Referate pentru domeniul Marketing

doc

Marketing

Introducere Activitatea economica si organizarea productiei in conditiile economiei de piata in linii mari se regleaza prin oscilatii permanente ale cererii si ofertei si prin valoarea lor concentrata. Analiza categoriilor de cerere si oferta, starea de echilibru a pietii si oscilatiile acestea alcatuiesc obiectul analizei sistemului economic de piata. Un rol important in economia moderna il ocupa piata cu mecanismele ei, studierea carora permite nasterea interrelatiilor dintre productie si consum, strategia dezvoltarii economice, relatiile dintre agenti economici. Piata a aparut cu mult... vezi detalii

doc

Impactul Aderarii Romaniei la Uniunea Europeana Asupra Circulatiei Factorilor de Productie

Obiectivele Referatului 1. impactului asupra factorului capital ca urmare a aderarii Romaniei la UE 2. impactului asupra fortei de munca ca urmare a aderarii Romaniei la UE Impactul asupra factorului capital ca urmare a aderarii Romaniei la Uniunea Europeana Uniunea Europeana vine cu falimente de grup ale unor companii mari, semnificative pentru economia romaneasca, precum si un al doilea val de restructurari. Cu toate acestea, estimarile Comisiei Nationale de Prognoza (CNP), arata ca in urmatorii patru ani cresterea economica inregistrata de Romania va depasi 27 de procente. &q... vezi detalii

doc

Prezentare Dacia Duster

de la Fiskales LKW au realizat un kit de conversie VAN pentru Dacia Duster. Pachetul este oferit pentru toate versiunile de echipare ale SUV-ului din Mioveni. Dacia Duster van Compania Fiskales LKW din Austria a propus un kit de tuning mai special pentru Dacia Duster. Acestia propun o versiune Van a lui Duster, care ofera un volum de incarcare de 1.636 de litri si o sarcina utila maxima de 425 de kilograme. Versiunea 1.6 16v a lui Duster are un pret de pornire de 12.508 euro in Austria echipata cu acest kit de conversie Van. Modelul din Mioveni este oferit si in versiune van pe anumite pi... vezi detalii

doc

Cercetare de Marketing

1. Stabilirea scopului cercetarii Scopul cercetarii directe selective efectuate il reprezinta: -studierea intentiilor de cumparare pentru masini de spalat de pe piata orasului Bucuresti 2. Stabilirea obiectivelor cercetarii 1. Gradul de acoperire a intentiilor de cumparare pentru masini de spalat ( materializarea lor in cumparari efective). 2. Repartitia intentiilor de cumparare pentru masini de spalat in functie de venituri. 3. Repartitia intentiilor de cumparare in functie de marcile de masini de spalat existente pe piata bucuresteana, pe un interval de 3 luni. 4. Repartitia int... vezi detalii

doc

Modele de promovare a vanzarilor

Toate acestea apar ca titluri pe reclamele care se pot intalni pe orice strada importanta sau in orice ziar. Toate stau ca marturie a infloririi unei adevarate industrii de promovare a vanzarilor - si toate dovedesc atat nivelul infricosator al concurentei din majoritatea sectoarelor pietei, cat si presiunea continua asupra comerciantilor de a realiza vanzari record ale saptamanii, lunii sau trimestrului, conditii care au contribuit la dezvoltarea acestui domeniu de specialitate. Institutul de Promovare a Vanzarilor isi defineste activitatea dupa cum urmeaza: "Promovarea vanzarilor cu... vezi detalii

doc

Miniplan Promotional Milli

1. ANALIZA 1.1 Despre companie Subsidiar al Friesland Coberco Dairy Foods din Olanda, Friesland Romania SA este cel mai mare producator de pe piata laptelui de consum, cu doua branduri importante in portofoliu Milli si Oke! ("aduse" in Romania de pe celelalte piete central-europene unde activeaza grupul: Cehia, Slovacia si Ungaria). Cele doua acopera linii de produse de lapte, produse proaspete si branzeturi. O parte din produsele proaspete ale grupului sunt comercializate sub marca autohtona Napolact. Activitatea de management de brand a Friesland pare sa fie puternic limitata ... vezi detalii

doc

Plan de Marketing Pentru Lansarea Magazinului Metro Eco

La scurt timp dupa schimbarea regimului comunist si in tara noastra s-a simtit nevoia schimbarii si modernizarii sistemului de achizitionare de produse, fie ele alimentare sau industriale. Astfel pe piata au inceput sa-si manifeste interesul pentru constructia de supermarketuri o serie de investitori cu experienta in domeniu care au vizat pentru inceput zone ale tarii cu nivel mai ridicat al veniturilor si cu densitate mare a populatiei. Astfel prima companie straina care a patruns pe piata din Romania si care si-a propus comercializarea sub acelasi acoperis atat a produselor alimentare cat... vezi detalii

doc

Piata Vinului - Murfatlar

Murfatlar Podgoria Murfatlar este amplasata in una dintre cele mai bune regiuni, intre Dunare si Marea Neagra, in centrul Podisului Dobrogei. Plaiurile viticole cuprind peste 3000 de hectare din zona localitatilor Murfatlar, Valul lui Traian, Poarta Alba si Siminoc. Climatul continental, diversitatea amplasarii plantatiilor viticole, efectul protector al reliefului impotriva curentilor reci, influenta favorabila a apropierii de Marea Neagra, ofera podgoriei Murfatlar un microclimat favorabil. Podgoria Muraftlar a continuat traditia stramosilor sai viticultori, acumuland experienta in cei a... vezi detalii

