Mix de Marketing SC Filbac SA

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 2184
Mărime: 22.97KB (arhivat)
Publicat de: Narcis Damian
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Sabou Felicia

Extras din referat

1.Descrierea firmei

Denumirea societatii este Filbac, societate pe actiuni, cu sediul in Tg Lapus, str. Tiblesului, nr. 114, infiintata in 1978, avand ca obiect de activitate “producerea si comercializarea firelor din bumbac si tip bumbac” din cadrul Intreprinderii Textile Maramures Baia Mare, luandu-si statutul de sine statatoare cu personalitate juridical in 1990 odata cu legea 15/1990 privind reorganizarea societatilor economice.

Filatura de bumbac s-a transformat in societate comerciala pe actiuni prin H.G. 1296/13.12.1990, cu certificatul nr. 130155/22.03.1998 luand denumirea de “SOCIETATE COMERCIALA FILBAC S.A.”Tg Lapus.

In urma restructurarii de la finele anului 2005, inceputul anului 2006, SC FILBAC SA si-a schimbat profilul de activitate din “producerea si comercializarea firelor din bumbac si tip bumbac” in productie de mic mobilier, mobilier din lemn masiv, scaune si fotolii, elemente de canapele finalizat prin schimbarea statutului societatii si a domeniului de activitate prin Hotararea A.G.O.A nr.2/28.12.2007 ca activitate principala “fabricarea de mobile n.c.a-3109 , cod CAEN”; iar ca activitate secundara “ Fabricarea altor articole textile n.c.a. – 1399 cod CAEN”, impartita pe doua centre de productie:

a. Tamplarie –care reprezinta un procent de 90 % din cifra de afaceri; cu doua activitati pe centru de productie:

a.1. Productia scaunelor tapitate cu o dezvoltarea ascendenta a acestor produse in special tapitare integrala a scaunelor pe linia de scaune, special create pentru aceste articole care reprezinta un procent de 50% din cifra de afaceri cu tendinta de majorare a capacitatii de productie.

a.2. Productia de elemente de gradina si de plaja precum si a semifabricatelor ( elemente, rame canapele) pentru canapele si fotolii care reprezinta un procent de 40% din cifra de afaceri.

b. Confectii – reprezentand un procent de 10% din cifra de afaceri

Capacitatea de productie de confectii a fost creata pentru asigurarea produselor ( huse, saci, confectionati ) necesari pentru activitatea de tapitare care vin inglobate in produsul final.

2.Consumatorul specific

Societatea are incheiate contracte ferme de export direct si indirect in proportie de 90% din cifra de afaceri, pe piata:

- Interna: principalul client este SC TAPARO SRL Tg. Lapus, pentru care se livreaza atat produse complete (saci rufe, sezlonguri, scaune pescaresti, tabureti) avand ca destinatie exportul catre firma IKEA, precum si semifabricate, elemente lemn sau rame pentru canapele

- Externa: produse complete (scaune tapitate si fotolii) pentru firmele: HABUFA Olanda, Broden Trading Ltd Cipru, Hazenkamp Olanda, Valco Sas.

Nume Produsul Ponderea in total vanzari

Habufa Olanda Scaune si fotolii 60%

Broden Trading Cipru Scaune 5%

Hazen Kamp Olanda Scaune si fotolii 2%

Taparo SRL Tg Lapus Elemente canapele 30%

3. Produsele firmei

In acest moment activitatea de baza este productia de articole tapitate, urmata de productia din lemn cu suport texztil si semifabricate, activitate care s-a dezvoltat incepand cu 1998 in urmatoarea structura:

- realizarea produselor din lemn cu textil, elemente de canapele si fotolii, rame de canapele si fotolii cu livrarea acestora catre SC TAPARO SRL, avand destinatie finala export.

- realizarea produselor tapitate gen: scaune tapitate stejar si fag, cat si realizarea unor produse tapitate de complexitate mai mare: fotolii tapitate, impreuna cu produse confectionate la sectia de confectii proprie a huselor din imitatie de piele si piele, avand ca destinatie export.

In continuare voi prezenta cateva din prosusele pe care firma le realizeaza:

• SERENE: un produs elegant, executat cu rafinament, care ofera imaginea unui scaun de coferinta sau restaurant, cu finisaje natur, smoke si lava.Disponibil in mai multe variante:piele, imitatie de piele si tesatura.O optima alegere pentru cei cu gusturi rafinate;

• LYDIA: un produs rezistent, cu structura masiva, comod, optim pentru o utilizare intesiva, cu finisaj natur, smoke sau kolonial.Disponibil in mai multe variante: piele, imitatie de piele si tesatura;

• CALVINO: un produs clasic, comod, executat cu rafinament, adaptabil penru orice tip de utilizare, cu un finisaj smoke sau white wash.Disponibil in mai multe variante:piele, imitatie de piele si tesatura;

• CELESTE: un produs clasic, confortabil cu structura solida, usor de manipulat, utilizat pentru living-uri, bucatarie, sali de conferinta, etc.Disponibil in mai multe variante:piele, imitatie de piele si tesatura.

• HEMINGWAY: un fotoliu rustic, rezistent, comod, creat pentru o utilizare intesinva. Disponibil in mai multe variante:piele, imitatie de piele si tesatura. O optima alegere pentru cei cu gusturi rafinate;

• TABURET MAURA: un taburet de bar, perfect adaptat acestui scop. Disponibil in mai multe variante:piele, imitatie de piele si tesatura.Ideal pentru bar sau bucatarie;

• QUIN: un scaun simplu, elegant, comod, executat cu rafinament. Disponibil in mai multe variante:piele, imitatie de piele si tesatura.Ideal pentru orice utilizare.

Preview document

Mix de Marketing SC Filbac SA - Pagina 1
Mix de Marketing SC Filbac SA - Pagina 2
Mix de Marketing SC Filbac SA - Pagina 3
Mix de Marketing SC Filbac SA - Pagina 4
Mix de Marketing SC Filbac SA - Pagina 5
Mix de Marketing SC Filbac SA - Pagina 6
Mix de Marketing SC Filbac SA - Pagina 7
Mix de Marketing SC Filbac SA - Pagina 8
Mix de Marketing SC Filbac SA - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Mix de Marketing SC Filbac SA.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?