Referate pentru domeniul Marketing

doc

Structura planului de afacere al petshop-ului Lifepet plus

Petshop-ul care se va numi LifePet Plus, va fi condus in parteneriat de catre doi prieteni, X si Y. Spatiul de desfasurare a activitatii nu va fi foarte mare (de 100 metri patrati) deoarece o astfel de activitate, cel putin pentru inceput nu necesita foarte mult spatiu, insa se vor oferi diverse feluri de hrana pentru animalele de companie. Acest magazin se adreseaza celor care detin un animalut si caruia vor sa-i ofere hrana sanatoasa, celor care doresc sa-si achizitioneze unul si au nevoie de recomandari, si in special celor care se afla pe o raza de 20 km in apropierea magazinului. Deas... vezi detalii

doc

Gestionarea Situatiilor de Criza - Relatii Publice

Niciun eveniment nu pune la incercare mai puternic o organizatie decat o criza neprevazuta. Inevitabil chiar si cea mai responsabila, sau profitabila companie va trece ocazional prin situatii de urgenta care solicita aplicarea unor strategii in gestionarea eficienta a situatiilor de criza. Termenul de criza, in viata economica, politica, sociala, militara, a relatiilor internationale si nu in ultimul rand a celor mediatice, este definit de dictionar ca fiind: manifestare violenta a contradictiilor; moment periculos si decisiv; tulburare; faza primejdioasa si hotaratoare in viata sociala, c... vezi detalii

doc

Analiza Senzoriala

Produsele alimentare posede un ansamblu de proprietatei senzoriale, specifice si variabile ca numar si intensitate, ce constituie pentru masa de consumatori unul dintre criteriile importante in decizia de cumparare. Astfel se explica participarea acestor proprietati cu 60% (medie) in coeficientul de calitate general (KG) al produselor alimentare. Proprietatile senzoriale constituie unul dintre cei mai importanti factori de analiza a unui produs alimentar. De aceea primul contact al consumatorului cu produsul se realizeaza pe cale senzoriala si in consecinta proprietatile senzoriale detin, ... vezi detalii

docx

Servicii de Amenajare a Salilor de Party

SC PARTY STYLE SRL SC PARTY STYLE SRL infiintata in martie 2011 in judetul Iasi vine in intampinarea nevoilor dumneavostra cu o gama larga de posibilitati de aranjare si decorare a salilor sau spatiilor alese pentru petreceri.Imbinand utilul cu placutul si in acelasi timp adauga un plus de valoare evenimentelor dumneavoastra de orice natura, fie ele: nunti, botezuri, aniversari, petreceri corporate, petreceri tematice (Craciun, Revelion, Valentine`s Day, Halloween), petreceri pentru copii, Balul Bobocilor,banchete.Apeland la serviciile noastre va garantam un ambient deosebit, seriozitate s... vezi detalii

docx

Analiza Mediului de Marketing la KFC

SCURT ISTORIC AL FIRMEI KFC ( Kentucky Fried Chicken ) opereaza sub un contract de franciza prin care licenta este acordata companiei US Food Network SA. Primul restaurant a fost deschis in aprilie 1997 pe Blvd. Magheru din Bucuresti. In 2004 KFC deschide al saptelea restaurant al sau, in Constanta, la Tomis Mall, primul in afara capitalei. In prezent Compania US Food Network SA detine 38 de restaurante KFC, dintre care 17 in Bucuresti si celelalte in Constanta, Timisoara, Oradea, Iasi, Brasov, Ramnicu-Valcea, Ploiesti, Pitesti, Cluj, Bacau, Targu Mures, Suceava, Craiova,Arad, Sibiu si... vezi detalii

doc

Primirea de Feedback Negativ

Cap. 1. FOLOSIREA FEEDBACKULUI Problema feedbackului eficace, ca forma de mesaj cu functiuni specifice, apare foarte frecvent in comunicarea manageriala. Managerul furnizeaza feedback pozitiv si negativ pentru influentarea comportamentelor, indrumare, sfatuire, pentru instruire si informare, pentru evaluare si motivare. Managerul solicta feedback si trebuie sa stie sa-l primeasca : el trebuie sa stie sa foloseasca in mod productiv feedbackul primit. Deprinderile de furnizare, primire si solicitare de feedback sunt parte componenta a competentei managerului de a comunica. Atitudinea sa poz... vezi detalii

doc

Piata Testelor de Sarcina

PIATA 1. ELEMENTELE SPECIFICE ALE MEDIULUI DE MARKETING Piata detine rolul principal in structura mediului extern al firmei. Datorita factorilor ce alcatuiesc "mediul economic", piata este practic conectata la toate celelalte componente ale macromediului, fiind influentata de modificarile ce apar in structurile si in evolutiile acestora. Pentru orice intreprindere, piata reprezinta elementul de referinta pentru activitatile pe care le desfasoara.,servind acesteia, in mod succesiv, ca sursa de informatie, termen de confruntare, "barometru" al realizarilor efective si al... vezi detalii

