Oportunități Oferite de Mediul On-line Pentru Activitatea de Marketing a IMM-urilor

Referat
9/10 (5 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 2636
Mărime: 32.27KB (arhivat)
Publicat de: Jean Pintilie
Puncte necesare: 0

Cuprins

  1. 1. Rezumat 2
  2. 2. Cuvinte cheie 2
  3. 3. Introducere 3
  4. 4.1 Beneficii generale ale mediului on-line 4
  5. 4.2. Publicitate on-line 5
  6. 4.3. Site-uri Web 6
  7. 4.4. Marketingul motoarelor de căutare 7
  8. 4.5. Marketingul reţelelor de socializare 8
  9. 5. Concluzii 9
  10. 6. Bibliografie 10

Extras din referat

Rezumat:

Lucrarea de faţă “Oportunităţi oferite de mediul on-line pentru activitatea de marketing a IMM-urilor”, a fost structurată în şase elemente de bază: o scurtă introducere în care am vorbit pe scurt despre cum internetul a influenţat strategiile de marketing şi beneficiile oferite de acesta, şi 5 puncte considerate relevante pentru susţinerea temei alese.

Am ales sa vorbesc despre:

- beneficiile generale aduse de mediul on-line;

- publicitatea on-line, fiind un element indispensabil;

- site-urile web, având un aport major în campanile de e-Marketing;

- marketingul motoarelor de căutare, ca metodă de popularizare a site-ului firmei;

-marketing reţelelor sociale, avantajele aduse de reţelele de socializare campaniilor de marketing;

Cuvinte cheie:

Internet - vastă colecţie de reţele interconectate, care au evoluat din ARPANet, devenind efectiv un nume propriu.

On-line - termen folosit pentru timpul când un computer este conectat la Internet. Se foloseşte de obicei în mod generic, pentru a descrie orice funcţie asociată Internetului-de exemplu marketing on-line.

Trafic web – numărul total de vizitatori şi vizite, acumulat de un site

Introducere

“Marketingul este peste tot. În mod formal sau informal, oamenii şi organizaţiile desfasoară un mare număr de activităţi care s-ar putea numi marketing. Marketingul bine făcut a devenit din ce în ce mai mult o componentă vitală pentru succesul în afaceri şi ne influenţează profound viaţa de zi cu zi. Marketingul este înglobat în tot ceea ce facem: de la hainele cu care ne îmbrăcăm, la site-urile Web pe care intrăm şi la reclamele pe care le vedem!

World Wide Web este o reţea de calculatoare cu bază de Internet ce permite utilizatorului unui computer să acceseze informaţii stocate pe alt computer printr-o reţea mondială denumită Internet. A fost inventat în 1989 de către Tim Berners-Lee care a dat termenul de “World Wide Web”, a scris primul server “WWW”, “HTTPD”, şi primul browser si editor “WorldWideWeb.

Odată cu apariţia internetului s-a dezvoltat o nouă piaţă de marketing. internetul a creat o nouă cultură corporativă, alimentat de beneficiile reale sau estimative ale noii tehnologii.

„Telefonia a avut nevoie de 40 de ani pentru a ajunge la 50 de milioane de clienţi. Internetul a realizat acest lucru în doar 4 ani deoarece tehnologiile digitale asigură canale deosebit de eficiente pentru afaceri şi tranzacţii”.

Internetul a creat un nou set de reguli şi a condus la scăderea costurilor, diversificarea opţiunilor oferite clienţilor, schimbarea modului în care se realizează alianţele strategice şi la formarea unor noi tipuri de parteneriate.

Principalele beneficii oferite de internet marketerilor sunt: lărgirea acoperirii geografice, atragerea de clienţi noi, cost redus al tranzacţiilor, site-ul e deschis non-stop, instrument de comunicaţii flexibil şi rapid, permite adaptarea comunicaţiilor, instrument interactiv, instrument de promovare a vânzărilor, permite măsurarea evenimentelor, posibilitatea localizării de noi furnizor, scăderea costurilor de vânzare, oferă o mulţime de date, cercetări de marketing on-line, suport de testare

Bibliografie

Balaure V. (coordonator) – „Marketing” Ediţia a II-a, Editura Uranus, Bucureşti, 2003.

Bing Liu - „Web Data Mining, Exploring Hyperlinks, Contents, and Usage Data”, Springer,Berlin, Heidelberg, 2007.

Kotler P., - „Managementul Marketingului”, Editura Teora, Bucureşti, 1997.

