Extras din referat
Topic: Comportamentul consumatorului, decizia de cumpărare şi aşteptările acestuia faţă de ciocolata Milka. Oportunitatea lansarii unui nou produs Milka.
Grup 1. Consumatori cu vârsta tânără, cumpărători şi utilizatori ai acestui serviciu.
1. Introducere
Numele moderatorului, identitate şi rol - Mihai Popescu
Explicarea rolului moderatorului
Moderatorul are rolul de a se asigura că este respectat programul de cercetare, trebuie să încurajeze toţi membrii grupului să participe la discuţie. Acesta trebuie sã fie un comunicator abil, intervenţiile sale trebuie sã susţină dinamica discuţiei.
Explicaţii privind motivele şi sarcinile date grupului
Reguli pentru participanţi:
- să nu se cunoască între ei
- trebuie să aibă o serie de caracteristici comune, de natura demografică (vârsta, sex, ocupaţie)
- se vorbeşte individual şi strict la subiect;
- trebuie să aibă un grad ridicat de omogenitate vis-a-vis de tema principală a discuţiei
- discuţiile trebuie să fie centrate pe o anumită temă
-parerile tuturor contează;
Explicaţii privind folosirea informaţiilor folosite.
Informatiile sunt folosite strict doar pentru uz intern, fără utilizare comercială, se păstrează identitatea ascunsă a membrilor, confidenţialitate.
Introducerea personală:
- membrii sunt rugaţi să se prezinte ( nume, prenume, vârsta).
- precizarea ultimului produs cumparat din gama Milka.
Esantionul
Pentru a obţine informaţii relevante cu privire la comportamentul consumatorului, decizia de cumpărare şi aşteptările acestuia faţă de produs vom realiza un focus grup cu 8 tineri cu vârsta cuprinsă între 18 si 27 de ani, din mediul urban, care sunt consumatori de ciocolata.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Metode de Optimizare a Deciziilor Consumatorului.docx