Referate pentru domeniul Marketing pagina 4 din 262

doc

Campanii de Lansare a Noilor Produse

I. DEFINIREA NOTIUNII DE PRODUS NOU Prin produs nou se intelege acel bun material care prezinta elemente constructive, functionale, fiabilitate, mentenabilitate, valente estetice, ergonomice, comerciale, componente acorporale noi, superioare, atat pentru producator cat si pentru consumatori, in scopul satisfacerii cerintelor de consum si asigurarea unei rentabilitati ridicate. Din punct de vedere comercial nu intotdeauna ceea ce este nou este si comercial nou. Din acelasi unghi de vedere produsul nou trebuie sa fie diferit de cel al concurentei. Diferentierea noutatii comerciale se face i... vezi detalii

docx

Marketing Plan - Social Media Marketing

1. Introduction Social media marketing has given businesses the opportunity to connect with their clients like never before. Whether you are building a community to support your customers or running a blog to keep the public informed, social media services can position your company at the forefront of this marketing opportunity. Sites like Facebook and Twitter continue to evolve, and there are many ways a company can employ them to deliver a message, manage your reputation, or encourage brand loyalty. Big name companies like Skittles and Dell have successfully used social media to increas... vezi detalii

doc

Brand de țară - Malaezia

Federatia Malaezia cuprinde Peninsula Malaezia si statele Sabah si Sarawak de pe insula Borneo. Capitala sa este la Kuala Lumpur. Scurta descriere Nr. Loc.: 27,544,000 loc. (2007) Suprafata: 329,758 km2 Populatia Malaezii care reprezinta 57% din populatie sunt gruparea predominanta impreuna cu cea chineza, indienii si celelalte grupari entice reprezentand restul. Limba Bahasa Melayu (Malay) este limba nationala, dar Engleza este in cea mai mare masura vorbita. Gruparile etnice vorbesc, de asemenea, limbi diferite si dialecte. Religia Islamul este religia oficiala dar toate celel... vezi detalii

doc

Analiza unei Companii cu Activitate Atât Tradițională Cât și Online

Capitolul I PREZENTAREA FIRMEI DE COMERT ANALIZATE 1. Tipul formei de comert (fizic - forma de comert, virtual - model de comert electronic) Nokia este liderul mondial in domeniul mobilitatii, impulsionand transformarea si cresterea industriei de comunicatii si a celei de Internet, devenite acum convergente. Ca forma de comert fizic se prezinta sub urmatoarele forme: Dealer GSM Importator autorizat Magazin Nokia Magazin de tip hypermarket Magazin independent specializat GSM Magazin specializat IT Magazin specializat electronice si electrocasnice Operator Operator / Importator... vezi detalii

docx

Marketing on-line - Comunicarea în spațiul on-line - blogosferă

Comunicarea de marketing a companiilor sau organizatiilor a cunoscut un avant foarte mare o data cu aparitia Internetului, mediul on line favorizand atat comunicarea comerciala a acestora, cat si pe cea corporativa. Internetul este un canal atipic de comunicare de implica mai multi emitatori si mai multi receptori, schimbul de informatii realizandu-se in ambele directii, astfel feedback si interactivitatea fiind foarte ridicate. De asemenea si audienta este foarte mare, iar apelarea la instrumentele on line precum blogurile pentru desfasurarea comunicarii de marketing permite interactiunea ... vezi detalii

ppt

Segmentarea pieței

Segmentarea pietei - Notiuni generale Segmentarea pietei reprezinta operatiunea de divizare a pietei totale in portiuni utilizabile. Componentele rezultate - segmentele de piata - trebuie sa poata fi folosite, lucru care poate fi apreciat in functie de satisfactia consumatorului, avantajul competitiv, componenta si eficienta manageriala sau, in cele din urma, in functie de indeplinirea obiectivelor organizationale. Segmentarea se bazeaza pe ideea ca piata este eterogena Segmentarea consta in: a recunoaste ca piata este alcatuita din subsegmente ale caror caracteristici sunt d... vezi detalii

doc

Sistemul de Pensii Private

Dupa 1990, numarul de pensionari a crescut cu 80%, iar cel al contribuabililor, de unde se string banii de pensii, a scazut la aproape jumatate. Daca in 1990 erau peste trei salariati care contribuiau pentru a sustine un pensionar, 13 ani mai tirziu, era disponibil mai putin de un angajat prin a carui contributie s-au platit drepturile unui virstnic. Pe linga imbatrinirea populatiei si migratia fortei de munca, o alta cauza este si saracia statului. Cu alocatii cifrate la 6,6% din PIB pentru sistemul de pensii, Romania este mult sub media europeana, care este de 12,1%. Speranta statului... vezi detalii

doc

Furtuna marilor lacuri din 1913

FURTUNA MARILOR LACURI DIN 1913 Marile Lacuri ("The Great Lakes") sunt o grupa de cinci lacuri ( Lacul Superior, Michigan, Huron, Erie si Ontario) cu apa dulce din America de Nord, situate la granite dintre Canada si Statele Unite, avand o suprafata totala de 245 000 km2, fiind cea mai mare suprafata de apa dulce de pe glob. Din cauza suprafetelor mari de apa, pe lacuri se inregistreaza maree. Singurul lac care se gaseste in intregime pe teritoriul SUA este Lacul Michigan, celelalte sunt traversate de granita canadiano-americana. Marile Lacuri se varsa in Oceanul Atlantic prin fluviul Sfa... vezi detalii

