Mixul de Marketing - Test de Sarcina

Extras din referat Cum descarc?

Firma ALMA PHARM s-a hotarat sa lanseze pe piata un nou concept in ceea ce privesc testele de sarcina, punand la dispozitia clientelor noastre o echipa de profesionisti pe intreg proces de fabricatie. Ceea ce diferentiaza produsul nostru de cele ale firmelor concurente este calitatea exceptionala si tehnica desavarsita. Testul de sarcina este elaborat printr-o noua tehnologie pentru obtinerea unui grad de promptitudine mai ridicat al rezultatului fata de celelalte teste aflate pe piata. Acesta vine in sprijinul femeilor care doresc sa aiba certitudinea cu privire la o posibila sarcina prin aflarea rezultatului in format digital si audio, deoarece conform statisticilor 1 din 4 femei nu interpreteaza in mod corect rezultatul testelor traditionale. Inovatia adusa de testul nostru consta in faptul ca poate fi utilizat de 2 ori gratie rezervei care insoteste kitul.
Satisfacerea cerintelor si exigentelor clientilor este un punct important in activitatea noastra si vom face in asa fel incat produsul finit sa corespunda celor mai inalte standarde de calitate.
1. Configurarea Produsului
Produsul este acela care genereaza intalnirea pe piata a cererii cu oferta si a vanzatorului cu cumparatorul. Ceea ce conteaza sunt functiile sau atributele produsului, care aduc cumparatorului servicii sau avantaje de un anumit gen.
Studiul produsului nu poate fi complet daca nu au fost abordate, pe rand, toate componentele sale capabile sa influenteze perceptia si cererea pe piata, si anume:
- Caracteristicile fizice sau atributele
- Functiile produsului
- Sistemul de sustinere
1.1 Atribute
a)Fizionomie si caracteristici
Cand vorbim de fizionomie , caracteristici fizice si utilizare trebuie sa tinem cont de modul de fabricare, de caracteristicile si calitatea materialelor folosite in obtinerea produsului.
Conform rezultatelor obtinute in urma cercetarii efectuate pe piata de catre firma noastra, am decis ca testul este de tip caseta avand urmatoarele caracteristici fizice:
? Culoarea: rosu si alb
?Materialul din care este confectionat: plastic si aluminiu.
? Dimensiuni: 10 mm x 129 mm x 18 mm.
? Greutate: 12 grame.
? Elemente tehnice: ecran digital, leduri, difuzor. Grafic 1.
b)Utilizare principala
Functia sa de baza consta in determinarea existentei unei sarcini inca din primele 5 zile de la contactul sexual neprotejat sau din prima zi de intarziere a ciclului menstrual.
1.2 Sistem de sustinere 
a) Marca- reprezinta elementul esential al strategiei produsului, ea avand rolul de a identifica un bun material sau un serviciu propus cumparatorilor de catre un producator sau distribuitor. Marca asigura individualizarea ofertei si prin aceasta ii asigura pozitionare si forta in lupta de concurenta, adaugandu-i valoare.
Ca un element de identificare marca joaca un rol foarte important in distributia si comercializarea testelor de sarcina. 
Marca firmei este formata din urmatoarele elemente:
- Numele de marca: element verbal format din cuvinte si cifre care joaca un rol de stimul auditiv. In cazul produsului nostru, numele de marca este : Safe4Soul. 
Am ales acest nume pornind de la termenii din limba engleza ,,safe"= sigur si ,,soul"= suflet, rezultand un nume sugestiv deoarece scoate in evidenta ca testul de sarcina ofera ,,SIGURANTA SUFLETULUI TAU".
- Semnul de marca (emblema sau logo-ul): element vizual format dintr-un desen, imagine sau o reprezentare grafica plana si in relief care au rol de stimuli vizual. In cazul nostru aceasta este: 
- Slogan: <<Pentru linistea sufletului tau! >> 
b) Numele comercial este element patrimonial si nu are doar functia de nominalizare si individulaizare, ci constituie suportul public pe care se grefeaza clientela si imaginea. Numele comercial al testului nostru este Safe4Soul.
c)Eticheta este un element obligatoriu pentru unele produse si optional pentru altele. Ea poate fi o simpla precizare scrisa si atasata produsului, dar si o creatie grafica complexa. incorporata in produs sau ambalaj. 
Informatiile esentiale necesare identificarii produsului nostru vor aparea pe eticheta lui, in cazul nostru eticheta va arata astfel:
d) Ambalajul- indeplineste o functie vitala pentru majoritatea produselor. El protejeaza bunurile, ajuta la mentinerea proprietatilor produsului si promovarea acestuia. Joaca rolul si de "vanzator mut", deoarece produsul nostru este nou pe piata, ambalajul trebuie sa capteze atentia cumparatorului si sa faca distinctia intre testul nostru si celelalte teste de sarcina. Ambalajul testului nostru de sarcina ofera informatii esentiale despre produs, cum ar fi: tipul testului, mod de utilizare, termen de valabilitate, date de identificare, continutul pachetului, desenul produsului.


Fisiere in arhiva (1):

  • Mixul de Marketing - Test de Sarcina.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!