Referate pentru domeniul Marketing pagina 3 din 262

doc

Orientarea managementului spre performanță

INTRODUCERE Procesul de mentinere al firmei pe piata, impune un mecanism complex de conducere si coordonare eficienta a activitatilor acesteia. In acest sens transpunerea managerului in rolul clientului implica profunde modificari in modul de a gandi, de a actiona, in stransa corelare cu conceptia clientului de a intreprinde si promova afaceri, cu comportamentul si aspiratiile acestuia. Din labirintul de interese, stari conflictuale proprii lumii afacerilor, iese si supavietuieste numai managerul care este capabil sa se transpuna in locul fiecarui client, care si-a format potentialul psih... vezi detalii

doc

Relațiile publice și managementul crizelor

In zilele noastre criza a devenit o stare cotidiana, iar cuvantul a intrat in vocabularul curent al conducatorilor de institutii, al jurnalistilor si al publicului larg. Prezenta aproape continua a crizelor, plasate in cele mai diferite institutii, a facut ca Relatiile publice si managementul crizelor tot mai multi lideri politici, conducatori de intreprinderi, specialisti in management si practicieni ai relatiilor publice sa vorbeasca despre "gestiunea crizelor", despre "managementul crizelor", despre "comunicarea de criza". Orice organizatie se poate confrunta cu o situatie de criza, i... vezi detalii

docx

Comunicarea de Marketing prin Mass-Media

Capitolul 1: Consideratii generale 1.1. Definirea mass-media Informatia este foarte importanta pentru societatea contemporana, deoarece democratia presupune libertatea de exprimare si informarea oamenilor. Informatia va deveni cu atat mai importanta in viitor cu cat inaintam din ce in ce mai mult in era tehnologica. Una din sperantele comunicarii de masa in era tehnologica este ca oamenii vor fi mai bine informati si se vor putea implica in solutionarea diverselor probleme legate de poluarea mediului, energia nucleara, poluarea nucleara, terorism etc. Mass-media are misiunea de a inf... vezi detalii

doc

Publicitate la locul de vânzare

Magazinul - un canal de comunicare eficient, dar cam ignorat Datorita faptului ca 70% din deciziile de cumparare sunt luate in magazin, acest canal de comunicare este un mediu in care se poate influenta comportamentul de cumparare al consumatorilor. Mai mult, magazinul este printre putinele locatii care le-ar permite marketerilor sa-si construiasca o baza de date cu clientii lor si, pornind de aici, sa incerce sa-i fidelizeze. - Primii pasi in dezvoltarea unei comunicari profesioniste la punctul de vanzare au fost facuti acum circa trei-patru ani, sub influenta intrarii pe piata a retelel... vezi detalii

doc

Norvegia

Scurt istoric Teritoriul Norvegiei este locuit din antichitate de triburi germanice. Micile regate feudale sunt unite in 872 de regele Harald I Harfagar (860-933). In secolele 9-11 vikingii intreprind expeditii care-i poarta din Norvegia pe coastele Islandei, Groenlandei, Americii de Nord si Mediteranei. La inceputul secolului 11 este adoptat crestinismul, iar in prima jumatate a secolului 16 este introdusa reforma. In 1262 Norvegia isi extinde dominatia asupra Islandei. La stingerea dinastiei intemeiata de Harald I Harfagar, regele Suediei, Magnus Eriksson, devine si suveran al Norvegie... vezi detalii

doc

Tarifarea în industria hotelieră

Capitolul 1 Industria turistica Industria turistica reprezinta componenta oferta a pietei turistice si cuprinde totalitatea intreprinderilor si dotarilor destinate producerii de servicii turistice intr-o anumita perioada. Rezultatul productiei cuprinde un ansamblu de facilitati si servicii specifice , grupate in diverse variante intr-un tot unic, valorificat in cadrul unei variante specifice create de factorii naturali si antropici de atractie dintr-o localitate, dintr-o tara. Evolutia pietei turistice este strans legata de dinamismul economico-social contemporan, care a determinat schim... vezi detalii

doc

Procnoza de viață a produsului

Determinarea cu ajutorul unui proces Markov a unei prognoze privind viata produselor si a riscului in prognoza. Considerente teoretice In activitatea de marketing apar o mare varietate de probleme care nu mai pot fi rezolvate cu metodele si mijloacele obisnuite. Dinamica pietei presupune stabilirea unor modele matematice care permit luarea de decizii optime in concordanta cu etapa in care se afla produsul. Stabilirea pozitiei pe piata la un moment dat a unei marci se poate face tinand seama de diferiti indici economici. Probleme apar atunci cand este necesar sa se determine pozitia marci... vezi detalii

doc

Tehnici promoționale - Danone

Capitolul 1: Tehnici promotionale - abordari teoretice 1.1. Scurt istoric al activitatii promotionale in Romania La fel ca si in alte tari, si in Romania primele forme de publicitate s-au derulat prin intermediul ,,strigatorilor" care, plasati in fata unitatilor de desfacere faceau reclama vorbita marfurilor evidentiindu-le calitatile si indicand preturile acestora , ulterior s-a realizat o ,,personalizare" a punctelor de vanzare prin utilizarea de firme si embleme care sugerau obiectul de activitate al acestora. In anul 1642 , in Moldova este atestata existenta foilor volante utilizate ... vezi detalii

doc

Studiu privind dimensiunea și modul de manifestare a unităților din industria alimentară în perioada 2005-2010

