Referate pentru domeniul Marketing

doc

Zahar Margaritar - Tehnici promotionale

Subiectul analizei: Agrana Romania doreste sa isi creasca vanzarile prin pachetul cuplu. Macromediu: Factori tehnologici- aceasta fiind prima linie automata de ambalat rahat din Romania. Factori legislativi - activitatile pe care noi le desfasuram sunt reglementate de lege ; Factori economici - rata inflatiei ; nivelul salariilor. Micromediu : Furnizori -materie prima ; Clientii -dorim sa diversicam gama de produse satisfacand dorintele clientilor. Concurenta- alte firme care ofera aceleasi produse. Analiza SWOT : Puncte tari : -personal calificat -experienta in domeniu -tehn... vezi detalii

doc

Piata

Piata electrocasnicelor si utilajelor din bucatarie este una foarte dinamica. Datorita diversitatii preferintelor consumatorilor, aceasta piata a trebuit sa se conformeze, scotand noi produse pentru a satisface nevoile fiecaruia. Friteuzele au aparut din nevoia de confort a consumatorului. Unui simplu obiect, creativitatea umana i-a alaturat nenumarate utilitati. Friteuzele sunt produsele ideale pentru a usura munca si pentru a minimaliza efortul depus de oameni in pregatirea unei mese. Acestea au fost realizate de diferite branduri cu numeroase facilitati si functii, dand posibilitatea co... vezi detalii

doc

Comportamentul Consumatorului

Introducere Proiectul are ca subiect central consumatorul, element important caruia orice intreprindere acorda o importanta sporita. Am urmarit comportamentul consumatorului, axandu-ma pe factorii ce in influenteaza si pe procesul ce duce la cumparare. Proiectul este structurat in trei parti. Prima parte "Comportamentul consumatorului" cuprinde trasaturi generale despre acesta, importanta cunosterii comportamentului consumatorilor, factorii ce in influenteaza. Acesti factori pot fi: explicativi individuali si explicativi ai mediului social. Am analizat fiecare subdiviziune a ace... vezi detalii

doc

Elaborarea unei Strategii de Piata la SC Colgate and Palmolive SRL

Introducere: Importanta pe care o are marketingul in zilele noastre este tot mai evidenta, ea fiind probata cu realizari de mare rezonanta obtinute de catre marile corporatii ale lumii, dar si de catre intreprinderi de dimensiuni mai reduse, inclusiv de catre cele mici si mijlocii. Fiind o organizatie care isi adjudeca pozitia conducatoare pe piata, pentru Colgate&Palmolive marketingul este foarte necesar pentru a intelege necesitatile clientilor si pentru a gasi solutii care sa ii incante pe acestia. Oamenii de la Colgate&Palmolive trebuie sa stie cum se definesc si se segmenteaz... vezi detalii

Hopa sus!