Mixul de Marketing la Avon

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 1149
Mărime: 32.06KB (arhivat)
Publicat de: Ghenadie Buzatu
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Neagoe Cristina
UNIVERSITATEA ROMÂNO-AMERICANĂ Facultatea de Management-Marketing

Extras din referat

Introducere:

Firma Avon Cosmetics este cea mai mare firma de cosmetice in sistemul de vanzari directe. Avon a fost chiar prima companie care a oferit femeilor şansa de a deveni independente şi de a-şi atinge propriile lor ţeluri de mândrie şi respect de sine. Astăzi, lucrează pentru Avon mai multe femei decât pentru orice altă companie din lume.

Firma:

- o vechime de 121 de ani,

- peste 3,7 milioane de reprezentani in intreaga lume

- compania are sediul central in Bucuresti, unde lucreaza la ora actuala 437 de angajati.

- opereaza in peste 90 de centre de pe intreg teritoriul Romaniei

- a reuşit să devină compania care înţelege si satisface cel mai bine nevoile femeilor în ceea ce priveşte frumusetea şi sentimentul implinirii personale

- echipa tanara, angazatii au varsta medie cuprinsa intre 25-35 ani

- departamentele Avon de cercetare si dezvoltare sunt alcatuite din experti in majoritatea domeniilor stiintifice si colaboreaza cu oameni de stiinta recunoscuti pe plan mondial.

- o companie social responsabila, etica, care este privita si admirata ca

fiind un model de succes.

Piata:

- lider mondial in vanzarea directa a produselor cosmetice

- peste 143 de tari unde isi desfasoara activitatea

- 84% din femeile României (cu vârste cuprinse între 15-69 ani) au fost fericite cu AVON

- cifra de afaceri 9,8 mld de dolari

- detine marci care se adreseaza tuturor segmentelor de piata

-compania cauta noi oportunitati de dezvoltare si continua sa imbunatateasca profitabilitatea.

-. In prezent, 8 din 10 femei cu varsta cuprinsa intre 15 si 59 de ani sunt cliente Avon

I.POLITICA DE PRODUS

La ora actuala, compania comercializeaza peste 2.000 de produse cosmetice: parfumuri, produse de machiaj, ingrijire personala, ingrijirea parului etc. Acestea sunt prezentate in Brosura Avon, care are peste 180 de pagini si este tiparita o data la 3 saptamani, in peste 500.000 de exemplare. Brosura poate fi accesata si online pe site-ul companiei.

GAMA DE PRODUSE:

-LARGIMEA GAMEI: PESTE 50 de linii de produse

-PROFUNZIMEA GAMEI: 2000 de produse

-LUNGIMEA GAMEI: 2000 de produse

Optiunile companiei privitor la dimensiunile, structura si dinamica gamei de produse pe care le fabrica si comercializeaza se reflecta în strategia de produs.

COMPONENTELE PRODUSELOR:

1.Componente corporale:

- calitatea superioara a produselor AVON;

- forme specifice AVON in ceea ce priveste ambalajul

- continutul, greutatea si densitatea specifice produselor cosmetic.

2.Componentele acorporale:

- numele si marca se regasesc pe toate produsele avon;

- modul de folosinta este stipulat pe ambalaj in functie de destinatia produsului;

- pretul produselor se regaseste in brosura perioadei respective;

Preview document

Mixul de Marketing la Avon - Pagina 1
Mixul de Marketing la Avon - Pagina 2
Mixul de Marketing la Avon - Pagina 3
Mixul de Marketing la Avon - Pagina 4
Mixul de Marketing la Avon - Pagina 5
Mixul de Marketing la Avon - Pagina 6
Mixul de Marketing la Avon - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Mixul de Marketing la Avon.docx

Alții au mai descărcat și

Strategii și Politici de Marketing la Avon Cosmetics

Introducere Acest proiect îşi propune definirea politicii de marketing a firmei Avon Cosmetics în România, de asemenea tratează strategia de piaţă...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Marketing social și responsabilitatea socială

LISTĂ FIGURI Figura 1. Diferenţa dintre marketingul societal şi marketingul social Figura 2. Piramida responsabiltăţii sociale Figura 3....

Tehnici promoționale utilizate în procesul comunicării de compania Avon Cosmetics România

Lucrarea de faţă ce are ca temă principală “Analiza mixului de marketing în cadrul companiei AVON Cosmetics România” abordează o temă extrem de...

Politica de produs - Element de bază al mixului de marketing

INTRODUCERE Astăzi, marketingul este o condiţie de bază a reuşitei pe piaţă. În condiţiile unei economii globale caracterizate, printr-o...

Marketing internațional - studiu de caz Avon Cosmetics

Istoric Povestea Avon incepe in urma cu 120 de ani, cand fondatorul sau David McConnell, un vanzator de carti pe atunci, a descoperit ca...

SC Avon Cosmetics România SRL

I.Introducere Am ales firma AVON deoarece este cea mai mare companie din lume de produse cosmetice in sistemul de vanzari directe si opereaza in...

Comunicarea în Marketing

INTRODUCERE Comunicarea în marketing reprezintă un concept relativ nou, apărut în ultimele decenii ale secolului al XX-lea, ca urmare a evoluției...

Elaborarea politicii de marketing a firmei Avon Cosmetics România

CAPITOLUL I STRATEGIA DE PIAȚĂ - COMPONENTĂ ESENȚIALĂ A POLITICII DE MARKETING Conducerea strategică fiind un atribut al întreprinderii moderne,...

Studiu de piață pe firma Avon

CAPITOLUL I DESCRIEREA FIRMEI SCURT ISTORIC Avon,compania care a infrumusetat viata a milioane de femei. Cine nu a auzit de Avon?Dar cine ii...

Ai nevoie de altceva?