Mixul de marketing - porți din fier forjat - SC Metalux SRL

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 4367
Mărime: 183.46KB (arhivat)
Publicat de: Eric Ghiță
Puncte necesare: 6
Universitatea Alexandru Ioan Cuza Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor

Extras din referat

Porţile din fier forjat reprezintă unele dintre cele mai de succes produse existente pe piaţă. Tot mai multi oameni îşi manifestă interesul de a achiziţiona un astfel de bun, de folosinţă îndelungată, uşor de întreţinut şi care le asigură satisfacerea nevoilor de securitate şi de stimă.

Nu este deloc uşor să studiezi cerinţele tuturor clienţilor, însă este absolut necesar ca acestea să fie înţelese pentru a le putea oferi exact produsele de care au nevoie. Întrucât societatea noastră se află la începutul traseului său economic, o cercetare de piaţă a fost cheia spre succesul pătrunderii pe piaţa porţilor din fier forjat. Din păcate, relaţionarea directă cu potenţialii consumatori are şi dezavantajele ei, iar aceste lucruri le-am întâmpinat la efectuarea anchetei stradale. Reticenţa unora, refuzul altora nu a fost pentru noi un obstacol, ci doar un pas înainte mai lent, însă mai determinat să aflăm ce îşi doresc oamenii. Cu eforturi susţinute, am reuşit să aplicăm chestionarele concepute, am centralizat toate datele, iar prin intermediul prelucrării lor am obţinut câteva rezultate cantitative care ne demonstrează faptul că deşi există suficienţi producători şi comercianţi de porţi din fier forjat, oamenii sunt interesaţi să consulte oferta de produse a firmei noastre.

Am încercat să ne punem în locul clienţilor şi am dorit să ne răspundem la câteva întrebări, precum: “De ce aş cumpăra o poartă din fier forjat?” sau “De ce aş cumpăra porţi din fier forjat de la Metalux?”. Personal, noi am cumpăra aceste produse doar dacă ar avea ceva deosebit, ceva care să le individualizeze de restul porţilor din fier forjat ce există pe piaţa ieşeană. Am mai cumpăra aceste porţi daca ne-ar fi asigurate şi servicii pre-vânzare (informare, negoicere asupra preţurilor) şi post-vânzare (transport şi montare gratuită, garanţii,etc.). De asemenea o campanie de publicitate intensă ne-ar stârni interesul şi curiozitatea, dacă nu să achiziţionăm, ceea ce ar fi de preferat din partea clienţilor, măcar să ne interesăm de aceste produse ale firmei Metalux. Considerăm că şi distribuţia are rolul ei deoarece aşa se poate acoperi o arie mai mare şi în acelaşi timp am putea dobândi o cotă de piaţă mai mare. Efectiv dorim să fim “oamenii potriviţi, la locul, cu produsele şi preţurile potrivite”.

Cu alte cuvinte, pentru a ne asigura succesul pătrunderii pe piaţa produselor din fier forjat este foarte important să nu excludem nici un element al mixului de marketing: produs, preţ, promovare şi plasament.

1. Configurarea produsului

SC METALUX SRL şi-a propus ca, în urma cercetării de marketing efectuată, să lanseze pe piaţă o nouă tipologie de porţi din fier forjat. Deoarece aspectul cel mai des invocat de respondenţii chestionarelor aplicate referitor la ceea ce caută oamenii la o poartă a fost securitatea, ne-am propus să îmbinăm utilul cu plăcutul şi să realizăm o poartă din fier forjat ce are încorporat în partea superioară un sistem de supraveghere bazat pe senzori de mişcare şi camere ascunse de monitorizare ce se activează atunci când senzorii detectează mişcare. Acest sistem nu este observabil tocmai pentru a nu deteriora în nici un fel imaginea porţii, iar eventualii “vizitatori” să fie luaţi prin surprindere.

Sistemul acesta de supraveghere va conferi clienţilor, pe lângă sentimentul de securitate, şi un adevărat ansamblu de mijloace fizice care să le ofere protecţie. Sistemul are autonomie de înregistrare de 1000 de ore, iar senzorii se autoîncarcă în timpul zilei de la lumina solară.

Camere de supraveghere sunt montate în stâlpii porţilor în partea superioară. Senzorii sunt capabili să detecteze mişcarea de la 1,5 metri distanţă. Astfel orice persoană care se va apropia de proprietatea individuală va fi filmată, iar înregistrarea va fi transmisă şi stocată pe un support extern localizat tot în stâlpul porţii. Pe o poartă standard se montează două camera, însă la solicitarea clienţilor numărul lor poate creşte.

Porţile au rolul de a proteja intrarea în curte şi totodată, de o decora. Deoarece poarta este primul element cu care musafirii iau contact, aceasta trebuie să fie aspectoasă şi să îl reprezinte pe deţinătorul ei. În acelaşi timp, poarta trebuie să se încadreze în arhitectura generală a căminului sau a sediului companiei. Atunci când vorbim de porti, ne referim automat la porţi pietonale şi la porţi pentru accesul auto. Nu există o dimensiune standard pentru poarta pietonală din fier forjat, însă printre cele mai utilizate dimensiuni sunt 1000 cm x 2000cm sau pot varia între 1600 cm x 2000 cm. În ceea ce priveşte porţile din fier forjat pentru accesul auto dimensiunile diferă foarte mult, neexistând dimensiuni predefinite ci doar cerinţe diverse de satisfăcut ale clienţilor în funcţie de necesităţi.

Preview document

Mixul de marketing - porți din fier forjat - SC Metalux SRL - Pagina 1
Mixul de marketing - porți din fier forjat - SC Metalux SRL - Pagina 2
Mixul de marketing - porți din fier forjat - SC Metalux SRL - Pagina 3
Mixul de marketing - porți din fier forjat - SC Metalux SRL - Pagina 4
Mixul de marketing - porți din fier forjat - SC Metalux SRL - Pagina 5
Mixul de marketing - porți din fier forjat - SC Metalux SRL - Pagina 6
Mixul de marketing - porți din fier forjat - SC Metalux SRL - Pagina 7
Mixul de marketing - porți din fier forjat - SC Metalux SRL - Pagina 8
Mixul de marketing - porți din fier forjat - SC Metalux SRL - Pagina 9
Mixul de marketing - porți din fier forjat - SC Metalux SRL - Pagina 10
Mixul de marketing - porți din fier forjat - SC Metalux SRL - Pagina 11
Mixul de marketing - porți din fier forjat - SC Metalux SRL - Pagina 12
Mixul de marketing - porți din fier forjat - SC Metalux SRL - Pagina 13

Conținut arhivă zip

  • Mixul de Marketing - Porti din Fier Forjat - SC Metalux SRL.docx

Alții au mai descărcat și

Cercetare marketing - piața porți de fier forjat SC Metalux SRL

1.Descrierea agentului economic SC METALUX SRL SC Metalux SRL este o societate specializată în producerea, comercializarea şi întreţinerea...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?