Referate pentru domeniul Marketing

doc

Politici de marketing

POLITICA DE PRET Un punct de plecare in stabilirea politicii de pret este analiza preturilor prezente si perceptia turistilor referitor la acestea. Astfel, in anexa 3 sunt prezentate ofertele de pret ale unor hoteluri de diverse categorii (3-5 stele) care variaza de la 400$ la 2037$ /persoana, pentru un sejur de sase nopti, in camere duble in functie de perioada si categorie. Ca urmare a cresterii economice si implicit a veniturilor in ultimii 10 ani, in primele 10 tari dezvoltate din Europa, cheltuielile turistice sunt percepute din ce in ce mai mult ca medii, accesibile (intre 13.000 ... vezi detalii

doc

Promovarea Mingiutelor din Ciocolata

1- Despre compania Lindt Compania Lindt & Sprungli este recunoscuta ca liderul de piata pentru segmentul premium al ciocolatei de calitate, oferind o mare varietate de produse in peste 80 de tari. Pe parcursul celor 160 de ani de existenta, compania s-a remarcat ca una dintre cele mai creative si inovative de pe acesta piata, cu 6 fabrici de productie in Europa (Elvetia, Polonia, Italia, Spania, Anglia), 2 in Statele Unite si o distributie ce acopera patru continente (Europa, Asia, America, Australia). Lindt & Sprungli isi gaseste inceputurile in 1845, cand tatal si fiul creaza p... vezi detalii

doc

Analiza de marketing a unei institutii publice

1. Consideratii teoretice 1.1 Conceptul de marketing in administratia publica O definitie a marketingului a fost data de Philip Kotler in lucrarea sa Principiile marketingului: ,,marketingul este un proces social si managerial prin care indivizii sau grupuri de indivizi obtin ceea ce le este necesar si doresc prin crearea, oferirea si schimbul de produse si servicii avand o anumita valoare". Marketingul in administratia publica vizeaza concepte, principii, metode si tehnici pentru intelegerea si perfectionarea activitatilor de marketing si de executie din institutiile administratie... vezi detalii

doc

Toyota Apeleaza la Twitter pentru a-si Repara Imaginea

Toyota Motor Corporation a aparut in luna septembrie a anului 1933, atunci cand compania Toyoda Automatic Loom a creat o noua divizie dedicata producerii de automobile sub conducerea fiului fondatorului, Kiichiro Toyoda. La putin timp dupa aceea, divizia producea deja primul motor (Type A Engine), in 1934, care a fost folosit la propulsarea primului autovehicul (Model A1) in luna mai 1935 si a camionului G1 in august 1935. Productia autovehiculelor Model AA a inceput in 1936. Desi grupul Toyota este cunoscut azi indeosebi pentru autovehiculele produse, are o prezenta activa in industria te... vezi detalii

doc

Servirea Clientilor

1. Introducere Logistica reprezinta o parte, poate cea mai importanta a lantului de aprovizionare-livrare. Definitia logisticii data de Council of Logistics Management in anul 2003: "Logistica este acea parte a managementului lantului de aprovizionare-livrare care planifica, implementeaza si controleaza eficient si eficace, fluxul direct si invers, dar si stocarea bunurilor, serviciilor, informatiilor conexe, intre punctul de origine si punctul de consum, in scopul satisfacerii cerintelor consumatorilor." Nivelul de servirea a clientilor are un impact direct asupra vanzarilor, s... vezi detalii

doc

Politica de Produs - Unicredit Tiriac Bank

1. Scurt istoric UniCredit Tiriac Bank este membra a Grupului UniCredit, o importanta institutie financiara internationala, cu o retea de aproximativ 10.000 de sucursale in 22 de tari europene si cu prezenta in alte 27 la nivel international. Aflata in top 5 jucatori pe piata romaneasca, UniCredit Tiriac Bank ofera clientilor sai, prin intermediul celor peste 240 sucursale si peste 3.000 angajati, solutii financiare pentru necesitatile persoanelor fizice, I.M.M., marilor companii, persoanelor fizice autorizate. Este singura banca din Romania cu o retea de sucursale specializata pe servi... vezi detalii

doc

Condimente

Produsul este o suma de satisfactii sau utilitati pe care le primeste cumparatorul. Intreprinderile incearca sa se distanteze de concurentii lor, propunand noi produse mai bine adaptate cererii. Produsul nu este cumparat doar pentru componentele sale tehnice, ci pentru serviciile anexe. 2.1. ATRIBUTE, FIZIONOMIE, CARACTERISTICI FIZICE, UTILIZARE PRINCIPALA SI SECUNDARA Marketingul face abstractie inca de la inceput de elementele care alcatuiesc produsul, punand accent pe atribute sau caracteristici. In acest sens, produsul este definit ca ansamblu de atribute sau de caracteristici fizice... vezi detalii

doc

Cercetare de Marketing

1. FAZA PRELIMINARA A CERCETARII 1.1 Stabilirea problemei decizionale si a scopului unei cercetarii de marketing a) Definirea problemei decizionale Situatia cu care se confrunta firma Probleme decizionale posibile - reducerea numarului de vanzari pentru produsul "MILKA" ciocolata. 1. imbunatatirea imaginii produsului "MILKA' ciocolata. 2. eficientizrea companiilor promotionale. 3. imbunatatirea activitatii de merchandising 4. imbunatatirea calitatii ciocolatei "MILKA" b) Determinarea scopului cercetarii de marketing Problema decizionala Scoplul cerceta... vezi detalii

