Referate pentru domeniul Marketing

doc

Politica de produs in marketingul international

POLITICA DE PRODUS IN MARKETINGUL INTERNATIONAL Ciclul de viata international al produsului se raporteaza la piata internationala,fata de care literatura de specialitate vehiculeaza o serie de teorii. Teoria clasica se bazeza pe experienta acumulata in comertul international.Modelul ciclului de viata sugereaza ca multe produse parcurg o succesiune de stadii care corespund in mare urmatoarelor etape:introducerea,cresterea,maturitatea si declinul. Aceasta abordare conceptuala este pusa astazi sub semnul intrebarii de multi critici care sustin ca ea nu mai este valabila deoarece tot mai mul... vezi detalii

doc

Pampers - Tehnici promotionale

Macromediu: Factori legislativi: Persoanelor cu varsta intre 0-3ani. Factori politici: Impozite si taxe, acte normative, atitudinea guvernului. Factori tehnologici: Are cea mai performanta tehnologie in fabricarea scutecelor. Micromediu: Furnizori: Pro Eveniment. Clienti: Dorim sa diversificam gama de produse pentru a satisface nevoile clientilor. Concurenta: Finet, Gamino International, Fippi International. Analiza SWOT: S(puncte tari) detinerea pozitiei de lider sau de varf de piata. existenta unei imagini favorabile despre firma. Societatea beneficiaza de un managemen... vezi detalii

doc

E-Marketing - Verona Auto

Cap1 Descrierea Firmei Obiect de activitate si oferta Compania Verona Auto are ca obiect de activitate vanzarea de accesorii si piese de schimb pentru diverse tipuri de autoturisme Dacia, de la cele mai vechi, pana la ultimul model, Logan. In momentul actual firma este axata in mare parte si isi desfasoara activitatea pe piata municipiului Iasi. Piesele se schimb puse la dispozitie de firma nostra pot acoperi cele mai variate nevoi pentru buna functionare a masinilor, dintre care amintim cateva : rulmenti, curele, furtunuri, electromotoare, alternatoare, termostate, cuzineti, chiuloasa,... vezi detalii

doc

Analiza mediului extern de marketing la S.C. Tiger's Com SRL

PREZENTAREA INTREPRINDERII Societatea comerciala TIGER'S COM SRL Braila a luat fiinta in anul 1992. Intreprinderea s-a constituit in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatiile comerciale. Numarul de inmatriculare al intreprinderii la Oficiul Registrului Comertului este J09/1282/1992, iar codul unic de inregistrare este 4993926 din 12.10.1992. Societatea comerciala TIGER'S COM SRL Braila este persoana juridica romana , avand forma juridica de societate cu rspundere limitata. Aceasta isi desfasoara activitatea in conformitate cu legislatia romana in vigoare si cu st... vezi detalii

doc

Program de Marketing Turistic - Relaxare la Herculane

Agentia romanesca de turism Bon Voyage isi propune sa mareasca numarul turistilor si sejurului lor in statiunea Baile Herculane. Agentia a incheiat un contract de colaborare cu Hotelul SC Hercules S.A., cel mai mare hotel din statiune. Programul turistic ,,Relaxare la Herculane" se adreseaza in principal turistilor straini (turism international) atrasi de ideea de a veni intr-un loc care sa le aduca relaxarea dorita dupa perioade in care au fost supusi stress-ului cotidian. - Bon Voyage se va ocupa de promovarea ofertei turistice a hotelului. - SC Hercules SA va face totul pentru a ... vezi detalii

doc

Relatii Publice

Argument La nivelul local, national, intre granitele unei tari, cat si in relatiile internationale, exista o activitate care se ghideaza dupa teorii si principii bine precizate, care o claseaza de mai mult de o jumatate de secol in categoria stiintelor sociale. Aceasta activitate miraculoasa, deosebit de actuala, se defineste prin doua cuvinte: RELATII PUBLICE. Lucrarea este conceputa dupa tiparul modelului palnie (implica dezbaterea unei teme de la general la particular). Astfel daca impartim teza in doua parti rezulta urmatoarele: - In prima parte accentul cade pe dimensiunea teoreti... vezi detalii

docx

Planul strategic de marketing al societatii Woodball

1. Planul strategic al firmei - Expunere introductiva S.C. WOODBALL S.R.L. este o firma cu capital integral privat, membra a Asociatiei Producatorilor de Mobila din Romania si a Camerei de Comert si Industrie Dolj Firma si-a inceput activitatea in 2008, avand de-a lungul anilor o dezvoltarea continua ajungand in prezent sa aiba 20 de salariati. Capacitatea de productie a firmei este de aproximativ 100 de unitati/luna, realizand o cifra de afaceri de circa 200000 de dolari/an. De asemenea firma executa produse la comanda in functie de dimensiunile si materialele preferate de fiecare client i... vezi detalii

pptx

Analiza Pietei Cafelei

Produsul a) Scurt istoric al cafelei la nivel mondial si national In urma cu 1000 de ani, in Etiopia, un pastor de capre descoperea comportamentul bizar al animalelor dupa ce se hraneau din tufele de cafea. Cafeaua este atestata oficial in Etiopia, in secolul al XV-lea. Consumul acesteia se extinde in lumea araba (Yemen, Egipt, Siria si Turcia), devenind "vinul Arabiei". Obiceiul de a bea cafea patrunde in Europa la 1625, odata cu primul transport de boabe catre Venetia, din Turcia. In cativa ani, cafenelele se raspandesc rapid pe intreg continentul european. In Romania, obic... vezi detalii