Uniunea Europeana Industria alimentara este unul din sectoarele industriei cu cea mai mare dinamica si cea mai importanta din Uniunea Europeana. Aceasta detine, in raport cu alte spatii similare, importante resurse agricole si piscole, diferentiate si complementare. Astfel in nordul mai rece si cu solul in care se mai vad urmele retragerii ghetarilor ultimei glaciatiuni, avem resurse de porumb, cartofi, sfecla de zahar in timp ce in zonele apropiate mediteranei avem importante resurse de cereale, vita de vie, citrice si maslini. Nu intamplator, aceasta industrie este compusa din aproximati... vezi detalii

doc

Mixul de Marketing

1.OBIECTIV Obiectivul urmarit il reprezinta atingerea unui volum cat mai mare de vanzari. Ne propunem sa vindem un numar de 820 cabine de dus in anul curent, ianuarie - decembrie 2008. S-a ajuns la aceast numar scazand din capacitatea de piata de 1035 de produse, numarul cabinelor de dus vandute in anul 2007. 1035 - 215 = 820 cabine de dus o 1035 capacitatea de piata, (numarul total al camerelor, hotelurilor si pensiunilor din Iasi, clienti potentiali); o 215 numarul camerelor hotelurilor Unirea si Select, renovate in anul 2007. 2.STRATEGII Strategie de promovare: Una dintre strateg... vezi detalii

doc

Emițătorii la Orange și la Vodafone

Orange Romania face parte din Grupul France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 177 de milioane de clienti pe cinci continentOrange Romania face parte din Grupul France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 177 de milioane de clienti pe cinci continente, dintre care doua treimi sunt clienti Orange. France Telecome este numarul trei operator de telefonie mobila si numarul unu in ceea ce priveste furnizarea serviciilor de internet de banda larga in Europa si unul dintre liderii mondiali care asigura servicii de te... vezi detalii

doc

Impactul exercitat de etică asupra campaniilor de PR

Introducere Etica reprezinta "stiinta care se ocupa cu studiul principiilor morale, cu legile lor de dezvoltare si cu rolul in viata sociala". Conform lui Hadley Cantril , "Moralitatea" sau natura "etica" a unei actiuni - caracterul ei bun sau rau- trebuie sa fie judecate in functie de masura in care ea include si integreaza scopurile si asigura dezvoltarea potentiala a acestor scopuri pentru toti oamenii implicati in actiunea respectiva sau care ar putea fi afectati de ea. Etica este elementul extrem de important ce ar trebui sa stea la baza fiecarei campanii de relatii publice Reprez... vezi detalii

doc

Sisteme informaționale de management internațional

CAP 1. INTRODUCERE IN MANAGEMENTUL INTERNATIONAL Managementul international reprezinta un management intercultural din cel putin doua puncte de vedere: mai intai pentru ca se refera la raporturi ce se stabilesc si se devolta intre tari diferite, deci intre spatii culturale nationale diferite; apoi pentru ca are in vedere interactiuni intre organizatii - firma, clienti-concurenta care au valori si comportamente diferite, adica au culturi de intreprindere diferite. Prin management international se intelege managementul societatilor trans-nationale, sau alte ori managementul global, analizat... vezi detalii

docx

Plan de Marketing Fashiondays

1. Analiza organizatiei Fondat in 2009 de catre antreprenori elvetieni, Fashion Days Shopping S.R.L. s-a extins rapid, devenind cel mai mare club de shopping din Europa Centrala si de Est, pe segmentul fashion & lifestyle, oferind produse pentru femei, barbati si pentru casa. Astazi, peste 6 milioane de membri se bucura zilnic alaturi de companie de branduri celebre si discounturi de pana la 70%. Cu sediul central in Elvetia si birouri in Romania, Bulgaria, Cehia, Ungaria, Italia, Germania, Polonia, Slovacia si Slovenia, FashionDays isi continua strategia de dezvoltare in Estonia, Letonia... vezi detalii

doc

Proces Decizional

Proces decizional I.Aparitia nevoii nesatisfacute Nevoia cu care m-am confruntat a constat in ruperea a trei unghii.In acel moment aveam unghii false,construite din gel iar ruperea acestora a fost provocata cand am vrut sa deschid usa de la masina.Desi unghiile nu-mi provocase neplaceri pana atunci eram constienta ca trebuie refacute deoarece nu aratau bine si in plus ma dureau foarte tare.Nevoia a aparut la inceputul lunii martie a acestui an,si a trebuit satisfacuta la un salon din Brasov deoarece in timpul acela eram la facultate iar salonul la care eu am apelat cand mi-am pus unghii e... vezi detalii

Hopa sus!