Coca Cola este unul dintre cele doua marci de top din industria sifonului si cel mai mare brand de bauturi nealcoolice din lume. Imperiul international al Coca Cola se intinde pe mai mult de 200 de tari. Compania are un portofoliu mare de produse cu bauturi spumante. Industria sifonului a simtit prinderea incetinirii economice si a post-recesiunii, fluctuatiile valutare au afectat profiturile brandurile de soda de top. Popularitatea bauturilor cu soda s-a redus si datorita popularitatii crescanda a bauturilor pentru sanatate si a altor tendinte de sanatate. Pe langa cota mare de piata, Coca Cola este cunoscuta pentru imaginea puternica a brandului si pentru loialitatea ridicata a clientilor. Investeste o suma foarte mare in fiecare an in marketing si promovare pentru recunoasterea cresterii brandului si implicarea clientilor. In ultimii ani s-a concentrat pe optimizarea mixului de produse. Cititi mixul de marketing al Coca Cola si al celor sapte P - produs, plasament, pret, promovare, personal, procese si prezenta. Produs: Coca Cola are un portofoliu mare de produse de 500 de marci spumante si nemiscate. Ofera aproape 3.900 de optiuni pentru bauturi. Produsul sau principal Coca Cola este unul dintre cele mai recunoscute si valoroase branduri din lume. In portofoliul sau exista brenduri de 21 de miliarde de dolari, dintre care 19 sunt disponibile in alegeri scazute sau fara calorii. Iata cateva dintre cele mai cunoscute marci din portofoliul Coca Cola: - Coca-Cola - Cea mai populara si mai vanduta bautura racoritoare din istorie si, de asemenea, unul dintre cele mai recunoscute branduri din lume. - Sprite: o populara bautura racoritoare cu aroma de lamaie introdusa in 1961. - Fanta: Al doilea cel mai vechi brand de la Coca Cola, introdus in 1940, vine in aroma de portocala. - Coca dietetica: cunoscuta sub denumirea de Coca Cola light in multe piete. O bautura racoritoare fara zahar si fara calorii. Introducere in 1982. - Coca Cola Zero: lansat in 2005, acest brand cu zero zahar a dobandit statutul de brand de un milion de dolari in 2007. - Coca Cola life: o bautura cu continut scazut de calorii, cu zahar din trestie si extract de frunze de stevie. - Minute Maid: Un brand de suc achizitionat de Coca Cola in 1960. - Ciel: apa imbuteliata necarbonatata purificata introdusa in 1996. - Powerade: Bautura pentru energie si hidratare facuta cu carbohidrati, electroliti si lichide. - Powerade zero: Bautura sportiva si fitness cu electroliti minus caloriile. - Simply orange: suc de portocale premium 100% disponibil in sase soiuri. - Fresca: bautura racoritoare fara cafeina, cu un gust unic de citrice. - Glaceau Vitaminwater: bautura cu apa imbunatatita de nutrienti disponibila in 26 de tari. - Del Valle: O linie premium de sucuri si nectare vandute in principal in America Latina si America Centrala.
http://www.coca-colacompany.com/our-company/the-coca-cola-system http://www.coca-colacompany.com/careers/who-we-are-infographic http://www.coca-colacompany.com/stories/taste-the-feeling-launch http://www.businessrevieweurope.eu/marketing/856/Top-20-companies-with-the-biggest-advertising-budget
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).