Referate pentru domeniul Marketing

doc

Tehnici de Vanzare - Ceasurile Patek Philippe

Produsul: ceasurile Patek Philippe Ceasurile Patek Philippe au in spate o vasta experienta de peste 70 de ani. Aceste ceasuri pretioase, eterne si elegante, transmise din generatie in generatie cu mandrie sunt rezultatul impletirii ultimei tehnologii cu trditionalul in ceea ce privestie stiinta ceasornicariei. Patek Philippe a fost si este detinuta in mod unic de catre familia Stern din 1932. Independenta le da controlul destinului lor; filosofia, practicile, standardele si viziunile lor sunt toate in propriile lor maini ceea ce inseamna foarte mult. Independenta inseamna ca viziunea pe t... vezi detalii

doc

Piata Carnii

1. Scurt istoric-piata Piata a aparut cu mult timp in urma, ca punte istorica de legatura intre producatorii si consumatorii autohtoni. F.Braudel asemana piata (schimbul)cu un univers "ingust dar vioi ca un fir de apa, lesne de recunoscut la prima vedere", situat intre productie si consum ca doua universuri complementare ale vietii economice. 2. Concept Teoria economica defineste piata ca fiind "locul de intalnire, mai mult sau mai putin abstract, dintre oferta vanzatorilor si cererea cumparatorilor, prima fiind forma de manifestare a productiei in conditiile economiei de ... vezi detalii

doc

Sisteme expert

Sistemele expert sunt sistemele de programe care inmagazineaza cunostintele expertilor umani dintr-un anumit domeniu si care ajuta la rezolvarea diferitelor probleme din acel domeniu. Spre deosebire de un sistem informational traditional, sistemul expert inglobeaza cunostinte, rezultatul este insotit de o explicatie, el putand functiona oricand, incomplet si cu o anumita incetitudine. Sistemul expert are de-a face cu trei categorii de persoane: - expertii umani, cei care poseda cunostintele initiale necesare la realizarea sistemului expert; - personalul de specialitate: analistul de cun... vezi detalii

doc

Interpreatare Reclama Dero

Reclama se deschide cu imaginea unui cuplu in baie. Ea spala iar el incearca sa fixeze in perete o etajera. In acest timp, cei doi poarta o discutie referitoare la noul detergent - DERO- , care are capacitatea de a scoate 'cele mai frecvente 99 de pete', chiar si petele de ketchup. La auzul celor spuse de catre sotia sa, el ii raspunde intr-o engleza ce lasa de dorit : 'Ketchup?! No, thank you !'. Nu suporta ketchup-ul si, din aceasta cauza, este convins ca niciodata nu va avea probleme cu astfel de pete. Intre timp, in camera vecina, o familie serveste masa. Intamplarea face ca burghiul cu... vezi detalii

doc

Plan de Marketing pentru Iaurtul Danone

1. Prezentarea generala Scopul planului consta in pregatirea in vederea lansari unui nou produs Danon pe piata Oradiei si anume iaurtul cu prune de 500 ml pe perioada de : 18.05.2007 - 20.05.2007 in magazinul Real si 28.05.2007 - 30.05.2007 in magazinul Metro. Instrumentul utilizat in vederea lansarii este promovarea la locul vanzarii. Acest plan se afla in subordinea departamentului de marketing iar in vederea lansarii si a promovarii noului sortiment de iaurt s-au angajat 2 promoterite care isi vor desfasura activitatea in locatiile si perioadele mentionate mai sus. Planul prezinta... vezi detalii

doc

Procesul Decizional de Cumparare al unui Bun de Folosinta Indelungata

Decizia de cumparare este un act constient ce urmareste satisfacerea in conditii de rationalitate a unei nevoi. Ea exprima un anumit curs al actiunii, bazat pe o alegere preliminara a bunului sau serviciului respectiv. Aceasta alegere rezulta din interactiunea sistemului factorilor analizati mai sus, factori pe care in general operatorul de marketing nu-i poate influenta, dar il ajuta sa-i identifice pe cumparatorii interesati de produsul lui. Consumatorul va adopta multiple decizii, pentru fiecare produs in parte, deoarece conditiile sunt diferite. Decizia variaza in functie de: tipurile ... vezi detalii

doc

Marketing - Firma SC Deluxe SRL

1. Despre noi Firma S.C. Deluxe S.R.L, s-a infiintat in anul 2009 si are ca obiect de activitate producerea porttigaretelor. In cursul anului 2010, entitatea isi propune lansarea pe piata Romaniei a unui nou tip de porttigaret, categoria Premium, care sa satisfaca cerintele celor mai exigente gusturi. 2. Elementele specifice mediului de marketing Orice firma este un sistem deschis care interactioneaza in permanenta cu mediul extern. Aceasta interactiune vizeaza atat clientii si furnizorii, cat si multe alte elemente. Componentele specifice ale mediului extern variaza de la o organizatie... vezi detalii

