Referate pentru domeniul Marketing

doc

Reasearch Proposal - Ariel Excel Gel Actilift

1. Descrierea contextului decizional Compania Procter&Gamble Balcani (P&G) doreste introducerea pe piata romaneasca a unui nou produs din gama detergentilor Ariel : Ariel Excel Gel Actilift. Acestia doresc sa afle gradul de interes si de receptivitate pentru noul produs si nivelul pretului pe care populatia Iasului ar fi dispusa sa-l plateasca. 2. Obiective. Probleme de cercetare - Problema de cercetare : testarea pietei produselor Ariel Excel Gel Actilift din localitatea Iasi. - Obiective principale : o Masurarea gradului de receptivitate a consumatorilor din localitatea Iasi... vezi detalii

doc

Patrunderea pe Piata Canadiana a Lierei

Cazul prezentat se poate rezolva conform schemei de analiza din partea intitulata ,, Aspecte metodologice privind studierea cazurilor ,,. Problema centrala a firmei o reprezinta penetrarea pe piata coreeana.Elementele componente ale problemei centrale sunt: o Dificultatile firmei privind depasirea barierelor culturale , o Riguriozitatea legislatiei coreene cu accent asupra restrictiilor de import, o Relatiile dezvoltate de firma cu lumea asiatica ,dar preponderent cu Coreea de Sud.Acestea presupun o investigare detaliata prin desprinderea factorilor defavorabili. Perceptia caracteristic... vezi detalii

doc

Analiza Trustului Adevarul Holding

I. PREZENTAREA FIRMEI A. Date generale ADEVARUL HOLDING S.R.L. este un trust care are ca si domeniu de activitate principal - activitati de editare a ziarelor. Firma dispune de un personal in numar de aproximativ 1.147 angajati asa cum reiese din interviul managerului general Razvan Corneteanu iar activitatea se desfasoara atat pe teritoriul Romaniei cat si in Ucraina, Spania si Italia. Produse Principalele produse oferite pe piata de firma sunt: Adevarul, Adevarul de seara, Adevarul sporturi, Adevarul expert imobiliar, Adevarul literar & artistic, Adevarul sanatate, Ghid tv Adevaru... vezi detalii

doc

US Cellular

US Cellular a fost creat in 1983 ca o filiala de telefonie si date de sistem. US Cellular (United States Cellular Corporation) detine si opereaza cea de-a sasea cea mai mare retea de telefonie mobila din Statele Unite, care deserveste 6.112 milioane de clienti in 189 piete in 26 de state din SUA (la sfarsitul anului 2007). Ofera acoperire in Pacificul de nord-vest, vest, partile din est si New England. Desi avea sediul in Chicago, US Cellular nu a oferit servicii in Chicago pana cand nu a dobandit teritoriile de la PrimeCo intre anii 2002 si 2003, dupa formarea Verizon Wireless. Venit... vezi detalii

ppt

Lenjerie de Pat

LENJERIA DE PAT Firma Deniz Deniz - lenjerie de pat si textile Deniz va ofera o gama larga de produse textile: lenjerie de pat, paturi, cuverturi, prosoape, halate si covorase pentru baie, fete de masa, perdele. Firma Deniz este unic importator si distribuitor in Romania al marcilor Tac, Kristal, Valeron, producatori de textile pentru casa - dormitor, bucatarie si baie. Pe site-ul www.deniz.ro puteti efectua comenzi online. firma Deniz Dupa intrarea pe piata a firmei Deniz in anul 2004 cu activitatea de import si distributie pentru lenjerie de pat, perdele, draperii, covoare, s.a., ne-am... vezi detalii

doc

Piata de Retail din Romania in Ultimii Ani

In Romania, exista in prezent un numar de 62 hypermarketuri si 560 supermarketuri. In urmatorii ani, piata de retail autohtona va creste spectaculos - de la 40 de miliarde de euro in 2007 la 100 de miliarde de euro in 2010 - si va suferi mutatii importante, se arata intr-un raport al Carrefour Romania, companie care detine o cota de 50,5% pe segmentul hipermarketurilor. Romania a devenit tinta multinationalelor din retail, dupa saturarea pietelor din Polonia si Ungaria. Asfel, pe piata de retail din Romania au fost anuntate 100 de centre comerciale ce urmeaza a fi inaugurate pana in 2009-2... vezi detalii

docx

Campanie de Relatii Publice - Studiu de Caz Vodafone

Vodafone Romania este al doilea operator de telefonie mobila ca marime in Romania dupa numarul de clienti. Compania a fost lansata in aprilie 1997, sub numele Connex, fiind prima retea GSM din Romania . Dupa o perioada de tranzitie de 6 luni, initiata in noiembrie 2005, in care compania a purtat numele de Connex-Vodafone, la data de 27 aprilie 2006, operatorul a devenit Vodafone Romania. Vodafone este in competitie directa cu Orange, la ora actuala cel mai mare operator roman dupa numarul de clienti, desi Vodafone (Connex pe atunci) a detinut acest titlu pana in septembrie 2004. La sfarsit... vezi detalii

