Referate pentru domeniul Marketing

doc

Orientarea Managementului spre Performanta

INTRODUCERE Procesul de mentinere al firmei pe piata, impune un mecanism complex de conducere si coordonare eficienta a activitatilor acesteia. In acest sens transpunerea managerului in rolul clientului implica profunde modificari in modul de a gandi, de a actiona, in stransa corelare cu conceptia clientului de a intreprinde si promova afaceri, cu comportamentul si aspiratiile acestuia. Din labirintul de interese, stari conflictuale proprii lumii afacerilor, iese si supavietuieste numai managerul care este capabil sa se transpuna in locul fiecarui client, care si-a format potentialul psih... vezi detalii

doc

Megatrans

Infiintata in anul 2002, Megatrans este o companie specializata in turismul national si european, detinand la ora actuala o vasta gama de furnizori care asigura accesul la: hoteluri, linii aeriene, companii rent-a-car, linii de croaziere. Compania dispune de un portal de rezervari complex (www.megatrans.ro) unde se pot gasi toate informatiile necesare unei calatorii ideale: descrierea destinatiilor si a hotelurilor, date despre zboruri, masini, nave de croaziera, preturi si rezervari. Datorita parteneriatelor pe care le intretine cu nenumarate companii de turism din mai toata Europa, Megatr... vezi detalii

doc

Lansare Filtru de Apa

1) Rezumat Pentru anul 2006, planul de marketing al firmei BeaApaBuna are ca scop lansarea unui produs de filtrare a apei. Vanzarile urmarite sunt de 1000 de bucati pe an si atingerea unei cote de piata de 5%. Acest lucru va fi posibil prin imbunatatirea politicii de pret, a publicitatii precum si a distributiei. Bugetul de marketing necesar este estimat la 100000RON. Previziunile arata o continua crestere a pietei filtrelor de apa in Romania in acest sens vom adopta doua strategii de atragere a clintelei: prima este cea de penetrare a pietei, departamentul considerand-o potrivita avand... vezi detalii

doc

Perspective pe piata bauturilor racoritoare

Pentru a urmarii mai bine evolutia pietei bauturilor racoritoare am incercat in prima parte a acestui eseu sa fac referire asupra pietei bauturilor pe total ,dupa care am facut cunoscute date referitoare la evolutia pietei bauturilor racoritoare. In tabelul de mai jos este identificata structura productiei industriale pentru bauturi : (procente) Bauturi 1992 '93 '94 '95 '96 '97 '98 '99 2000 2001 2002 2003 14.4 14.8 14.7 19.4 15.9 16.3 17.1 16.1 18.2 13.9 16.1 14.3 De asemenea se poate vedea mai jos productia unor categorii de produse din gama bauturilor: Principalele tipuri de pro... vezi detalii

doc

Atitudini si Opinii ale Populatiei Brasovene cu Privire la Pachetele de Servicii Oferite de Compania Tabita Tour

CAPITOLUL 1. STABILIREA TEMEI DE CERCETAT 1.1. JUSTIFICAREA ALEGERII TEMEI DE CERCETAT Tabita Tour este o componenta principala a Filadelfia Group,o companie cu capital 100% romanesc,care se bazeaza pe filosofia generala a grupului.Din acest grup mai fac parte: Filadelfia Turism, Filadelfia Marfa, Filadelfia Construct si DirectAsig. Tabita Tour este compania cu care a inceput povestea Filadelfia Group. In prezent este cea mai importanta companie din Nord-Vestul Romaniei in domeniul transportului intern si international de persoane si este premiata constant in topul firmelor din judetul ... vezi detalii

doc

Branding si Rebranding

Cei care au avut ocazia sa creeze branduri, stiu ca este o diferenta uriasa intre a crea un brand si a supune un brand, deja existent, unui proces de rebranding. In primul caz, libertatea de miscare e incomparabil mai mare. Uneori se ajunge la 10 sau chiar 20 de variante, foarte diferite, din care clientul alege, printr-un proces de eliminare succesiva, varianta finala, in care se vor investi toate resursele necesare. In al doilea caz, brand-ul exista, este asociat deja cu niste valori pe care nu ai cum sa le ignori. Procesul este mai delicat si, de cele mai multe ori, senzatia pe care o ... vezi detalii

doc

Marketing de La A la Z

- Marketingul nu este arta depistarii unor moduri ingenioase de a scapa de ce produci, ci este arta crearii unei valori veritabile pentru client. - Calitate, serviciu si valoare. - Principala problema cu care se confrunta firmele nu este deficitul de bunuri, ci deficitul de clienti. - In cadrul firmei, marketingul = departamentul de productie a clientelei. - Marketingul incepe inaintea existentei produsului. - Marketingul nu este un effort de vanzare pe termen scurt, ci un efort de investitie pe termen lung. - Lester Wunderman - "Laitmotivul revolutiei industriale a fost rugamint... vezi detalii

doc

Strategii de marketing

Importanta pe care o are marketingul in zilele noastre este tot mai evidenta, ea fiind probata cu realizari de mare rezonanta obtinute de catre marile corporatii ale lumii, dar si de catre intreprinderi de dimensiuni mai reduse, inclusiv de catre cele mici si mijlocii. Fiind o organizatie care isi adjudeca pozitia conducatoare pe piata, pentru Colgate&Palmolive marketingul este foarte necesar pentru a intelege necesitatile clientilor si pentru a gasi solutii care sa ii incante pe acestia. Oamenii de la Colgate&Palmolive trebuie sa stie cum se definesc si se segmenteaza pietele, cum... vezi detalii