doc

Comunicarea Nonverbala

Exista multiple definitii ale comunicarii, de pilda definitii care descriu comunicarea prin componentele sale, asa cum se produce aceasta sau definitii care incearca sa observe comunicarea dincolo de activitatea stricta de transmitere-receptare a unui mesaj, insa, in sens larg, comunicarea este un proces prin intermediul caruia se transmit informatii, idei, opinii, pareri, emotii, fie de la o persoana la alta, fie de la un grup social la altul, fie de la o colectivitate la alta prin intermediul mesajelor. Din punct de vedere etimologic, cuvantul "comunicare" provine din limba lati... vezi detalii

doc

Formula AS

1. Analiza Formula AS, saptamanal, format tabloid, 24 de pagini pe hartie de ziar. Lansata in 1991, Formula AS e una dintre ,,istoriile de succes" ale presei romanesti a anilor '90. Condusa de Sanziana Pop, autoarea unui splendid roman de tinerete, "Serenada la trompeta", cunoscuta mai apoi, in anii '70-'80, ca unul dintre cei mai valorosi ,,reporteri literari"si autori de interviuri cu scriitori de la noi, si de Toma Roman, redactor- sef, eseist specializat in sociologia culturii si in analiza politica, revista profita de aceste inclinatii catre comunicare si pragmatis... vezi detalii

doc

Relatiile publice si publicitatea firmei - Intel si Pepsi

Intel este una dintre cele mai mari povesti despre succes ale industriei americane ; la mijlocul anilor `80, doar utilizatorii cei mai infocati ai computerelor cunosteau existenta micro-procesorului Intel- numit 286. Cam pe la sfarsitul anilor 80 si inceputul anilor 90, modelele 386 si apoi cel 486 au devenit termeni comuni pentru birouri si scoli. Firma a ajuns sa domine piata procesoarelor pentru computere si a castigat uimitor de repede 70% din piata mondiala. Campania publicitara pentru Intel Inside , care a transformat componentul unui computer intr-un nume de marca universal recunos... vezi detalii

doc

Analiza Concurentei pe Piata si Strategii Concurentiale

Politica in domeniul concurentei se refera la comportamentul pe piata al agentilor economici si include masurile relevante privind concurenta pe piata, respectiv politica comerciala, politicile de reglementare, masurile adoptate de catre guverne cu privire la politicile anticoncurentiale ale firmelor atat din domeniul privat, cat si din cel public. Preturile de lichidare a concurentei sunt practici care urmaresc acapararea si monopolizarea pietei prin eliminarea concurentei pe baza practicarii unor preturi sub costurile de productie. Ajutoarele de stat (publice). Comisia si Curtea de Jus... vezi detalii

docx

Propunere de Cercetare de Marketing

1. Sumar executiv Magazinul online PCgarage.ro doreste sa efectueze o cercetare de piata prin care sa analizeze oportunitatea de a aducerea sub exclusivitate pe piata romaneasca de specialitate a primului e-book reader marca Asustek ce va fi lansat in luna iunie 2010, la Computex. Divice-ul produs de Asustek se va numi Asus Eee Reader, este un produs nou in linia sa de produse, dar care promite caracteristici competitive rivalilor sai din aceiasi categorie. Pentru a reduce riscurile unui esec si a calibra potentialul pietei romanesti de specialitate pentru noul produs, Pcgarage.ro dorest... vezi detalii

doc

Fundamentarea Strategiilor de Marketing

CAPITOLUL I I.1. Argument Necesitatea adaptarii firmei la cerintele mediului economico-social in care isi desfasoara activitatea, reprezinta o conditie importanta pentru desfasurarea unei activitati eficiente. Fiecare actiune a intreprinderii rezulta finalmente din intalnirea unor nevoi de consum cu stiinta de a le satisface la un nivel cat mai bun, deci, practic, din confruntarea directa a cererii cu oferta, identificarea si materializarea obiectivelor majore ale intreprinderii, circumscrise unei viziuni strategice, reprezinta obiective ale politicii de marketing ale oricareiorganizatii ... vezi detalii

doc

Strategii de Piata

Strategii de piata Activitatea oricarei companii este, indiscutabil, legata de evolutia mediului de marketing (vezi cap. 2), iar adaptarea la schimbarile survenite in mediu reprezinta punctul cheie pentru mentinerea unei companii pe o piata. Actiunile companiei circumscrise adaptarii activitatii sale la evolutia mediului de marketing (atat intern cat si extern companiei) fac obiectul politicii de marketing; strategiilor de marketing si tacticilor de marketing ale companiei. Acestea sunt concepute corespunzator obiectivelor de marketing ale companiei. Politica de marketing reprezinta &qu... vezi detalii

doc

Greseli de Marketing

In fiecare zi oamenii fac greseli comune. Aceste greseli fie personale fie pe plan de afaceri pot fi preintampinate cu simpla stiinta si anumite strategii. In afaceri, marketingul este un incredient de baza si este bine sa avem stiinta de greselile comune facute de obicei. Cate din urmatoarele greseli de marketing ati facut? Lipsa testarii pe piata a produselor. Aceasta este de departe cea mai mare greseala de marketing in afacerile mici sau chiar mari. Ideile bune de produse se nasc dintr-un gand. Ideile de succes se nasc din piata cu capacitatea in afaceri de a transforma in capital la... vezi detalii

Hopa sus!