doc

Program Pro Causa - Pampers

Firma Proctor & Gamble ,inca de la inceput, a deschis drumuri si a reinventat modul de a face afaceri. A fost modul de abordare al fiecarei provocari si oportunitati inca din 1837. Infiintata in 1837, compania Procter & Gamble a inceput activitatea in Cincinnati, Ohio, SUA ca o firma mica, familiala ce producea sapun si lumanari. In prezent, P&G comercializeaza mai mult de 300 produse la peste cinci miliarde de consumatori din 140 de tari. Compania Procter & Gamble (P&G) este recunoscuta drept lider in dezvoltarea, producerea si comercializarea unor produse superioare, p... vezi detalii

doc

Elemente de Marketing

Marketingul reprezinta atat o disciplina economica de studiu cat si o activitate comerciala care porneste de la cunoasterea curenta si in perspectiva a nevoilor cumparatorilor, spre a satisface operativ aceste nevoi El reprezinta totodata un concept fundamental ce semnifica organizarea produsului de conceptie a produselor, productia, desfacerea si activitatea de service si post-vanzare, pornind de la ideea de cunoastere a cerintelor consumatorului sau a utilizatorului, in scopul satisfacerii celor mai exigente cerinte ale acestuia. Ca un concept modern, specific economiei de piata, marke... vezi detalii

doc

Promovarea Produselor si Serviciilor Financiar Bancare

Introducere Institutiile bancare au in economie rolul unor ,,locomotive" ale dezvoltarii. Fluxurile financiare hranesc organismul economico-social, iar bancile reprezinta centrii vitali ai acestui sistem. Nu poate exista o economie sanatoasa fara un sistem bancar puternic. Cu cat acest sistem este mai bine construit, cu atat cresc sansele de a avea o economie viabila si puternica. Pe masura ce sistemul bancar s-a dezvoltat si cerintele clientilor au devenit mai complexe marketingul serviciilor devenind o necesitate. Marketingul trebuie sa culeaga din mediu informatiile relevante, sa ... vezi detalii

docx

Cercetare de Marketing SC Valvizor SRL

Problema decizionala Compania S.C. ValVizor S.R.L. lanseaza pe piata vizorului o inovatie si anume "Vizorului Piticului". Acesta se adreseaza in mod special copiilor si persoanelor mici de statura. Dupa parerea noastra produsul va avea succes deoarece ofera o nota de siguranta in plus. Scopul cercetarii este de a afla preferintele consumatorilor in materie de calitate si claritate. Obiectivele cercetarii - Primul obiectiv al cercetarii este definirea materialului din care va fi confectionat produsul nostru. Astfel prin chestionar vom afla preferintele diferitor persoane in ceea... vezi detalii

docx

Tehnici Promotionale - Masina de Spalat

Pachete speciale Pachetul bonus este cel prin care se ofera o cantitate suplimentara gratuita la acelasi pret. Beneficiezi de 1kg suplimentar in capacitate sau o viteza de rotatie mai mare la masinele de spalat frontale. Avantaje: - primirea unor beneficii in plus - pretul ramane acelasi cu cel de dinainte - atragerea mai multor clienti Dezavantaje: - costuri mai mari pentru producatori cu beneficiile aduse in plus Pachetul cuplu consta in atasarea unui produs diferit de cel de baza. La achizitonarea unei masini de spalat cu o capacitate de incarcare mai mare de 6 kg se primest... vezi detalii

doc

Mixul de Marketing - Friteuza

1.Titlul cercetarii Consumatorii sunt oameni care actioneaza individual sau in grupuri mici si care achizitioneaza bunuri si servicii pentru scopuri personale,pentru satisfacerea unor nevoi specifice.Comportamentul cumparatorului reflecta conduita oamenilor in cazul cumpararii si consumului de produse. Astfel ca ne-am decis sa facem o cercetare de marketing inainte de a lansa produsul pe piata, pentru a cunoaste mai bine intentiile de cumparare, venitul, gospodaria, magazinul, modul de cumparare, caracteristicile, cerintele si motivatiile potentialilor clienti.Deci titlul cercetarii noas... vezi detalii

doc

Analiza Micromediului si Macromediului Magazinului New Yorker

In urma desfasurarii unei activitati, o firme a se confrunta permanent cu o influienta mai mica sau mai mare din mediul extern al acesteia, influienta ce poate sa determine obadaptare permanenta a firmei daca doreste sa se mentina pe piata. Mediul extern al firmei se imparte la randul sau in micromeiul si macromediul firmei. Micromediul reprezinta totalitatea elementelor de mediu cu care firma intra in legatura directa cu scopul realizarii obiectivelor sale. Micromediul include factorii si fortele cu actiune imediata asupra firmei care influenteaza direct succesul acesteia, factori asup... vezi detalii

doc

Tema Logistica

I. Descriere piata aval A. Descriere piata pe fiecare oras - populatie Situatia pietei fructelor la nivelul oraselor Bucuresti, Ploiesti, Targoviste, Buzau si Braila, in care sunt situate supermarketurile aprovizionate de catre depozitul nostru este urmatoarea: Bucuresti-Colentina: Oferta de fructe Kaufland se adreseaza, in principal, consumatorilor din aceasta zona, din sectorul 2 al capitalei, ce prezinta o importanta concentratie de locuitori. Concurenta pe piata fructelor din aceasta zona este formata din: Carrefour Colentina, Piata Obor, precum si aprozarele de cartier. Ploiesti: ... vezi detalii

Hopa sus!