Metodă focus-grup

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Grup 1. Femei cu varsta intre 25-50 de ani, cumparatoare si utilizatoare al acestui produs

I. INTRODUCERE

Numele moderatorului, identitate si rol

Explicatii privind motivele si sarcinile date grupului

Explicarea rolului moderatorului

Reguli pentru participante: - se vorbeste individual

- apelare nume

- adresare catre toti cei prezenti

- toate opiniile conteaza

- fara raspunsuri de complezenta

- sinceritate

Explicarea contextului: - oglinda cu vizualizare unilaterala

- aparate de inregistrare

- observatori inspatele oglinzii

Explicatii privind utilizarea informatiilor: - doar pentru uz intern

- fara utilizare comerciala

- identitateascunsa a participantelor

- confidentialitate

Introducere in topic: cremele antirid Gerovital Plant si celelalte marci existente pe piata

II. INTRODUCEREA PERSONALA

Participantele sunt rugate sa se prezinte:

Prezentarea numelui, varstei, ocupatiei

Precizarea motivului pentru care achizitioneaza cremele antirid

III. STRUCTURA PERCEPUTA A CREMELOR ANTIRID

1. Cu ce asociati frumusetea?(naturalete, sanatate, starea de bine, anumite tipare, stima si increderea in propria persoana)

2. Care sunt asteptarile dv. de la o crema antirid?(prevenire, atenuare, combaterea ridurilor)

3. Ce alte marci de creme antirid cunosteti?

4. Pe ce criterii va bazati atunci cand alegeti o crema antirid?(calitatea, mirosul, ingredientele naturale, pretul, forma de prezentare al produsului)

5. Ce anume v-ar determina sa incepeti ori sa incetati sa folositi crema antirid Gerovital Plant ?(aparitia ridurilor, pretul, ambalajul, reclamele TV)

6. Ce va multumeste/nemultumeste la crema antirid Gerovital Plant pe care o utilizati? (mirosul, consistenta cremei, culoarea, efectele produse de crema)

IV. PREFERINTELE IN MATERIE DE RECLAME TV

Identificarea prezentei reclamelor TV

1. Scrieti 3-4 cuvinte care va vin in minte cand auziti crema antirid

2. Precizati prima reclama pentru creme antirid care va vine in minte

3. Ce alte reclame de acest fel mai cunosteti?

Reactii de ansamblu la reclamele TV

1. Ce credeti ca ar trebui sa aiba in plus spoturile TV difuzate?

2. Ce credeti ca nu ar trebui sa aiba acestea?

Idealizare: Descrieti caracteristicile ideale ale reclamelor TV pentru cremele antirid

1. Daca ar trebui sa regizati o reclama tv pentru o crema antirid, cum ar fi aceasta?

2. Ce ati dori sa aflati dintr-un spot TV antirid?

3. Identificati campaniile de brend si comparatile cu idealul

Pozitii ipotetice- interactiune:

1. Ce va sugereaza imaginile urmatoare? ( vor fi prezentate imagini cu cadrele din 3 posibile reclame tv pentru produsele antirid Gerovital Plant)

2. Daca ati fi protagonista uneia din cele trei reclame, in care ati dori sa jucati?

3. Ce credeti ca ar trebui sa aiba in plus cele trei spoturi TV?

Influenta reclamelor TV asupra vanzarii cremelor antirid de la Gerovital Plant

Influente pozitive

Influente negative

1. COMPANIA

Gerovital Plant este marca a brendului romanesc FARMEC. Inceputa cu peste 120 de ani in urma, activitatea FARMEC are astazi, o larga recunoastere in Romania, cat si in lume, produsele companiei fiind exportate in tari din Europa, Asia si America de Nord.

Istoria moderna a companiei incepe in 1967, cand FARMEC devine primul producator de creme si emulsii Gerovital H3 prof. Dr. Ana Aslan din Romania. Produsele se adresau femeilor ajunse in pragul varstei de 40 de ani, cand tenul arata primele semne de imbatranire. Astazi, FARMEC produce peste 400 de produse cosmetice, care acopera o gama larga de utilizare.

Produsele din gama Gerovital Plant s-au modernizat, in 2011, urmarind tendinta produselor "verzi", naturale, prezentand formulari fara conservanti, cu parfum hipoalergenic si cu extract organic de Floare de colt.

Principiile active care sunt folosite in produsele FARMEC provin, in mare parte, din natura: fructe hranitoare si bogate in vitamine, plante medicinale autohtone, argila din munti. Acestora li se adauga ingrediente de ultima ora, pe care specialistii companiei le testeaza si le combina in asa fel incat consumatoarele sa primeasca tot ce e mai bun pentru frumusetea si sanatatea lor.

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Metoda Focus-Grup.docx
Alte informații:
Tipuri fișiere:
docx
Diacritice:
Da
Nota:
5/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
5 pagini
Imagini extrase:
5 imagini
Nr cuvinte:
2 445 cuvinte
Nr caractere:
12 312 caractere
Marime:
26.11KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Marketing
Tag-uri:
marketing, produs
Predat:
la facultate
Materie:
Marketing
Profesorului:
B. Nichifor
Sus!