Referate pentru domeniul Marketing

doc

Analiza swot a comunei Rosia Montana

Puncte forte Slabiciuni - conditiile naturale favorizeaza cresterea ovinelor si bovinelor - posibilitati si resurse agricole foarte bune pentru cresterea pomilor fructiferi - posibilitatile oferite de lacurile din comuna - conditii favorabile dezvoltarii turismului - galeriile si Muzeul Mineritului - biserici si cladiri de patrimoniu - posibilitatea pescuitului - posibilitatea organizarii picnicurilor, excursiilor, campingurilor - aer curat - atitudinea pozitiva a localnicilor fata de agroturism - gospodarie traditionala sateasca, posibilitatea turistilor de a se implica in t... vezi detalii

doc

Marketingul Serviciilor in Clinica Aesthetic Line

Clinica de chirurgie plastica, estetica si reconstructiva " Aesthetic Line"este situata in centrul Bucurestiului, in piata Romana, pe B-dul Dacia nr. 51, fiind usor accesibila cu ajutorul tuturor mijloacelor de transport. Domeniul de activitate al clinicii Aesthetic Line este chirurgia plastica, estetica si reconstructiva, specialitate chirurgicala ce tinde sa imbunatateasca functiile fizice sau sa diminueze diformitatile ori cicatricile rezultate din accidente, boli sau defecte congenitale. Cuvintul " plastic" vine din limba greaca si inseamna " a modela". In ... vezi detalii

doc

Campania de Promovare a Pensiilor Private de la ING

Grupul ING este unul dintre cele mai mari gupuri financiare din lume, oferind o gama larga de servicii financiare integrate clientilor individuali si institutionali printr-o mare varietate de canale de distributie, lasandu-se acestora posibilitatea de a alege ceea ce se potriveste cel mai bine nevoilor lor. Istoria ING (International Nederlanden Group) incepe la jumatatea secolului trecut, in 1991 prin fuziunea celei mai mari companii de asigurari olandeze, National Nederlanden, si una dintre cele mai mari banci comerciale olandeze, NMB PostBank Group, redenumita ING Bank. Formarea ING Gro... vezi detalii

doc

Ciclul de Viata al unui Produs

1.1. Ciclul de viata comerciala a produsului Concept de marketing, model graphic care descrie tendinta de evolutie a cifrei de afaceri si profitul unui produs, de-a lugul vietii sale comerciale - durata care difera de la produs la produs. Ciclul de viata (CV) reprezinta perioada de timp incare produsul/marca de produs se afla pe piata incepand cu introducerea si sfarsind cu retragerea (aceste doua faze pot fi identificate cu usurinta). Curba CVP defineste un produs in functie de varsta comerciala (criticile sustin identificarea sa arbitrara), impartita in mai multe etape/faze: 1. faza de... vezi detalii

doc

Analiza Pietei de Brelocuri

1 Produsul 1.1 Scurt istoric al produsului Brelocul este o mica podoaba sau amuleta care se poarta atarnata la chei, la gat, ceas ori bratara. Reprezentand un obiect sau un animal in miniatura, brelocul este un accesoriu regasit la fiecare dintre noi. In timp, brelocul a devenit si un instrument de publicitate pentru marile companii, indiferent de tipul de afacere. Fiind mic si discret, el poate fi usor tinut in buzunar. Posibilitatea personalizarii lui, dupa bunul plac al companiilor, a facut din breloc cea mai ieftina forma de promovare. Materialele din care se pote confectiona acest... vezi detalii

doc

Marketing International

1. Definitia m. i. Literatura de specialitate din scoala anglo-saxona: ,,proces care vizeaza optimizarea resurselor si axarea obiectivelor unei firme in concordanta cu oportunitatile unei piete globale" (Keegan, W., Multinational Marketing, 1989). Literatura europeana (exceptie Marea Britanie): ,,proces de analiza, planificare, realizare, coordonare si control al activitatilor referitoare la piata ale unei intreprinderi, ce deruleaza in mai mult decat o singura tara" (Meffert, H., Bolz, J., Internationales Marketing-Management, 1998) Scoala romaneasca de marketing: ,,ansamblu d... vezi detalii

doc

Cercetare de Marketing - Omnibus

- Ce este o cercetare OMNIBUS: Tip de cercetare cantitativa realizata periodic pe un esantion reprezentativ pentru o anumita populatie, cercetare in care sunt incluse intrebari provenind de la mai multi investitori (in acest moment in Romania sunt disponibile numai OMNIBUS-uri reprezentative la nivel national); - Esantionul: Difera de la institut la institut (atat ca dimensiune, cat si ca metodologie de segmentare). Cu cat este mai mare, cu atat este mai bine deoarece de cele mai multe ori investitorii sunt interesati de raspunsurile unor segmente ale populatiei. Un esantion mare asig... vezi detalii

