Mixul de Marketing - Caietul Ecologic

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 2016
Mărime: 459.36KB (arhivat)
Publicat de: Constantin Crăciun
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: George Ursachi
Prezentat in cadrul Feaa.

Extras din referat

Capitolul 1

Configurarea produsului

1.1 Atribute (fizionomie, caracteristici fizice, utilizare principală, secundară, etc.)

Produsul nostru, caietul ecologic este un produs curent, accesibil tuturor consumatorilor, un bun de consum cu o utilizare indelungată. O utilizare secundară a produsului este folosirea acestuia drept obiect de colecţie. Noutatea produsului consta în materialul din care este fabricat, fiind un caiet ecologic.

Culoarea aleasă pentru caietele ecologice este culoarea verde, datorită faptului ca este o culoare liniştitoare, răcoritoare, umană. Printre efectele psihologice ale culorii vezi se enumeră: linişte, bună dispoziţie, relaxare, meditaţie, echilibru, contemplare, fantezie, culoare rece, plăcută, odihnitoare şi calma, impresie intensă de prospeţime.

Firma ProEco şi-a propus, totodată, lansarea de caiete parfumate. Această gamă cuprinde doua linii de produse, si anume: linia de “caiete parfumate pentru copii şi pentru cei care inca se mai simt copii”, cuprinzând urmatoarele arome: ciocolată, vanilie şi fructe; a doua linie, cea pentru adulţi, caietele parfumate cu esenţe florale.

Caietele ecologice ProEco se regasesc în format A4, A5 şi A6, cu o greutate variabilă între 40g - 250g.

1.2 Sistem de susţinere (marcă, ambalaj, service, garanţie, etc.)

Numele caietelor este ProEco, nume cu care dorim să facem cunoscută importanţa mediului înconjurător, firma noastră fiind “PentruEcologie”. ProEco este un cuvânt uşor de pronunţat în orice limbă, uşor de memorat şi reamintit; este sugestiv pentru produsele şi serviciile oferite, totodată fiind un cuvânt familiar, cald, politicos, scurt şi simplu.

Emblema ProEco este reprezentată printr-un desen, în care este ilustrat un copac şi un pergament. Copacul semnifică prospeţime, relaxare, întruchipând totodată şi mediul înconjurător, mediu pe care firma ProEco încearcă să-l protejeze. Pergamentul simbolizează vechimea hârtiei în lume, lucru pe care firma ProEco îşi propune să-l continue doar cu ajutorul materialelor reciclabile.

Ambalajul îndeplineste o funcţie vitală pentru majoritatea produselor. El protejează bunurile, ajutând la menţinerea proprietăţilor produselor. Ambalajul caietelor ecolocige, coperta, protejează produsul, consumatorul şi totodată mediul înconjurator. Pe ambalaj (verso) se regaseşte sloganul firmei : “Nu vom salva tot ce ne-ar plăcea să salvam, dar vom salva mai mult decât dacă n-am fi încercat deloc!” , alături de coordonatele poducătorului şi specificaţiile tehnice ( format, nr. file, gramaj, cod de bare etc).

Ca servicii firma ProEco ataşează caietelor A6 un minicreion.

Preview document

Mixul de Marketing - Caietul Ecologic - Pagina 1
Mixul de Marketing - Caietul Ecologic - Pagina 2
Mixul de Marketing - Caietul Ecologic - Pagina 3
Mixul de Marketing - Caietul Ecologic - Pagina 4
Mixul de Marketing - Caietul Ecologic - Pagina 5
Mixul de Marketing - Caietul Ecologic - Pagina 6
Mixul de Marketing - Caietul Ecologic - Pagina 7
Mixul de Marketing - Caietul Ecologic - Pagina 8
Mixul de Marketing - Caietul Ecologic - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Mixul de Marketing - Caietul Ecologic.doc

Ai nevoie de altceva?