Oportunitati Oferite de Mediul On-line Pentru Activitatea de Marketing a IMM-urilor

Cuprins referat Cum descarc?

1. Rezumat 2
2. Cuvinte cheie 2
3. Introducere 3
4.1 Beneficii generale ale mediului on-line 4
4.2. Publicitate on-line 5
4.3. Site-uri Web 6
4.4. Marketingul motoarelor de cautare 7
4.5. Marketingul retelelor de socializare 8
5. Concluzii 9
6. Bibliografie 10


Extras din referat Cum descarc?

Rezumat:
Lucrarea de fata "Oportunitati oferite de mediul on-line pentru activitatea de marketing a IMM-urilor", a fost structurata in sase elemente de baza: o scurta introducere in care am vorbit pe scurt despre cum internetul a influentat strategiile de marketing si beneficiile oferite de acesta, si 5 puncte considerate relevante pentru sustinerea temei alese.
Am ales sa vorbesc despre:
- beneficiile generale aduse de mediul on-line;
- publicitatea on-line, fiind un element indispensabil;
- site-urile web, avand un aport major in campanile de e-Marketing;
- marketingul motoarelor de cautare, ca metoda de popularizare a site-ului firmei;
-marketing retelelor sociale, avantajele aduse de retelele de socializare campaniilor de marketing;
Cuvinte cheie:
Internet - vasta colectie de retele interconectate, care au evoluat din ARPANet, devenind efectiv un nume propriu.
On-line - termen folosit pentru timpul cand un computer este conectat la Internet. Se foloseste de obicei in mod generic, pentru a descrie orice functie asociata Internetului-de exemplu marketing on-line.
Trafic web - numarul total de vizitatori si vizite, acumulat de un site
Introducere
"Marketingul este peste tot. In mod formal sau informal, oamenii si organizatiile desfasoara un mare numar de activitati care s-ar putea numi marketing. Marketingul bine facut a devenit din ce in ce mai mult o componenta vitala pentru succesul in afaceri si ne influenteaza profound viata de zi cu zi. Marketingul este inglobat in tot ceea ce facem: de la hainele cu care ne imbracam, la site-urile Web pe care intram si la reclamele pe care le vedem! 
World Wide Web este o retea de calculatoare cu baza de Internet ce permite utilizatorului unui computer sa acceseze informatii stocate pe alt computer printr-o retea mondiala denumita Internet. A fost inventat in 1989 de catre Tim Berners-Lee care a dat termenul de "World Wide Web", a scris primul server "WWW", "HTTPD", si primul browser si editor "WorldWideWeb.
Odata cu aparitia internetului s-a dezvoltat o noua piata de marketing. internetul a creat o noua cultura corporativa, alimentat de beneficiile reale sau estimative ale noii tehnologii.
,,Telefonia a avut nevoie de 40 de ani pentru a ajunge la 50 de milioane de clienti. Internetul a realizat acest lucru in doar 4 ani deoarece tehnologiile digitale asigura canale deosebit de eficiente pentru afaceri si tranzactii". 
Internetul a creat un nou set de reguli si a condus la scaderea costurilor, diversificarea optiunilor oferite clientilor, schimbarea modului in care se realizeaza aliantele strategice si la formarea unor noi tipuri de parteneriate. 
Principalele beneficii oferite de internet marketerilor sunt: largirea acoperirii geografice, atragerea de clienti noi, cost redus al tranzactiilor, site-ul e deschis non-stop, instrument de comunicatii flexibil si rapid, permite adaptarea comunicatiilor, instrument interactiv, instrument de promovare a vanzarilor, permite masurarea evenimentelor, posibilitatea localizarii de noi furnizor, scaderea costurilor de vanzare, ofera o multime de date, cercetari de marketing on-line, suport de testare


Fisiere in arhiva (1):

  • Oportunitati Oferite de Mediul On-line Pentru Activitatea de Marketing a IMM-urilor.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

Balaure V. (coordonator) - ,,Marketing" Editia a II-a, Editura Uranus, Bucuresti, 2003.
Bing Liu - ,,Web Data Mining, Exploring Hyperlinks, Contents, and Usage Data", Springer,Berlin, Heidelberg, 2007.
Kotler P., - ,,Managementul Marketingului", Editura Teora, Bucuresti, 1997.
Kotler P., Keller K. L., - "Managementul Marketingului", Editia a V-a, Editura Teora, Bucuresti, 2008
Richard Gay., Charlesworth A., Esen R.-,,Marketing on-line", Editura All, Bucuresti, 2009.
Dave Chaffey - ,,Internet Marketing: Strategy, Implementation And Practice
Pearson Education, 2006
Smedescu I. (coordonator) - ,,Marketing", Editura Universitara, Bucuresti, 2004.
Drayton Bird - ,,Commonsense Direct and Digital Marketing", Editia a V-a, Kogan Page Publishers, 2007
http://smallbusiness.chron.com/six-benefits-internet-marketing-31382.html
http://www.design19.ro/blog/publicitate-online/retelele-de-socializare-si-afacerea-ta/
http://www.web-architecture.ro/articole/noile-principii-ale-marketingului-online/
https://en.wikipedia.org/wiki/Online_advertising
http://en.wikipedia.org/wiki/Search_engine_marketing
http://homebusiness.about.com/od/internetmarketing/a/sem101.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Small_business#Marketing_the_small_business
http://iqmk.blogspot.ro/2013/01/avantajele-publicitatii-online.html
http://seomagazine.ro/importanta-campaniilor-social-media-marketing/


Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă gratuit acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.


Hopa sus!