Referate pentru domeniul Marketing

doc

Articol - Satisfacerea Clientilor

Profesorul Sean Meehan propune ca marketingul sa fie gandit ca o intreaga intreprindere vazuta din punctul de vedere al clientului. Multe companii din ziua de azi se gandesc mult prea putin la client si la nevoile acestuia. In studiul Indicele satisfactiei lientului american se arata ca 1 din 4 clienti sunt nemultumiti de serviciile pe care le ofera companiile. Foarte multe companii gresesc inca de la cel mai inalt nivel, cand angajeaza manageri capriciosi care sa le conduca afacerile. Managerii sunt obsedati sa lanseze produse cu o caracteristica sau un atribut care nu mai exista la altele... vezi detalii

doc

Identitatea Marcii - United Colors of Benetton

Capitolul I : Prezentarea marcii Istoria companiei Benetton incepe in 1965, in orasul Treviso, Italia cand familia Benetton ( Luciano, Gilberto, Carlo Benetton si sora lor Giuliana) au pus bazele propriei lor companii specializandu-se in productia si comertul cu amanuntul a produselor de imbracaminte "casual". In 1979 Benetton Group avea doar 5 magazine deschise, pentru ca, in decursul a 10 ani sa ajunga la un numar de 800 de magazine deschise in toata lumea.Compania comercializeaza atat haine pentru femei, barbati si copii, cat si lenjerie intima, costume de baie, accesorii si ... vezi detalii

pdf

Planul de marketing al companiei Audi

Audi este una dintre cele mai vechi companii producatoare de automobile din Germania. Povestea acestei companii a inceput intr-un atelier de reparatii pentru vehicule motorizate din Koln-Ehrenfeld, infiintat in 1899 de catre August Horch. In 1902, Horch si-a mutat afacerea la Reichenbach. Apoi acesta s-a mutat in Zwickau, unde afacerea s-a transformat intr-o societate pe actiuni, iar activitatea acesteia a continuat sa creasca. Marca Audi Modul in care a fost creat numele ,,Audi" este foarte interesant. In 1909 au inceput sa apara neintelegeri intre August Horch si mebrii consiliului d... vezi detalii

docx

Produsul

"Multi oameni cred ca un produs este o oferta concreta si materiala, dar un produs poate fi mai mult decat atat. Un produs este orice lucru care poate fi oferit pe o piata pentru a satisface o dorinta sau o nevoie. Produsele care se ofera pe o piata sunt: bunuri fizice, servicii,experiente, evenimente, persoane, locuri, proprietati, organizatii, informatii si idei." (Kotler si Armstrong,2008,p.540). Asadar,Kotler si Armstrong demonteaza ideea pe care oamenii o au in general atunci cand aud termenul de "produs", acesta fiind un concept mult mai complex, definit de catre s... vezi detalii

doc

Pretul si Elasticitatea Cererii

PreTul - instrument de marketing O definitie a pretului, unanim acceptata este cea formulata inca din antichitate de catre Aristotel si Xenofon care reprezinta pretul ca o cantitate de moneda pe care cumparatorul este dispus si o poate oferii producatorului (vanzatorului) in schimbul bunului pe care acesta il prezinta pe piata. Acesta este pretul absolut. De obicei pretul este exprimat in termeni banesti (pret absolut), dar poate fi exprimat in termenii cantitatii din alt bun la care trebuie sa renunte pentru procurarea produsului necesar (pretul relativ). Rezulta ca daca toate preturile c... vezi detalii

doc

Etica si Estetica unui Magazin

Rolul eticii in deciziile de marketing Abstract: Etica in marketing vizeaza aplicarea normelor si principiilor morale opticii si practicii de marketing. Modalitatea de concretizare a normelor de etica o reprezinta codurile si regulile generale de comportament elaborate de diferite organizatii profesionale, de intreprinderi sau asociatii ale consumatorilor. Acestea nu au caracter coercitiv precum normele legislative, trasand insa directiile generale de conduita a organizatiilor care doresc sa respecte principiile morale in cadrul actiunilor pe care le intreprind. Etica depaseste cadr... vezi detalii

doc

Plan de Afaceri - O Spalatorie Ecologica

I.Rezumat Firma infiintata de noi " SUPER CLEAN" are ca obiect de activitate spalarea si curatarea articolelor de imbracaminte si nu numai ,pentru persoane fizice. Noi am infiintat aceasta firma pentru a veni in ajutorul oamenilor dar mai ales in ajutorul studentilor. Societatea are sediul in Iasi, in Campusul Tudor Vladimirescu la parterul caminelor T5 - T6. Realizand acest plan de marketing am constientizat cat de greu este sa incepi o afacere dar si mai greu este sa te faci cunoscut, sa satisfaci nevoile clientilor si mai ales sa te mentii pe piata. Atuul nostru fata de cel... vezi detalii

doc

Promovarea Vanzarilor si Politica de Marketing a Intreprinderii

Actiunea de promovare a vanzarilor trebuie sa s einscrie in planul strategic global al intrprinderii, pentru a asigura coerenta lor cu politica comerciala si comunicationala a acesteia. Datorita numeroaselor avnataje pe care le ofera (organizarea elativ simpla si rapida si obtinerea unor rezultate imediate, posibilitatea aplicarii punctuale in spatiile de vanzare), atunci cand se urmareste atingerea unor obiective pe termen scurt, cadrele de conducere din intrprindere sunt tentante sa recurga la utilizarea tehniciilor de promovare fara a efectua studii prealabile. O astfel de practica nu e... vezi detalii

