Newsletterul

Extras din referat Cum descarc?

Aspecte conceptuale privind relatiile publice
Comunicarea este una dintre cele mai importante forme de manifestare a interactiunilor dintre organizatie si mediu. 
Comunicarea umana inseamna totalitatea proceselor prin care - minte poate sa - influenteze pe alta,afirma Warren Weaver.
Firmele trebuie sa faca mai mult decat sa realizeze produse bune - ele trebuie sa-i informeze pe consumatori despre avantajele acestor produse si sa le pozitioneze atent in mintea consumatorilor. Pentru a putea face acest lucru, firmele trebuie sa fie stapane pe utilizarea a trei instrumente specifice promovarii in masa: publicitatea comerciala, promovarea vanzarilor si relatiile publice.
Activitatea de relatii publice (PR) - obtinerea unei mediatizari favorabile si crearea unei imagini bune a firmei - este instrumentul cel mai putin folosit, desi are un imens potential de consolidare a constientizarii si preferintelor consumatorilor.
Firmele utilizeaza instrumentul relatiilor publice ca sa comunice cu grupurile lor de public prin stabilirea obiectivelor urmarite in activitatea de relatii publice, alegerea mesajelor de relatii publice si a vehiculelor pentru comunicarea acestor mesaje, implementarea planului de relatii publice, si evaluarea rezultatelor obtinute. Ca sa indeplineasca toate aceste obiective, specialistii in relatii publice apeleaza la mai multe instrumente specifice.
Definitii si caracteristici ale unui newsletter
Un newsletter este - publicatie ce se distribuie in mod regulat si gratuit, in general despre un subiect principal de interes pentru cei abonati la acesta. Alte nume folosite in lumea internetului pentru newsletter sunt: ezine, internet newsletter, webzine, etc.
Un newsletter este similar unei publictii tiparite distribuite prin posta. Deosebirile dintre cele doua forme de distributie, ne arata unele din avantajele internetului:
- Un newsletter este distribuit cu ajutorul postei electronice. Nu sunt necesare timbre, sau alte costuri pentru distribuirea lor.
- Un newsletter este distribuit global. Nu conteazaa in ce parte a globului se afla destinatarii acestor publicatii.
- Inceperea publicarii unui newsletter se poate rezolva in mai putin de 20 de minute.
- Livrarea unui newsletter este practic instantanee.
- Nu exista costuri legate de tiparirea publicatiei.
Beneficii
Exista numeroase beneficii pe care orice companie le obtine folosind acest tip de relatii publice. Compania poate folosi newsletter-ul pentru a trimite informatii despre companie, un nou produs, un concurs, - campanie de informare, - publicatie zilnica, practic un newsletter poate sa contina orice tip de informatii pe care dorim sa le transmitem clientilor pentru sporirea profiturilor, fidelizare, crearea unui brand etc.
Newsletter-ul reprezinta - metoda ce are ca scop crearea unei interactiuni cu clientii si partenerii bazata pe rapiditate, simplitate si eficacitate, cu care utilizatorul (clientul/partenerul) ajunge la informatiile pe care dorim sa le prezentam.
Un newsletter este - carte de vizita online prin care poti convinge un potential client sa acceseze site-ul companiei, dar si un instrument eficient de loializare a clientilor actuali.
Newsletterele ofera - metoda de distribuire a informatiei, in mod continuu; bazandu-se pe actualizari permanente un website mentine relatia cu clientii si deschide oportunitati de atragere a noi vizitatori. Putem astfel sa ne pastram clientii, sa-i readucem pe site, totul cu un newsletter care este personalizat, dinamic si are - rata de raspuns de 10 ori mai mare decat corespondenta prin posta.


Fisiere in arhiva (1):

  • Newsletterul.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!