Kotler P., Keller K. L., - “Managementul Marketingului”, Ediţia a V-a, Editura Teora, Bucureşti, 2008

Richard Gay., Charlesworth A., Esen R.-„Marketing on-line”, Editura All, Bucureşti, 2009.

Dave Chaffey – „Internet Marketing: Strategy, Implementation And Practice

Pearson Education, 2006

Smedescu I. (coordonator) – „Marketing”, Editura Universitară, Bucureşti, 2004.

Drayton Bird – „Commonsense Direct and Digital Marketing”, Ediţia a V-a, Kogan Page Publishers, 2007

http://smallbusiness.chron.com/six-benefits-internet-marketing-31382.html

http://www.design19.ro/blog/publicitate-online/retelele-de-socializare-si-afacerea-ta/

http://www.web-architecture.ro/articole/noile-principii-ale-marketingului-online/

https://en.wikipedia.org/wiki/Online_advertising

http://en.wikipedia.org/wiki/Search_engine_marketing

http://homebusiness.about.com/od/internetmarketing/a/sem101.htm

http://en.wikipedia.org/wiki/Small_business#Marketing_the_small_business

http://iqmk.blogspot.ro/2013/01/avantajele-publicitatii-online.html

http://seomagazine.ro/importanta-campaniilor-social-media-marketing/

Preview document

Oportunități Oferite de Mediul On-line Pentru Activitatea de Marketing a IMM-urilor - Pagina 1
Oportunități Oferite de Mediul On-line Pentru Activitatea de Marketing a IMM-urilor - Pagina 2
Oportunități Oferite de Mediul On-line Pentru Activitatea de Marketing a IMM-urilor - Pagina 3
Oportunități Oferite de Mediul On-line Pentru Activitatea de Marketing a IMM-urilor - Pagina 4
Oportunități Oferite de Mediul On-line Pentru Activitatea de Marketing a IMM-urilor - Pagina 5
Oportunități Oferite de Mediul On-line Pentru Activitatea de Marketing a IMM-urilor - Pagina 6
Oportunități Oferite de Mediul On-line Pentru Activitatea de Marketing a IMM-urilor - Pagina 7
Oportunități Oferite de Mediul On-line Pentru Activitatea de Marketing a IMM-urilor - Pagina 8
Oportunități Oferite de Mediul On-line Pentru Activitatea de Marketing a IMM-urilor - Pagina 9
Oportunități Oferite de Mediul On-line Pentru Activitatea de Marketing a IMM-urilor - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Oportunitati Oferite de Mediul On-line Pentru Activitatea de Marketing a IMM-urilor.docx

Alții au mai descărcat și

Politici de Marketing

Introducere in marketing: - Stiinta economica secolul 20 SUA - Multidiscipline – metode din toate domeniile - Marketing o Bunuri consum -...

Conceptul de Marketing

Marketingul international – este rezultatul activitatilor anteprenoriale care dirijeaza fluxul de marfuri si servicii ale unei firme spre...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Concepte de bază în marketing

1. Conceptul de marketing. Definiţiile elaborate marketingului au fost grupate în 2 concepte : - conceptul clasic (tradiţional) – prima jumãtate a...

E-Commerce

Capitolul 1 Internetul ca mediu de afaceri “Internetul se va dezvolta spectaculos, ca o supernovǎ, iar în anul 1996 se va prǎbuşi în mod...

Te-ar putea interesa și

Analiza surselor de finanțare a investițiilor în economia de piață

INTRODUCERE Transformarile economice din anii '90 au dat nastere unei dezvoltari foarte rapide a antreprenoriatului în cadrul societatii, care a...

Strategia de afaceri la firma Fan Courier Express SRL

CAPITOLUL I ASPECTE TEORETICE CU PRIVIRE LA STRATEGIA FIRMEI 1.1. Noţiuni teoretice despre „conceptul de strategie” Rădăcinile etimologice ale...

Conceptul de promovare a exportului și marketingul acestuia la nivel național

CONCEPTUL DE PROMOVARE A EXPORTULUI ȘI MARKETINGUL ACESTUIA LA NIVEL NAȚIONAL Astăzi, este din ce în ce mai greu ca o organizație economică să se...

Comerțul electronic

ARGUMENT „Ne place sau nu lumea se schimbă şi noi facem parte din ea”. Apariţia primului computer cu o interfaţă de procesare a mesajelor ce a...

Becuri Eco

1.Sumar Omul şi mediul sunt entităţi inseparabile, existenţa omului fiind dependentă de mediu, iar factorii de mediu (aerul, apa, solul) se pot...

Ai nevoie de altceva?