si barbatii din judetul Iasi.Femeile consuma fructe uscate, mai mult decat barbatii, insa aceasta diferenta de consum nu este semnificativa. In ceea ... vezi detalii

doc

Succesul în Vânzări

Ce il face pe un agent de vanzari sa aiba succes? Cele noua caracteristici cel mai des intalnite sunt: 1. Foamea 2. Dragoste pentru slujba sa; 3. Dorinta de a munci din greu; 4. Nevoia de a atinge succesul; 5. Viziune optimista; 6. Cunoasterea si stapanirea meseriei; 7. Folosirea atenta a timpului destinat vanzarii; 8. Atentia la detalii 9. Capacitatea de a pune intrebari si de a asculta clientii; 10. Deservirea clientului; 11. Pregatire fizica si mentala necesara pentru a face fata vietii si muncii din acest domeniu. Foamea Nu este vorba de forma negativa a aviditatii, ci de ... vezi detalii

docx

Analiza strategiilor de comunicare

Firma concurenta cu website - MARKFACTORY - http://markfactory.ro/ - EVOMARK - https://www.evomark.ro/ - AVISSO - http://avisso.eu/ - SINAPS MARKETING - https://www.sinaps.ro/ - BOOM MARKETING & MARKETING AGENCY - http://boomagency.ro/ Pentru a analiza firmele concurente am luat in calcul prezenta pe retelele de socializare, si anume, Instagram. Am dori sa facem o analiza a postarilor de pe instagram, deoarece la momentul actual, prezenta si activitatea pe instagram este intr-o continua crestere in detrimental celor de la Facebook si Twitter. Pentru aceasta analiza am luat in considera... vezi detalii

doc

Fundamente teoretice ale planului de afaceri

Capitolul 1 FUNDAMENTELE TEORETICE ALE PLANULUI DE AFACERI 1.1. NECESITATEA PLANULUI DE AFACERI Planul de afaceri se refera fie la promovarea unei firme noi,fie la lansarea unui proiect important intr-o intreprindere existenta. Planul de afaceri este rezultatul unei activitati utile de-alungul procesului de concepere si dezvoltare a proceselor noi si inventive.In mod egal,el joaca un rol important in aplicarea unei operatiuni de restructurare a intreprinderilor.In cele din urma devine obligatoriu cu ocazia investigarii partenerilor financiari.Planul de afaceri este un dosar in care se ... vezi detalii

doc

Covorașul de Baie First

I.Obiectivul Obiectivul firmei ,,FIRST" este de a vinde un numar de 200 de seturi de covorase de baie intr-un interval de 5 luni (perioada tinta fiind lunile mai-octombrie ale anului 2009), in municipiul Iasi. Consideram ca obiectivul firmei noastre in ceea ce priveste perioada de timp vizata, este unul tangibil, deoarece in urma anchetei realizate, am constatat ca piata tinta schimba in medie, covorasele de baie, la un interval de 6 luni. Ceea ce sta la baza alegerii acestui interval de timp este principiul sezonalitatii. Perioadei de vara ii este specifica o crestere a cererii pentru a... vezi detalii

docx

Studierea imaginii produsului Coca-Cola în rândul studenților

Capitolul 1. Prezentarea produsului Coca-Cola Coca-Cola este bautura racoritoare care este savurata de sute de milioane de ori pe zi de oameni de pe tot globul. Forma familiara a sticlei de Coca-Cola si sigla, care sunt marci inregistrate, sunt cele mai recunoscute simboluri comerciale din lume. "Istoria Coca-Cola" este povestea produsului cu cel mai mare succes din istoria comertului si a oamenilor carora li se datoreaza atractia sa unica. Produsul care a dat cel mai cunoscut gust s-a nascut in Atlanta, Georgia, la data de 8 mai 1886. Dr. John Styth Pemberton, un farmacist local, a produ... vezi detalii

Hopa sus!