Referate pentru domeniul Marketing pagina 5 din 262

doc

Designul și Estetica Mobilierului

Cap. 1. ASPECTE TEORETICE PRIVIND ESTETICA MOBILIERULUI Estetica este ,,o disciplina, sau mai bine zis un program de preocupari, care s-a nascut, inconstient sau nu, din nevoia simtita de o intinsa clasa de intelectuali de a vindeca lipsa sensibilitatii artistice prin judecati asa-zis obiective, adica in fond straine de fenomenul substantial al emotiei " Mobila este unul dintre principalele obiecte necesare vietii si activitatii omului deoarece indeplineste cerinte materiale prin functiunea sa practica si in acelasi timp un important rol estetic satisfacand necesitatea de frumos In cre... vezi detalii

doc

Otrăvurile din Farfurie ignorate de Autorități

Politica autoritatilor romane in materie de sanatate publica este de o infinita ipocrizie. Pe de-o parte avem programe nationale pentru o serie de boli grave, in frunte cu cancerul, si trimitem tot poporul la analize anuale, initativa laudabila altminteri, pe de alta parte acceptam fara reactie ca zilnic oamenii sa se otraveasca lent cu mancarea pe care o cumpara din magazine. Romania are una dintre cele mai permisive legislatii in materie de aditivi alimentari. O spune campionul luptei impotriva otravurilor din farfurie, profesorul Gheorghe Mencinicopschi, directorul Institutului de Cerce... vezi detalii

doc

Publicitatea la firma Maraseea Tabacco Prodserv

Cap. 1. ASPECTE TEORETICE PRIVIND PUBLICITATEA 1.1. Definirea publicitatii Pana astazi s-au dat o multime de definitii publicitatii, fiecare dintre ele incercand sa sintetizeze elementele si caracteristicile ei de baza, in functie de momentul si contextul in care a fost data. Cele mai multe definesc publicitatea ca un proces de comunicare impersonala, controlata si platita de catre un emitator clar identificat, care, folosind medii masive de comunicare, urmareste sa convinga si sa modeleze comportamentul receptorilor mesajului fata de un produs/marca/institutie etc Publicitatea o putem ... vezi detalii

doc

Macroeconomie

Introducere Cheltuielile publice concretizeaza cea de-a doua faza a functiei de repartitie a finantelor publice si anume aceea a repartizarii resurselor financiare publice pe diverse destinatii. Utilizarea propriu-zisa a acestor resurse pentru infatuirea obicetivelor cuprinse in programele guvernamentale privind activitatea sociala, economica si de alta natura, desfasurata de acestea, se reflecta in cheltuielile publice. Prin cheltuieli publice statul acopera necesitatile publice de bunuri si servicii considerate prioritare in fiecare perioada. Obiectivele finantate de catre guvern in c... vezi detalii

doc

Opinia Brașovenilor cu Privire la Piața Autoturismelor Noi vs Second Hand

Introducere Piata auto brasoveana se afla, intr-o competitie extrem de acerba. De aceea trebuie sa privim din exterior spre interior, sa cunoastem care este produsul ce corespunde cerintelor pietei, care este suma pe care clientul este dispus sa o ofere, locul si timpul de realizare al actului propriu zis. Tema se numeste 'Opinia brasovenilor cu privire la piata autoturismelor noi vs second hand' iar ceea ce ne intereseaza in mod special este cum priveste potentialul cumparator posibilitatea achizitionarii unui autoturism nou, daca acesta este interesat si are o atitudine pozitiva, sau ... vezi detalii

doc

Branding

Pozitia si dimensiunea brandului In epoca globalizarii, lumea devine din ce in ce mai complexa si implicit individul isi propune sa descopere noi modalitati, mai eficiente de a exista si progresa. In zilele noastre, vorbind din punct de vedere al consumatorului, acesta tinde sa se opreasca asupra celor mai increzatoare semne ce ii ies in cale, de cele mai multe ori pentru a castiga timp.Trendul actual i-a determinat pe specialistii in marketing sa elaboreze strategii de orientare spre client iar mediul afacerilor pune un accent semnificativ pe satisfactia clientilor. Cea mai importanta leg... vezi detalii

doc

Plan de Marketing - Nestle

1. PREZENTAREA FIRMEI Nestle, de-a lungul dezvoltarii sale istorice, de la o afacere de dimensiuni mici pana la a fi liderul mondial pe piata produselor alimentare, a demonstrat o mare capacitate de a se adapta la mediul extern intr-o continua schimbare, fara a-si pierde insa principiile fundamentale si valorile de baza, atat de importante pentru succesul pe termen lung. In anii ce vor urma, aceasta capacitate va fi pusa la incercare din ce in ce mai mult, in masura in care Nestle creste ca marime si complexitate catre o dimensiune care cere o evolutie continua a organizatiei si a modului ... vezi detalii

doc

Procesul deciziei de a cumpăra a consumatorului

Capitolul 1 Comportamentul consumatorului Putem defini comportamentul consumatorului ca fiind ,,un sistem de activitati si procese decizionale implicate in alegerea, procurarea si utilizarea produselor sau serviciilor." Intr-o abordare specifica, comportamentul consumatorului poate fi definit ca ,,un concept prin excelenta multidimensional, ca rezultanta specifica a unui sistem de relatii dinamice dintre procesele de perceptie, informatie, atitudine, motivatie si manisfestare efectiva, ce caracterizeaza integrarea individului sau a grupului in spatiul descris din ansamblul bunurilor de... vezi detalii