doc

Piata Muncii

1. Piata muncii reprezinta spatiul economic in care tranzactioneaza in mod liber utilizatorii de munca (detinatorii de capital) in calitate de cumparatori si posesorii resursei de munca, in calitate de vanzatori, in care, prin mecanismul pretului muncii, al concurentei libere intre agentii economici, al altor mecanisme specifice, se ajusteaza cererea si oferta de munca. Oferta de munca se delimiteaza in cadrul potentialului demografic printr-o serie de criterii, de conditii socio-demografica, de optiuni ale persoanelor cu varsta legala de munca si apte de munca. Oferta de munca constituie... vezi detalii

doc

Determinarea Calitatii Serviciilor prin Metoda SERVQUAL

Am ales sa fac aceasta tema si sa determin calitatea serviciilor oferite de Banca Comerciala Romana. Astfel am inceput cu o scurta prezentare a bancii, dupa care am conceput un chestionar specific metodei Servqoal ce l-am apilcat in randul a cinci persoane. In continuare am calculat indicatorii calitatii serviciilor, am interpretat aceste rezultate si am incheiat cu cateva propuneri pentru firma prin intermediul carora firma sa-si poata imbunatati aspectele deficitare ce tin de calitatea serviciilor. 1. Pezentarea generala a bancii Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este... vezi detalii

doc

Promovarea si Comercializarea Serviciilor Turistice

de dezvoltare foarte mare. Acesta se inscrie in sectorul tertiar al economiei nationale, fiind constituit, in principal, din prestatii de servicii, ceea ce determina o dinamica ridicata, fireasca, in conditiile civilizatiei europene. Turismul este un act de cultura, deoarece turistul acumuleaza in timpul calatoriei sale o apreciabila cantitate de cunostinte din cele mai variate domenii. In alta ordine de idei, gradul de cultura si civilizatie influenteaza decisiv calitatea si atractivitatea produsului turistic. Calatoriile si turismul reprezinta la ora actuala o piata globala de dimensiuni... vezi detalii

ppt

Combinatul de Panificatie - Franzeluta SA

"FranzeluTa" S.A. este o intreprindere cu experienta de peste 50 de ani in industria de panificatie, cu traditii stabilite, cu reputatie impunatoare, care include 4 fabrici de paine, fabrica de paste fainoase, ateliere experimentale mecanice, sectia de producere a bioxidului de carbon, precum si o retea comerciala proprie. Lucratorii combinatului, in frunte cu conducerea sa, reprezinta un colectiv de munca unit, principalul scop al caruia este grija fata de consumator. Sistemul ISO 9001 implementat la Combinat permite fabricarea produselor la nivelul standardelor internationale... vezi detalii

docx

Analiza Diagnostic a Mediului de Afaceri

1. Explicati rolul analizei diagnostic pentru organizatie. Analiza diagnostic reprezinta mijlocul prin care o firma poate sa-si identifice propriile-i puteri si slabiciuni, in raport cu mijloacele de care dispune, precum si cu oportunitatile ivite si amenintarile la adresa ei. Astfel, conducerea firmei dobandeste posibilitatea de a gasi solutii de rezolvare a problemelor sau optimizare a dezvoltarii activitatii . Analiza diagnostic are ca scop caracterizarea unei intreprinderi prin evidentierea punctelor tari si punctelor slabe, ceea ce va permite fundamentarea rationamentelor pentru proi... vezi detalii

doc

Mediul de Marketing

Prin mediu de marketing se intelege ansamblul de factori si forte care scapa controlului imediat al firmei si care influenteaza mentinerea sau dezvoltarea relatiei sale cu clientii profitabili. Dupa natura actiunii acestor factori si forte se disting doua grupe de componente: macromediul si micromediul firmei. A.Macromediul: unei firme este locul de unde acesta trebuie sa porneasca in identificarea ocaziilor favorabile si a amenintarilor la adresa sa. El consta din totalitatea factorilor si a fortelor care afecteaza actiunile si rezultatele firmei. Este format din sase forte majore: elemen... vezi detalii

doc

Tehnici de Vanzari - Top Mariage - Consultant Ornamentare

Companie: Top Mariage Date de identificare Adresa: Str Armeana Nr 11, (in spate la Hala Centrala) Telefon / Fax : 0332/41.88.41 Mobil: 0721.000.112 / 0724.01.02.03 / 0740.295.626 Email: office@topmariage.ro , topmariage@yahoo.co Cate ceva despre firma Obiectul de activitate al firmei consta in decoratiuni, organizari de nunti si invitatii nunti. Totodata ofera consultanta clientilor, planificarea si organizarea se realizeaza prin colaborarea cu acestia. Nunta este de vis. Tu sa fii doar invitat la propria nunta si sa savurezi din plin momentul! Pentru aceasta trebuie sa ai pe cin... vezi detalii

Hopa sus!