Referate pentru domeniul Marketing

doc

Cercetarea Pietelor Internationale

INTEL CORPORATION dezvolta de 37 de ani tehnologii care au permis revolutia in domeniul calculatoarelor si Internetului. Compania INTEL a fost fondata in anul 1968 pentru a realiza semiconductoare de memorie. In anul 1971, INTEL a introdus primul microprocesor din lume. In prezent, INTEL furnizeaza industriilor de computing si telecomunicatii cipuri, placi de baza si sisteme, "ingredientele de baza" ale calculatoarelor, serverelor si produselor de comunicare in retea. Aceste produse sunt utilizate de membri ai industriei de specialitate pentru a crea sisteme avansate de computing ... vezi detalii

doc

Analiza Comparativa a Paginilor de Internet a Hotelurilor Cubix, Ramada si Garden Club din Brasov

Introducere Prezenta pe piata virtuala reprezinta o modalitate prin care firmele mici se pot dezvolta si pot genera avantaje competitive pe piata globala. Site-ul unei firme reprezinta, in primul rand o modalitate de comunicare cu partenerii de piata, iar in contextul dezvoltarii retelei globale si a oportunitatilor oferite de aceasta retea devine necesara utilizarea lui drept instrument strategic de marketing. In prezent, marketerii folosesc preponderent Internetul ca un canal de comunicare aditional. Site-ul trebuie sa fie nu numai o modalitate de manifestare pe Internet, ci un cana... vezi detalii

docx, pptx

Magazine Virtuale

INTRODUCERE Odata cu dezvoltarea Internetului, comertul on-line a luat amploare antrenand din ce in ce mai multi jucatori pe piata. Mediul de afaceri s-a schimbat radical. Practic acum si cele mai mici firme au o pagina web in care prezinta cel putin cateva datele de contact, oferta de bunuri si servicii oferita clientilor sai precum si domeniul de activitate. Afacerile se dezvolta si cei care iau in calcul si o prezenta on-line pot spera sa gaseasca noi clienti si/sau parteneri de afaceri. Din acest motiv am considerat ca foarte utila alegerea unei asemenea teme, studiul unui sector in c... vezi detalii

doc

Magazinul Virtual

Magazinele virtuale inregistreaza un ritm de crestere de 15% lunar Comertul electronic din Romania inregistreaza un ritm de dezvoltare deosebit de dinamic. La nivelul anului 2005 este de asteptat ca cifra tranzactiilor sa depaseasca valoarea de 50 de milioane de euro. Cauzele acestei evolutii pozitive nu sunt greu de identificat, avantajele comertului on-line, fie ca e vorba de cumparator sau de vanzator, fiind clare. Pe langa eliminarea stresului cauzat de aglomeratie si lipsa timpului, clientul magazinelor virtuale are posibilitatea de a alege dintr-o mare varietate de produse la preturi... vezi detalii

doc

Cercetarea Comportamentului Consumatorului de Iaurt

I Scopul cercetarii Studiul comportamentului de cumparare pentru iaurturi in randul populatiei din Bucuresti cu varsta intre 18-65 ani. II Obiecivele cercetarii Pentru realizarea scopului propus ne propunem urmatoarele obiective: 1)Determinare principalelor tipuri de iaurturi preferate de consumatori 2)Enuntarea producatorii si marcile preferate 3)Aflarea frecventei de cumparare a produsului 4)Indentificarea tipului de ambalaj preferat 5)Indentificarea gramajului preferat 6)Determinarea sumei medii cheltuita de consumatori 7)Determinarea timpului petrecut in fata raftului de iaurt... vezi detalii

doc

Aparat de Hidromasaj

Am realizat un studiu prin care am observat ca piata aparatelor de hidromasaj,avand in vedere ca va fi un produs nou introdus pe piata Romaniei, va trebui sa analizam si sa elaboram un plan de marketing. Acest tip de produs este dotat cu lumina infrarosie ce stimuleaza circulatia sangvina, acest aparat de hidromasaj pentru picioare foloseste proprietatile benefice ale apei combinandu-le cu cele ale masajului, avand un efect relaxant si benefic sanatatii. Pentru a face ca aceasta experienta sa fie si mai placuta, aparatul de hidromasaj este prevazut cu un pulverizator de uleiuri pentru aromo... vezi detalii

docx

Studierea Imaginii Produsului Coca-Cola in Randul Studentilor

Capitolul 1. Prezentarea produsului Coca-Cola Coca-Cola este bautura racoritoare care este savurata de sute de milioane de ori pe zi de oameni de pe tot globul. Forma familiara a sticlei de Coca-Cola si sigla, care sunt marci inregistrate, sunt cele mai recunoscute simboluri comerciale din lume. "Istoria Coca-Cola" este povestea produsului cu cel mai mare succes din istoria comertului si a oamenilor carora li se datoreaza atractia sa unica. Produsul care a dat cel mai cunoscut gust s-a nascut in Atlanta, Georgia, la data de 8 mai 1886. Dr. John Styth Pemberton, un farmacist loca... vezi detalii

