Portile din fier forjat reprezinta unele dintre cele mai de succes produse existente pe piata. Tot mai multi oameni isi manifesta interesul de a achizitiona un astfel de bun, de folosinta indelungata, usor de intretinut si care le asigura satisfacerea nevoilor de securitate si de stima. Nu este deloc usor sa studiezi cerintele tuturor clientilor, insa este absolut necesar ca acestea sa fie intelese pentru a le putea oferi exact produsele de care au nevoie. Intrucat societatea noastra se afla la inceputul traseului sau economic, o cercetare de piata a fost cheia spre succesul patrunderii pe piata portilor din fier forjat. Din pacate, relationarea directa cu potentialii consumatori are si dezavantajele ei, iar aceste lucruri le-am intampinat la efectuarea anchetei stradale. Reticenta unora, refuzul altora nu a fost pentru noi un obstacol, ci doar un pas inainte mai lent, insa mai determinat sa aflam ce isi doresc oamenii. Cu eforturi sustinute, am reusit sa aplicam chestionarele concepute, am centralizat toate datele, iar prin intermediul prelucrarii lor am obtinut cateva rezultate cantitative care ne demonstreaza faptul ca desi exista suficienti producatori si comercianti de porti din fier forjat, oamenii sunt interesati sa consulte oferta de produse a firmei noastre. Am incercat sa ne punem in locul clientilor si am dorit sa ne raspundem la cateva intrebari, precum: "De ce as cumpara o poarta din fier forjat?" sau "De ce as cumpara porti din fier forjat de la Metalux?". Personal, noi am cumpara aceste produse doar daca ar avea ceva deosebit, ceva care sa le individualizeze de restul portilor din fier forjat ce exista pe piata ieseana. Am mai cumpara aceste porti daca ne-ar fi asigurate si servicii pre-vanzare (informare, negoicere asupra preturilor) si post-vanzare (transport si montare gratuita, garantii,etc.). De asemenea o campanie de publicitate intensa ne-ar starni interesul si curiozitatea, daca nu sa achizitionam, ceea ce ar fi de preferat din partea clientilor, macar sa ne interesam de aceste produse ale firmei Metalux. Consideram ca si distributia are rolul ei deoarece asa se poate acoperi o arie mai mare si in acelasi timp am putea dobandi o cota de piata mai mare. Efectiv dorim sa fim "oamenii potriviti, la locul, cu produsele si preturile potrivite". Cu alte cuvinte, pentru a ne asigura succesul patrunderii pe piata produselor din fier forjat este foarte important sa nu excludem nici un element al mixului de marketing: produs, pret, promovare si plasament. 1. Configurarea produsului SC METALUX SRL si-a propus ca, in urma cercetarii de marketing efectuata, sa lanseze pe piata o noua tipologie de porti din fier forjat. Deoarece aspectul cel mai des invocat de respondentii chestionarelor aplicate referitor la ceea ce cauta oamenii la o poarta a fost securitatea, ne-am propus sa imbinam utilul cu placutul si sa realizam o poarta din fier forjat ce are incorporat in partea superioara un sistem de supraveghere bazat pe senzori de miscare si camere ascunse de monitorizare ce se activeaza atunci cand senzorii detecteaza miscare. Acest sistem nu este observabil tocmai pentru a nu deteriora in nici un fel imaginea portii, iar eventualii "vizitatori" sa fie luati prin surprindere. Sistemul acesta de supraveghere va conferi clientilor, pe langa sentimentul de securitate, si un adevarat ansamblu de mijloace fizice care sa le ofere protectie. Sistemul are autonomie de inregistrare de 1000 de ore, iar senzorii se autoincarca in timpul zilei de la lumina solara. Camere de supraveghere sunt montate in stalpii portilor in partea superioara. Senzorii sunt capabili sa detecteze miscarea de la 1,5 metri distanta. Astfel orice persoana care se va apropia de proprietatea individuala va fi filmata, iar inregistrarea va fi transmisa si stocata pe un support extern localizat tot in stalpul portii. Pe o poarta standard se monteaza doua camera, insa la solicitarea clientilor numarul lor poate creste. Portile au rolul de a proteja intrarea in curte si totodata, de o decora. Deoarece poarta este primul element cu care musafirii iau contact, aceasta trebuie sa fie aspectoasa si sa il reprezinte pe detinatorul ei. In acelasi timp, poarta trebuie sa se incadreze in arhitectura generala a caminului sau a sediului companiei. Atunci cand vorbim de porti, ne referim automat la porti pietonale si la porti pentru accesul auto. Nu exista o dimensiune standard pentru poarta pietonala din fier forjat, insa printre cele mai utilizate dimensiuni sunt 1000 cm x 2000cm sau pot varia intre 1600 cm x 2000 cm. In ceea ce priveste portile din fier forjat pentru accesul auto dimensiunile difera foarte mult, neexistand dimensiuni predefinite ci doar cerinte diverse de satisfacut ale clientilor in functie de necesitati.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).