doc

Politică de distribuție

1. CONCEPTUL DE DISTRIBUTIE Distributia reprezinta o componenta a mixului de marketing si anume accea componenta care face legatura intre productie si consum. Prin politica de distributie se asigura punerea la dispozitia consumatorilor sau utilizatorilor a bunurilor si serviciilor realizate de o intreprindere producatoare sau prestatoare de servicii. In economia moderna nu se poate concepe productia si consumul fara distributie. Legatura dintre distributie si consum se realizeaza atat pe plan spatial cat si temporal. Pe plan spatial distributia pune in contact centrele de productie cu ce... vezi detalii

doc

Zahărul și produsele zaharoase - caracterizare merceologică

Capitolul I Caracterizare generala a zaharului si produselor zaharoase Importanta pentru alimentatie si valoarea ei nutritiva. Produsele obtinute pe baza de amidon, glucoza, miere, zahar se numesc produse zaharoase sau dulciuri. Acestea sunt mult apreciate de consumatori datorita valorii energetice ridicate si proprietatilor psiho-senzoriale de gust, aroma si culoare. Continutul ridicat de substanta uscata formata in special de glucide confera produselor zaharoase o valoare energetica ridicata. Pentru 100g halva corespund 500 calorii dezvoltate in organism, 100g de bomboane sticloase... vezi detalii

doc

Inflația ca fenomen monetar

Aceasta lucrare isi propune sa abordeze una din cele mai cotroversate si problematice notiuni ale macroeconomiei,inflatia.Nu de multe ori un termen care ni se pare atat de banal a fost atat de intens dezbatut,atat de sever criticat,dar totusi generator de atatea himere.Mirajul ca se poate produce bogatie recurgand doar la simpla tiparire de bani i-a fascinat pe multi,inducand in eroare chiar si cele mai luminate minti. In mod cert oricine este de acord ca inflatia este o problema.Cei mai multi ar spune ca inflatia inseamna o crestere in costul de trai si orice devine mai scump pentru traiu... vezi detalii

doc

Principalele Modalități de Motivare a Angajaților

1. Stimularea baneasca, care constituie un element motivator principal pentru orice angajat indiferent de nivelul ierarhic pe care se afla acesta. 2. Aprecierea obiectiva a performantelor realizate de fiecare angajat si stabilirea recompenselor care i se acorda in functie de aceste performante. Managerii trebuie sa aiba in vedere ca lipsa de obiectivitate in aprecierea rezultatelor muncii, in recunoasterea contributiei reale a fiecarui angajat la realizarea obiectivelor intreprinderii provoaca stari de frustrare in randul angajatilor. vezi detalii

docx

Sales force automation

Clientul este punctul central al activitatilor de marketing si astfel organizatiile au asistat la nenumarate oportunitati create prin progrese tehnologice. Aceste oportunitati sunt predominante in special in organizatiile de vanzari, avand in vedere ca acestea sunt responsabile pentru crearea de legaturi intre firme si clienti. Astfel, multe organizatii de vanzari au adoptat tehnologia pentru a valorifica posibilitatile prezentate. Tehnologia de vanzari este o noua mantra pentru organizatiile de vanzari pentru a obtine succes si a construi relatii. Firmele vad utilizarea tehnologiei ca o mo... vezi detalii

doc

Biciclete pentru copii - analiza pieței

1. Problemei decizionale S.C. COOLBIKE S.R.L este o fabrica romaneasca care se ocupa cu fabricarea si distribuirea bicicletelor pentru copii. Vom lansa un nou model de bicicleta pentru copii care va asigura o siguranta ridicata utilizatorului, avand un design atractiv in culorii vii, cu accesorii diversificate si vom facilita invatarea cu usurinta a mersului pe bicicleta prin diverse mecaniste inovative care il va ajuta pe copilul incepator sa isi mentina echilibrul. 2. Scopul cercetarii Datorita faptului ca firma noastra se afla la inceput vom desfasura o cercetare pe piata pentru a stu... vezi detalii

docx

Factorii care influențează decizia de a amplasa un spațiu comercial într-o anumită zonă

INTRODUCERE Scopul acestui proiect este de a analiza diferiti factori care influenteaza decizia de a amplasa un spatiu comercial intr-o anumita zona din Braila. Am ales amplasarea unui magazin de cadouri, in acest oras. In acest magazin, clientii isi pot comanda tricouri, cani si alte obiecte personalizate, in functie de preferinte. Un spatiu care sa aibe acest specific dedicat cadourilor personalizate nu exista in Braila. Exista doar in complexul commercial Winmarkt un stand in care se pot comanda tricouri personalizate, dar este foarte mic, iar gama de cadouri din care poti alege nu este... vezi detalii

Hopa sus!