Miniplan Promotional Milli

Cuprins referat Cum descarc?

1. ANALIZA 1
1.1 Despre companie 1
1.2 Contextul actual al pietei 1
1.3 Mediul firmei 1
1.4 Analiza comunicarii publicitare pentru marca Milli 2
1.5 Pozitionarea 3
1.6 Analiza mesajelor publicitare 4
1.7 Analiza SWOT 5
2. OBIECTIVE 5
2.1.Obiectiv principal 5
2.2 Obiective secundare 5
3. PIATA TINTA 5
4. TOMBOLA 6
4.1 Regulament 6
4.2 Premii 6
5. PLANUL DE IMPLEMENTARE 7
6. MONITORIZARE SI EVALUARE 7


Extras din referat Cum descarc?

1. ANALIZA
1.1 Despre companie
Subsidiar al Friesland Coberco Dairy Foods din Olanda, Friesland Romania SA este cel mai mare producator de pe piata laptelui de consum, cu doua branduri importante in portofoliu Milli si Oke! ("aduse" in Romania de pe celelalte piete central-europene unde activeaza grupul: Cehia, Slovacia si Ungaria). Cele doua acopera linii de produse de lapte, produse proaspete si branzeturi. O parte din produsele proaspete ale grupului sunt comercializate sub marca autohtona Napolact. Activitatea de management de brand a Friesland pare sa fie puternic limitata de un buget redus, dar gradul ridicat de penetrare al produselor reuseste sa confere notorietate ridicata pentru Milli si Oke! Milli face minime eforturi sa se pozitioneze ca un brand de mijloc (lapte UHT si pasteurizat si produse proaspete cu un raport pret/calitate optim), iar Oke! ca un brand budget (lapte pasteurizat si branzeturi ieftine).
Vanzarile de produse Milli, au ajuns in anul 2006 la 40 de milioane de euro. Estimarile pentru 2007 sunt foarte optimiste, mai exact vor ajunge la 60 milioane de euro pentru vanzarile acestui brand. "Friesland a realizat in 2006 o cifra de afaceri de 105 milioane euro, cu 15% mai mult decat in 2005 si estimeaza ca va metine aceasta crestere si in 2007", afirma directorul general Friesland Food Romania, Gerbrant de Boer. Cota de piata generala se situeaza undeva pe la 20%.
Oferta Milli cuprinde:
- Iaurt Milli light simplu
- Iaurt Milli light cu zmeura
- Iaurt Milli light cu fructe exotice
- Iaurt Milli light cu fructe de padure
1.2 Contextul actual al pietei 
Patru mari jucatori (Friesland, Danone, La Dorna si Hochland) isi disputa piata lactatelor din Romania. O piata estimata la un miliard de euro. Si inca mai este loc, pentru ca pe acest segment se inregistreaza o crestere anuala de 7-10%
1.3 Mediul firmei 
1.3.1 Macromediul
Macromediul firmei reprezinta ansamblul factorilor (variabilelor) incorporabili ce constituie climatul general in care acesta isi desfasoara activitatea.
1.3.1.1 Mediul politico-legislativ. Dreptul de a derula afaceri este garantat prin actele normative in vigoare in tara respectiva, prin deciziile guvernamentale si prin vointa politica a fortelor conducatoare in stat. 
Mediul legislativ se refera la protectia: consumatorilor, a societatii, a concurentei si la autoreglementari
1.3.1.2 Mediul economic. Conditioneaza totalul de bani aflat la dispozitia pietei. El reprezinta suportul puterii de cumparare al clientilor, fie ei agenti economici sau consumatori individuali. 
1.3.1.3 Mediul socio-cultural
- Mediul demografic: este reprezentat de populatie si structurile sale. Prin analiza trendurilor in structura populatiei este posibila anticiparea comportarii consumatorilor pe o anumita piata, in masura in care numarul mare de nevoi si dorinte ale acelor indivizi sunt exprimate de trasaturile demografice cum ar fi: varsta, sexul, starea civila, ocupatia, domiciliul.
- Mediul cultural: este constituit de ansamblul valorilor, normelor, credintelor si traditiilor la care se raporteaza membrii unei societati si din sistemul serviciilor culturale existente intr-un spatiu social determinat: tara, zona, localitate.
1.3.1.4 Mediul tehnologic. Criza materiilor prime se confrunta cu costuri de productie in crestere pe care consumatorul sa nu fie dispus sa le accepte prin pretul produselor finite. Mediul tehnologic afecteaza atat pe producatori cat si pe consumatori, ca efect al schimbarilor tehnologice care au loc intr-un ritm tot mai rapid. 
1.3.2 Micromediul
Micromediul firmei cuprinde un ansamblu de factori externi care afecteaza in mod direct intreprinderea si asupra carora se poate exercita un anume control. Influentand deciziile, strategiile si tacticile de marketing, schimbarile din acest mediu au o deosebita semnificatie pentru marketeri. Componentele principale ale micromediului sunt: furnizorii, clientii, intermediarii, concurentii si alti detinatori de interese (indivizi sau grupuri ce au anumite interese intr-o intreprindere).
1.3.2.1 Clientii firmei sunt agentii economici care se ocupa cu vanzarea produselor Milli consumatorilor. 
1.3.2.2 Furnizorii sunt organizatiile si indivizii care ofera firmei inputurile necesare productiei.
1.3.2.3 Intermediarii sunt agenti economici implicati in promovarea, distribuirea si vanzarea produselor unei firme catre consumatorii finali, respectiv comerciantii de gros si detail, dar si alte categorii, mai putin importante, ca: brokeri, jobberi, curieri, comisionari etc, societati de transport, de asigurari sau agentii de publicitate, de sondare sau de consultanta de marketing.
1.3.2.4 Concurentii Milli (cota de piata 20%): Danone (cu o cota de piata de 40%), Hochland (cota de piata 30%), LaDorna (cota de piata 10%)
1.3.2.5 Detinatorii de interese: actionari, banci, mijloace de comunicare in masa, miscarile pentru protectia consumatorului, ecologistii, administratia publica, personalul firmei etc.
1.4 Analiza comunicarii publicitare pentru marca Milli
1.4.1 Emitatorul este producatorul de produse lactate Friesland Food Romania.
1.4.2 Analiza marcii: 
? trasaturi de personalitate - In lumea Milli, grija este un element firesc si totodata ingredientul minune. Milli e aproape de tine cand vrei sa ai grija de cei dragi oferindu-ti o gama larga de produse naturale in ambalaje convenabile si gusturi atractive. 
? identitatea marcii - Elementele de identitate verbala si vizuala se numara printre putinele lucruri care schiteaza pozitionarea Milli. Numele este unul propriu, cu rol de diminutiv sau de alint, sugerand apropriere si familiaritate. Desi foarte simpla, identitatea vizuala Milli este de o calitate buna, cu palete monocrome specifice per produs si un logotip cu majuscule moderne, informale, puternic condensate si de dimensiuni diferite, in patru nuante vii de albastru, galben, verde si rosu, comunicand astfel veselie si convivialitate. 
? tipul de marca - Milli este o marca gama deoarece, ofera mai multe tipuri de produse din aceeasi categorie sub acelasi brand: lapte dulce, iaurt simplu, iaurt cu fructe, etc.


Fisiere in arhiva (1):

  • Miniplan Promotional Milli.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!