Referate pentru domeniul Marketing

doc

Analiza Micromediului si Macromediului Magazinului New Yorker

In urma desfasurarii unei activitati, o firme a se confrunta permanent cu o influienta mai mica sau mai mare din mediul extern al acesteia, influienta ce poate sa determine obadaptare permanenta a firmei daca doreste sa se mentina pe piata. Mediul extern al firmei se imparte la randul sau in micromeiul si macromediul firmei. Micromediul reprezinta totalitatea elementelor de mediu cu care firma intra in legatura directa cu scopul realizarii obiectivelor sale. Micromediul include factorii si fortele cu actiune imediata asupra firmei care influenteaza direct succesul acesteia, factori asup... vezi detalii

doc

Tema Logistica

I. Descriere piata aval A. Descriere piata pe fiecare oras - populatie Situatia pietei fructelor la nivelul oraselor Bucuresti, Ploiesti, Targoviste, Buzau si Braila, in care sunt situate supermarketurile aprovizionate de catre depozitul nostru este urmatoarea: Bucuresti-Colentina: Oferta de fructe Kaufland se adreseaza, in principal, consumatorilor din aceasta zona, din sectorul 2 al capitalei, ce prezinta o importanta concentratie de locuitori. Concurenta pe piata fructelor din aceasta zona este formata din: Carrefour Colentina, Piata Obor, precum si aprozarele de cartier. Ploiesti: ... vezi detalii

doc

Functiile de Marketing pentru Personalul Front si Bank-office

REZUMATUL REFERATULUI: Marketingul financiar-bancar are unele aspecte specifice, printre care si impartirea personalului in 2 cateogrii: front office(personalul care intra in interactiune directa cu clientul) si back office(personalul care se ocupa de tranzactii transparente). Pentru ca activitatea de marketing a bancii sa fie una de succes intre aceste compartimente trebuie sa exista o legatura stransa, fiind intr-o relatie de interdependenta. Nici unul dintre compartimente nu ar avea succes in fata clientului daca nu ar colabora cu celalalt, astfel cu cat activitatea personalului din bac... vezi detalii

doc

Sisteme Audio - SoundTech

CAPITOLUL I: PIATA 1. DESCRIEREA PIETEI SOUNDTECH este o firma al carei obiect de activitate consta in producerea de sisteme audio. Firma isi desfasoara activitatea in judetul Iasi. Potentialii clienti sunt persoanele cu varsta peste 14 ani. Chiar daca majoritatea (in general cei cu varsta sub 20 ani) nu dispun de venituri proprii necesare in vederea achizitionarii acestui produs, ei constituie potentiali clienti in masura care exercita presiuni asupra parintilor pentru achizitionarea unui sistem audio. Piata produsului nostru este formata asadar, din persoanele cu varsta peste 14 ani, c... vezi detalii

doc

Etichetarea Ambalajelor

Etichetarea produselor alimentare Comertul si societatea umana au evoluat influentandu-se reciproc. De-a lungul istoriei, perioadele de inflorire, de crestere economica si sociala, au insemnat si importante schimburi comerciale, atat in interiorul tarilor, regiunilor, continentelor,cat si in exteriorul lor. In aceasta lunga evolutie a comertului, se desprinde o practica ce starneste din ce in ce mai mult interes: activitatea de etichetare. Eticheta poate fi o simpla bucata de hartie atasata produsului sau un desen complex care este parte integranta a ambalajului. Chiar daca se prefera o ... vezi detalii

doc

Zahar Margaritar - Tehnici promotionale

Subiectul analizei: Agrana Romania doreste sa isi creasca vanzarile prin pachetul cuplu. Macromediu: Factori tehnologici- aceasta fiind prima linie automata de ambalat rahat din Romania. Factori legislativi - activitatile pe care noi le desfasuram sunt reglementate de lege ; Factori economici - rata inflatiei ; nivelul salariilor. Micromediu : Furnizori -materie prima ; Clientii -dorim sa diversicam gama de produse satisfacand dorintele clientilor. Concurenta- alte firme care ofera aceleasi produse. Analiza SWOT : Puncte tari : -personal calificat -experienta in domeniu -tehn... vezi detalii

doc

Piata

Piata electrocasnicelor si utilajelor din bucatarie este una foarte dinamica. Datorita diversitatii preferintelor consumatorilor, aceasta piata a trebuit sa se conformeze, scotand noi produse pentru a satisface nevoile fiecaruia. Friteuzele au aparut din nevoia de confort a consumatorului. Unui simplu obiect, creativitatea umana i-a alaturat nenumarate utilitati. Friteuzele sunt produsele ideale pentru a usura munca si pentru a minimaliza efortul depus de oameni in pregatirea unei mese. Acestea au fost realizate de diferite branduri cu numeroase facilitati si functii, dand posibilitatea co... vezi detalii

doc

Comportamentul Consumatorului

Introducere Proiectul are ca subiect central consumatorul, element important caruia orice intreprindere acorda o importanta sporita. Am urmarit comportamentul consumatorului, axandu-ma pe factorii ce in influenteaza si pe procesul ce duce la cumparare. Proiectul este structurat in trei parti. Prima parte "Comportamentul consumatorului" cuprinde trasaturi generale despre acesta, importanta cunosterii comportamentului consumatorilor, factorii ce in influenteaza. Acesti factori pot fi: explicativi individuali si explicativi ai mediului social. Am analizat fiecare subdiviziune a ace... vezi detalii

doc

Elaborarea unei Strategii de Piata la SC Colgate and Palmolive SRL

Introducere: Importanta pe care o are marketingul in zilele noastre este tot mai evidenta, ea fiind probata cu realizari de mare rezonanta obtinute de catre marile corporatii ale lumii, dar si de catre intreprinderi de dimensiuni mai reduse, inclusiv de catre cele mici si mijlocii. Fiind o organizatie care isi adjudeca pozitia conducatoare pe piata, pentru Colgate&Palmolive marketingul este foarte necesar pentru a intelege necesitatile clientilor si pentru a gasi solutii care sa ii incante pe acestia. Oamenii de la Colgate&Palmolive trebuie sa stie cum se definesc si se segmenteaz... vezi detalii

Hopa sus!