doc

Reasearch Proposal - Ariel Excel Gel Actilift

1. Descrierea contextului decizional Compania Procter&Gamble Balcani (P&G) doreste introducerea pe piata romaneasca a unui nou produs din gama detergentilor Ariel : Ariel Excel Gel Actilift. Acestia doresc sa afle gradul de interes si de receptivitate pentru noul produs si nivelul pretului pe care populatia Iasului ar fi dispusa sa-l plateasca. 2. Obiective. Probleme de cercetare - Problema de cercetare : testarea pietei produselor Ariel Excel Gel Actilift din localitatea Iasi. - Obiective principale : o Masurarea gradului de receptivitate a consumatorilor din localitatea Iasi... vezi detalii

doc

Patrunderea pe Piata Canadiana a Lierei

Cazul prezentat se poate rezolva conform schemei de analiza din partea intitulata ,, Aspecte metodologice privind studierea cazurilor ,,. Problema centrala a firmei o reprezinta penetrarea pe piata coreeana.Elementele componente ale problemei centrale sunt: o Dificultatile firmei privind depasirea barierelor culturale , o Riguriozitatea legislatiei coreene cu accent asupra restrictiilor de import, o Relatiile dezvoltate de firma cu lumea asiatica ,dar preponderent cu Coreea de Sud.Acestea presupun o investigare detaliata prin desprinderea factorilor defavorabili. Perceptia caracteristic... vezi detalii

doc

Analiza Trustului Adevarul Holding

I. PREZENTAREA FIRMEI A. Date generale ADEVARUL HOLDING S.R.L. este un trust care are ca si domeniu de activitate principal - activitati de editare a ziarelor. Firma dispune de un personal in numar de aproximativ 1.147 angajati asa cum reiese din interviul managerului general Razvan Corneteanu iar activitatea se desfasoara atat pe teritoriul Romaniei cat si in Ucraina, Spania si Italia. Produse Principalele produse oferite pe piata de firma sunt: Adevarul, Adevarul de seara, Adevarul sporturi, Adevarul expert imobiliar, Adevarul literar & artistic, Adevarul sanatate, Ghid tv Adevaru... vezi detalii

doc

US Cellular

US Cellular a fost creat in 1983 ca o filiala de telefonie si date de sistem. US Cellular (United States Cellular Corporation) detine si opereaza cea de-a sasea cea mai mare retea de telefonie mobila din Statele Unite, care deserveste 6.112 milioane de clienti in 189 piete in 26 de state din SUA (la sfarsitul anului 2007). Ofera acoperire in Pacificul de nord-vest, vest, partile din est si New England. Desi avea sediul in Chicago, US Cellular nu a oferit servicii in Chicago pana cand nu a dobandit teritoriile de la PrimeCo intre anii 2002 si 2003, dupa formarea Verizon Wireless. Venit... vezi detalii

ppt

Lenjerie de Pat

LENJERIA DE PAT Firma Deniz Deniz - lenjerie de pat si textile Deniz va ofera o gama larga de produse textile: lenjerie de pat, paturi, cuverturi, prosoape, halate si covorase pentru baie, fete de masa, perdele. Firma Deniz este unic importator si distribuitor in Romania al marcilor Tac, Kristal, Valeron, producatori de textile pentru casa - dormitor, bucatarie si baie. Pe site-ul www.deniz.ro puteti efectua comenzi online. firma Deniz Dupa intrarea pe piata a firmei Deniz in anul 2004 cu activitatea de import si distributie pentru lenjerie de pat, perdele, draperii, covoare, s.a., ne-am... vezi detalii

doc

Piata de Retail din Romania in Ultimii Ani

In Romania, exista in prezent un numar de 62 hypermarketuri si 560 supermarketuri. In urmatorii ani, piata de retail autohtona va creste spectaculos - de la 40 de miliarde de euro in 2007 la 100 de miliarde de euro in 2010 - si va suferi mutatii importante, se arata intr-un raport al Carrefour Romania, companie care detine o cota de 50,5% pe segmentul hipermarketurilor. Romania a devenit tinta multinationalelor din retail, dupa saturarea pietelor din Polonia si Ungaria. Asfel, pe piata de retail din Romania au fost anuntate 100 de centre comerciale ce urmeaza a fi inaugurate pana in 2009-2... vezi detalii

docx

Campanie de Relatii Publice - Studiu de Caz Vodafone

Vodafone Romania este al doilea operator de telefonie mobila ca marime in Romania dupa numarul de clienti. Compania a fost lansata in aprilie 1997, sub numele Connex, fiind prima retea GSM din Romania . Dupa o perioada de tranzitie de 6 luni, initiata in noiembrie 2005, in care compania a purtat numele de Connex-Vodafone, la data de 27 aprilie 2006, operatorul a devenit Vodafone Romania. Vodafone este in competitie directa cu Orange, la ora actuala cel mai mare operator roman dupa numarul de clienti, desi Vodafone (Connex pe atunci) a detinut acest titlu pana in septembrie 2004. La sfarsit... vezi detalii

Hopa sus!