doc, scr

Peroni - Nastro Azzuro - Campanie Publicitara

Introducere Berea este o bautura alcoolica obtinuta din 4 produse naturale: drojdia de bere, malt, hamei si apa. Aceasta are aproximativ 5% alcool; asa-numita bere fara alcool are intre 0 si 0,5% alcool. Temperatura de baut perfecta a berii se afla intre 6 si 8?C. De obicei energia berii provine din grane, dar poate sa vina si din energia cartofilor sau a mazarii. Se poate spune ca si japoneza Sake se poate incadra in definitia berii. In Rusia, berea se incadreaza oficial la categoria bauturilor non-alcoolice Berea a aparut acum cca. 6000 de ani. Vine cel mai probabil de la paine care ... vezi detalii

doc

Cercetari de Marketing - Cifra de Afaceri pe Regiuni si Tari

1. Analiza cifrei de afaceri pe regiuni si pe tari Pentru o analiza cat mai clara a cifrei de afaceri, am sintetizat datele pe continente, aratand in procente ce pondere din cifra totala pe glob e detinuta de fiecare continent. CIFRA DE AFACERI PE CONTINENTE cifra de afaceri pe continente% EUROPA 6,327 AMERICA DE NORD 6577 AFRICA& ORIENTUL MIJLOCIU 199 AMERICA DE SUD SI LATINA 775 ASIA PACIFICA 2027 Fig.1 Cifra de afaceri pe continente Putem observa din graficul anterior ca, desi continentul America de Nord e format doar din doua tari, SUA si Canada, cifra de afaceri a aces... vezi detalii

ppt

Mediul de Marketing

Obiectivele: Cunoasterea conceptului de mediu extern al firmei si a componentelor care-l alcatuiesc Principalele forte necontrolabile ce alcatuiesc mediul de marketing si care pot afecta planul de marketing al unei intreprinderi; Evidentierea mijloacele prin care firma poate controla diferitele elemente ale mediului de marketing si eventual reactiona la modificarile ce pot aparea in cadrul lui. Ce se intelege prin "mediu de marketing" Prin mediu de marketing al unei organizatii se intelege totalitatea factorilor din interiorul sau exteriorul organizatiei, care influenteaza ... vezi detalii

docx

Raionul Bazar

1.1 Prezentarea raionului Raionul Bazar este primul raion de la intrarea in magazin si este ultimul raion ca suprafata, avind 496 m2 (50 m2 fiind alocate pentru hol), ceea ce reprezinta 8% din suprafata totala a magazinului (6200 m2). In anul 2012 acest raion a avut vinzari ridicate (9%) fata de suprafata alocata (5%), de aceea s-a hotarit majorarea acesteia pina la 8%. Multitudinea de produse care pot fi gasite in acest raion, sunt adresate catre toate categoriile de consumatori. Aici pot fi gasite cu usurinta produse pentru orice gust si orice buzunar. Raionul are forma unui dreptunghi... vezi detalii

doc

Piata Turistica si Ciclul de Viata al Produselor Turistice

Particularitatile pietei turistice sunt determinate atat de actiunea factorilor prezentati, cat si de modul de manifestare a celor doua laturi ale sale, oferta si cererea. Dintre particularitatile determinate de actiunea acestor factori, importante sunt: ? piata cu finalitate specifica. Consumatorul de produse turistice doreste sa-si procure satisfactiile pe care le genereaza actiunile respective, fara a avea ca scop final achizitionarea si consumul produsului turistic (ca marfa); ? piata puternic segmentata. Satisfactiile procurate sunt individualizate prin oferta, iar preferintele cons... vezi detalii

ppt

Produse Alimentare Romanesti versus Produse Alimentare Straine

Acest studiu a pornit de la ideea ca doar simpla apartenenta a unui produs alimentar la una din categoriile "produse romanesti" SAU "produse straine" (chiar daca aceasta apartenenta poate fi chiar una perceptuala si nu una reala), atrage dupa sine o serie de: puncte tari puncte slabe valori Toate acestea se regasesc in motivatiile de cumparare si consum ale uneia sau ale alteia dintre cele doua categorii de produse. In vederea explorarii acestor aspecte (atat la nivel rational cat si la nivel emotional) s-au realizat focus grupuri, iar categoriile de inform... vezi detalii

doc

Analiza Comparativa

Managementul calitatii totale este o strategie organizationala fundamentat pe ideea ca performanta in atingerea unor calitati superioare este realizata doar prin implicarea cu perseverenta a intregii organizatii in procese de imbunatatire permanenta.Obiectivul este cresterea eficientei si eficacitatii in satisfacerea clientilor. Conceptul de management al calitatii totale(Total Quality Management-TQM) a fost propus de Dr.Edward Leming in 1940,dar utilizarea lui a inceput in 1985 odata cu preluarea de catre americani a unor principii de lucru din industria japoneza: -concentrarea pe produs... vezi detalii

doc

Mediul de Marketing

In cadrul conceptului de marketing mediul in care actioneaza intreprinderile,organizatiile ori institutiile ocupa o pozitie centrala. Marketingul presupune desfasurarea activitatilor intreprinderii in concordanta cu evolutia mediului extern,iar pe de alta parte,adaptarea activitatii la mediu.Desfasurarea activitatii depinde de capacitatea organizatiei de a se adapta la mediul extern,capacitate care corespunde mediului intern al intreprinderii.Intr-o astfel de aceptiune,studierea interactiunii mediului intern cu cel extern si formularea celor mai potrivite cai de maximizare a efectelor po... vezi detalii

Hopa sus!