Micromediul Firmei Viotop Travel & Turism

Referat
6/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 6 în total
Mărime: 43.14KB (arhivat)
Publicat de: Damian Nechifor
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Bratucu Gabriel
Cuprinde descrierea micromediului de marketing.

Extras din referat

Sediul: Bd. 15 Noiembrie,nr.8,Brasov

Personal angajat calificat in domeniul turismului; Forma juridica de constituire;

Metode moderne de promovare;

Atributul esential al conducerii firmei este de a realiza oferte atractive din punct de vedere al necesitatiilor si posibilitatilor de cumparare ale clientilor. Succesul in acest sens este influentat, uneori hotarator, de mediul sau de marketing.

CLIENTII

Cheia micromediului de marketing este clientela.

Clientii firmei fac parte din toate categoriile sociale. Calitatea serviciilor si preturile avantajoase practicate pentru serviciile oferite sunt hotaratoare in alegerea clientilor firmei.

Sunt clienti care apeleaza cel putin o data pe an la seviciile firmei(turistii individuali, in perioada de concedii), dar si clienti care apeleaza la servicii ori de cate ori au ocazia ( institutii, firme, V.I.P.-uri, scoli, grupari sindicale, asociatii, grupuri sportive etc.)

Clientii fideli fac cea mai buna reclama firmei. Acest tip de reclama are cel mai puternic impact asupra viitorilor clienti, dar nu este o reclama in masa.

FURNIZORII,INTERMEDIARII, CONCURENTA

Furnizorii de diferite tipuri, influenteaza rezultatele activitatii de marketing prin calitatea produselor si serviciilor oferite, care afecteaza calitatea produsului final. Se recomanda ca nici un furnizor sa nu detina o pondere mai mare de 60% din totalul necesarului de resurse de un anumit tip.

In catagoria intermediarilor se include: mijlocitorii, firmele distributiei fizice, intermediarii financiari, agentii prestatoare de servicii de marketing.

Conținut arhivă zip

  • Micromediul Firmei Viotop Travel & Turism.ppt

Alții au mai descărcat și

Prezentarea firmei inter-tour Bacău

În prezent conducerea societăţii este împărţită între doi asociaţi care deţin 70%, respectiv 30% din capitalul social. 1.2 Scurt istoric al...

Lansarea programului turistic Călimănești-Căciulata - izvor de sănătate pe piața din Olanda

1. STABILIREA OBIECTIVELOR GENERALE DE MARKETING 1.1. Misiunea Marshal Turism promoveaza in Romania turismul de calitate care sa raspunda...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?