Introducere: Firma Avon Cosmetics este cea mai mare firma de cosmetice in sistemul de vanzari directe. Avon a fost chiar prima companie care a oferit femeilor sansa de a deveni independente si de a-si atinge propriile lor teluri de mandrie si respect de sine. Astazi, lucreaza pentru Avon mai multe femei decat pentru orice alta companie din lume. Firma: - o vechime de 121 de ani, - peste 3,7 milioane de reprezentani in intreaga lume - compania are sediul central in Bucuresti, unde lucreaza la ora actuala 437 de angajati. - opereaza in peste 90 de centre de pe intreg teritoriul Romaniei - a reusit sa devina compania care intelege si satisface cel mai bine nevoile femeilor in ceea ce priveste frumusetea si sentimentul implinirii personale - echipa tanara, angazatii au varsta medie cuprinsa intre 25-35 ani - departamentele Avon de cercetare si dezvoltare sunt alcatuite din experti in majoritatea domeniilor stiintifice si colaboreaza cu oameni de stiinta recunoscuti pe plan mondial. - o companie social responsabila, etica, care este privita si admirata ca fiind un model de succes. Piata: - lider mondial in vanzarea directa a produselor cosmetice - peste 143 de tari unde isi desfasoara activitatea - 84% din femeile Romaniei (cu varste cuprinse intre 15-69 ani) au fost fericite cu AVON - cifra de afaceri 9,8 mld de dolari - detine marci care se adreseaza tuturor segmentelor de piata -compania cauta noi oportunitati de dezvoltare si continua sa imbunatateasca profitabilitatea. -. In prezent, 8 din 10 femei cu varsta cuprinsa intre 15 si 59 de ani sunt cliente Avon I.POLITICA DE PRODUS La ora actuala, compania comercializeaza peste 2.000 de produse cosmetice: parfumuri, produse de machiaj, ingrijire personala, ingrijirea parului etc. Acestea sunt prezentate in Brosura Avon, care are peste 180 de pagini si este tiparita o data la 3 saptamani, in peste 500.000 de exemplare. Brosura poate fi accesata si online pe site-ul companiei. GAMA DE PRODUSE: -LARGIMEA GAMEI: PESTE 50 de linii de produse -PROFUNZIMEA GAMEI: 2000 de produse -LUNGIMEA GAMEI: 2000 de produse Optiunile companiei privitor la dimensiunile, structura si dinamica gamei de produse pe care le fabrica si comercializeaza se reflecta in strategia de produs. COMPONENTELE PRODUSELOR: 1.Componente corporale: - calitatea superioara a produselor AVON; - forme specifice AVON in ceea ce priveste ambalajul - continutul, greutatea si densitatea specifice produselor cosmetic. 2.Componentele acorporale: - numele si marca se regasesc pe toate produsele avon; - modul de folosinta este stipulat pe ambalaj in functie de destinatia produsului; - pretul produselor se regaseste in brosura perioadei respective;
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).