Referate pentru domeniul Marketing

doc

Branding

Pozitia si dimensiunea brandului In epoca globalizarii, lumea devine din ce in ce mai complexa si implicit individul isi propune sa descopere noi modalitati, mai eficiente de a exista si progresa. In zilele noastre, vorbind din punct de vedere al consumatorului, acesta tinde sa se opreasca asupra celor mai increzatoare semne ce ii ies in cale, de cele mai multe ori pentru a castiga timp.Trendul actual i-a determinat pe specialistii in marketing sa elaboreze strategii de orientare spre client iar mediul afacerilor pune un accent semnificativ pe satisfactia clientilor. Cea mai importanta leg... vezi detalii

doc

Opinia Brasovenilor cu Privire la Piata Autoturismelor Noi vs Second Hand

Introducere Piata auto brasoveana se afla, intr-o competitie extrem de acerba. De aceea trebuie sa privim din exterior spre interior, sa cunoastem care este produsul ce corespunde cerintelor pietei, care este suma pe care clientul este dispus sa o ofere, locul si timpul de realizare al actului propriu zis. Tema se numeste 'Opinia brasovenilor cu privire la piata autoturismelor noi vs second hand' iar ceea ce ne intereseaza in mod special este cum priveste potentialul cumparator posibilitatea achizitionarii unui autoturism nou, daca acesta este interesat si are o atitudine pozitiva, sau ... vezi detalii

doc

Macroeconomie

Introducere Cheltuielile publice concretizeaza cea de-a doua faza a functiei de repartitie a finantelor publice si anume aceea a repartizarii resurselor financiare publice pe diverse destinatii. Utilizarea propriu-zisa a acestor resurse pentru infatuirea obicetivelor cuprinse in programele guvernamentale privind activitatea sociala, economica si de alta natura, desfasurata de acestea, se reflecta in cheltuielile publice. Prin cheltuieli publice statul acopera necesitatile publice de bunuri si servicii considerate prioritare in fiecare perioada. Obiectivele finantate de catre guvern in c... vezi detalii

doc

Publicitatea la Firma Maraseea Tabacco Prodserv

Cap. 1. ASPECTE TEORETICE PRIVIND PUBLICITATEA 1.1. Definirea publicitatii Pana astazi s-au dat o multime de definitii publicitatii, fiecare dintre ele incercand sa sintetizeze elementele si caracteristicile ei de baza, in functie de momentul si contextul in care a fost data. Cele mai multe definesc publicitatea ca un proces de comunicare impersonala, controlata si platita de catre un emitator clar identificat, care, folosind medii masive de comunicare, urmareste sa convinga si sa modeleze comportamentul receptorilor mesajului fata de un produs/marca/institutie etc Publicitatea o putem ... vezi detalii

doc

Otravurile din Farfurie ignorate de Autoritati

Politica autoritatilor romane in materie de sanatate publica este de o infinita ipocrizie. Pe de-o parte avem programe nationale pentru o serie de boli grave, in frunte cu cancerul, si trimitem tot poporul la analize anuale, initativa laudabila altminteri, pe de alta parte acceptam fara reactie ca zilnic oamenii sa se otraveasca lent cu mancarea pe care o cumpara din magazine. Romania are una dintre cele mai permisive legislatii in materie de aditivi alimentari. O spune campionul luptei impotriva otravurilor din farfurie, profesorul Gheorghe Mencinicopschi, directorul Institutului de Cerce... vezi detalii

doc

Designul si Estetica Mobilierului

Cap. 1. ASPECTE TEORETICE PRIVIND ESTETICA MOBILIERULUI Estetica este ,,o disciplina, sau mai bine zis un program de preocupari, care s-a nascut, inconstient sau nu, din nevoia simtita de o intinsa clasa de intelectuali de a vindeca lipsa sensibilitatii artistice prin judecati asa-zis obiective, adica in fond straine de fenomenul substantial al emotiei " Mobila este unul dintre principalele obiecte necesare vietii si activitatii omului deoarece indeplineste cerinte materiale prin functiunea sa practica si in acelasi timp un important rol estetic satisfacand necesitatea de frumos I... vezi detalii

docx

Factorii Care Influenteaza Decizia De a Amplasa un Spatiu Comercial intr-o Anumita Zona

INTRODUCERE Scopul acestui proiect este de a analiza diferiti factori care influenteaza decizia de a amplasa un spatiu comercial intr-o anumita zona din Braila. Am ales amplasarea unui magazin de cadouri, in acest oras. In acest magazin, clientii isi pot comanda tricouri, cani si alte obiecte personalizate, in functie de preferinte. Un spatiu care sa aibe acest specific dedicat cadourilor personalizate nu exista in Braila. Exista doar in complexul commercial Winmarkt un stand in care se pot comanda tricouri personalizate, dar este foarte mic, iar gama de cadouri din care poti alege nu este... vezi detalii

