Referate pentru domeniul Marketing

doc

Analiza Comparativa a Doua Produse

I.Analiza comparativa a comunicarii de marketing pentru "Head & Shoulders" si "Clear" Cate tipuri de par - atatea pretentii si atatea sampoane, gata sa satisfaca si cele mai sofisticate gusturi.Piata produselor de ingrijire a parului e foarte concurentiala si foarte fragmentata, cu multe marci, din care majoritatea sunt sustinute de reclame TV. Piata samponului poate sa creasca, prin stimularea consumului si loializarea utilizatorilor. In cadrul pietei sampoanelor,pe sortimente, dupa volumul vanzarilor, pe primul loc se situeaza samponul antimatreata, urmat de cel... vezi detalii

doc

Cercetarea Imaginii Magazinului Tomis - Constanta

Scopul general, obiectivele, ipotezele si variabilele de cercetare De la bun inceput trebuie sa se defineasca cu claritate scopul general si obiectivele cercetarii. In acest mod se va obtine o imagine a caracteristicilor ce urmeaza sa fie studiate si a tabelelor in care urmeaza sa se concretizeze informatiile culese. Calitatea rezultatelor finale este evaluata prin prisma modului in care au fost realizate obiectivele formulate. Aceasta etapa solicita o stransa colaborare intre beneficiarul si organizatorul cercrtarii. Odata fixate obiectivele, este necesara in continuare formularea ipotez... vezi detalii

doc

Influenta Grupului Asupra Consumatorului

Nu doar supermagazinele, ci si comerciantii on-line mizeaza pe "spiritul de turma" al cumparatorului. O vizita intr-un supermarket nu ar parea un exercitiu al razboiului psihologic - dar asta este, de fapt. Vanzatorii stiu prea bine ca daca umplu magazinul cu miros de paine calda ii vor face intotdeauna pe cumparatori sa le fie foame si ii vor determina sa incarce in carucioare mai multa mancare decat intentionau initial. Depozitarea produselor scumpe la nivelul ochilor asigura la vanzarea acestora mai rapid decat a celor mai ieftine, dar mai putin vizibile. In prezent, cerc... vezi detalii

doc

Organizatia Indreptata spre Marketing

Marketingul inseamna a cumpara si a vinde si se axeaza pe activitatea comerciala si pe miscarea fizica a bunurilor. Marketingul ajuta intreprinderea in identificarea si anticiparea nevoilor consumatorilor,creeaza valoareprin dezvoltarea de noi produse si servicii ce ofera suficiente beneficii pentru a-i convinge pe potentialii consumatori sa participe la procesele de schimb.De asemenea este utilizat in stabilirea pretului , respectiv valoarea pe care consumatorul o acorda unui produs si pe care este dispus sa o plateasca pentru a intra in posesia acestuia. Presupune si plasarea si distribui... vezi detalii

doc

Estetica unui Magazin

Punctul de vanzare se poate defini ca fiind locul de vanzare permanent in care patrunde clientul si unde el isi efectueaza cumparaturile. Acesta poate fi un centru de decizie autonom (comerciant independent), sau numai una din entitatile spatiale aflate in posesia unei firme comerciale, care poate sa exploateze diferite forme de organizare a activitatii de comert: magazin, magazin-depozit, depozit. Magazinul este un sistem constructiv, proiectat a etala, a depozita si a vinde marfuri consumatorilor finali, respectiv clientelei sale. O asemenea definitie sugereaza necesitatea existentei unu... vezi detalii

doc

Tratarea Obiectiilor - o Componenta a Vanzarii

Vanzarea isi are originile foarte departe in timp. Oamenii din epoca de piatra strabateau mari distante pentru a gasi bunuri pe care nu le piteau obtine in locurile in care vanau si culegeau hrana de care aveau nevoie. Avem motive sa credem ca schimbul in natura este mai vechi decat razboiul, ca suntem cu totii descendentii unor comercianti pasnici - vanzatori, deoarece troc presupune sa cunosti arta de a vinde - , mai degraba decat ai unor jefuitori violenti care traiau din prada. Urmatoarea etapa a vanzarii a fost piata in aer liber. Insa inainte de zorii istoriei, piata deschisa rea cev... vezi detalii

doc

Cercetare Directa de Marketing Bazata pe Metoda Observarii in Cadrul Targului International Abitare Il Tempo

Cercetare de Marketing a Pietelor Internationale Targul International de Mobila de la Verona (Italia) - ABITARE IL TEMPO, 21-25 septembrie 2006 1.Prezentarea Este una dintre ultimele expozitii europene, desfasurate catre sfarsitul anului, in materie de design si decoratiuni interioare. Desi nu se poate compara cu targul de la Milano, Salone Internazzionale di Mobile, ce se desfasoara an de an in aprilie, aceasta expozitie de la Verona intareste an de an ideile si tendintele lansate in capitala modei italiene. De 20 de ani Abitare il Tempo este targul cel mai exclusivist pentru amenaj... vezi detalii

