Model de Cravată Revoluționar

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 1884
Mărime: 50.70KB (arhivat)
Publicat de: Antim Nistor
Puncte necesare: 5

Extras din referat

Firma noastră doreşte să intre pe piaţă cu un model de cravată revoluţionar şi să acapararea unui procent cât mai mare din piaţa actuală şi bineînteles menţinerea pe piaţă.

Scopul cercetării are în vedere aflarea aspectelor pe care cei chestionaţi le preferă la o cravată.

Obiectivele cercetării

- Identificarea caracteristicilor pe care consumatorii le caută la o cravată (întrebarea 5,6).

- Identificarea aspectelor care îi nemulţumesc pe consumatori la produsele deja existente deja pe piaţă (întrebarea 6).

- Stabilirea preţului pe care aceştia ar fi dispuşi să-l dea pe o cravată (întrebarea 8).

- Identificarea mijloacelor de informare pe care consumatorii le folosesc înainte de a cumpara o cravată (intrebarea 9).

Metoda de cercetare

Am folosit ca tip de anchetă chestionarul. Chestionarul este alcătuit din 15 întrebări în care am utilizat scala nominală, de interval si ordinală. Am respectat paşii de constituire a unui chestionar. Prima întrebare a avut rolul de a filtra respondenţii pentru a-i selecta doar pe cei care ne interesează. În final am aşezat întrebările de identificare care se referă la vârstă, sex, număr de telefon, mail si nume/prenume.

Primele 3 întrebari se încadrează în scala nominală.

Prima întrebare este una de tip filtru pentru a afla dacă cei chestionaţi fac parte din grupul nostru ţintă.

A doua întrebare are ca obiectiv aflarea dacă cei chestionati consideră produsul nostru un accesoriu util.

Prin a 3-a întrebare am dorit să aflăm dacă respondenţii noştri doresc să achiziţioneze în perioada următoare de timp o cravată.

A 4-a întrebare se încadrează în scala nominală. Se demonstrează frecvenţa de consum.

A 5-a întrebare se încadrează în scala ordinală. Au fost analizate 5 caracteristici considerate cele mai importante în achiziţionarea unei cravate:

• Preţ

• Calitate

• Material

• Design

• Durabilitate

A 6-a întrebare se încadrează în scala nominală. Am dorit să aflam aspectele ce-i nemulţumesc pe consumatori la produsele deja existente pe piaţă.

Prin a 7-a întrebare am dorit să aflăm ce culoare ar trebui să folosim pentru produsul nostru.

A 8-a întrebare se încadrează în scala de interval. Prin această întrebare am dorit sa aflăm cât ar fi dispuşi să cheltuie în medie fiecare dintre potenţialii noştri clienţii pentru achiziţionarea unei cravate.

A 9-a întrebare se încadrează în scala nominală. Scopul întrebării este de a afla mijloacele de informare pe care consumatorii le folosesc înainte de a achiziţiona produsul.

A 10-a întrebare se încadrează în scala nominală. Scopul aceste întrebări este de a afla dacă respondenţii sunt dispuşi să achiziţioneze de la o firma nou apărută.

Ultimele 5 întrebări sunt de identificare.

Datele au fost culese de cei 3 membri în mod egal, au fost chestionate 40 de persoane. Chestionarul a fost creat prin intermediul Google docs şi a fost distribuit pe site-ul de socializare Facebook pe grupările studenţilor FEAA. Timpul necesar pentru colectarea informaţiilor a fost de 24 ore.

La prima întrebare toţi respondenţii au răspuns în proporţie de 100% cu Da.

La întrebarea a 2-a am observa în proporţie de 85% cei chestionaţi consideră cravata un accesoriu util.

La întrebarea 3 am văzut că în proporţie de 60% din cei chestionaţi doresc să cumpere cel puţin o cravata în perioada următoare.

Preview document

Model de Cravată Revoluționar - Pagina 1
Model de Cravată Revoluționar - Pagina 2
Model de Cravată Revoluționar - Pagina 3
Model de Cravată Revoluționar - Pagina 4
Model de Cravată Revoluționar - Pagina 5
Model de Cravată Revoluționar - Pagina 6
Model de Cravată Revoluționar - Pagina 7
Model de Cravată Revoluționar - Pagina 8
Model de Cravată Revoluționar - Pagina 9
Model de Cravată Revoluționar - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Model de Cravata Revolutionar.docx

Ai nevoie de altceva?