Model de Cravata Revolutionar

Extras din referat Cum descarc?

Firma noastra doreste sa intre pe piata cu un model de cravata revolutionar si sa acapararea unui procent cat mai mare din piata actuala si bineinteles mentinerea pe piata.
Scopul cercetarii are in vedere aflarea aspectelor pe care cei chestionati le prefera la o cravata.
Obiectivele cercetarii
- Identificarea caracteristicilor pe care consumatorii le cauta la o cravata (intrebarea 5,6).
- Identificarea aspectelor care ii nemultumesc pe consumatori la produsele deja existente deja pe piata (intrebarea 6).
- Stabilirea pretului pe care acestia ar fi dispusi sa-l dea pe o cravata (intrebarea 8).
- Identificarea mijloacelor de informare pe care consumatorii le folosesc inainte de a cumpara o cravata (intrebarea 9).
Metoda de cercetare
Am folosit ca tip de ancheta chestionarul. Chestionarul este alcatuit din 15 intrebari in care am utilizat scala nominala, de interval si ordinala. Am respectat pasii de constituire a unui chestionar. Prima intrebare a avut rolul de a filtra respondentii pentru a-i selecta doar pe cei care ne intereseaza. In final am asezat intrebarile de identificare care se refera la varsta, sex, numar de telefon, mail si nume/prenume.
Primele 3 intrebari se incadreaza in scala nominala.
Prima intrebare este una de tip filtru pentru a afla daca cei chestionati fac parte din grupul nostru tinta.
A doua intrebare are ca obiectiv aflarea daca cei chestionati considera produsul nostru un accesoriu util.
Prin a 3-a intrebare am dorit sa aflam daca respondentii nostri doresc sa achizitioneze in perioada urmatoare de timp o cravata.
A 4-a intrebare se incadreaza in scala nominala. Se demonstreaza frecventa de consum.
A 5-a intrebare se incadreaza in scala ordinala. Au fost analizate 5 caracteristici considerate cele mai importante in achizitionarea unei cravate:
o Pret
o Calitate
o Material
o Design
o Durabilitate
A 6-a intrebare se incadreaza in scala nominala. Am dorit sa aflam aspectele ce-i nemultumesc pe consumatori la produsele deja existente pe piata.
Prin a 7-a intrebare am dorit sa aflam ce culoare ar trebui sa folosim pentru produsul nostru.
A 8-a intrebare se incadreaza in scala de interval. Prin aceasta intrebare am dorit sa aflam cat ar fi dispusi sa cheltuie in medie fiecare dintre potentialii nostri clientii pentru achizitionarea unei cravate.
A 9-a intrebare se incadreaza in scala nominala. Scopul intrebarii este de a afla mijloacele de informare pe care consumatorii le folosesc inainte de a achizitiona produsul.
A 10-a intrebare se incadreaza in scala nominala. Scopul aceste intrebari este de a afla daca respondentii sunt dispusi sa achizitioneze de la o firma nou aparuta.
Ultimele 5 intrebari sunt de identificare.
Datele au fost culese de cei 3 membri in mod egal, au fost chestionate 40 de persoane. Chestionarul a fost creat prin intermediul Google docs si a fost distribuit pe site-ul de socializare Facebook pe gruparile studentilor FEAA. Timpul necesar pentru colectarea informatiilor a fost de 24 ore.
La prima intrebare toti respondentii au raspuns in proportie de 100% cu Da.
La intrebarea a 2-a am observa in proportie de 85% cei chestionati considera cravata un accesoriu util.
La intrebarea 3 am vazut ca in proportie de 60% din cei chestionati doresc sa cumpere cel putin o cravata in perioada urmatoare.


Fisiere in arhiva (1):

  • Model de Cravata Revolutionar.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!