doc

Covorasul de Baie First

I.Obiectivul Obiectivul firmei ,,FIRST" este de a vinde un numar de 200 de seturi de covorase de baie intr-un interval de 5 luni (perioada tinta fiind lunile mai-octombrie ale anului 2009), in municipiul Iasi. Consideram ca obiectivul firmei noastre in ceea ce priveste perioada de timp vizata, este unul tangibil, deoarece in urma anchetei realizate, am constatat ca piata tinta schimba in medie, covorasele de baie, la un interval de 6 luni. Ceea ce sta la baza alegerii acestui interval de timp este principiul sezonalitatii. Perioadei de vara ii este specifica o crestere a cererii pen... vezi detalii

doc

Fundamente teoretice ale planului de afaceri

Capitolul 1 FUNDAMENTELE TEORETICE ALE PLANULUI DE AFACERI 1.1. NECESITATEA PLANULUI DE AFACERI Planul de afaceri se refera fie la promovarea unei firme noi,fie la lansarea unui proiect important intr-o intreprindere existenta. Planul de afaceri este rezultatul unei activitati utile de-alungul procesului de concepere si dezvoltare a proceselor noi si inventive.In mod egal,el joaca un rol important in aplicarea unei operatiuni de restructurare a intreprinderilor.In cele din urma devine obligatoriu cu ocazia investigarii partenerilor financiari.Planul de afaceri este un dosar in care se ... vezi detalii

docx

Analiza strategiilor de comunicare

Firma concurenta cu website - MARKFACTORY - http://markfactory.ro/ - EVOMARK - https://www.evomark.ro/ - AVISSO - http://avisso.eu/ - SINAPS MARKETING - https://www.sinaps.ro/ - BOOM MARKETING & MARKETING AGENCY - http://boomagency.ro/ Pentru a analiza firmele concurente am luat in calcul prezenta pe retelele de socializare, si anume, Instagram. Am dori sa facem o analiza a postarilor de pe instagram, deoarece la momentul actual, prezenta si activitatea pe instagram este intr-o continua crestere in detrimental celor de la Facebook si Twitter. Pentru aceasta analiza am luat in consi... vezi detalii

doc

Succesul in Vanzari

Ce il face pe un agent de vanzari sa aiba succes? Cele noua caracteristici cel mai des intalnite sunt: 1. Foamea 2. Dragoste pentru slujba sa; 3. Dorinta de a munci din greu; 4. Nevoia de a atinge succesul; 5. Viziune optimista; 6. Cunoasterea si stapanirea meseriei; 7. Folosirea atenta a timpului destinat vanzarii; 8. Atentia la detalii 9. Capacitatea de a pune intrebari si de a asculta clientii; 10. Deservirea clientului; 11. Pregatire fizica si mentala necesara pentru a face fata vietii si muncii din acest domeniu. Foamea Nu este vorba de forma negativa a aviditatii, ci de ... vezi detalii

docx

Prune Uscate

CAPITOLUL 1. PIATA 1.1PIATA DE REFERINTA Piata de referinta este reprezentata de populatia totala a judetului Iasi. Ea cuprinde toti consumatorii si nonconsumatorii relativi si absoluti ai produsului nostru de referinta. Piata totala Consumatori proprii Consumatori ai concurentei Non - consumatori relativi Non - consumatori absoluti 25% 30% 42% 3% Tabel 1. Piata totala din judetul Iasi Principalele categorii de consumatori sunt femeile si barbatii din judetul Iasi.Femeile consuma fructe uscate, mai mult decat barbatii, insa aceasta diferenta de consum nu este semnificativa. In ceea ... vezi detalii

docx

Autoturismele Dacia pe Piata din Marea Britanie

1. Prezentarea companiei si a produsului Dacia este primul constructor de automobile roman ce a luat fiinta in anul 1966, odata cu crearea Uzinei de Autoturisme de la Mioveni. In anul 1999, Renault a achizitionat 51% din capitalul societatii in urma procesului de privatizare, iar in present diferenta pina la 99,43%. Compania a parcurs un amplu program de monitorizare: de la refacera instalatiilor industrial, reconstructia retelei comerciale si reorganizarea retelei de furnizori, pina la obtinerea a trei standarte de management al calitatii, dintre care unul in domeniul protectiei mediului.... vezi detalii

doc

Particularitatile Marketingului pe Piata Afacerilor

Particularitatile marketingului pe piata afacerilor Piata intreprinderii Economia politica defineste piata ca totalitate a actelor de vanzare-cumparare, sau, ceea ce este acelasi lucru, ca intalnire a ofertei cu cererea. Pentru omul de marketing aceasta definitie este prea abstracta, prea generala. Ea face abstractie de cel putin trei elemente indispensabile pentru conceptia de marketing: agentii pietei, cunoasterea cererii si comportamentul consumatorului. Asadar, acolo unde teoria economica vede solutia, marketingul vede problema. Criteriul de baza in definirea pietei este optiunea con... vezi detalii

ppt

Cristina - Oricine isi poate gasi perechea

Istoric Incaltaminte confortabila, accesibila si calitativa este ceea ce ofera de mai bine de 16 ani Intreprinderea cu Capital Strain "Cristina Mold-Rom Simpex SRL" tuturor consumatorilor de toate varstele si gusturile din Republica Moldova. Infiintata in 1996 cu un buget minim si cu un colectiv format din 10 persoane, Cristina incearca sa convinga consumatorul, ca productia ce ii poarta numele este mai mult decat accesibila - este ceea de ce oamenii au mare nevoie, incaltaminte frumoasa si comoda la un pret avantajos. Initial, zilnic in cei 50 de metri patrati alocati fabricii ... vezi detalii

Hopa sus!