doc

Biciclete pentru Copii - Analiza Pietei

1. Problemei decizionale S.C. COOLBIKE S.R.L este o fabrica romaneasca care se ocupa cu fabricarea si distribuirea bicicletelor pentru copii. Vom lansa un nou model de bicicleta pentru copii care va asigura o siguranta ridicata utilizatorului, avand un design atractiv in culorii vii, cu accesorii diversificate si vom facilita invatarea cu usurinta a mersului pe bicicleta prin diverse mecaniste inovative care il va ajuta pe copilul incepator sa isi mentina echilibrul. 2. Scopul cercetarii Datorita faptului ca firma noastra se afla la inceput vom desfasura o cercetare pe piata pentru a stu... vezi detalii

doc

Principalele Modalitati de Motivare a Angajatilor

1. Stimularea baneasca, care constituie un element motivator principal pentru orice angajat indiferent de nivelul ierarhic pe care se afla acesta. 2. Aprecierea obiectiva a performantelor realizate de fiecare angajat si stabilirea recompenselor care i se acorda in functie de aceste performante. Managerii trebuie sa aiba in vedere ca lipsa de obiectivitate in aprecierea rezultatelor muncii, in recunoasterea contributiei reale a fiecarui angajat la realizarea obiectivelor intreprinderii provoaca stari de frustrare in randul angajatilor. vezi detalii

doc

Inflatia ca Fenomen Monetar

Aceasta lucrare isi propune sa abordeze una din cele mai cotroversate si problematice notiuni ale macroeconomiei,inflatia.Nu de multe ori un termen care ni se pare atat de banal a fost atat de intens dezbatut,atat de sever criticat,dar totusi generator de atatea himere.Mirajul ca se poate produce bogatie recurgand doar la simpla tiparire de bani i-a fascinat pe multi,inducand in eroare chiar si cele mai luminate minti. In mod cert oricine este de acord ca inflatia este o problema.Cei mai multi ar spune ca inflatia inseamna o crestere in costul de trai si orice devine mai scump pentru traiu... vezi detalii

doc

Zaharul si Produsele Zaharoase - Caracterizare Merceologica

Capitolul I Caracterizare generala a zaharului si produselor zaharoase Importanta pentru alimentatie si valoarea ei nutritiva. Produsele obtinute pe baza de amidon, glucoza, miere, zahar se numesc produse zaharoase sau dulciuri. Acestea sunt mult apreciate de consumatori datorita valorii energetice ridicate si proprietatilor psiho-senzoriale de gust, aroma si culoare. Continutul ridicat de substanta uscata formata in special de glucide confera produselor zaharoase o valoare energetica ridicata. Pentru 100g halva corespund 500 calorii dezvoltate in organism, 100g de bomboane sticloase... vezi detalii

doc

Politica de Distributie

1. CONCEPTUL DE DISTRIBUTIE Distributia reprezinta o componenta a mixului de marketing si anume accea componenta care face legatura intre productie si consum. Prin politica de distributie se asigura punerea la dispozitia consumatorilor sau utilizatorilor a bunurilor si serviciilor realizate de o intreprindere producatoare sau prestatoare de servicii. In economia moderna nu se poate concepe productia si consumul fara distributie. Legatura dintre distributie si consum se realizeaza atat pe plan spatial cat si temporal. Pe plan spatial distributia pune in contact centrele de productie cu ce... vezi detalii

doc

Furtuna Marilor Lacuri din 1913

FURTUNA MARILOR LACURI DIN 1913 Marile Lacuri ("The Great Lakes") sunt o grupa de cinci lacuri ( Lacul Superior, Michigan, Huron, Erie si Ontario) cu apa dulce din America de Nord, situate la granite dintre Canada si Statele Unite, avand o suprafata totala de 245 000 km2, fiind cea mai mare suprafata de apa dulce de pe glob. Din cauza suprafetelor mari de apa, pe lacuri se inregistreaza maree. Singurul lac care se gaseste in intregime pe teritoriul SUA este Lacul Michigan, celelalte sunt traversate de granita canadiano-americana. Marile Lacuri se varsa in Oceanul Atlantic prin f... vezi detalii

doc

Sistemul de Pensii Private

Dupa 1990, numarul de pensionari a crescut cu 80%, iar cel al contribuabililor, de unde se string banii de pensii, a scazut la aproape jumatate. Daca in 1990 erau peste trei salariati care contribuiau pentru a sustine un pensionar, 13 ani mai tirziu, era disponibil mai putin de un angajat prin a carui contributie s-au platit drepturile unui virstnic. Pe linga imbatrinirea populatiei si migratia fortei de munca, o alta cauza este si saracia statului. Cu alocatii cifrate la 6,6% din PIB pentru sistemul de pensii, Romania este mult sub media europeana, care este de 12,1%. Speranta statului... vezi detalii

ppt

Segmentarea pietei

Segmentarea pietei - Notiuni generale Segmentarea pietei reprezinta operatiunea de divizare a pietei totale in portiuni utilizabile. Componentele rezultate - segmentele de piata - trebuie sa poata fi folosite, lucru care poate fi apreciat in functie de satisfactia consumatorului, avantajul competitiv, componenta si eficienta manageriala sau, in cele din urma, in functie de indeplinirea obiectivelor organizationale. Segmentarea se bazeaza pe ideea ca piata este eterogena Segmentarea consta in: a recunoaste ca piata este alcatuita din subsegmente ale caror caracteristici sunt d... vezi detalii

Hopa sus!