Mix de Marketing BCR

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 2653
Mărime: 81.74KB (arhivat)
Publicat de: Eliza Crăciun
Puncte necesare: 6

Cuprins

  1. 1) Despre BCR
  2. 2) Produsele
  3. 3) Pretul
  4. 4) Promovarea
  5. 5) Plasament
  6. 6) Bibliografie

Extras din referat

1) Despre BCR

Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 41 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 561 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.200 de bancomate şi POS - 13.500 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.

2) PRODUSE

BCR dispune de o varietate de produse si servicii care se potrivesc nevoilor tuturor clientiilor dintre care puteam enumera :

- depozite la termen – Maxiplus BCR , Succes BCR

- cont de economii – Maxicont BCR

- fonduri de economii – ERSTE MONEY MARKET RON si ERSTE BOND FLEXIBLE BCR

- pensii private

- asigurari de viata

Carduri:

Zambet Visa

-card multifunctional: card de transport cu 5% bonus pentru fiecare reincarcare a cardului de transport din contul bancar;

-card de debit: pentru cumparaturi zilnice: 1% bonus din valoarea cumparaturilor la orice supermarket si a taxelor locale din Bucuresti;

-2% bonus din valoarea cumparaturilor la toate magazinele de haine/pantofi;

-3% bonus din valoarea cumparaturilor la comercianti din zona divertisment: restaurant, baruri, cinema;

-bonus 10% pentru intrare la muzeele din Bucuresti;

-10 lei cadou pe portofelul electronic de transport, inca de la emitere.

Card de debit Visa Electron Ron :

Caracteristici:

-este un card de debit legat direct la contul curent in lei, cu tehnologie cip incorporate. Este destinat persoanelor fizice si are o perioada de valabilitate de 3 ani.

- poate fi utilizat atat in Romania, cat si in strainatate pentru plata cumparaturilor, sau pentru retragere de numerar.

Servicii necomisionabile:

-plata facturilor curente de utilitati prin ATM-urile BCR

-transfer de fonduri din propriul cont curent cu card de debit atasat intr-un alt cont deschis in lei la BCR;

-reincarcarea cartelelor de telefon mobil de la ATM-urile BCR;

Avantaje:

- reduceri acordate la comerciantii parteneri BCR;

-siguranta tranzactiilor datorita tehnoilogiei cip incorporate;

-schimbarea codului PIN direct la ATM BCR, fara commision;

- acces permanent la contul curent la care este legat, prin intermediul Serviciului de efectuare operaţiuni prin Canale Alternative BCR (Alo 24 Banking BCR şi Click 24 Banking BCR)

Card de debit Visa Clasic Ron:

Caracteristici:

-este un produs superior, care permite efectuarea de tranzactii in mediul online( plata cumparaturilor la POS/pe Internet sau retragere numerar de la bancomat) sau offline(tranzactii la imprinter) oriunde este afisata sigla VISA.

În cazul virarii salariului lunar într-un cont curent deschis la BCR, se poate acorda:

-un credit de consum acordat în limita unui plafon cuprins între 500 RON şi maxim 40.000 RON fără a depăşi 6 salarii nete

Sevicii necomisionabile:

-plata facturilor curente de utilitati prin ATM-urile BCR

-transfer de fonduri din propriul cont curent cu card de debit atasat intr-un alt cont deschis in lei la BCR;

-reincarcarea cartelelor de telefon mobil de la ATM-urile BCR.

Preview document

Mix de Marketing BCR - Pagina 1
Mix de Marketing BCR - Pagina 2
Mix de Marketing BCR - Pagina 3
Mix de Marketing BCR - Pagina 4
Mix de Marketing BCR - Pagina 5
Mix de Marketing BCR - Pagina 6
Mix de Marketing BCR - Pagina 7
Mix de Marketing BCR - Pagina 8
Mix de Marketing BCR - Pagina 9
Mix de Marketing BCR - Pagina 10
Mix de Marketing BCR - Pagina 11
Mix de Marketing BCR - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Mix de Marketing BCR.docx

Alții au mai descărcat și

Analiza mediului de marketing a SC BCR Asigurari SA

CAPITOLUL I Prezentarea S.C. BCR ASIGURĂRI S.A. 1.1. Descrierea identităţii S.C. BCR ASIGURĂRI S.A. BCR ASIGURĂRI a fost înfiinţata în anul 2001...

Mixul de Marketing Financiar-Bancar

INTRODUCERE Sectorul serviciilor este considerat a fi cea mai dinamică şi inovativă componentă a unei economii de piaţă funcţionale, devenind în...

Mix de Marketing Bancar la BCR

1. Istoricul BCR Banca Comercială Română (BCR) este cea mai mare instituţie bancară din România. Din anul 2006 este deţinută de banca austriacă...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Marketing Intern

1.1. MARKETINGUL INTERN – ABORDARE TEORETICĂ Pentru prima dată, marketingul intern a fost propus ca o soluţie a necesităţii de a oferi constant o...

Te-ar putea interesa și

Mixul de marketing bancar la sucursala BCR Caransebeș

CAPITOLUL I. Marketingul bancar, instrument de crestere a competitivitatii agentilor economici din sfera financiar bancara 1.1 . Serviciile,...

Marketingul Bancar în România și Perspectivele Sale

I N T R O D U C E R E În cadrul sectorului financiar, băncile joacă un rol crucial, fiind un sistem indispensabil al sectorului economic fără de...

Perfecționarea Sistemului de Vânzări al Băncii Comerciale Române

CAPITOLUL 1. DE CE PERFECȚIONAREA SISTEMULUI DE VÂNZĂRI AL BĂNCII COMERCIALE ROMÂNE ? Motivul pentru care am ales această lucrare este acela de a...

Practică de specialitate - BCR

1 Rezumat executiv Stagiul de practica l-am efectuat in cadrul BCR, sucursala Falticeni. BCR pe scurt: • Active de peste 17 mld de euro; liderul...

Mixul de Marketing în Sistemul Bancar

INTRODUCERE Principiul care a stat la baza alegerii acestei teme pentru lucrarea de licenţă este acela că marketingul modern înseamnă mai mult...

Marketingul în Cadrul BCR

INTRODUCERE Importanţa activităţii de marketing este demonstrată în condiţiile în care, pe de-o parte concurenţa din sectorul financiar-bancar...

Marketingul Produselor și Serviciilor Bancare

Introducere În prezent, știinţa marketingului a ajuns să fie considerată o filosofie de afaceri şi un element cheie în succesul oricărei...

Marketingul în Cadrul BCR

INTRODUCERE În condiţiile economiei contemporane, ale sporirii şi diversificării neîntrerupte a bunurilor şi serviciilor destinate satisfacerii...

Ai nevoie de altceva?