Micromediul Firmei de Agroturism

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Micromediul de marketing este format din ansamblul factorilor interni si externi intreprinderii ( firmei) cu care aceasta intra in relatii directe si care au posibilitatea de a influenta compatibilitatea si relevanta ofertei in raport cu cererea existenta.

Micromediul cu specificul sau ,va influenta activitatea firmei de turism si va determina in mod hotarator politica firmei de turism.

Firma isi elaboreaza si coordoneaza activitatea de marketing tinand cont de informatiile furnizate de specialistii care isi desfasoara activitatea in cadrul ei.

Se poate vorbi de un micromediu intern ( firma insasi) si de un micromediu extern (furnizorii, intermediatrii, clientii, concurenta, organismele publice).

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Micromediul Firmei de Agroturism.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
5/10 (4 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
5 pagini
Imagini extrase:
5 imagini
Nr cuvinte:
1 135 cuvinte
Nr caractere:
6 466 caractere
Marime:
17.55KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
agroturism, firma
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Sus!