Mixul de Marketing

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 819
Mărime: 182.65KB (arhivat)
Publicat de: Renata Ștefanescu
Puncte necesare: 5

Extras din referat

1.OBIECTIV

Obiectivul urmarit il reprezinta atingerea unui volum cat mai mare de vanzari. Ne propunem sa vindem un numar de 820 cabine de dus in anul curent, ianuarie - decembrie 2008. S-a ajuns la aceast numar scazand din capacitatea de piata de 1035 de produse, numarul cabinelor de dus vandute in anul 2007.

1035 – 215 = 820 cabine de dus

• 1035 capacitatea de piata, (numarul total al camerelor, hotelurilor si pensiunilor din Iasi, clienti potentiali);

• 215 numarul camerelor hotelurilor Unirea si Select, renovate in anul 2007.

2.STRATEGII

Strategie de promovare:

Una dintre strategiile pe care firma le-a ales pentru marca Exyndush este strategia de “tragere”.Aceasta consta in realizarea unei campanii publicitare directionate in special spre potentialii clienti.

Ne bazam pe faptul ca acestia, mai bine informati si motivati prin publicitate vor cauta produsele noastre pentru a le achizitiona.

Promovarea cabinelor de dus a fost realizata prin intermediul a trei canele media: publicitate TV, articole in presa si expozitii comerciale.

Acestea vor contribui concomitent la promovarea produsului pe o perioada de o luna, 1 iunie - 30 iunie 2008.

Strategie de pret:

O alta strategie folosita de firma nostra este strategia de pret, si anume strategia pretului de “penetrare”.

Aceasta strategie se refera la practicarea unui nivel al pretului mai redus pentru a stimula cresterea cererii.

Preturile cabinelor de dus variaza in functie de dotarile pe care le au. Astfel,se disting trei niveluri de pret: 1.500 RON, 2.000 RON,2.500 RON.

Strategie de distributie:

Firma are o retea proprie de distributie, concretizata in doua puncte de desfacere, localizate in orasul Iasi. Primul magazine este pe Soseaua Nationala nr.33, iar al II-lea pe Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant nr.15.

Preview document

Mixul de Marketing - Pagina 1
Mixul de Marketing - Pagina 2
Mixul de Marketing - Pagina 3
Mixul de Marketing - Pagina 4
Mixul de Marketing - Pagina 5
Mixul de Marketing - Pagina 6
Mixul de Marketing - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Mixul de Marketing.doc

Te-ar putea interesa și

Prezentarea politicii de promovare a unei societăți

INTRODUCERE Lucrarea prezintă, în partea teoretică, conceptul general de marketing, marketingul ca o componentă de bază a mediului economic, ce...

Strategia de marketing a firmei Bona Avis

ELABORAREA STRATEGIEI DE MARKETING. ASPECTE TEORETICE 1.1. Rolul strategiei de marketing pentru atingerea obiectivului Strategia de marketing are...

Mixul de Marketing la Mcdonald's

INTRODUCERE Ultimele decenii ale acestui secol a impus un nou concept, marketing, folosit cu o mare frecvenţă atât în teorie cât şi în practica...

Marketing financiar-bancar - analiza mixului de marketing la Banca Transilvania

Capitolul 1. 1. Mixul de marketing în domeniul bancar Importanta activitatii de marketing este demonstrata în conditiile în care, pe de-o parte...

Promovarea pastelor făinoase în cadrul societatii. Grupul Loulis - Romanian Flour Mills Loulis SA

INTRODUCERE Tema prezentată, “Promovarea produselor din cadrul Roumanian Flour Mills Loulis S.A.”, doreşte să evidenţieze produsele şi modalitatea...

Mixul de marketing

INTRODUCERE În condiţiile economiei contemporane, ale sporirii şi diversificării neîntrerupte a bunurilor şi serviciilor destinate satisfacerii...

Mixul de marketing la SC EUROSPORT DHS SA

CAPITOLUL I ABORDÃRI TEORETICE PRIVIND MIXUL DE MARKETING 1.1 No.iunea de mix marketing Apariția marketingului este strâns legată de existența...

Mixul de marketing în administrația publică

CAPITOLUL I MARKETINGUL PUBLIC - ASPECTE TEORETICE 1.1 Ce vor și ce primesc cetățenii de la instituțiile publice Orice societate are nevoie de...

Ai nevoie de altceva?