Mixul de Marketing în Cadrul Vodafone

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Vodafone Romania este detinuta 100% de catre Vodafone Group Plc.

Astazi, Vodafone Group Plc este cea mai mare companie de telecomunicatii mobile din lume, cu o prezenta semnificativa in Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Asia Pacific si Statele Unite prin diviziile sale, joint ventues, achizitii si investitii. Cu o gama completa de servicii de telecomunicatii mobile de voce si de date, Vodafone ofera in prezent servicii catre peste 303 de milioane de clienti din intreaga lume.

In Romania, acopera 99.31% din populatie cu 7.79 milioane de utilizatori (la 31 Decembrie 2011).

Vodafone Group Plc este un operator de telefonie mobila cu sediul central in Newbury,Berkshire, Anglia. Numele de Vodafone vine de la Voice data fone ales de companie pentru a "reflecta" furnizarea de servicii de voce si de date in telefonia mobila.

Compania a fost fondata in 1983 sub numele de Racal Telecom devenind independent in 1985 sub sigla Vodafone.

In septembrie 1991, Racal si Vodafone se despart in totalitate, cea mai mare separare dintre doua companii din Marea Britanie; Vodafone, in calitate de companie independenta, este cotata la Bursa din Londra si New York.

In Romania, intre anii 1997 - 2005 reteaua este cunoscuta sub numele Connex, dupa care se renunta complet la acest nume, fiind rebranduit sub numele Vodafone.

In 1998 devine primul operator GSM din Romania care a lansat serviciul de mesaje scurte - SMS

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Mixul de Marketing in Cadrul Vodafone.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
12 pagini
Imagini extrase:
12 imagini
Nr cuvinte:
2 126 cuvinte
Nr caractere:
12 959 caractere
Marime:
205.42KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
vodafone, marketing
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!