Topic: Comportamentul consumatorului, decizia de cumparare si asteptarile acestuia fata de ciocolata Milka. Oportunitatea lansarii unui nou produs Milka. Grup 1. Consumatori cu varsta tanara, cumparatori si utilizatori ai acestui serviciu. 1. Introducere Numele moderatorului, identitate si rol - Mihai Popescu Explicarea rolului moderatorului Moderatorul are rolul de a se asigura ca este respectat programul de cercetare, trebuie sa incurajeze toti membrii grupului sa participe la discutie. Acesta trebuie sa fie un comunicator abil, interventiile sale trebuie sa sustina dinamica discutiei. Explicatii privind motivele si sarcinile date grupului Reguli pentru participanti: - sa nu se cunoasca intre ei - trebuie sa aiba o serie de caracteristici comune, de natura demografica (varsta, sex, ocupatie) - se vorbeste individual si strict la subiect; - trebuie sa aiba un grad ridicat de omogenitate vis-a-vis de tema principala a discutiei - discutiile trebuie sa fie centrate pe o anumita tema -parerile tuturor conteaza; Explicatii privind folosirea informatiilor folosite. Informatiile sunt folosite strict doar pentru uz intern, fara utilizare comerciala, se pastreaza identitatea ascunsa a membrilor, confidentialitate. Introducerea personala: - membrii sunt rugati sa se prezinte ( nume, prenume, varsta). - precizarea ultimului produs cumparat din gama Milka. Esantionul Pentru a obtine informatii relevante cu privire la comportamentul consumatorului, decizia de cumparare si asteptarile acestuia fata de produs vom realiza un focus grup cu 8 tineri cu varsta cuprinsa intre 18 si 27 de ani, din mediul urban, care sunt consumatori de ciocolata.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.