Extras din referat
1.OBIECTIV
Obiectivul urmarit il reprezinta atingerea unui volum cat mai mare de vanzari. Ne propunem sa vindem un numar de 820 cabine de dus in anul curent, ianuarie - decembrie 2008. S-a ajuns la aceast numar scazand din capacitatea de piata de 1035 de produse, numarul cabinelor de dus vandute in anul 2007.
1035 – 215 = 820 cabine de dus
• 1035 capacitatea de piata, (numarul total al camerelor, hotelurilor si pensiunilor din Iasi, clienti potentiali);
• 215 numarul camerelor hotelurilor Unirea si Select, renovate in anul 2007.
2.STRATEGII
Strategie de promovare:
Una dintre strategiile pe care firma le-a ales pentru marca Exyndush este strategia de “tragere”.Aceasta consta in realizarea unei campanii publicitare directionate in special spre potentialii clienti.
Ne bazam pe faptul ca acestia, mai bine informati si motivati prin publicitate vor cauta produsele noastre pentru a le achizitiona.
Promovarea cabinelor de dus a fost realizata prin intermediul a trei canele media: publicitate TV, articole in presa si expozitii comerciale.
Acestea vor contribui concomitent la promovarea produsului pe o perioada de o luna, 1 iunie - 30 iunie 2008.
Strategie de pret:
O alta strategie folosita de firma nostra este strategia de pret, si anume strategia pretului de “penetrare”.
Aceasta strategie se refera la practicarea unui nivel al pretului mai redus pentru a stimula cresterea cererii.
Preturile cabinelor de dus variaza in functie de dotarile pe care le au. Astfel,se disting trei niveluri de pret: 1.500 RON, 2.000 RON,2.500 RON.
Strategie de distributie:
Firma are o retea proprie de distributie, concretizata in doua puncte de desfacere, localizate in orasul Iasi. Primul magazine este pe Soseaua Nationala nr.33, iar al II-lea pe Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant nr.15.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Mixul de Marketing.doc