Metode de optimizare a deciziilor consumatorului

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 5 în total
Cuvinte : 897
Mărime: 77.79KB (arhivat)
Publicat de: Janeta Gheorghiță
Puncte necesare: 5
Universitatea Vasile Alecsandri din Bacău Facultatea de Ştiinţe Economice Master: Marketing şi Comunicare în Afaceri

Extras din referat

Topic: Comportamentul consumatorului, decizia de cumpărare şi aşteptările acestuia faţă de ciocolata Milka. Oportunitatea lansarii unui nou produs Milka.

Grup 1. Consumatori cu vârsta tânără, cumpărători şi utilizatori ai acestui serviciu.

1. Introducere

Numele moderatorului, identitate şi rol - Mihai Popescu

Explicarea rolului moderatorului

Moderatorul are rolul de a se asigura că este respectat programul de cercetare, trebuie să încurajeze toţi membrii grupului să participe la discuţie. Acesta trebuie sã fie un comunicator abil, intervenţiile sale trebuie sã susţină dinamica discuţiei.

Explicaţii privind motivele şi sarcinile date grupului

Reguli pentru participanţi:

- să nu se cunoască între ei

- trebuie să aibă o serie de caracteristici comune, de natura demografică (vârsta, sex, ocupaţie)

- se vorbeşte individual şi strict la subiect;

- trebuie să aibă un grad ridicat de omogenitate vis-a-vis de tema principală a discuţiei

- discuţiile trebuie să fie centrate pe o anumită temă

-parerile tuturor contează;

Explicaţii privind folosirea informaţiilor folosite.

Informatiile sunt folosite strict doar pentru uz intern, fără utilizare comercială, se păstrează identitatea ascunsă a membrilor, confidenţialitate.

Introducerea personală:

- membrii sunt rugaţi să se prezinte ( nume, prenume, vârsta).

- precizarea ultimului produs cumparat din gama Milka.

Esantionul

Pentru a obţine informaţii relevante cu privire la comportamentul consumatorului, decizia de cumpărare şi aşteptările acestuia faţă de produs vom realiza un focus grup cu 8 tineri cu vârsta cuprinsă între 18 si 27 de ani, din mediul urban, care sunt consumatori de ciocolata.

Preview document

Metode de optimizare a deciziilor consumatorului - Pagina 1
Metode de optimizare a deciziilor consumatorului - Pagina 2
Metode de optimizare a deciziilor consumatorului - Pagina 3
Metode de optimizare a deciziilor consumatorului - Pagina 4
Metode de optimizare a deciziilor consumatorului - Pagina 5

Conținut arhivă zip

  • Metode de Optimizare a Deciziilor Consumatorului.docx

Te-ar putea interesa și

Procesul Investițional în România

INTRODUCERE În condiţiile actuale de membră cu drepturi depline ale Uniunii Europene începând cu 1 ianuarie 2007, una din cerinţele ce i se impun...

Management financiar - analiza economico-financiară a firmei SC Pasmatex SA

1.Descrierea firmei 1.1. Date de identificare SC PASMATEX SA Timișoara este o firmă de tradiție din sectorul pasmanterie-țesături inguste, cu...

Modele de guvernanță corporatistă

CAPITOLUL 1. SCURT ISTORIC AL GUVERNĂRII CORPORATISTE Conform dicţionarului de sociologie , corporatismul desemnează o doctrină şi formă de...

Metode de optimizare a deciziilor consumatorilor

Rezumat In scopul obtinerii unor informatii relevante cu privire la problema investigata a fost realizat un focus-grup cu persoane de sex feminin...

Teoria Grafurilor

Introducere Teoria grafurilor este o ramură a matematicii moderne cu caracter aplicativ şi derivă din teoria mulţimilor, având originile în...

Modelarea deciziei contabile pe baza calculației costurilor

Capitolul 1. Concepte.Definitii.Tipologia modelarii. In fata tendintei de globarizare, a fuziunii si achizitiilo, a invaziei internetului si...

Optimizarea deciziilor privind creșterea performanțelor economice la SC Karin Co G Imex SRL

Capitolul I. Evoluţia industriei alimentare 1.1 Industria alimentară încotro? Industria ocupă un loc important în structura economiei naţionale....

Funcțiunea de cercetare-dezvoltare și managementul activității creativ-inovative - Genentech

Caracteristica esenţială a organizaţiilor moderne o reprezintă amploarea fără precedent a proceselor consacrate creării şi implementării noului în...

Ai nevoie de altceva?