Model de Analiza a Strategiilor de Pret pentru Firmele care Aleg Diversificarea Canalelor de Distributie

Extras din referat Cum descarc?

Introducere
Internetul are un rol foarte important asupra oamenilor, multi cercetatori sustinand ca acesta transforma societatea.
In Romania, fata de alte tari din Europa, Internetul a patruns relativ incet. Daca din punct de vedere al resurselor informationale disponibile evolutia este inca dificila, din punct de vedere al infrastructurii lucrurile au avansat destul de mult. Conform informatiilor oferite de Autoritatea Nationala pentru Comunicatii (ANC), numarul domeniilor .ro a inregistrat cresteri constante anual, de la un numar de 249.730 in noiembrie 2007, la 352.868, in decembrie 2008.
Traficul Online in 2010
Comertul electronic cu plata online cu cardul a crescut in 2010 cu 38% comparativ cu anul precedent, atingand valoarea de 127,8 milioane de euro, conform datelor furnizate de Romcard. Potrivit aceleiasi surse, numarul de tranzactii procesate a crescut cu 82% fata de 2009, inregistrandu-se 2,26 milioane de tranzactii. In aceeasi perioada, in sistemul ePayment s-au procesat 2,08 milioane de tranzactii, la o valoare de 121 de milioane de euro. 
Anul 2010 a fost marcat de intrarea a noi comercianti pe piata, care au cautat atat extinderea businessului in mediul online, cat si solutii mai avantajoase la costuri mai mici. Cumparatorii, pe de alta parte, au fost foarte receptivi la promotii si reduceri de pret, astfel incat campaniile cu concept clar si implementare 
eficienta au reusit sa atraga platitori din offline in online. 
In 2010, in sistemul ePayment, valoarea medie a unei tranzactii a fost de 58 de euro, in scadere fata de valoarea inregistrata in 2009, de 79 de euro. Industriile in care s-au procesat cele mai multe tranzactii online au fost: telecomunicatiile, turismul, plata utilitatilor, serviciile, retail-ul si divertismentul.
Pentru 2011, estimarile GECAD ePayment indica aceeasi tendinta ascendenta si ritm de crestere ca si in 2010. Pe piata se vor impune comerciantii online care se diferentiaza atat prin pret, dar mai ales prin pachetele de produse si servicii oferite. De asemenea, magazinele online se vor diferentia din ce in ce mai mult fata de cele traditionale, prin introducerea de produse noi, specializate sau de nisa, in contextul in care vor fi favorizate atat de avantajul proximitatii - la un click distanta de cumparator, cat si de costurile reduse de stocare si prezentare a produselor.
Profilul utilizatorului roman de Internet
Rezultatele campaniei de Studii demografice trafic.ro arata ca anul acesta, batalia sexelor este castigata de femei (53%), cu aproximativ 6% procente in plus fata de utilizatorii de sex masculin (47%). Topul este dominat de varsta de 20 - 24 ani (22%), procentaj urmat de cei cu varste de 25-29 ani (16%), 30 - 34 ani (14%) si 40 - 49 ani (14%).
In 2010, majoritara este ponderea celor cu studii superioare: absolvent de facultate in proportie de 34% si studii post-universitare 15%. Acest lucru se reflecta in pozitiile ocupate: 26% sunt manageri de diferite niveluri si 24% studenti.
In ceea ce priveste venitul lunar, 19% dintre respondenti nu au un venit. Aproximativ 25% castiga sub 1.000 lei si peste 50% au salarii ce depasesc 1.000 lei. In contextul declinului economic doar 7,5 % dintre respondenti au peste 1.000 euro comparativ cu anul trecut cand 10 % aveau aceste castiguri. 
Conform studiului, o majoritate covarsitoare detine cel putin un telefon mobil (95%), un calculator (PC) / laptop (95%) si un televizor (89%). De asemenea, o pondere importanta in produsele achizitionate o ocupa electrocasnicele: frigider (88%) si masina de spalat rufe automata (82%).
Ca planuri de viitor, o treime dintre respondenti intentioneaza sa-si cumpere masina, in timp ce 44% detin deja un autovehicul. De asemenea un sfert planuiesc achizitionarea unui apartament, tinand cont ca 8% detin deja o casa de vacanta. 
Modelul scris de Robert J. Kauffman, Dongwon Lee si Lee Jung, Byungjoon Yoo
Incepand cu ultima parte a anilor 1990, au aparut firme hibrid, care imbinau canalul traditional cu cel online oferind un potential de crestere in sectorul comertului electronic. Dar, in practica, extinderea canalului aduce mai multe probleme privind pretul in afaceri. 
,,Ar trebui o firma hibrid sa practice acelasi pret atat in canalul online, cat si in cel traditional? Sau ar trebui sa perceapa un pret mai mic in canalul online?"


Fisiere in arhiva (1):

  • Model de Analiza a Strategiilor de Pret pentru Firmele care Aleg Diversificarea Canalelor de Distributie.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!