docx

Creatia in Publicitate

Cea mai spectaculoasa dintre componentele industriei de publicitate este activitatea de creatie. Acest lucru se datoreaza atat faptului ca este partea cea mai vizibila a procesului, cea care este in ultima instanta validata de catre consumator, cat si pentru ca devine din ce in ce mai mult o forma de arta. Succesul celor mai multe agentii de publicitate se datoreaza departamentului de creatie, care trebuie sa contina specialisti in egala masura si artisti, capabili sa castige increderea clientilor agentiei. Spunem specialisti deoarece activitatea de creatie presupune experienta in disciplin... vezi detalii

doc

Chaotics - Management si Marketing in Era Turbulentelor

Chaotics - Management si marketing in era turbulentelor - Philip Kotler & John A. Caslione- - Philip Kotler - considerat creatorul marketingului modern, preda aceasta disciplina la Kellogg School of Management din cadrul Northwestern University, fiind titularul catedrei de marketing international S.C. Johnson. A obtinut titlul de Master la University of Chicago, iar doctoratul la MIT, ambele in economie. A avut activitate postdoctorala in matematica la Harvard University si in stiintele comportamentului la University of Chicago. IBM, Bank of America, Merck, Ford, General Electric, Hon... vezi detalii

doc

Design-ul Telefoanelor Mobile

1. Istoricul telefonului mobil - de la "caramida" la bijuterie Istoria telefonului mobil incepe in anii 1940 dupa cel de-al II-lea Razboi Mondial. Desi telefoanele mobile primitive existau dinaintea celui de-al II-lea Razboi Mondial acestea nu erau decat doua unde radio convertite folosite de autoritati sau in industrie cu apeluri conectate manual la reteaua de telefonie fixa. In anii 30 multe nave de lupta si remorchere din New York aveau astfel de radiotelefoane. Aceastea erau servicii particulare. Telefonul mobil este un dispozitiv fara fir care face legatura catre o retea de... vezi detalii

docx

Fond de Ten

Fondul de ten asigura o buna protectie impotriva variatiilor de temperatura, venind in ajutorul persoanelor cu rozacee, cu vinisoare pe fata, cu obrajii vesnic rosii. Se creeaza astfel o bariera intre fata si mediul exterior, care ajuta ca aceste afectiuni ale pielii sa nu progreseze. De asemenea, fondul de ten previne iarna deshidratarea cutanata. Pe de alta parte, persoanele care folosesc fondul de ten isi formeaza reflexul de a-si curata tenul seara, un obicei foarte sanatos. Factorul fotoprotector este cea mai nesigura calitate a fondului de ten. Exista un mit conform caruia semnele ba... vezi detalii

doc

Stadiul Aplicarii Ideilor Reprezentantilor Scolilor de Management in Cadrul Intreprinderilor Romanesti

INTRODUCERE NOTIUNI GENERALE ASUPRA SUBIECTULUI De fiecare data cand ne gandim la cuvantul "management" ne vine imediat in minte cuvantul "sef", "conducator", etc; cuvant care de-alungul timpului si-a schimbat forma dar nu si intelesul, ramanand azi la forma lui actuala de "management. Asa cum spunea si BRUCE HYLAND "a conduce este o profesiune, nu un drept sau o mostenire" aduc in tema vorba de reprezentantii scolilor de management care au facut tot posibilul sa initieze stiinta managementului in cunoastere si gestionarea cu succes a tehnicil... vezi detalii

pptx

Prezentare Compania Life-Care

In anul 2005 se lansa o noua provocare la Timisoara: compania Life Care, prima companie BIO romaneasca. Compania pornea la drum cu principii revolutionare: sustinerea unei vieti sanatoase, grija fata de mediul inconjurator si respectul fata de semeni. Life Care a fost prima companie BIO din industria romaneasca cu distributie la nivel national, care a intrat pe o piata total necunoscuta si, in 2008, si-a castigat titlul de ,,numele BIO in Romania'' din partea presei din Romania si din Europa. Desi drumul parcurs nu a fost intotdeauna usor, compania Life Care a reusit sa introduca pe piata ... vezi detalii

doc

Campanii de Promovare - Optiuni Strategice - Promotiile

Activitatea de promovare este vitala pentru dezvoltarea unei organizatii si impunerea sa pe piata. Succesul acesteia depinde de politica de promovare adoptata de organizatie si consecventa cu care ea este aplicata. La atingerea obiectivelor promotionale ale firmei pot contribui toate tehnicile de promovare prezentate anterior, asamblate intr-un mix de promovare coerent. Modul in care sunt combinate aceste tehnici si alegerea celei mai potrivite strategii depinde de numerosi factori, atit de natura subiectiva cit si obiectiva, printre care mentionam: conjunctura pietei, resursele organizatie... vezi detalii

doc

Genreatia Multitasking

Tema si-o scriu in Word, ascultand in acelasi timp muzica in Winamp, stand de vorba pe Yahoo Messenger, aruncand la televizor cate-o privire intre doua SMS-uri si cateva mail-uri. BUSINESS Magazin va prezinta "Generatia Multitasking" - o generatie alcatuita din tineri a caror trasatura dominanta e expunerea masiva la tehnologie. Obiceiurile lor si felul lor de a lucra vor remodela si organizatiile in care vor fi angajati, si politicile de marketing ale celor care-i vor dori drept clienti. ,,De obicei, in timp ce imi fac temele ascult muzica, vorbesc pe messenger si uneori joc Cou... vezi detalii

Hopa sus!