doc

Organizarea unei Campanii de PR pentru Avon Cosmetics Romania

AVON COSMETICS ROMANIA Istoric si domeniul de activitate Povestea Avon Cosmetics incepe in anul 1886, in urma cu peste 120 de ani, fondatorul sau David McConnell, un vanzator de carti din usa in usa care a inceput sa ofere mici parfumuri femeilor care ii cumparau cartile. In scurt timp a observat ca oamenii cumpara cartile special pentru parfumurile de trandafiri pe care le oferea. Asa a luat fiinta compania "California Perfume Company" cu sediul in New York. Prima reprezentanta Avon a fost doamna P. F. E. Albee o vaduva din Winchester. Pe masura ce parfumurile Avon au devenit... vezi detalii

doc

Hochland - Sampling

Branzeturile fac parte din alimentatia de zi cu zi a romanului, fie ca se consuma cascaval, branza topita, branza de burduf, fie ca pe masa sunt puse feta, telemea sau specialitati de branza. Piata este extrem de dinamica, in continua dezvoltare si in plin proces de aliniere la standardele Uniunii Europene. Producatorii din domeniu au remarcat o schimbare in comportamentul consumatorului, care a devenit mai atent la ceea ce cumpara, fiind interesat de o alimentatie mai sanatoasa, mai bogata in produse naturale. Si nu numai atat. Consumatorii sunt, in materie de branzeturi, destul de conser... vezi detalii

doc

Tehnici Promotionale - Poiana

1. Analiza preliminara a produsului/brandului Totul a inceput in 1994, cand Kraft hotaraste sa investeasca in Romania si a achizitionat pachetul majoritar de actiuni al Fabricii de Produse Zaharoase ,,Poiana" SA din Brasov, devenind astfel o filiala a a Kraft Foods Inc., a doua mare companie de produse alimentare din lume. De peste 100 de ani acestia sunt angajati sa ajute oamenii din intreaga lume sa se hraneasca si sa traiasca mai bine. De milioane de ori pe zi, in peste 155 de tari, consumatorii au acces la marcile Kraft favorite: marcile de branzeturi si alimente semi-preparate Kr... vezi detalii

doc

Analiza Mediului unei Firme Producatoare de Vopsea de Par

Aceasta analiza are ca obiect sa evalueze daca intreprinderea poate sesiza oportunitatile care i se ofera. Se pune problema alegerii factorilor si pertinenta lor in raport cu obiectivul final al analizei, mentinerea sau obtinerea unui avantaj concurential Analiza produselor si a pietei trebuie intreprinsa atat asupra cererii si a ofertei pe o piata cat si asupra interactiunilor lor. De asemenea trebuie identificat si concurentii potentiali. Interactiunea dintre cerere si oferta evolueaza in functie de conditiile existente pe piata; acestea depind de mediu dar si de ciclul de viata al pr... vezi detalii

doc

Functia de Coordonare

Coordonarea este functia managementului stiintific a carei importanta a sporit considerabil in etapa actuala, ca rezultat nemijlocit al cresterii dimensiunilor intreprinderilor si complexitatii activitatii economice. In esenta functia de coordonare are ca obiect sincronizarea actiunilor tuturor subdiviziunilor unei intreprinderi, precum si a salariatilor acesteia, in vederea realizarii obiectivelor stabilite. Rezulta astfel ca asigurarea eficientei functiei de coordonare este determinate nemijlocit de rationalitatea alcatuirii structurii organizatorice a organizatiei de stabilirea unor leg... vezi detalii

doc

Plan de Marketing - Plus Development

Denumirea firmei si activitatea sa : Scopul acestui plan de marketing consta in analiza mediului de marketing in care actioneaza firma " Plus Development.'' infiintata la data de 20.10.2004 , cu sediul in Bucuresti. Misiunea firmei este de a intra pe piata nationala dar si pe cea internationala prin lansarea proiectului ''My Dream Residence '' Scopul de baza al firmei Plus Development este obtinerea de profit prin satisfacerea nevoilor unui numar mare de consumatori la scara larga. Capitalul alocat pentru aceast proiect este de 20 milioanede euro. Afacerea firmei ,," Plus Dev... vezi detalii

doc

Pepsi

Povestea Pepsi Cola incepe cu o farmacie in New Bern, Carolina de Nord, si un farmacist numit Caleb Bradham. Scopul lui Bradham a fost sa creeze o bautura carbogazoasa care sa fie atat delicioasa, cat si sanatoasa, sa ajute la digestie si sa ofere mai multa energie. Ca multe alte farmacii in 1896, cea a lui Bradham oferea si bauturi carbogazoase create de el, cu care isi servea clientii. Cea mai populara bautura a lui a fost cea numita "Bautura lui Brad", facuta din apa minerala, zahar, vanilie, uleiuri rare, pepsin si nuci de cola. Bautura lui Brad a fost mai tarziu numita Pepsi... vezi detalii

Hopa sus!