Referate pentru domeniul Marketing

docx

Marketing on-line - Comunicarea in satiul on-line - blogosfera

Comunicarea de marketing a companiilor sau organizatiilor a cunoscut un avant foarte mare o data cu aparitia Internetului, mediul on line favorizand atat comunicarea comerciala a acestora, cat si pe cea corporativa. Internetul este un canal atipic de comunicare de implica mai multi emitatori si mai multi receptori, schimbul de informatii realizandu-se in ambele directii, astfel feedback si interactivitatea fiind foarte ridicate. De asemenea si audienta este foarte mare, iar apelarea la instrumentele on line precum blogurile pentru desfasurarea comunicarii de marketing permite interactiunea ... vezi detalii

doc

Analiza unei Companii cu Activitate Atat Traditionala Cat si Online

Capitolul I PREZENTAREA FIRMEI DE COMERT ANALIZATE 1. Tipul formei de comert (fizic - forma de comert, virtual - model de comert electronic) Nokia este liderul mondial in domeniul mobilitatii, impulsionand transformarea si cresterea industriei de comunicatii si a celei de Internet, devenite acum convergente. Ca forma de comert fizic se prezinta sub urmatoarele forme: Dealer GSM Importator autorizat Magazin Nokia Magazin de tip hypermarket Magazin independent specializat GSM Magazin specializat IT Magazin specializat electronice si electrocasnice Operator Operator / Importator... vezi detalii

doc

Brand de Tara - Malaezia

Federatia Malaezia cuprinde Peninsula Malaezia si statele Sabah si Sarawak de pe insula Borneo. Capitala sa este la Kuala Lumpur. Scurta descriere Nr. Loc.: 27,544,000 loc. (2007) Suprafata: 329,758 km2 Populatia Malaezii care reprezinta 57% din populatie sunt gruparea predominanta impreuna cu cea chineza, indienii si celelalte grupari entice reprezentand restul. Limba Bahasa Melayu (Malay) este limba nationala, dar Engleza este in cea mai mare masura vorbita. Gruparile etnice vorbesc, de asemenea, limbi diferite si dialecte. Religia Islamul este religia oficiala dar toate celel... vezi detalii

docx

Marketing Plan - Social Media Marketing

1. Introduction Social media marketing has given businesses the opportunity to connect with their clients like never before. Whether you are building a community to support your customers or running a blog to keep the public informed, social media services can position your company at the forefront of this marketing opportunity. Sites like Facebook and Twitter continue to evolve, and there are many ways a company can employ them to deliver a message, manage your reputation, or encourage brand loyalty. Big name companies like Skittles and Dell have successfully used social media to increas... vezi detalii

doc

Campanii de Lansare a Noilor Produse

I. DEFINIREA NOTIUNII DE PRODUS NOU Prin produs nou se intelege acel bun material care prezinta elemente constructive, functionale, fiabilitate, mentenabilitate, valente estetice, ergonomice, comerciale, componente acorporale noi, superioare, atat pentru producator cat si pentru consumatori, in scopul satisfacerii cerintelor de consum si asigurarea unei rentabilitati ridicate. Din punct de vedere comercial nu intotdeauna ceea ce este nou este si comercial nou. Din acelasi unghi de vedere produsul nou trebuie sa fie diferit de cel al concurentei. Diferentierea noutatii comerciale se face i... vezi detalii

doc

Proces Decizional

Proces decizional I.Aparitia nevoii nesatisfacute Nevoia cu care m-am confruntat a constat in ruperea a trei unghii.In acel moment aveam unghii false,construite din gel iar ruperea acestora a fost provocata cand am vrut sa deschid usa de la masina.Desi unghiile nu-mi provocase neplaceri pana atunci eram constienta ca trebuie refacute deoarece nu aratau bine si in plus ma dureau foarte tare.Nevoia a aparut la inceputul lunii martie a acestui an,si a trebuit satisfacuta la un salon din Brasov deoarece in timpul acela eram la facultate iar salonul la care eu am apelat cand mi-am pus unghii e... vezi detalii

docx

Plan de Marketing Fashiondays

1. Analiza organizatiei Fondat in 2009 de catre antreprenori elvetieni, Fashion Days Shopping S.R.L. s-a extins rapid, devenind cel mai mare club de shopping din Europa Centrala si de Est, pe segmentul fashion & lifestyle, oferind produse pentru femei, barbati si pentru casa. Astazi, peste 6 milioane de membri se bucura zilnic alaturi de companie de branduri celebre si discounturi de pana la 70%. Cu sediul central in Elvetia si birouri in Romania, Bulgaria, Cehia, Ungaria, Italia, Germania, Polonia, Slovacia si Slovenia, FashionDays isi continua strategia de dezvoltare in Estonia, Let... vezi detalii

