Mixul de Marketing la Avon

Extras din referat Cum descarc?

Introducere:
Firma Avon Cosmetics este cea mai mare firma de cosmetice in sistemul de vanzari directe. Avon a fost chiar prima companie care a oferit femeilor sansa de a deveni independente si de a-si atinge propriile lor teluri de mandrie si respect de sine. Astazi, lucreaza pentru Avon mai multe femei decat pentru orice alta companie din lume.
Firma:
- o vechime de 121 de ani,
- peste 3,7 milioane de reprezentani in intreaga lume
- compania are sediul central in Bucuresti, unde lucreaza la ora actuala 437 de angajati.
- opereaza in peste 90 de centre de pe intreg teritoriul Romaniei
- a reusit sa devina compania care intelege si satisface cel mai bine nevoile femeilor in ceea ce priveste frumusetea si sentimentul implinirii personale
- echipa tanara, angazatii au varsta medie cuprinsa intre 25-35 ani 
- departamentele Avon de cercetare si dezvoltare sunt alcatuite din experti in majoritatea domeniilor stiintifice si colaboreaza cu oameni de stiinta recunoscuti pe plan mondial.
- o companie social responsabila, etica, care este privita si admirata ca
fiind un model de succes.
Piata:
- lider mondial in vanzarea directa a produselor cosmetice
- peste 143 de tari unde isi desfasoara activitatea
- 84% din femeile Romaniei (cu varste cuprinse intre 15-69 ani) au fost fericite cu AVON
- cifra de afaceri 9,8 mld de dolari
- detine marci care se adreseaza tuturor segmentelor de piata
-compania cauta noi oportunitati de dezvoltare si continua sa imbunatateasca profitabilitatea. 
-. In prezent, 8 din 10 femei cu varsta cuprinsa intre 15 si 59 de ani sunt cliente Avon
I.POLITICA DE PRODUS
La ora actuala, compania comercializeaza peste 2.000 de produse cosmetice: parfumuri, produse de machiaj, ingrijire personala, ingrijirea parului etc. Acestea sunt prezentate in Brosura Avon, care are peste 180 de pagini si este tiparita o data la 3 saptamani, in peste 500.000 de exemplare. Brosura poate fi accesata si online pe site-ul companiei.
GAMA DE PRODUSE:
-LARGIMEA GAMEI: PESTE 50 de linii de produse
-PROFUNZIMEA GAMEI: 2000 de produse
-LUNGIMEA GAMEI: 2000 de produse
Optiunile companiei privitor la dimensiunile, structura si dinamica gamei de produse pe care le fabrica si comercializeaza se reflecta in strategia de produs. 
COMPONENTELE PRODUSELOR:
1.Componente corporale:
- calitatea superioara a produselor AVON;
- forme specifice AVON in ceea ce priveste ambalajul
- continutul, greutatea si densitatea specifice produselor cosmetic.
2.Componentele acorporale:
- numele si marca se regasesc pe toate produsele avon;
- modul de folosinta este stipulat pe ambalaj in functie de destinatia produsului;
- pretul produselor se regaseste in brosura perioadei respective;


Fisiere in arhiva (1):

  • Mixul de Marketing la Avon.docx

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!