Organizarea unei Campanii de PR pentru Avon Cosmetics România

Referat
9/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 2110
Mărime: 160.17KB (arhivat)
Publicat de: Daria Adam
Puncte necesare: 6
UNIVERSITATEA ROMANO-AMERICANA Facultatea Management-Marketing Specializarea Marketing Anul III

Cuprins

  1. I. Definirea problemei
  2. 1. Numarul clientilor in scadere;
  3. 2. Posibilitatea de a dezvolta activitatea organizatiei prin actiuni sociale si mese festive.
  4. II. Analiza situatiei

Extras din referat

AVON COSMETICS ROMANIA

Istoric si domeniul de activitate

Povestea Avon Cosmetics incepe in anul 1886, in urma cu peste 120 de ani,

fondatorul sau David McConnell, un vanzator de carti din usa in usa care a inceput sa ofere mici parfumuri femeilor care ii cumparau cartile. In scurt timp a observat ca oamenii cumpara cartile special pentru parfumurile de trandafiri pe care le oferea.

Asa a luat fiinta compania "California Perfume Company" cu sediul in New York. Prima reprezentanta Avon a fost doamna P. F. E. Albee o vaduva din Winchester. Pe masura ce parfumurile Avon au devenit din ce in ce mai populare ea a inceput sa angajeze alte femei si sa le invete tehnica vanzarilor din usa in usa.

Compania a fost redenumita Avon deoarece orasul in care traia David McConnell numit Suffern on the Ramapo ii aducea acestuia aminte de orasul descris de Shakespeare, Stratford-on-Avon.

In anul 1887, pentru David McConnell lucrau 12 femei vanzand o linie de 8 parfumuri.

Coordonatele Avon in lume sunt urmatoarele:

- peste 3,7 milioane de Reprezentanti in intreaga lume

- peste 143 de tari unde isi desfasoara activitatea

Avon Cosmetics Romania a fost inregistrata la data de 4 septembrie 1997. Opereazain 100 de centre de pe intreg teritoriul tarii, avand patru locatii, sediul AVON Cosmetics(Romania), str. Ermil Pangrati nr. 30, sector 1, Bucuresti, Centrele Livrari Expres dinBucuresti, Piata Lahovari nr. 36-40 si Cluj, Piata Cipariu, nr. 11 si Centrul Operational,Soseaua de centura, nr 13bis.

Produsele Avon sunt apreciate de milioane de femei din intreaga lume pentru calitatea lor constanta in timp. Avon a semnat un angajament pentru excelenta - tot ce poarta numele Avon reflecta cele mai inalte standarde ale valorii, sigurantei si integritatii.

Departamentele Avon de cercetare si dezvoltare sunt alcatuite din experti in majoritateadomeniilor stiintifice. In plus fata de echipa interna de specialisti,Avon colaboreaza cuoameni de stiinta recunoscuti pe plan mondial.

Fiind prima mare companie de cosmetice care a stopat testarea pe animale, Avon si-a asumat un rol activ in dezvoltarea micro-culturilor, care sa ofere o alternativa in vitro testarii pe animale. Ca un lider in domeniul frumusetii, Avon sprijina activitatea FRAME (Fundatia pentru Inlocuirea Testarilor Medicale pe Animale).

Compania cauta noi oportunitati de dezvoltare si continua sa imbunatateasca

profitabilitatea. O companie social responsabila, etica, care este privita si admirata ca

fiind un model de succes.

Structura organizationala

Incepand din 2002, Avon este liderul pietei de cosmetice din Romania. In prezent, 8 din 10 femei cu varsta cuprinsa intre 15 si 59 de ani sunt cliente Avon.

Compania avea initial sase zone de livrare care acopereau Bucurestiul. In 2003

produsele Avon erau deja distribuite in intreaga tara, prin 67 de zone de livrare. In

prezent compania are 96 de zone de livrare la nivelul intregii tari, si aproximativ 100.000

de reprezentanti de vanzari.

Acum 10 ani, Brosura Avon avea 32 de pagini, 67 de produse si aparea o data la 6 luni. In 2007, Brosura Avon avea peste 150 de pagini, 600 de produse si era tiparita o data la 3 saptamani, in peste 800.000 de exemplare.

In 2004, Avon a inceput lucrarile pentru constructia unui nou centru de distributie in Bucuresti, la Chiajna. Centrul inaugurat in 2006 livreaza lunar peste 7 milioane de produse in Romania, Bulgaria, Moldova, Albania si Macedonia. Pentru dezvoltarea lui, Avon a investit 12 milioane de USD, din surse proprii.

In 2006, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 126 de milioane de USD, cu 15% mai mare fata de 2005.

Avon Romania este filiala nationala a Avon International, liderul pietei de cosmeticedin lume. Prezenta in 100 de tari, compania inregistreaza la nivel global o cifra de afaceride peste 8 miliarde de dolari anual.

Lider pentru al 5-lea an consecutiv pe piata cosmeticelor, Avon Romania a inregistrat in anul 2006 o cifra de afaceri neta de 126 milioane de USD in crestere cu 13% fata de anul precedent.