doc

Studiu de Caz pentru Serviciile de Telefonie Mobila

Introducere Concurenta pe piata telefoniei mobile se ascute de la an la an. Principalii actori din acest domeniu - Orange, Vodafone, Cosmote si Zapp - duc o permanenta batalie a ofertelor pentru atragerea de noi clienti, intr-o mare parte si datorita estimarilor potrivit carora rata de penetrere a serviciilor de telefonie mobila in Romania va ajunge la 100% din populatie in 2009, comparativ cu 80% in prezent. Pentru moment, Orange apare ca primul operator mobil de la noi avand in februarie anul curent peste 7 milioane de clienti. Connex este pe locul 2 cu aproximativ 6 milioane de client... vezi detalii

doc

Procesul Decizional de Cumparare al Unui Aparat Foto

1. Aparitia si identificarea nevoii In cazul meu aparitia nevoii s-a petrecut vara trecuta, in momentul in care am decis ca imi trebuie un aparat foto digital. Nevoia de a achizitiona un astfel de produs a aparut in momentul in care am ajuns acasa din vacanta petrecuta la mare si am realizat ca fotografiile facute nu erau foarte reusite. In momentul acela nu detineam un aparat foto digital, ci doar o camera foto neprofesionala. Pur si simplu am simtit nevoia de a cumpara un produs profesionist. Numai gandul ca pot surprinde orice moment important din viata mea sau orice peisaj cu o clarita... vezi detalii

docx

Organizare Manageriala

Organizarea manageriala Organizarea manageriala are o sfera larga de cuprindere. Ea vizeaza in mod deosebit organizarea ansamblului activitatilor unei organizatii. Acest lucru presupune atat activitati desfasurate de manager pentru crearea cadrului normal de functionare a fiecarei oganizatii, cat si activitatii desfasurate de specialisti privind organizarea, sincronizarea si armonizarea activitatiilor ce au loc in fiecare domeniu distinct al acesteia. Organizarea manageriala in cadrul firmelor are ca scop asigurarea unei combinari cat mai rationale a resurselor existente (materiale, umane,... vezi detalii

doc

Program de Training la Sc Atlassib Srl

Odata cu dezvoltarea S.C. ATLASSIB S.R.L. si a nevoilor sale, se intensifica competitia pe piata serviciilor de orice fel. Companiile care ofera aceste servicii au nevoie de anumite atuuri pentru a se impune. O companie poate cauta avantaje fata de competitie in 3 domenii: - sa folosesca cea mai buna si cea mai moderna tehnologie; - sa foloseasca cele mai eficiente sisteme de lucru si de prezentare; - sa aiba angajati foarte eficienti. Cum primele doua posibilitati pot fi folosite si de concurenta, atentia trebuie indreptata spre a treia si anume: calitatea angajatilor. Oameni intelige... vezi detalii

doc

Structura unui Plan de Comunicare Strategica

STRATEGIE =df. 1. stiinta care se ocupa cu planificarea, organizarea si conducerea operatiilor militare intr-un razboi; 2. ansamblu de operatii si manevre, realizate in vederea atingerii unei victorii; 3. arta de a folosi toate mijloacele disponibile in vederea asigurarii succesului intr-o lupta, intr-o activitate; 4. ansamblul activitatilor care sunt orientate spre atingerea unui scop fundamental intr-un mediu competitiv. STRATEGII sunt persoane care au cea mai mare responsabilitate pentru succesul sau esecul unei organizatii. Indiferent de functia nominala asumata - decan, cancelar, antr... vezi detalii

doc

Relatiile publice in organizatiile neguvernamentale

Dupa 1989, la fel ca si alte tari din Europa Centrala si de Est, in Romania a crescut numarul de organizatii neguvernamentale. Acestea au adus o contributie importanta la modernizarea societatii. pe fondul unei crize a resurselor statului, functii si roluri care inainte de 1989 reprezentau atributii exclusive ale administratiei, devenind un actor important al promovarii valorilor democratice si a schimbarilor sociale, a unor raporturi noi intre stat si societate. Din 27. 000 de organizatii neguvernamentale inregistrate in Romania, aproximativ 2. 000 sunt active. Cele mai multe dintre ele ... vezi detalii

doc

Publicitatea prin Banner-e

Banner-ele Web sunt corespondentele panourilor din publicitatea conventionala sau inserturilor din ziare si reviste.Ele sunt prezente pe majoritatea site-urilor si ne invita sa le "apasam" pentru a ne directiona catre un anume loc de pe Web. Banner-ul este practic "cartea de vizita electronica" a unei firme si poate constitui prima imagine de contact cu care o organizatie se prezinta utilizatorilor de Internet. Banner-ele au fost prima forma de publicitate on-line si continua sa fie cele mai populare; se prezinta sub forma unei imagini sau a unei succesiuni de imagini,... vezi detalii

Hopa sus!