doc

Istoria Parfumului

Etapele crearii unui parfmului Primul tip de parfum a fost tamaia. Ea a fost descoperita de catre mesopotamieni acum 4000 de ani. Culturi antice au ars multe tipuri de rasini si lemn la ceremoniile religioase. Adesea ei inmuiau lemnul parfumat si rasinile in apa si ulei, apoi isi ungeau trupurile cu acest lichid. De asemenea imbalsamau pe cei decedati cu aceste parfume. Am invatat din hieroglifele antice de pe mormintele egiptene ca parfumul a jucat o parte in vietile egiptenilor. Parfumarea si-a facut loc in Egipt in jurul anului 3000 a.C. si o data cu Regina Hatshepsut, el a devenit fo... vezi detalii

doc

Conjunctura Pietei Europene

CAP.I Prezentare generala a firmei Societatea Comerciala ,AUTOSHOP SRL" a luat fiinta in anul 2006,avand ca scop principal vanzarea de automobile ,inregistrata la Oficiul Registrului Comertului(cod CAEN 5010-comert cu autovehicule),avand CUI RO 1623549,J35/2576/2006,cod IBAN RO70UNCR1000171345770RO, Unicredit Tiriac Bank,cu sediul social in Ghiroda,str.Dunarea, nr.148, com.Ghiroda,jud.Timis,reprezentata prin asociatul unic Ilie Alexandru-Ioan,domiciliat in str.Deliblata,nr.5-7,bl.C3,ap.12,Timisoara,avand CNP 1820805114546 si buletin CI TM 571416. Societatea astfel infiintata are ca p... vezi detalii

doc

Tipologia deciziilor

Metode si tehnici de rezolvare a problemelor 1. Caracteristicile fundamentale ale deciziei Decizia, componenta primara a sistemului decizional, constituie un element esential al managementului, fiind instrumentul sau specific de exprimare. In fond, nivelul calitativ al conducerii unei organizatii se manifesta prin deciziile elaborate si aplicate. Decizia de conducere reprezinta procesul de alegere a unei linii de actiune ?n scopul realizarii unor obiective, prin a carei aplicare se influenteaza activitatea a cel putin unei alte persoane dec?t decidentul. In practica decizia manageriala im... vezi detalii

doc

Firma Prodlacta

1. SCURT ISTORIC In anul 1900 Alfred Jensen, un comerciant danez care locuia la Brasov a cumparat imobilul aflat la numarul 33 pe Strada De Mijloc, unde a pus bazele fabricii de procesare a laptelui numita Laptaria lui Jensen, prima din Tarile Romane. Laptaria lui Jensen a fost preluata in anul 1902, impreuna cu proprietatile si datoriile sale, de catre Cooperativa de productie a laptelui care avea raspundere nelimitata in Brasov. In 1926 cea mai mare cladire a cooperativei (Strada De Mijloc nr. 33) a fost vanduta iar in locul ei a fost construita o fabrica noua, mai mica si ultra moderna... vezi detalii

doc

Campanie de Promovare - Apa de Parfum Comme une Evidence, Yves Rocher

Company to advertise: Scurt istoric: In urma cu 40 de ani convingerea proprie a lui Yves Rocher era ca natura este sursa de frumusete si pornind de aici a hotarat lansarea marcii care ii poarta numele. Cercetatorii Yves Rocher imbina rigoarea stiintifica si cunoasterea universului vegetal pentru a crea inovatii cosmetice performante si pentru a face cunoscute femeilor din lumea intreaga ultimele progrese in domeniul cercetarii cosmeticii vegetale. Aventura Yves Rocher, inchinata frumusetii femeilor a inceput cu o simpla crema pe baza unei plante, piciorul cocosului, fabricata in podul ca... vezi detalii

doc

Activitatea Promotionala Metro Cash Carry

Cap.1 Scurt istoric La inceputul anului 1996, asemenea lui Cristofor Columb, un german pe nume Metro AG indrazneste sa investeasca in Romania, o tara de putin timp iesita din negura comunismului, cu un climat economic instabil, acolo unde nimeni pana atunci nu avea curajul sa infrunte un asemenea risc. Comertul rudimentar practicat la acea vreme, mentalitatea cumparatorului roman, tensiunea sociala, toate convergeau catre un risc. Metro insa nu s-a intimidat , s-a ambitionat si in luna octombrie a deschis primul magazin, intr-o localiatate aproape de Bucuresti - Otopeni. Printr-o echipa de... vezi detalii

docx

Campania de Direct Mail a Firmei Zen Spa

1.1. Obiectivele companiei Din dorinta de a relationa, de a comunica cat mai bine cu segmentele de clienti aflate in vizor, Zen Spa a adoptat campania "Zen for two". De asemenea, prin aceasta campanie ne dorim sa atingem noi piete tinta si sa atragem un numar cat mai mare de amatori de metode de relaxare si rasfat, ne dorim instruirea continua a angajatilor si largirea gamei de servicii oferite. Zen Spa este un centru wellness, beauty and spa, unde se realizeaza tratamente faciale si corporale, impachetari corporale, ce asigura relaxarea si tonifierea organismului, rejuvenarea f... vezi detalii

Hopa sus!