Opinii și Comportamente de Utilizare al Rețelelor de Socializare

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Opinii si comportamente de utilizare al retelelor de socializare in randul tinerilor brasoveni

Introducere

In ultimul secol tehnologia a evoluat surprinzator de mult si foarte repede. Lucrurile pe care le vedeam la televizor si nu le credeam posibile, astazi depasesc cu mult filmele SF.

Cum gadget-urile au acaparat piata si au devenit o necesitate, la fel s-au dezvoltat si retelele de socializare. Astfel mediul virtual a devenit o rutina dar si o necesitate in randul populatiei cu precadere in randul tinerilor.

In ultimii ani insa, printr-o retea sociala se intelege deseori si o retea (informationala) de utilizatori Internet, bazata pe anumite situri web la care utilizatorii se pot inscrie si interactiona cu alti utilizatori, deja inscrisi.

Obiective

Acest studiu isi propune sa investigheze efectele pe care retelele de socializare le au asupra vietii tinerilor. Oamenii sunt atrasi de lumea virtuala si tind sa se refugieze in aceasta pentru a socializa, pentru a gasi oameni cu interese comune, pentru a se informa, sau pur si simplu pentru a fi in pas cu noile tendinte.

Din cauza ca timpul petrecut in fata calculatorului este in crestere, prin acest studiu dorim sa aflam ce impact au retelele de socializare asupra tinerilor, si cat timp acorda acestia mediului virtual.

Principalele obiective sunt :

- Identificarea modalitatii prin care tinerii brasoveni ai retelei de socializare se conecteaza la aceasta si de unde.

- Identificarea asteptarilor utilizatorilor de retele de socializare cu privire

la continutul si comportamentul afisat de retelele de socializare ;

- Cunoasterea motivelor de utilizare al retelelor de socializare ;

- Studierea asteptarilor pe care utilizatorii retelelor de socializare le au in ceea ce priveste

platforma;

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Opinii si Comportamente de Utilizare al Retelelor de Socializare.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
6/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
4 pagini
Imagini extrase:
4 imagini
Nr cuvinte:
905 cuvinte
Nr caractere:
4 604 caractere
Marime:
9.97KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
socializare, necesitate
Predat:
Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor , Universitatea Transilvania din Brasov
Materie:
Marketing
Sus!