Avon este unul dintre brandurile cel mai prezente in constiinta consumatorilor. Un studiu privind consumatorii din Romania (Romania Consumer Strategy Updated Study, 2006), plaseaza Avon pe primul loc in topul marcilor de cosmetice ca awareness ( 95% dintre respondenti au mentionat brandul Avon printre marcile de cosmetice cunoscute). Beauty Index-ul calculat la nivel national a fost de 414 puncte, cel mai mare detinut de catre o firma de cosmetice din Romania si cel mai mare intre tarile Avon.

Compania detine o cota de piata semnificativa pe categoria "Cosmetice", fapt ce plaseaza compania in pozitia de lider.

Piata produselor cosmetice din Romania poate fi caracterizata la ora actuala ca

fiind o piata concurentiala, elastica si înca în curs de dezvoltare, în care produsele sunt

furnizate atat de producatorii interni, de marile companii internationale, cat si de firme

„no name” ale caror produse au o calitate scazuta, sunt neconforme cu prevedeile legale, dar al caror succes se bazeaza pe preturi mici si pe lipsa de educatie în domeniul cosmetic a multor consumatori

Trendul general al pietei de produse cosmetice este unul ascendent, cu cresterisemnificative pe unele segmente, respectiv produsele lichide pentru baie/dus (geluri dedus, spume pentru baie), balsamurile pentru par, produsele de îngrijire a pielii (creme silotiuni cosmetice) si produsele de styling. Pentru pietele mature, se întrevad cresteri maimici din punct de vedere valoric, dar volumele de vanzari sunt considerabil mai mari.

In esenta, piata tinta a companiei Avon Cosmetics Romania este formata din:

- Tineri peste 18 ani, care isi doresc castigarea unu venit sau poate inceperea

propriei afaceri;

- Persoane cu studii medii/ superioare cu varste cuprinse intre 18 si 35 de ani;

- Persoane cu studii medii/ superioare cu varste cuprinse intre 35 si 50 de ani;

- Persoane cu studii medii/ superioare cu varsta peste 50 de ani.

La 1 iunie 2006, compania a implinit 120 de ani de existenta la nivel international.Fondata de David Mc Connell in 1886 sub numele de "California Perfume Company", Avon are astazi peste 5 milioane de Reprezentanti in intreaga lume, fiind prezenta inpeste 100 de tari in domeniul productiei si vanzarilor directe de produse cosmetice.

Preview document

Organizarea unei Campanii de PR pentru Avon Cosmetics România - Pagina 1
Organizarea unei Campanii de PR pentru Avon Cosmetics România - Pagina 2
Organizarea unei Campanii de PR pentru Avon Cosmetics România - Pagina 3
Organizarea unei Campanii de PR pentru Avon Cosmetics România - Pagina 4
Organizarea unei Campanii de PR pentru Avon Cosmetics România - Pagina 5
Organizarea unei Campanii de PR pentru Avon Cosmetics România - Pagina 6
Organizarea unei Campanii de PR pentru Avon Cosmetics România - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Organizarea unei Campanii de PR pentru Avon Cosmetics Romania.doc

Alții au mai descărcat și

Descrierea Campaniei Sociale Mom Up

Fundatia “ Pretuieste Viata” "Invata sa traiesti frumos si demn in fiecare zi, nu irosi singura ta sansa la viata, sta in puterea ta sa schimbi...

Tehnici promoționale - Poiana

1. Analiza preliminara a produsului/brandului Totul a început în 1994, cand Kraft hotaraste sa investeasca in Romania si a achizitionat pachetul...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Politica de produs - Element de bază al mixului de marketing

INTRODUCERE Astăzi, marketingul este o condiţie de bază a reuşitei pe piaţă. În condiţiile unei economii globale caracterizate, printr-o...

Studiu de Caz - SC Avon Cosmetics România SRL

I.Introducere Istoria Avon Cosmetics incepe in anul 1886, in urma cu 126 de ani, cand fondatorul sau David McConnell, un vanzator de carti din usa...

SC Avon Cosmetics România SRL

I.Introducere Am ales firma AVON deoarece este cea mai mare companie din lume de produse cosmetice in sistemul de vanzari directe si opereaza in...

Etica în Afaceri

ETICA ÎN AFACERI Etica, reprezintă un sistem de principii morale şi de metode pentru aplicarea acestora. Astfel, etica furnizează instrumentele...

Comunicarea în Marketing

INTRODUCERE Comunicarea în marketing reprezintă un concept relativ nou, apărut în ultimele decenii ale secolului al XX-lea, ca urmare a evoluției...

Elaborarea politicii de marketing a firmei Avon Cosmetics România

CAPITOLUL I STRATEGIA DE PIAȚĂ - COMPONENTĂ ESENȚIALĂ A POLITICII DE MARKETING Conducerea strategică fiind un atribut al întreprinderii moderne,...

Eficiența programelor promoționale

Prezentarea campaniei promoționale Campania împotriva cancerului la sân a fost inițiată în 2002 de Avon Cosmetics Româniași continuă până în ziua...

Studiu de Caz - Avon

CAPITOLUL I – COMUNICAREA 1.1 RELIZAREA COMUNICARII EFICIENTE Comunicarea reprezinta una dintre activitatile umane pe care fiecare dintre noi o...

Ai nevoie de altceva?