Micromediul Firmei de Agroturism

Extras din referat Cum descarc?

Micromediul de marketing este format din ansamblul factorilor interni si externi intreprinderii  ( firmei) cu care aceasta intra in relatii directe si care au posibilitatea de a influenta compatibilitatea si relevanta ofertei in raport cu cererea existenta.
Micromediul cu specificul sau ,va influenta activitatea firmei de turism si va determina in mod hotarator politica firmei de turism.
Firma isi  elaboreaza si coordoneaza activitatea de marketing tinand cont de informatiile furnizate de specialistii care isi desfasoara activitatea in cadrul ei.
Se poate vorbi de un micromediu intern ( firma insasi) si de un micromediu extern (furnizorii, intermediatrii, clientii, concurenta, organismele publice).


Fisiere in arhiva (1):

  • Micromediul Firmei de Agroturism.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!