doc

Sisteme Informationale de Management International

CAP 1. INTRODUCERE IN MANAGEMENTUL INTERNATIONAL Managementul international reprezinta un management intercultural din cel putin doua puncte de vedere: mai intai pentru ca se refera la raporturi ce se stabilesc si se devolta intre tari diferite, deci intre spatii culturale nationale diferite; apoi pentru ca are in vedere interactiuni intre organizatii - firma, clienti-concurenta care au valori si comportamente diferite, adica au culturi de intreprindere diferite. Prin management international se intelege managementul societatilor trans-nationale, sau alte ori managementul global, analizat... vezi detalii

doc

Impactul Exercitat de Etica Asupra Campaniilor de PR

Introducere Etica reprezinta "stiinta care se ocupa cu studiul principiilor morale, cu legile lor de dezvoltare si cu rolul in viata sociala". Conform lui Hadley Cantril , "Moralitatea" sau natura "etica" a unei actiuni - caracterul ei bun sau rau- trebuie sa fie judecate in functie de masura in care ea include si integreaza scopurile si asigura dezvoltarea potentiala a acestor scopuri pentru toti oamenii implicati in actiunea respectiva sau care ar putea fi afectati de ea. Etica este elementul extrem de important ce ar trebui sa stea la baza fiecarei camp... vezi detalii

doc

Emitatorii la Orange si la Vodafone

Orange Romania face parte din Grupul France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 177 de milioane de clienti pe cinci continentOrange Romania face parte din Grupul France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 177 de milioane de clienti pe cinci continente, dintre care doua treimi sunt clienti Orange. France Telecome este numarul trei operator de telefonie mobila si numarul unu in ceea ce priveste furnizarea serviciilor de internet de banda larga in Europa si unul dintre liderii mondiali care asigura servicii de te... vezi detalii

doc

Mixul de Marketing

1.OBIECTIV Obiectivul urmarit il reprezinta atingerea unui volum cat mai mare de vanzari. Ne propunem sa vindem un numar de 820 cabine de dus in anul curent, ianuarie - decembrie 2008. S-a ajuns la aceast numar scazand din capacitatea de piata de 1035 de produse, numarul cabinelor de dus vandute in anul 2007. 1035 - 215 = 820 cabine de dus o 1035 capacitatea de piata, (numarul total al camerelor, hotelurilor si pensiunilor din Iasi, clienti potentiali); o 215 numarul camerelor hotelurilor Unirea si Select, renovate in anul 2007. 2.STRATEGII Strategie de promovare: Una dintre strateg... vezi detalii

doc

Studiu Privind Dimensiunea si Modul de Manifestare a Unitatilor din Industria Alimentara in Perioada 2005-2010

Uniunea Europeana Industria alimentara este unul din sectoarele industriei cu cea mai mare dinamica si cea mai importanta din Uniunea Europeana. Aceasta detine, in raport cu alte spatii similare, importante resurse agricole si piscole, diferentiate si complementare. Astfel in nordul mai rece si cu solul in care se mai vad urmele retragerii ghetarilor ultimei glaciatiuni, avem resurse de porumb, cartofi, sfecla de zahar in timp ce in zonele apropiate mediteranei avem importante resurse de cereale, vita de vie, citrice si maslini. Nu intamplator, aceasta industrie este compusa din aproximati... vezi detalii

doc

Tehnici Promotionale - Danone

Capitolul 1: Tehnici promotionale - abordari teoretice 1.1. Scurt istoric al activitatii promotionale in Romania La fel ca si in alte tari, si in Romania primele forme de publicitate s-au derulat prin intermediul ,,strigatorilor" care, plasati in fata unitatilor de desfacere faceau reclama vorbita marfurilor evidentiindu-le calitatile si indicand preturile acestora , ulterior s-a realizat o ,,personalizare" a punctelor de vanzare prin utilizarea de firme si embleme care sugerau obiectul de activitate al acestora. In anul 1642 , in Moldova este atestata existenta foilor volante ... vezi detalii

doc

Procnoza de Viata a Produsului

Determinarea cu ajutorul unui proces Markov a unei prognoze privind viata produselor si a riscului in prognoza. Considerente teoretice In activitatea de marketing apar o mare varietate de probleme care nu mai pot fi rezolvate cu metodele si mijloacele obisnuite. Dinamica pietei presupune stabilirea unor modele matematice care permit luarea de decizii optime in concordanta cu etapa in care se afla produsul. Stabilirea pozitiei pe piata la un moment dat a unei marci se poate face tinand seama de diferiti indici economici. Probleme apar atunci cand este necesar sa se determine pozitia marci... vezi detalii

doc

Tarifarea in Industria Hoteliera

Capitolul 1 Industria turistica Industria turistica reprezinta componenta oferta a pietei turistice si cuprinde totalitatea intreprinderilor si dotarilor destinate producerii de servicii turistice intr-o anumita perioada. Rezultatul productiei cuprinde un ansamblu de facilitati si servicii specifice , grupate in diverse variante intr-un tot unic, valorificat in cadrul unei variante specifice create de factorii naturali si antropici de atractie dintr-o localitate, dintr-o tara. Evolutia pietei turistice este strans legata de dinamismul economico-social contemporan, care a determinat schim... vezi detalii

Hopa sus!