docx

Studiu Practic - Mancare pentru Caini

Industria de care se ocupa firma noastra este cea producatoare de hrana pentru caini. Firma a decis sa lanseze in Romania un nou produs. Este vorba despre Lion Dog - Hrana umeda pentru caini care contine bucati mari de carne fiarta, inmuiata in sos, ambalata in conserva de aluminiu si avand o greutate de 750 de grame. Se gaseste in diferite sortimente: de pui, de vita, de porc sau de vanat, si pe categorii de varsta: junior si adult. PRODUSUL - Configurarea produsului. Atribute. Specificatii In urma cercetarii de marketing realizate prin ancheta stradala, s-a ajuns la concluzia ca 57% di... vezi detalii

doc

Mix de Marketing - Efectuat de Foc SRL

REZUMAT INTRODUCTIV Proiectul are ca obiect prezentarea activitatii unui departament de marketing, particularizat pe exemplul unei societati producatoare de chibrituri de menaj cu proprietati deosebite - firma FOC. Strategia de marketing are in vedere cele patru componente esentiale ale mixului de marketing: poltica de produs, politica de pret, politica de promovare si politca de distributie. In conditiile unei concurente acerbe cu distribuitorul nr. 1 in Romania MATCHPOINT, firma "FOC" isi propune sa lanseze o noua linie de produse, chibriturile parfumate cu proprietati inovat... vezi detalii

docx

Calculatoare Portabile pentru Nevazatori

Exemplu de casti pentru calculator portabil inventat de catre prof. univ. m.asahiko tsukamoto la Universitatea Kobe Inca de la inceputurile epocii computerului, oamenii au visat la calculatoare portabile integrate direct cu trupurile noastre. In aceste scenarii, calculatorul nu ar mai sta pe birourile noastre, dar trebuie incorporat in hainele noastre sau purtat pe corp ca o pereche de ochelari. Aceste calculatoare usor de purtat, ne-ar ajuta cu sarcinile zilnice, cu puterea lor tehnologice, ca in cazul in care acestea au fost un al saselea simt. sustinatorii acestei idei chiar au mers ata... vezi detalii

doc

Fundamentele Marketingului

Unii autori spun ca marketingul a aparut in Grecia antica, deoarece inca de pe atunci negustorii strigau prin piata, cumparatorilor, despre calitatea produselor lor.Adevarul este insa ca marketingul nu reprezinta numai promovarea produselor, asadar aparitia acestuia in sensul complet al cuvantului- mode de gandire, activitate practica, si stiinta- este pozitionata la inceputul seolului XX in Statele Unite ale Americii. De la aparitia lui si pana in vremurile contemporane, diferiti specialisti au definit marketingul, in lucrarile lor, bazandu-se pe anumite acceptiuni ale acestuia.Astfel mar... vezi detalii

doc

Plan de Produs

1.Descrierea firmei Firma S.C. Ellyon S.A., este o companie producatoare de produse electronice si electrocasnice (televizoare, recordere, DVD si home theater, produse audio, produse de fotografie digitala, echipamente audio si video portabile, produse PC, telefoane, sisteme de barbierit si ingrijire barbati, personal care, ingrijire bebelusi, aparate bucatarie, accesorii) infiintata in anul 1980, are sediul in strada Unirii Nr. 3, localitatea Cluj Napoca, judetul Cluj. Firma doreste sa introduca pe piata un nou produs: Smart Flat TV cu noi imbunatatiri (functie Bluetooth v. 2.0, USB inco... vezi detalii

ppt

Analiza unui Site - Emag

eMAG (SC DANTE INTERNATIONAL SRL) este unul dintre cei mai importanti parteneri ai Dell din Romania in ofertarea online catre segmen-tul de piata al firmelor mici si mijlocii si al utilizatorilor individuali. Valoarea adaugata de eMag este atat in modul de prezentare al ofer-tei - inclusiv in acceptarea platilor online, care este un lucru foarte impor-tant pentru multi dintre clientii nostri - si in acoperirea din punct de vedere al livrarilor a intregului teritoriu al Romaniei, cat si in oferirea unor nivele ridicate de service. eMAG este liderul pietei de comert electronic si detine cot... vezi detalii

doc

Procesul Deciziei de a Cumpara a Consumatorului

Capitolul 1 Comportamentul consumatorului Putem defini comportamentul consumatorului ca fiind ,,un sistem de activitati si procese decizionale implicate in alegerea, procurarea si utilizarea produselor sau serviciilor." Intr-o abordare specifica, comportamentul consumatorului poate fi definit ca ,,un concept prin excelenta multidimensional, ca rezultanta specifica a unui sistem de relatii dinamice dintre procesele de perceptie, informatie, atitudine, motivatie si manisfestare efectiva, ce caracterizeaza integrarea individului sau a grupului in spatiul descris din ansamblul bunuril... vezi detalii

doc

Plan de Marketing - Nestle

1. PREZENTAREA FIRMEI Nestle, de-a lungul dezvoltarii sale istorice, de la o afacere de dimensiuni mici pana la a fi liderul mondial pe piata produselor alimentare, a demonstrat o mare capacitate de a se adapta la mediul extern intr-o continua schimbare, fara a-si pierde insa principiile fundamentale si valorile de baza, atat de importante pentru succesul pe termen lung. In anii ce vor urma, aceasta capacitate va fi pusa la incercare din ce in ce mai mult, in masura in care Nestle creste ca marime si complexitate catre o dimensiune care cere o evolutie continua a organizatiei si a modului ... vezi detalii

Hopa sus!