Mixul de Marketing - Friteuza

Cuprins referat Cum descarc?

1.Titlul cercetarii 2
2.Problema decizionala 2
3.Obiectivele cercetarii 2
4.Metoda cercetarii 3
4.1. Elaborarea chestionarului 3
CHESTIONAR 5
5.Operationalizarea 8
5.1. Prelucrarea informatiilor 8
6.Rezultatele cercetarii 9
7.Bugetul 9
Bibliografie 10


Extras din referat Cum descarc?

1.Titlul cercetarii
Consumatorii sunt oameni care actioneaza individual sau in grupuri mici si care achizitioneaza bunuri si servicii pentru scopuri personale,pentru satisfacerea unor nevoi specifice.Comportamentul cumparatorului reflecta conduita oamenilor in cazul cumpararii si consumului de produse. 
Astfel ca ne-am decis sa facem o cercetare de marketing inainte de a lansa produsul pe piata, pentru a cunoaste mai bine intentiile de cumparare, venitul, gospodaria, magazinul, modul de cumparare, caracteristicile, cerintele si motivatiile potentialilor clienti.Deci titlul cercetarii noastre de marketing este ,,Comportamentul consumatorului".
2.Problema decizionala
Dupa efectuarea mediului de marketing au iesit in evidenta anumite deficiente aflate in stransa legatura cu caracteristicile pietei din Romania.
Una dintre probleme o reprezinta lansarea noului produs pe piata,numit friteuza,precum si impactul ce-l va avea acesta asupra consumatorilor,in sensul daca produsul va fi vandabil sau nu.
3.Obiectivele cercetarii
1. Gradul de acoperire a intentiilor de cumparare pentru friteuze 
( materializarea lor in cumparari efective). 
2. Repartitia intentiilor de cumparare pentru friteuze in functie de venituri.
3. Repartitia intentiilor de cumparare pentru friteuze in functie de numarul de membrii ai familiei.
4. Repartitia intentiilor de cumparare pentru friteuze in functie de diversele caracteristici ale acestora: capacitatea(2 litri), numarul de programe(unu sau doi), viteza de prajire,timp maxim de programare (15-20min), consumul de ulei , consumul de energie electrica (KW/h),putere(2000W), capacitatea cosului(1 kg), carcasa termoizolanta etc.
5. Repartitia intentiilor de cumparare pentru friteuze in functie de tipul de magazin de unde cumparatorii doresc sa le achizitioneze.
6. Repartitia intentiilor de cumparare pentru friteuze in functie de modul de achizitionare.
7. Identificarea motivelor care au dus la aparitia intentiei de cumparare.
8. Studierea gradului de inzestrare a gospodariilor cu friteuze.
9. Identificarea ritmului de inlocuire a friteuzei.
4.Metoda cercetarii
Cercetarea de marketing utilizeaza metode dezvoltate si utilizate si de alte stiinte.Metoda aplicata de firma noastra este ancheta.Aceasta reprezinta o analiza a unei populatii date,in vederea obtinerii de raspunsuri precise referitoare la produsul nostru.
Aceasta ancheta nu este exhaustiva,ci pe baza de sondaj,si utilizeaza drept instrument chestionarul.Ancheta realizata de firma noastra este cea facuta la domiciliu sau la locul de consum.Am optat pentru acest tip de ancheta intrucat pentru validarea raspunsurilor avem nevoie de informatii suplimentare cu privire la personalitatea si stilul de viata al repondentilor,care pot fi observate doar acasa sau la serviciu (in cazul nostru,cumpararea de electrocasnice mici,in special friteuze).
Perioada de culegere a informatiilor: 28Martie - 30 Martie, timp de 2 ore/zi.
Modul de consemnare a raspunsurilor se va face prin inregistrarea raspunsurilor direct de catre operatorul de interviu potrivit variantei alese de respondent.
4.1. Elaborarea chestionarului
Chestionarul este instrumentul de culegere a datelor, unul din cele mai importante elemente de care depinde reusita unei cercetari selective. In elaborarea chestionarului s-a acordat atentie urmatoarelor aspecte:
- identificarea caracteristicilor cuprinse in obiectivele cercetarii si ordonarea logica a acestora;
- formularea intrebarilor ce urmeaza a fi adresate subiectului investigat. S-au utilizat intrebari multiple, introductive, de identificare, etc. S-a acordat atentie calitatii intrebarilor ( sa fie suficient de specifice, sa aiba limbaj simplu, sa evite ambiguitatea, sa fie neipotetice si neprezumtive, etc);
- dimensionarea corespunzatoare, punerea in pagina si aspectul estetic general;
- codificarea si elaborarea listei de coduri:
Intrebarea 1: -nu ma intereseaza deloc->1
-neimportanta->2
-partial important->3
-importanta->4
-foarte importanta->5


Fisiere in arhiva (1):

  • Mixul de Marketing - Friteuza.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!