ppt

Analiza unui Site - Emag

eMAG (SC DANTE INTERNATIONAL SRL) este unul dintre cei mai importanti parteneri ai Dell din Romania in ofertarea online catre segmen-tul de piata al firmelor mici si mijlocii si al utilizatorilor individuali. Valoarea adaugata de eMag este atat in modul de prezentare al ofer-tei - inclusiv in acceptarea platilor online, care este un lucru foarte impor-tant pentru multi dintre clientii nostri - si in acoperirea din punct de vedere al livrarilor a intregului teritoriu al Romaniei, cat si in oferirea unor nivele ridicate de service. eMAG este liderul pietei de comert electronic si detine cot... vezi detalii

doc

Plan de Produs

1.Descrierea firmei Firma S.C. Ellyon S.A., este o companie producatoare de produse electronice si electrocasnice (televizoare, recordere, DVD si home theater, produse audio, produse de fotografie digitala, echipamente audio si video portabile, produse PC, telefoane, sisteme de barbierit si ingrijire barbati, personal care, ingrijire bebelusi, aparate bucatarie, accesorii) infiintata in anul 1980, are sediul in strada Unirii Nr. 3, localitatea Cluj Napoca, judetul Cluj. Firma doreste sa introduca pe piata un nou produs: Smart Flat TV cu noi imbunatatiri (functie Bluetooth v. 2.0, USB inco... vezi detalii

doc

Fundamentele Marketingului

Unii autori spun ca marketingul a aparut in Grecia antica, deoarece inca de pe atunci negustorii strigau prin piata, cumparatorilor, despre calitatea produselor lor.Adevarul este insa ca marketingul nu reprezinta numai promovarea produselor, asadar aparitia acestuia in sensul complet al cuvantului- mode de gandire, activitate practica, si stiinta- este pozitionata la inceputul seolului XX in Statele Unite ale Americii. De la aparitia lui si pana in vremurile contemporane, diferiti specialisti au definit marketingul, in lucrarile lor, bazandu-se pe anumite acceptiuni ale acestuia.Astfel mar... vezi detalii

docx

Calculatoare portabile pentru nevăzători

Exemplu de casti pentru calculator portabil inventat de catre prof. univ. m.asahiko tsukamoto la Universitatea Kobe Inca de la inceputurile epocii computerului, oamenii au visat la calculatoare portabile integrate direct cu trupurile noastre. In aceste scenarii, calculatorul nu ar mai sta pe birourile noastre, dar trebuie incorporat in hainele noastre sau purtat pe corp ca o pereche de ochelari. Aceste calculatoare usor de purtat, ne-ar ajuta cu sarcinile zilnice, cu puterea lor tehnologice, ca in cazul in care acestea au fost un al saselea simt. sustinatorii acestei idei chiar au mers ata... vezi detalii

doc

Mix de Marketing - Efectuat de Foc SRL

REZUMAT INTRODUCTIV Proiectul are ca obiect prezentarea activitatii unui departament de marketing, particularizat pe exemplul unei societati producatoare de chibrituri de menaj cu proprietati deosebite - firma FOC. Strategia de marketing are in vedere cele patru componente esentiale ale mixului de marketing: poltica de produs, politica de pret, politica de promovare si politca de distributie. In conditiile unei concurente acerbe cu distribuitorul nr. 1 in Romania MATCHPOINT, firma "FOC" isi propune sa lanseze o noua linie de produse, chibriturile parfumate cu proprietati inovatoare, care... vezi detalii

docx

Studiu practic - mâncare pentru câini

Industria de care se ocupa firma noastra este cea producatoare de hrana pentru caini. Firma a decis sa lanseze in Romania un nou produs. Este vorba despre Lion Dog - Hrana umeda pentru caini care contine bucati mari de carne fiarta, inmuiata in sos, ambalata in conserva de aluminiu si avand o greutate de 750 de grame. Se gaseste in diferite sortimente: de pui, de vita, de porc sau de vanat, si pe categorii de varsta: junior si adult. PRODUSUL - Configurarea produsului. Atribute. Specificatii In urma cercetarii de marketing realizate prin ancheta stradala, s-a ajuns la concluzia ca 57% di... vezi detalii

doc

Cercetare directă de marketing bazată pe metoda observării în cadrul Târgului Internațional Abitare il Tempo

Cercetare de Marketing a Pietelor Internationale Targul International de Mobila de la Verona (Italia) - ABITARE IL TEMPO, 21-25 septembrie 2006 1.Prezentarea Este una dintre ultimele expozitii europene, desfasurate catre sfarsitul anului, in materie de design si decoratiuni interioare. Desi nu se poate compara cu targul de la Milano, Salone Internazzionale di Mobile, ce se desfasoara an de an in aprilie, aceasta expozitie de la Verona intareste an de an ideile si tendintele lansate in capitala modei italiene. De 20 de ani Abitare il Tempo este targul cel mai exclusivist pentru amenaj... vezi detalii

Hopa sus!